Ja sweet caroline dus.quote:Op maandag 4 december 2023 13:53 schreef Tussle266 het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe het met de acties buiten die van de stofjas vol ongedierte gaat?
Lekker dan. Waar is Pollewop en de huneflop als je hem nodig hebt.quote:
Ik mag hopen dat iedereen die ellende weer vergeten is.quote:Op maandag 4 december 2023 13:56 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Lekker dan. Waar is Pollewop en de huneflop als je hem nodig hebt.
Ede staal bleef ookquote:Op maandag 4 december 2023 14:00 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat iedereen die ellende weer vergeten is.
Ik heb wel het idee dat Ede Staal meer algemeen geaccepteerd is en eigenlijk altijd een wat onevenwichtige emissie was. Waar de Hunekop natuurlijk niet echt een klassieker in de dop is.quote:
Ik zag iets langs komen dat het jammer is dat A Whiter Shade Of Pale zo gezakt was vorig jaar, en dat we om de herinnering aan Peter R. de Vries vast te houden daar weer op moeten stemmen.quote:Op maandag 4 december 2023 13:53 schreef Tussle266 het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe het met de acties buiten die van de stofjas vol ongedierte gaat?
Misschien kunnen ze beter een jaarlijkse empathie top 100 gaan uitzenden of zo..quote:Op maandag 4 december 2023 14:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zag iets langs komen dat het jammer is dat A Whiter Shade Of Pale zo gezakt was vorig jaar, en dat we om de herinnering aan Peter R. de Vries vast te houden daar weer op moeten stemmen.
Ik denk trouwens niet dat dat noemenswaardig effect gaat hebben.
Procol Harum misstond oprecht niet in de top 10.quote:Op maandag 4 december 2023 14:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zag iets langs komen dat het jammer is dat A Whiter Shade Of Pale zo gezakt was vorig jaar, en dat we om de herinnering aan Peter R. de Vries vast te houden daar weer op moeten stemmen.
Ik denk trouwens niet dat dat noemenswaardig effect gaat hebben.
Whiter Shade zo laat vlak voor het einde 2 jaar geleden was voor mij wel één van de meest magische Top2000-momenten. Daar heb ik toen wel echt van genoten.quote:Op maandag 4 december 2023 14:30 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Procol Harum misstond oprecht niet in de top 10.
Zeker niet, zelfs die 3e plek was in vergelijking met wat er verder in de Top 10 stond niet gestolen wat mij betreft.quote:Op maandag 4 december 2023 14:30 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Procol Harum misstond oprecht niet in de top 10.
Dat is wel waar ja, beetje dubbel gevoel daarbij.quote:Op maandag 4 december 2023 15:31 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Ik vind het echt jammer dat iedereen en z'n moeder Whiter Shade tegenwoordig enkel en alleen met Peter R. de Vries associeert.
Dat nummer is op zichzelf ontzettend mooi maar sinds 2021 is het ineens de Peter R. de Vries Themesong.
Sinterklaas godquote:Op maandag 4 december 2023 13:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
Over Marcootje gesproken: directeurtje doet mee aan de slimste mens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |