Maar wisten we veelal ook al wel.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 10:18 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Gisteren dropte dit rapport van de Inspector General van Defensie (DoD), een openbare samenvatting van een geheime rapportage van vorig jaar zomer.
[ afbeelding ]
https://media.defense.gov(...)ENOMENA%20SECURE.PDF
Dan kunnen mensen er wel lacherig over doen, maar de Inspector General denkt er anders over en noemt het een belangrijk onderwerp.
[..]
De bevindingen over hoe defensie omgaat met UAP meldingen zijn niet al te best. Zo heeft de DoD geen gecoördineerde aanpak om UAP te detecteren, rapporteren, verzamelen, analyseren en identificeren.
[..]
Die gebrekkige aanpak kan een bedreiging zijn voor de nationale veiligheid.
[..]
Uitgebreidere uiteenzetting in deze post:
[ twitter ]
Ergens in de lente dacht ik.quote:Op maandag 29 januari 2024 20:08 schreef Discombobulate het volgende:
Weet iemand ook alweer wanneer we de Soesterberg docu kunnen zien?
Mogen wij er ook even in meevliegen?quote:Op maandag 29 januari 2024 20:19 schreef Rnie het volgende:
Een beetje offtopic, maar ook weer niet.
Zojuist deze aangeschaft![]()
![]()
[ afbeelding ]
Lijkt me fantastisch om ook een keer zo'n waarneming te hebben.quote:Op zondag 4 februari 2024 13:06 schreef Antideeltje het volgende:
Item bij EenVandaag van gisteren: "Ufo-waarnemers in Gorredijk en Soesterberg worden nu serieuzer genomen dan 50 jaar geleden", vanaf 19:10: https://npo.nl/start/seri(...)andaag_5098/afspelen
Ze komen soms met verklaringen waarvan ik denk: dat klinkt belachelijker en ongeloofwaardiger dan als je die objecten aan "aliens" toeschrijft.quote:Op zondag 4 februari 2024 13:19 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Lijkt me fantastisch om ook een keer zo'n waarneming te hebben.
En die verklaring van een weerspiegeling door autolampen....Wat ben je dan achterlijk dom. Dat is gewoon scepsis om de scepsis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gaat hier al zo sinds deel 1quote:Op donderdag 8 februari 2024 16:21 schreef alpeko het volgende:
Ja, geen bewijzen uiteraard maar leek me toch wel het melden waard.
Geduld. Maar als je deze reeks volgt weet je wel dát er iets is neergehaald. Dat is naar buiten gebracht. Alleen niet wát. Als het een ballon was, hadden we het wel gehoord toch? Zoals met de Chinese ballon in dezelfde periode.quote:Op donderdag 8 februari 2024 16:23 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Dat gaat hier al zo sinds deel 1
RossCo doet echt goed werk, en als journalist alom gerespecteerd. Niet alleen in Australië.quote:Op donderdag 8 februari 2024 16:21 schreef alpeko het volgende:
Bron in het Pentagon bevestigt t.o. Ross Coulthart dat het object waar men vorig jaar achter aan zat in Alaska:
• anomalous was
• een zilvere cylindervormige UAP betrof
• dat Biden gaf de order om deze neer te halen
• dat er daarna een grootschalige recovery operatie plaatsvond
Ja, geen bewijzen uiteraard maar leek me toch wel het melden waard. Coulthart heeft enige aanzien als journalist
Ja dat wel, maar voor de rest is het erg rustig momenteel.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 20:18 schreef Discombobulate het volgende:
[ twitter ]
Dit is dan weer wel heel leuk.
Nog even geduld, in 3025 zal er misschien iets te melden zijn.quote:Op donderdag 8 februari 2024 16:23 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Dat gaat hier al zo sinds deel 1
2024 gaat een groot jaar worden zeggen ze. Ik wacht rustig af. Sinds 2017 met die Pentagon video's is het echt snel gegaan. Ben heel benieuwd waar we over tien jaar staan.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:11 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar voor de rest is het erg rustig momenteel.
Wachten maar op die Op-Ed van Grusch.
Zolang het zooi in handen is van private bedrijven die er bij gebaat zijn om alles top secret te houden, zullen we maar mondjesmaat informatie krijgen. Er schuilt waarschijnlijk nog een muur achter die muur.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 22:40 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
2024 gaat een groot jaar worden zeggen ze. Ik wacht rustig af. Sinds 2017 met die Pentagon video's is het echt snel gegaan. Ben heel benieuwd waar we over tien jaar staan.
Schumer en anderen zijn er wel heel hard mee bezig.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 23:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zolang het zooi in handen is van private bedrijven die er bij gebaat zijn om alles top secret te houden, zullen we maar mondjesmaat informatie krijgen. Er schuilt waarschijnlijk nog een muur achter die muur.
Als je er zo in staat hoef je deze reeks niet te volgen. Ik denk echter dat het een jaar vol verrassingen gaat worden. Of dat als bewijs door jou wordt gezien dat betwijfel ik. Maar jij blijft telkens angstvallig stil als ik je wijs op wat de nieuwswaarde is van wat er in de VS gebeurt. Erg flauw.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 21:54 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Nog even geduld, in 3025 zal er misschien iets te melden zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |