Mafklapper.quote:Op dinsdag 5 december 2023 13:29 schreef torentje het volgende:
[..]
De tragere weggebruikers waren er eerder dan de automobilisten, het land is dus van tragere weggebruikers.
Nogal een verschilletje wel hoor. Via social media zoiets doms roepen of met een brandende fakkel bij voordeur staan...quote:Op dinsdag 5 december 2023 13:41 schreef Toine51 het volgende:
https://www.1limburg.nl/n(...)eiging-geert-wilders
Tuurlijk, 2 weekjes schoffelen
En die "bedreiger" van Kaag krijgt 5 maanden...
Je woont in de VS?quote:Op dinsdag 5 december 2023 12:25 schreef torentje het volgende:
[..]
De meeste automobilisten houden geen rekening met tragere weggebruikers. Tragere weggebruikers moeten daardoor meer dan 200 % alert blijven om levend weer thuis te kunnen komen.
Dat is dus feitelijk terreur waaronder tragere weggebruikers lijden.
Door de meeste automobilisten wordt ook nog eens gescholden op tragere weggebruikers omdat die niet snel genoeg de weg oversteken bij zebrapaden of als het stoplicht te lang op rood staat.
Ook houden de meeste automobilisten zich niet aan de verkeersregels als er geen legertje politieagenten staat.
Als jij dat allemaal leest, tot welke conclusie moeten tragere weggebruikers dan komen?
En andersom stond de PVV zeker wel open voor het D66 van de tot heks verklaarde Kaag?quote:Op dinsdag 5 december 2023 12:55 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, 3de, maar wel vantevoren uitgesloten. D66 vooral, wilde niet met de PVV. Dus ging men door met het kabinet wat eerder gevallen was. Gelukkig heeft D66 nu niks te zeggen.
Heb je al geslapen sinds 22 november?quote:Op dinsdag 5 december 2023 13:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En een cluster volidioten die op een fascistische partij stemmen vanuit hun onderbuik gebaseerd op een programna wat iedere eend met dementie herkent als onhaalbaar en autoritair/totalitair/xenofoob is dat niet?
PVV heeft niets te zeggen, D'66 wèl, vooral Kajsa Ollongren. Tijdens de bekendmaking van de val van het kabinet zei Mark Rutte dat defensie en de steun aan Oekraine doorgaat. Er zullen de komende tijd wel meer dingen weer missionair worden overigens omdat er zaken zijn die moeten gebeuren.quote:Op dinsdag 5 december 2023 12:55 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, 3de, maar wel vantevoren uitgesloten. D66 vooral, wilde niet met de PVV. Dus ging men door met het kabinet wat eerder gevallen was. Gelukkig heeft D66 nu niks te zeggen.
Nee, samen had niet gekund, maar Rutte had ook over rechts kunnen gaan. Hij koos echter voor exact dezelfde samenstelling als ervoor. Echt, daar zijn ze nu op afgerekend. En hoe langer dit uitstel om rond de tafel te gaan duurt, hoe harder ze er weer op afgerekend worden als het op nieuwe verkiezingen uit draait.quote:Op dinsdag 5 december 2023 14:03 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
En andersom stond de PVV zeker wel open voor het D66 van de tot heks verklaarde Kaag?
Hm okay..quote:Op dinsdag 5 december 2023 13:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nogal een verschilletje wel hoor. Via social media zoiets doms roepen of met een brandende fakkel bij voordeur staan...
Maar goed, alles is een complot.
Wellicht heeft de leiding van VVD het er voor over om een (groot) deel van hun electoraat kwijt te raken aan PVV. Naast PVV zijn er niet zo veel opties op rechts om op te stemmen, alleen JA21. Op de langere termijn denk ik dat VVD er goed aan doet naar het midden te focussen om iets werkbaars te bewerkstelligen. Partijen op de flanken kunnen niet succesvol zijn als we het buitenland als voorbeeld nemen.quote:Op dinsdag 5 december 2023 14:20 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, samen had niet gekund, maar Rutte had ook over rechts kunnen gaan. Hij koos echter voor exact dezelfde samenstelling als ervoor. Echt, daar zijn ze nu op afgerekend. En hoe langer dit uitstel om rond de tafel te gaan duurt, hoe harder ze er weer op afgerekend worden als het op nieuwe verkiezingen uit draait.
Ik zou iemand die met een fakkel voor de deur staat toch wat serieuzer nemen dan de zoveelste anonieme internet user die me dood wenst. Laatste is ook niet gewenst en ook hartstikke eng (en vind de straf ook wat magertjes, maar dat terzijde), maar dat eerste vind ik toch wel wat serieuzer omdat je het letterlijk voor je deur kan zien zeg maar.quote:Op dinsdag 5 december 2023 14:28 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Hm okay..
Iemand staat met een fakkel op de openbare weg, roep wat onzin, óf diegene bedreigt mij écht met de dood.
Welke van de 2 zou ik serieus nemen?
Hm, hm....
En als de VVD de vingers brandt aan een kabinet met de PVV dan worden ze daar niet op afgerekend denk je?quote:Op dinsdag 5 december 2023 14:20 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, samen had niet gekund, maar Rutte had ook over rechts kunnen gaan. Hij koos echter voor exact dezelfde samenstelling als ervoor. Echt, daar zijn ze nu op afgerekend. En hoe langer dit uitstel om rond de tafel te gaan duurt, hoe harder ze er weer op afgerekend worden als het op nieuwe verkiezingen uit draait.
Dat online bedreigen mag van mij wel wat zwaarder bestraft worden.quote:Op dinsdag 5 december 2023 14:30 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik zou iemand die met een fakkel voor de deur staat toch wat serieuzer nemen dan de zoveelste anonieme internet user die me dood wenst. Laatste is ook niet gewenst en ook hartstikke eng (en vind de straf ook wat magertjes, maar dat terzijde), maar dat eerste vind ik toch wel wat serieuzer omdat je het letterlijk voor je deur kan zien zeg maar.
Nee, dat denk ik niet. Ik denk eerder dat als een dergelijk kabinet faalt, dat juist PVV hier op afgerekend wordt en heel veel stemmers weer teruggaan naar de VVD. Ik denk juist dat het de VVD goed zou doen als ze luisteren naar de stem van het volk. De meerderheid wil over rechts. Ga mee met de meerderheid en je hebt kans de kiezers weer voor je terug te winnen.quote:Op dinsdag 5 december 2023 14:33 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En als de VVD de vingers brandt aan een kabinet met de PVV dan worden ze daar niet op afgerekend denk je?
Timmermans heeft het zeer matig gedaan maar dit gaat wel wat ver hoor.quote:Op dinsdag 5 december 2023 13:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En een cluster volidioten die op een fascistische partij stemmen vanuit hun onderbuik gebaseerd op een programna wat iedere eend met dementie herkent als onhaalbaar en autoritair/totalitair/xenofoob is dat niet?
quote:Op dinsdag 5 december 2023 14:42 schreef Cpt.Crow het volgende:
[..]
Timmermans heeft het zeer matig gedaan maar dit gaat wel wat ver hoor.
quote:Op dinsdag 5 december 2023 14:42 schreef Cpt.Crow het volgende:
[..]
Timmermans heeft het zeer matig gedaan maar dit gaat wel wat ver hoor.
Ontwijkgedragquote:
“Over rechts” met de PVV was natuurlijk nooit een serieuze optie voor Rutte. Dat eerdere experiment was erg leerzaamquote:Op dinsdag 5 december 2023 14:20 schreef Gia het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 december 2023 16:57 schreef AlwaysHappy het volgende:
Is het nou echt nodig om telkens naamverbasteringen te gebruiken voor een Carolientje67, Greet, Timmerfrans of weet ik veel welke politicus? Van alle kanten nogal sneu.
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 5 december 2023 16:57 schreef AlwaysHappy het volgende:
Is het nou echt nodig om telkens naamverbasteringen te gebruiken voor een vd Plas, Wilders, Timmermans, of weet ik veel welke politicus? Van alle kanten nogal sneu.
Ik heb het hier best veel met bevriende oud VVD stemmers over gehad inderdaad, die zijn allemaal overgestapt naar D66.quote:Op dinsdag 5 december 2023 14:28 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Wellicht heeft de leiding van VVD het er voor over om een (groot) deel van hun electoraat kwijt te raken aan PVV. Naast PVV zijn er niet zo veel opties op rechts om op te stemmen, alleen JA21. Op de langere termijn denk ik dat VVD er goed aan doet naar het midden te focussen om iets werkbaars te bewerkstelligen. Partijen op de flanken kunnen niet succesvol zijn als we het buitenland als voorbeeld nemen.
Mevrouw Van der Plas mag ook.quote:Op dinsdag 5 december 2023 17:23 schreef Peligrosso het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Caroline heet ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |