Iddquote:Op maandag 4 december 2023 13:50 schreef MizzezAmy het volgende:
Hoi Puzzie! Ik negeer je niet hoor!
Brr, wat veel kevertjes in de OP
Ik hou wel van bugs, alleen niet tussen mijn tettenquote:Op maandag 4 december 2023 13:50 schreef MizzezAmy het volgende:
Hoi Puzzie! Ik negeer je niet hoor!
Brr, wat veel kevertjes in de OP
Voor mijn werk vind ik bugsquote:Op maandag 4 december 2023 13:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik hou wel van bugs, alleen niet tussen mijn tetten
Niet leuk?quote:Op maandag 4 december 2023 13:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voor mijn werk vind ik bugs
Nou, ik hoef ze niet op te lossenquote:
Keihard genegeerd? Genoten? Genomen? Gebakken?quote:Op maandag 4 december 2023 13:59 schreef Puzzie het volgende:
Mijn TT ook niet al te serieus nemen gaarne , ik wilde gewoon deze TT
Ah zo. slakken kan je oplossenquote:Op maandag 4 december 2023 14:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, ik hoef ze niet op te lossen
Je komt aardig in de de richting van de middelstequote:Op maandag 4 december 2023 14:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Keihard genegeerd? Genoten? Genomen? Gebakken?
Zoveel opties!
Slakkenquote:
Zal jou eens genoten!quote:Op maandag 4 december 2023 14:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Keihard genegeerd? Genoten? Genomen? Gebakken?
Zoveel opties!
Bij de kinderboerderij waar ik altijd met kleindochter naartoe ga heb je van die reuzenslakkenquote:
Ik durfde de meest voor de hand liggende optie niet te noemenquote:Op maandag 4 december 2023 14:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je komt aardig in de de richting van de middelste
We zijn geen Jiskefet, toch?quote:Op maandag 4 december 2023 14:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik durfde de meest voor de hand liggende optie niet te noemen
We doen hier toch niet aan seks? Alleen maar erover praten
Ja precies grote woorden , we zijn immers Fokkers en die neuken nooitquote:Op maandag 4 december 2023 14:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik durfde de meest voor de hand liggende optie niet te noemen
We doen hier toch niet aan seks? Alleen maar erover praten
Gadverdamme. Zou er zout in gooien.quote:Op maandag 4 december 2023 14:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Bij de kinderboerderij waar ik altijd met kleindochter naartoe ga heb je van die reuzenslakken
Maar dat is echt zieligquote:Op maandag 4 december 2023 14:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gadverdamme. Zou er zout in gooien.
Bah.quote:Op maandag 4 december 2023 14:09 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik had vorige de zomer mn kamerplanten buiten gezet tijdens mn vakantie. Blijkbaar heeft er toen een slak in mn pannenkoekplant eitjes gelegd. Op een avond keek ik naar de kast waar hij bovenop stond, kropen er jonge naaktslakjes naar beneden. Werd er niet vrolijk van
Ik had een aantal jaren geleden een Oost-Indische kers, supertrots ... keurig bijgehouden en ineens na een nacht was die hele plant naar de tyfus .. kut rupsenquote:Op maandag 4 december 2023 14:09 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik had vorige de zomer mn kamerplanten buiten gezet tijdens mn vakantie. Blijkbaar heeft er toen een slak in mn pannenkoekplant eitjes gelegd. Op een avond keek ik naar de kast waar hij bovenop stond, kropen er jonge naaktslakjes naar beneden. Werd er niet vrolijk van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |