Ja ik zei toch 1 van de weinige. Als in er zijn er wel nog een paar. Ook die naakte man in zijn tuinquote:Op dinsdag 5 december 2023 17:12 schreef Forbry het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Onder meer ook dit pareltje@:over_hedge
Het feit dat de trailer nu al meer dan 75 miljoen keer is gekeken, en dan de reposts van gamesites en dergelijke buiten beschouwing gelaten, zegt wel dat er genoeg vraag is jaquote:Op dinsdag 5 december 2023 16:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wel hoor. Gewoon marktwerking.
Maak een goed product > kost meer om te maken > veel meer spelers kopen het(want goed product) > hogere omzet
Haal de je productie kosten er af en dan nog heeft gta veel meer winst dan de zoveelste cod
Want cod is niet zo goed en dus kopen veel minder mensen het
Dus ja het risico is wat groter. Maar dat gaat in het geval van gta ook niet op.
Denk het ook niet. Denk de game zelf 70-80, en dan een ultimate edition van 90-99 euro met allerlei unlocks voor multiplayer.quote:Op dinsdag 5 december 2023 16:47 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Er gaan al langer geruchten over een prijs die boven de 100 euro ligt. Ik denk zelf dat het tegen die tijd rond de 80 à 90 euro zal zijn. Dat is psychologisch voor veel meer mensen te accepteren dan die magische grens van > 100 euro.
Die heeft gewoon de trailer gezienquote:Op dinsdag 5 december 2023 17:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was een paar uur voor de leak van de trailer. Dit is legit. En deze persoon zegt Q1.
De vraag is of Nober hem inmiddels gezien heeft.quote:Op dinsdag 5 december 2023 18:02 schreef Document1 het volgende:
[..]
Dat is letterlijk de eerste zin van die gast.
Ik bedoel dat hij de trailer heeft gezien zegt niets over het feit wanneer de game uitkomt.quote:
Zojuist.quote:Op dinsdag 5 december 2023 18:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
De vraag is of Nober hem inmiddels gezien heeft.
Wat vind je van de titel? Je gokte op een ander getal namelijk.quote:Op dinsdag 5 december 2023 19:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Zojuist.
Denk dat ik toch vasthou aan release tussen Q3 2025 - Q1 2027.
We doen het er maar mee.quote:Op dinsdag 5 december 2023 19:32 schreef Rnie het volgende:
[..]
Wat vind je van de titel? Je gokte op een ander getal namelijk.
De tweede zinquote:Op dinsdag 5 december 2023 18:02 schreef Document1 het volgende:
[..]
Dat is letterlijk de eerste zin van die gast.
Dit is de meest pathetische conversatie in de historie van de mensheid.quote:
Plaat stond op 800k hits, nu op 1,4 miljoen op youtube. Het blijft toch geweldig dat het merendeel van de jeugd dit soort muziek middels dit soort games ontdekt.quote:Op dinsdag 5 december 2023 21:35 schreef LTVDK het volgende:
Ik ben stiekem ook wel benieuwd naar de hitlijsten van spotify en dergelijke na vandaag voor deze plaat![]()
Sinds 1976 bezig en ik ken alleen 'I Won't Back Down', misschien nog een paar nummers als ik ze hoor. Geen idee.quote:Op dinsdag 5 december 2023 21:41 schreef Rnie het volgende:
[..]
Plaat stond op 800k hits, nu op 1,4 miljoen op youtube. Het blijft toch geweldig dat het merendeel van de jeugd dit soort muziek middels dit soort games ontdekt.
Ach eerst een paar jaar alleen console, zoals hiervoor, op pc wordt het toch gekraakt.quote:Op dinsdag 5 december 2023 18:25 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik bedoel dat hij de trailer heeft gezien zegt niets over het feit wanneer de game uitkomt.
Q1dat is toch niets nieuws? Dat heeft Take2 al een jaar geleden gezegd dat ze voor 2024 fiscaal jaar enorme winsten verwachten.
Fiscaal jaar loopt door tot maart 2025
Laten we nou niet net doen alsof het een insider is omdat hij de trailer een paar uur eerder zag..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |