Bedoelt.quote:
Door Oekraïne sneller meer en betere wapensystemen te geven.quote:Op maandag 4 december 2023 10:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Bedoelt.
Rusland is een agressor, niemand betwist dat ook. Maar het lijden moet stoppen wat mij betreft. De uitslag van dit conflict staat al bijna vast, but the numbers are still running..
Geef jij dan eens aan, hoe gaat Oekraine alle Russen ontzetten?
Ja eens, maar dan wel onder voorwaarde dat het niet nucleair escaleert.quote:Op maandag 4 december 2023 10:15 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Door Oekraïne sneller meer en betere wapensystemen te geven.
Welke gamechanger zat je aan te denken?quote:Op maandag 4 december 2023 10:15 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Door Oekraïne sneller meer en betere wapensystemen te geven.
We hebben nog f35, maar die gaan we niet weggeven natuurlijk.quote:Op maandag 4 december 2023 10:22 schreef Hanca het volgende:
Nou is Oekraïne vooral iets internationaals. Het kan inderdaad zijn dat Wilders de wapenleveranties aan Oekraïne stopt (nou hebben we na de F16s ook niet veel meer om te leveren, ons leger moet wel kunnen blijven oefenen, daar wordt al over geklaagd), maar dat hij bijvoorbeeld voor de economische sancties aan Rusland gaat liggen geloof ik niet.
Dat is meer een spannend woordje voor in de media.quote:Op maandag 4 december 2023 10:27 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Welke gamechanger zat je aan te denken?
Ja, maar juist daarom lijkt de rol van Rusland wel relevant toch?quote:Op maandag 4 december 2023 09:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je kan je afvragen wat een "vrede" met Rusland waard is. Hetzelfde Rusland dat a) alle gemaakte afspraken en verdragen mbt Oekraïne geschonden heeft en b) is één van de belangrijkste doelen van de oorlog in Oekraïne het doorbreken en afbreken van de in Russische ogen 'Westerse hegemonie' op de wereld.
Dus, wil agressor Rusland zelf eigenlijk wel 'vrede'? Ik ben bang van niet.
Ik heb sowieso het idee dat Oekraine precies genoeg materiaal krijgt om de status quo te behouden. Wellicht om nucleaire escalatie te voorkomen geen idee.quote:Op maandag 4 december 2023 10:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja eens, maar dan wel onder voorwaarde dat het niet nucleair escaleert.
En wie gaat die systemen precies maken en leveren? We zijn nog niet eens begonnen aan grootschalige artillerie productie
Dat vind ik ook fout hoor, maar er is blijkbaar geen haast.
Ja voor die datum toen de russen bijna 200 Nederlanders ombrachten.quote:Op maandag 4 december 2023 08:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wilders heeft vaak genoeg afstand genomen van Poetin.
Bovendien moeten we ons wel realiseren dat er een tijd was van vóór 24-02-2022 en ná die datum.
Wat moet ik mij hierbij voorstellen?quote:Op maandag 4 december 2023 11:13 schreef miss_sly het volgende:
Even terug naar de binnenlandse politiek: wisten jullie al dat we voortaan 151 kamerleden hebben?
[ twitter ]
Iets zegt me dat de 151e kamerplek vooral zal bestaan uit boos doen op twitter.quote:Op maandag 4 december 2023 11:13 schreef miss_sly het volgende:
Even terug naar de binnenlandse politiek: wisten jullie al dat we voortaan 151 kamerleden hebben?
[ twitter ]
Klopt. Eigenlijk schandalig.quote:Op maandag 4 december 2023 10:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik heb sowieso het idee dat Oekraine precies genoeg materiaal krijgt om de status quo te behouden. Wellicht om nucleaire escalatie te voorkomen geen idee.
Ik vind dit wel heel sneu overkomen.quote:Op maandag 4 december 2023 11:13 schreef miss_sly het volgende:
[ twitter ]
Don't ask mequote:Op maandag 4 december 2023 11:14 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Wat moet ik mij hierbij voorstellen?
Mee kunnen debatteren zonder stemrecht tijdens moties?
Misschien in de hoop dat JA21/FVD/PVV dit mee zal nemen ofzo.quote:Op maandag 4 december 2023 11:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Don't ask me
Hij gaat zelfs moties en initiatiefvoorstellen maken en vragen stellen. Geen idee hoe hij dat ziet.
Stukje ontkenningsfase.quote:Op maandag 4 december 2023 11:13 schreef miss_sly het volgende:
[ twitter ]
De Kamer komt hij niet in (hooguit de tribune, maar dan moet hij zijn mond houden), en de commissiezalen ook niet, dus debateren zit er niet in. Behalve idd via social media om aandacht schreeuwen. Vragen stellen aan ministers kan hij ook niet, tenminste niet op een wijze dat ze ook beantwoord gaan worden. Moties maken is misschien een leuke hobby, moties indienen gaat niet gebeuren.quote:Op maandag 4 december 2023 11:13 schreef miss_sly het volgende:
[ twitter ]
BBB nam altijd vanalles van Van Haga over, in ruil stemde Van Haga dan met de landbouwzaken van Van der Plas mee. Maar als je met 7 kamerleden zit, zoals BBB, heb je neem ik aan gewoon een eigen financieel woordvoerder. Iemand die de financiën beter begrijpt dan Van der Plas (al zit er bij die 7 geen enkele fiscalist).quote:Op maandag 4 december 2023 11:26 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Misschien in de hoop dat JA21/FVD/PVV dit mee zal nemen ofzo.
Klinkt als een verdienmodel om zijn stemvee en leden geld te laten donerenquote:Op maandag 4 december 2023 11:13 schreef miss_sly het volgende:
[ twitter ]
Die man is vroeg aan de drank zeg, het verlies zal wel diep zitten.quote:Op maandag 4 december 2023 11:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Don't ask me
Hij gaat zelfs moties en initiatiefvoorstellen maken en vragen stellen. Geen idee hoe hij dat ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |