Sinds de motie Piri is PvdA-GL dat ook; daar heb je geen Telegraaf voor nodig.quote:Op donderdag 31 juli 2025 17:53 schreef Stepperoller het volgende:
Lol al die slome Telegraafnapraters die denken dat het GL-PvdA extreem is
[ afbeelding ]
Onzin natuurlijk. Maar je zal altijd wel een stok vinden om mee te slaan.quote:Op zondag 3 augustus 2025 12:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Sinds de motie Piri is PvdA-GL dat ook; daar heb je geen Telegraaf voor nodig.
Puik inhoudelijke reactie, wederom.quote:Op zondag 3 augustus 2025 12:35 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk. Maar je zal altijd wel een stok vinden om mee te slaan.
Dank voor de bevestiging van wat ik stelde. Je komt met een volslagen idiote projectie en probeert me daar dan op aan te vallenquote:Op zondag 3 augustus 2025 12:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Puik inhoudelijke reactie, wederom.
Maar het heeft een reden dat ervaren en trouwe PvdA'ers vertrekken. Om even op jouw niveau te blijven: die gaan weg omdat ze ineens 'extreem rechts' zijn geworden?
Extreem rechts, jeweetwel, dat dingetje dat jij dan weer wel overal meent waar te nemen.
Hmm, wat is er goed (of fout) aan het noemen van Soros dan? ...quote:Op zondag 3 augustus 2025 17:02 schreef xpompompomx het volgende:
Oeh, Soros is genoemd. Dan weet je dat je goed zit.
Tja, als we naar de radicale vleugel van GroenLinks–PvdA kijken, de club die zichzelf 'LinksBoven' noemt, sluit dat inderdaad naadloos aan op het gedachtegoed van BIJ1.quote:Op maandag 4 augustus 2025 20:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
Die club hoeft niet terug te komen.
Dat gedachtegoed is allang overgenomen door D66 en PvdA/GL.
Werkelijk? Heb je daar een beetje een degelijke analyse van? En waar blijkt uit dat dit een club is met een aanhang en relevantie binnen de partijen dat je daadwerkelijk van een “vleugel” kan spreken?quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 06:27 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, als we naar de radicale vleugel van GroenLinks–PvdA kijken, de club die zichzelf 'LinksBoven' noemt, sluit dat inderdaad naadloos aan op het gedachtegoed van BIJ1.
Zeker, zie twee deel van deze post.quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 07:39 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Werkelijk? Heb je daar een beetje een degelijke analyse van? En waar blijkt uit dat dit een club is met een aanhang en relevantie binnen de partijen dat je daadwerkelijk van een “vleugel” kan spreken?
Oh, die gaat vast nog voor wat opschudding zorgen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:54 schreef Hexagon het volgende:
En hij is het geworden
https://www.at5.nl/artike(...)de-kamerverkiezingen
Ik ben benieuwd wat door stunts hij gaat uithalen
Ik denk toch wel dat hij een zeteltje weet te winnen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 11:54 schreef Hexagon het volgende:
En hij is het geworden
https://www.at5.nl/artike(...)de-kamerverkiezingen
Ik ben benieuwd wat door stunts hij gaat uithalen
Juist niet, zij speelde het regelmatig op de man, beschuldigde collega's van racisme, sprak voor haar beurt of liep boos de zaal uit. Inhoudelijk liet het juist te wensen over omdat zij haar emoties niet de baas kon blijven.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 12:24 schreef Nexum het volgende:
Ik mis Sylvana. De partij is nooit meer hetzelfde geweest sinds haar vertrek. Zij was een extreem goed in debat, ook al was ik het inhoudelijk soms echt niet met haar eens.
Kwam die niet van Groenlinks?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:37 schreef Hexagon het volgende:
En ze hebben alweer ruzie
https://chrisaalberts.nl/(...)egt-lidmaatschap-op/
Dibi heeft zo te zien even wat vriendjes lid gemaakt
Het was een goed Kamerlid en goede rechterhand. Hij was scherp tegenover Ronald Plasterk van OCW (tijdens Balkenende IV), en ook toen dezelfde Plasterk zomaar Powned en WNL toe liet tot het bestel. Dat deed hij gewoon goed, en dat deze volksvertegenwoordiger met een spijkerbroek in de Kamer stond was prima. Rechtse mensen werden boos.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daar hadden ze zelfs liever Jolande Sap
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |