Op basis van de trailer wordt de indruk gewekt dat het zich vooral rond Vice City afspeelt.quote:Op dinsdag 5 december 2023 11:59 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
GTA6 zou zich toch in een groot gebied met meerdere grote steden afspelen?
Zou @Nober dit al weten?quote:Op dinsdag 5 december 2023 12:02 schreef Geschiedkundige het volgende:
Morgen om 15 uur wéér een trailer @ OP
GTA 7!1!!!quote:Op dinsdag 5 december 2023 12:02 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ja snap ik maar bedoel de intro credits van de story mode snaptequote:Op dinsdag 5 december 2023 11:56 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waarom zou ik naar de credits kijken? Als de credits komen is het tijd om na vele uren spelen even te ontspannen op de wc
Er zullen nog vele trailers volgenquote:Op dinsdag 5 december 2023 12:02 schreef Geschiedkundige het volgende:
quote:Op dinsdag 5 december 2023 12:00 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik dat eerder beweerd zien worden maar ik heb van Rockstar alleen deze trailer gezien, verder heb ik echt nooit zoiets bevestigd gezien.
Niet echt gelekt natuurlijk, meer een interpretatie uit alle leaks van vorig jaar, beschrijvingen etc.quote:Op dinsdag 5 december 2023 12:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zou de map zijn toch?
Meh 2x qua omvang GTA5, maar wel 3 grote steden en 4 kleinere erin proppen. Hopelijk niet waar.quote:
Gta5 was 70% berg en outback.quote:Op dinsdag 5 december 2023 12:08 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Meh 2x qua omvang GTA5, maar wel 3 grote steden en 4 kleinere erin proppen. Hopelijk niet waar.
Drie uur lokale tijd is drie uur lokale tijdquote:Op dinsdag 5 december 2023 12:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Het gekke is, heb 'm nog niet eens gekeken.
Mja een San Andreas map kan me eigenlijk ook wel bekoren. Zou dat dan nieuwe steden introduceren?quote:Op dinsdag 5 december 2023 12:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, een wat meer gevulde map zou wel leuk zijn.
Hoe mensen nu die interpretatie hebben gemaakt lijkt er wel weinig echte natuur te zijn, maar misschien zal dat deel wel groter zijn en hebben we er niet veel van gezien nog.quote:
Heel veel plekken voor motocross en patachutespringen, je auto in de prak rijden en dan te voet een berg beklimmen om vanaf daar maar met de parachute in de stad te komen en dan hopen dat je geen wild dier tegenkomtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |