Wat vind je van de titel? Je gokte op een ander getal namelijk.quote:Op dinsdag 5 december 2023 19:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Zojuist.
Denk dat ik toch vasthou aan release tussen Q3 2025 - Q1 2027.
We doen het er maar mee.quote:Op dinsdag 5 december 2023 19:32 schreef Rnie het volgende:
[..]
Wat vind je van de titel? Je gokte op een ander getal namelijk.
De tweede zinquote:Op dinsdag 5 december 2023 18:02 schreef Document1 het volgende:
[..]
Dat is letterlijk de eerste zin van die gast.
Dit is de meest pathetische conversatie in de historie van de mensheid.quote:
Plaat stond op 800k hits, nu op 1,4 miljoen op youtube. Het blijft toch geweldig dat het merendeel van de jeugd dit soort muziek middels dit soort games ontdekt.quote:Op dinsdag 5 december 2023 21:35 schreef LTVDK het volgende:
Ik ben stiekem ook wel benieuwd naar de hitlijsten van spotify en dergelijke na vandaag voor deze plaat![]()
Sinds 1976 bezig en ik ken alleen 'I Won't Back Down', misschien nog een paar nummers als ik ze hoor. Geen idee.quote:Op dinsdag 5 december 2023 21:41 schreef Rnie het volgende:
[..]
Plaat stond op 800k hits, nu op 1,4 miljoen op youtube. Het blijft toch geweldig dat het merendeel van de jeugd dit soort muziek middels dit soort games ontdekt.
Ach eerst een paar jaar alleen console, zoals hiervoor, op pc wordt het toch gekraakt.quote:Op dinsdag 5 december 2023 18:25 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik bedoel dat hij de trailer heeft gezien zegt niets over het feit wanneer de game uitkomt.
Q1dat is toch niets nieuws? Dat heeft Take2 al een jaar geleden gezegd dat ze voor 2024 fiscaal jaar enorme winsten verwachten.
Fiscaal jaar loopt door tot maart 2025
Laten we nou niet net doen alsof het een insider is omdat hij de trailer een paar uur eerder zag..
Ja blijft een bijzonder fenomeen, als je dit nummer gisteren aan een random puber had laten horen was het afgeschreven als ouwe lullen muziek. Maar nu het onder die trailer zit is het opeens een geweldige plaatquote:Op dinsdag 5 december 2023 21:41 schreef Rnie het volgende:
[..]
Plaat stond op 800k hits, nu op 1,4 miljoen op youtube. Het blijft toch geweldig dat het merendeel van de jeugd dit soort muziek middels dit soort games ontdekt.
En dan ook maar even mijn eigen mashup gemaaktquote:
Alleen dat honorsysteem is kutquote:Op dinsdag 5 december 2023 12:34 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zoiets ja
Maar daarom ook zo verliefd op RDR2, dat is echt zo perfect voor mij. Al is soms dan GTA ook gewoon lekker
Voor iemand die het behoorlijk ruk vind, ben je er maar wat druk mee he?quote:Op dinsdag 5 december 2023 22:17 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
En dan ook maar even mijn eigen mashup gemaakt
Wel met bijbehorende stemmen enz
Bij het horen van de eerste noten dacht ik eerst aan Golden Earring - When The Lady Smilesquote:Op dinsdag 5 december 2023 21:35 schreef LTVDK het volgende:
Ik ben stiekem ook wel benieuwd naar de hitlijsten van spotify en dergelijke na vandaag voor deze plaat![]()
Ja dat is wel een beetje meh. Ondanks al mijn goede daden eindig ik toch altijd met de laagst mogelijke honor. Iedereen die me in de weg loopt gaat eraan.quote:
Ik vind het helemaal niet behoorlijk ruk thoquote:Op dinsdag 5 december 2023 22:30 schreef Rnie het volgende:
[..]
Voor iemand die het behoorlijk ruk vind, ben je er maar wat druk mee he?
quote:Op dinsdag 5 december 2023 23:03 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet behoorlijk ruk tho
Wellicht verkeerd geïnterpreteerd vanaf mijn kant wat betreft de trailer.quote:Op dinsdag 5 december 2023 00:13 schreef MMaRsu het volgende:
Wat een enorm teleurstellende trailer.
Nietszeggende CG, lijkt absoluut niet ingame, 2025 dus nog twee jaar wachten fucking LMAO
wack ass song, heeft absoluut niet die Rockstar magie die de vorige trailers wel hadden.
Wat een domper
Dat ik de trailer an sich niet geweldig vind betekend niet dat ik niet hyped ben voor de game zelf!quote:Op dinsdag 5 december 2023 23:18 schreef Rnie het volgende:
[..]
[..]
Wellicht verkeerd geïnterpreteerd vanaf mijn kant wat betreft de trailer.
Niet zo geweldig ben ik het niet mee eens, ik vind eigenlijk elke GTA announcement trailer zwaar dik. Zelfs die van GTA SA die heb ik echt kapot gekeken. Daar geen voice over van de MC maar wel omgevingsgeluiden.quote:Op dinsdag 5 december 2023 23:43 schreef Momo het volgende:
Ik denk wel dat jullie vorige trailers helemaal geromaniseerd hebben in jullie hoofd. Als ik zo terug kijk zijn die ook niet zo geweldig toch.
Het gaming landschap zag er toen ook anders uit. De impact die de trailers van toen destijds maakten is nu moeilijk voor te stellen.quote:Op dinsdag 5 december 2023 23:43 schreef Momo het volgende:
Ik denk wel dat jullie vorige trailers helemaal geromaniseerd hebben in jullie hoofd. Als ik zo terug kijk zijn die ook niet zo geweldig toch.
quote:De trailer van GTA 6, het nieuwste deel van de game Grand Theft Auto, oogt veelbelovend. In deze video spreken we game-onderzoeker René Glas van Universiteit Utrecht en hoofdredacteur Marting Verschoor van game-tijdschrift Power Unlimited over de verschillen met GTA 5, hoeveel geld er al jaren aan dit spel wordt verdiend en waarom het niet verstandig is om deze game door kinderen te laten spelen
https://www.rtlnieuws.nl/(...)r-de-komende-10-jaar
Het zal vast ook de tand des tijds zijn, maar deze beide trailers vind ik echt he-le-maal niks.quote:Op dinsdag 5 december 2023 23:50 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Niet zo geweldig ben ik het niet mee eens, ik vind eigenlijk elke GTA announcement trailer zwaar dik. Zelfs die van GTA SA die heb ik echt kapot gekeken. Daar geen voice over van de MC maar wel omgevingsgeluiden.
Deze trailer heeft ook veel meer omgevingsgeluiden, en niet 30 seconden alleen maar muziek zonder dialoog aan stuk. Meer voice over, en dat is bij GTA announcement trailer ook zo (niet de omgevingsgeluiden maar wel meer dialoog vanuit de main character).
Maar het zal wel een smaak ding zijn joh, no worries
En ik vind ook dat Rockstar de allerbeste trailers uit de business maakt. Geen enkel bedrijf dat daaraan kan tippen IMO.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |