abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212092372
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2024 19:34 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
Democraten zijn er ook bij hoor.
Rubio, Gillibrand, Moskowitz, en die Raja Krisknamoorthi van hierboven.

Aardig bipartisan tot dusver. Blijft hopelijk zo, zie deze week wel meer Republikeinen.

Nog één:

[ twitter ]
Ik heb inderdaad het idee dat het juist een van de weinige (misschien wel het enige) Bipartisan onderwerp is wat nu speelt in de Amerikaanse politiek.
I want to believe...
pi_212092390
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2024 19:38 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Leuk kwartiertje luistervoer. Case die ik niet kende, best interessant.

[ twitter ]
Ik dacht dat hij dit al had geschreven, maar ik heb zijn boek(je) ' We zijn misschien niet alleen: Ufo's toen en nu', in de kast staan. Daar had hij de case ook al in beschreven als ik het me goed herinner.
I want to believe...
pi_212094961
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 16:06 schreef NoFoksGiven het volgende:

[..]
Ik dacht dat hij dit al had geschreven, maar ik heb zijn boek(je) ' We zijn misschien niet alleen: Ufo's toen en nu', in de kast staan. Daar had hij de case ook al in beschreven als ik het me goed herinner.
Was dat niet Soesterberg? Gorredijk is eigenlijk de enige echte Nederlandse UFO case samen met Soesterberg.

Maar in ieder geval, z'n nieuwe boekje gaat er helemaal over. :)
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_212100688
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 19:50 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Was dat niet Soesterberg? Gorredijk is eigenlijk de enige echte Nederlandse UFO case samen met Soesterberg.

Maar in ieder geval, z'n nieuwe boekje gaat er helemaal over. :)
Ik meen me te herinneren, dat hij het ten minste heeft beschreven als aanleiding voor zijn verdere verdieping in UFO/UAP's, in ieder geval een stuk onbekender dan de Soesterberg casus. Altijd goed als er meer van eigen bodem komt aangaande dit thema :).
I want to believe...
pi_212132952
Wachten op Grusch's op-ed...
pi_212143362
quote:
0s.gif Op maandag 22 januari 2024 19:03 schreef Discombobulate het volgende:
Wachten op Grusch's op-ed...
Bijna februari!
I want to believe...
pi_212149856
Ik zag op X dat dr. Kirkpatrick blijkbaar (weer) eens is losgegaan over de desinfo waarop Grusch zich baseert, ingegeven door (zonder de namen te noemen) de heren Elizondo en Mellon. Kon zo snel niet vinden of het een artikel is, of dat hij ergens in een podcast is verschenen.
Heeft iemand meer info?
I want to believe...
  woensdag 24 januari 2024 @ 12:25:47 #233
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_212152038
quote:
0s.gif Op maandag 15 januari 2024 21:43 schreef FireFox1 het volgende:

[..]
Ik ben benieuwd hoe Trump hier straks mee omgaat (mocht hij winnen)

Heeft hij niet eerder beloofd om te onderzoeken wat hij kan doen?
Haha, ja die man belooft zoveel. In 24 vrede in Oekraïne, binnen twee weken een hervormd zorgplan, door Mexico betaalde muur, etc.

Wie nu nog denkt dat die man ook maar een keer de waarheid vertelt heeft weinig kritische skills. ;)

On topic: ik geloof best in aliens, het universum is erg groot en ik verwacht dat 'leven' net zo universeel is als de drang van het universum om planeten, sterrenstelsels en zwarte gaten te maken. Maar ik zie niet in waarom ze al decennia zogenaamd over onze planeet vliegen in de hoop niet gezien te worden.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  woensdag 24 januari 2024 @ 20:21:41 #234
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_212157281
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 09:32 schreef NoFoksGiven het volgende:
Ik zag op X dat dr. Kirkpatrick blijkbaar (weer) eens is losgegaan over de desinfo waarop Grusch zich baseert, ingegeven door (zonder de namen te noemen) de heren Elizondo en Mellon. Kon zo snel niet vinden of het een artikel is, of dat hij ergens in een podcast is verschenen.
Heeft iemand meer info?
En volgens anderen is hij weer een desinfo agent.

twitter

Marik von Ren schrijft altijd goed onderbouwde opiniestukken voor The Hill.

Weer een lekker shitshow in ieder geval. Frappant dat Kirkpatrick nu zo praat terwijl hij net directeur af is.

Laat hem maar onder ede getuigen zoals Grusch.
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  woensdag 24 januari 2024 @ 20:35:36 #235
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_212157575
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 12:25 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

On topic: ik geloof best in aliens, het universum is erg groot en ik verwacht dat 'leven' net zo universeel is als de drang van het universum om planeten, sterrenstelsels en zwarte gaten te maken. Maar ik zie niet in waarom ze al decennia zogenaamd over onze planeet vliegen in de hoop niet gezien te worden.
Eén van de grootste valkuilen bij redenaties over aliens (of interdimensionalen wat steeds meer wordt genoemd) vind ik dat we snel geneigd zijn vanuit onze eigen menselijke visie en intenties ernaar te kijken.

We weten niets van de intenties dus op basis daarvan kunnen we geen enkele conclusie trekken.

Misschien bestuderen ze ons. Misschien begluren ze ons. Misschien beschouwen ze de aarde als een dierentuin. Misschien boeien wij ze niets en doen ze gewoon hun ding. Misschien kweken ze ons. Misschien beschermen ze ons.

Als je aanneemt dat leven in het universum niet bijzonder is dan zijn de mogelijkheden eindeloos. Leuk om over te filosoferen.
pi_212158331
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 12:25 schreef Vis1980 het volgende:
Dat is dus de vraag. Ik hou het gewoon neutraal open. En dat is het leuke juist. Ben echt wel van de nuts and bolts hypothese. Als er iets buitenaards is, bijvoorbeeld de tic tac, dan denk ik dat het een soort van hypercomplexe A.I. drones zijn.
  woensdag 24 januari 2024 @ 23:12:24 #237
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_212160317
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 20:35 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
Eén van de grootste valkuilen bij redenaties over aliens (of interdimensionalen wat steeds meer wordt genoemd) vind ik dat we snel geneigd zijn vanuit onze eigen menselijke visie en intenties ernaar te kijken.

We weten niets van de intenties dus op basis daarvan kunnen we geen enkele conclusie trekken.

Misschien bestuderen ze ons. Misschien begluren ze ons. Misschien beschouwen ze de aarde als een dierentuin. Misschien boeien wij ze niets en doen ze gewoon hun ding. Misschien kweken ze ons. Misschien beschermen ze ons.

Als je aanneemt dat leven in het universum niet bijzonder is dan zijn de mogelijkheden eindeloos. Leuk om over te filosoferen.
Het is sowieso leuk om over te filosoferen, terwijl je ook kan zeggen dat als leven niet zo bijzonder is, de kans ook zeker kan zijn dat er veel overeenkomsten zijn.

Leven is overigens niet altijd hetzelfde als intelligent leven, dat is misschien weer wat minder aanwezig.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 25 januari 2024 @ 00:28:39 #238
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_212160853
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 09:32 schreef NoFoksGiven het volgende:
Heeft iemand meer info?
Christopher Mellon zegt hier eigenlijk gewoon dat Kirkpatrick aan het liegen is.

twitter
  donderdag 25 januari 2024 @ 11:13:43 #239
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_212163042
Elizondo vult aan:

twitter

Somebody is lying...
  FOK!fotograaf donderdag 25 januari 2024 @ 12:58:25 #240
842 Zorro
Z
pi_212164094
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 20:35 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

Ik vind het ook altijd zo bijzonder dat alles geprobeerd wordt uit te leggen en wat WIJ zeggen dat niet kan, dat kan niet.

Nou heb ik katten. Stel dat ik daarmee kon praten en ik zou uitleggen hoe een computer werkt of een TV of wat dan ook. Zo'n beest ziet de wereld op zijn manier en denkt (neem ik aan) dat te begrijpen, voor zover een kat dat kan. Maar hij zou geen idee hebben waar ik het over heb, dat bestaat gewoon niet in zijn belevingswereld.

Misschien zijn wij in het universum wel die kat.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_212166347
quote:
0s.gif Op woensdag 24 januari 2024 20:21 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
En volgens anderen is hij weer een desinfo agent.

[ twitter ]

Marik von Ren schrijft altijd goed onderbouwde opiniestukken voor The Hill.

Weer een lekker shitshow in ieder geval. Frappant dat Kirkpatrick nu zo praat terwijl hij net directeur af is.

Laat hem maar onder ede getuigen zoals Grusch.
AARO heeft echt afgedaan bij een groot deel van the Senate....is er al nieuws wie Kirkpatrick opvolgt?
I want to believe...
pi_212166354
quote:
0s.gif Op donderdag 25 januari 2024 00:28 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
Christopher Mellon zegt hier eigenlijk gewoon dat Kirkpatrick aan het liegen is.

[ twitter ]
Dit zag ik vanmorgen ook. Dhr. Mellon staat in hoog aanzien volgens mij, en zie dat Elizondo hier op aanvult...wat een shitshow van Kirkpatrick indeed....burning bridges, wat een laffe slechte zet.
I want to believe...
  vrijdag 26 januari 2024 @ 10:18:17 #243
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_212173650
Gisteren dropte dit rapport van de Inspector General van Defensie (DoD), een openbare samenvatting van een geheime rapportage van vorig jaar zomer.

https://media.defense.gov(...)ENOMENA%20SECURE.PDF

Dan kunnen mensen er wel lacherig over doen, maar de Inspector General denkt er anders over en noemt het een belangrijk onderwerp.

quote:
“Given the significant public interest in how the DoD is addressing UAPs, we are releasing this unclassified summary to be as transparent as possible with the American people about our oversight work on this important issue.
De bevindingen over hoe defensie omgaat met UAP meldingen zijn niet al te best. Zo heeft de DoD geen gecoördineerde aanpak om UAP te detecteren, rapporteren, verzamelen, analyseren en identificeren.

quote:
the DoD OIG found that the DoD does not have a comprehensive, coordinated approach to address UAP.
Die gebrekkige aanpak kan een bedreiging zijn voor de nationale veiligheid.

quote:
The DoD OIG also found that the DoD’s lack of a comprehensive, coordinated approach to address UAP may pose a threat to military forces and national security.
Uitgebreidere uiteenzetting in deze post:
twitter
  vrijdag 26 januari 2024 @ 10:45:21 #244
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_212173900
Opgepikt door POLITICO

twitter

quote:
The UFO issue flared up last year after a highly-anticipated House hearing in which lawmakers bashed the Pentagon’s lack of transparency about how it was handling reports.
pi_212173906
Gekke topic titel.
Geen TRU/BNW en toch zo'n onderwerp? Als er iets BNW onzin is....
pi_212174051
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 10:46 schreef bianconeri het volgende:
Gekke topic titel.
Niet weer deze discussie..
  vrijdag 26 januari 2024 @ 11:03:17 #247
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_212174078
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 11:00 schreef Simmertje het volgende:

[..]
Niet weer deze discussie..
Hij heeft wel een beetje gelijk, een betere topictitel (op inhoud) was mogelijk geweest.. Deze lokt dit soort reacties uit.

Volgende topic beter. :)
pi_212174141
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 11:03 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
Hij heeft wel een beetje gelijk, een betere topictitel (op inhoud) was mogelijk geweest.. Deze lokt dit soort reacties uit.

Volgende topic beter. :)
Dat had ik gedaan omdat toen de discussie gaande was, maar idd een paar weken later is de context een beetje verdwenen.
pi_212175697
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 10:46 schreef bianconeri het volgende:
Gekke topic titel.
Of je post gewoon niet een onzinnige bijdrage.

Laat wel zien dat het nieuws nog maar langzaam doorsijpelt in de journaals, websites en kranten van ons polderlandje.
I want to believe...
pi_212175742
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 10:18 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Gisteren dropte dit rapport van de Inspector General van Defensie (DoD), een openbare samenvatting van een geheime rapportage van vorig jaar zomer.

[ afbeelding ]
https://media.defense.gov(...)ENOMENA%20SECURE.PDF

Dan kunnen mensen er wel lacherig over doen, maar de Inspector General denkt er anders over en noemt het een belangrijk onderwerp.
[..]
De bevindingen over hoe defensie omgaat met UAP meldingen zijn niet al te best. Zo heeft de DoD geen gecoördineerde aanpak om UAP te detecteren, rapporteren, verzamelen, analyseren en identificeren.
[..]
Die gebrekkige aanpak kan een bedreiging zijn voor de nationale veiligheid.
[..]
Uitgebreidere uiteenzetting in deze post:
[ twitter ]
Op het eerste gezicht een strakke, zware conclusie...dat geeft het congres/senate weer wat stokken om mee te slaan en helpt wellicht in de poging de UAP legislation van Schumer toch nog er door heen te krijgen.
I want to believe...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')