Met Boris an de macht kon allesquote:Op maandag 4 december 2023 11:20 schreef Nattekat het volgende:
Het erge is dat ik het nog geloof ook.
En daarom hoop ik dat Trump wordt gekozen.quote:Op maandag 4 december 2023 11:20 schreef Nattekat het volgende:
Het erge is dat ik het nog geloof ook.
Doe maar niet.quote:Op zondag 29 september 2024 14:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
En daarom hoop ik dat Trump wordt gekozen.
quote:
Drie toch maar?quote:Op zondag 29 september 2024 11:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ze kunnen het nog steeds niet hebben dat ze vier oorlogen tegen ons verloren hebben
Als je objctief kijkt is de vierde eerder een gelijkspel, maar ik vind persoonlijk dat we die vierde ook gewonnen hebben. Wel jammer dat de politici toen al net zo goed onderhandelden als tegenwoordig en bij een of andere vredesbespreking Nieuw Amsterdam (tegenwoordig New York) ruilden tegen Suriname.quote:
Ik dacht dat de stand 2-2 met de zee oorlogen was en toen nog de KO met de verovering van Engeland. Ik bedoel de glorieuze revolutie.quote:Op zondag 29 september 2024 17:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Als je objctief kijkt is de vierde eerder een gelijkspel, maar ik vind persoonlijk dat we die vierde ook gewonnen hebben. Wel jammer dat de politici toen al net zo goed onderhandelden als tegenwoordig en bij een of andere vredesbespreking Nieuw Amsterdam (tegenwoordig New York) ruilden tegen Suriname.
Dat was meer een familieruzie tussen de Oranjes (Willem)en de Stuarts (Mary).quote:Op zondag 29 september 2024 18:05 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik dacht dat de stand 2-2 met de zee oorlogen was en toen nog de KO met de verovering van Engeland. Ik bedoel de glorieuze revolutie.
Dat was het resultaat van de tweede oorlog (verdrag van Breda en duidelijke Nederlandse overwinning en was zeker in die tijd gewoon een prima dealquote:Op zondag 29 september 2024 17:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Als je objctief kijkt is de vierde eerder een gelijkspel, maar ik vind persoonlijk dat we die vierde ook gewonnen hebben. Wel jammer dat de politici toen al net zo goed onderhandelden als tegenwoordig en bij een of andere vredesbespreking Nieuw Amsterdam (tegenwoordig New York) ruilden tegen Suriname.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |