Wim Sonneveld?quote:Op woensdag 6 december 2023 17:41 schreef Janneke141 het volgende:
Oh, helemaal vergeten om een nieuwe vraag te stellen!
Wat is de hoogst genoteerde artiest in de lijst van afgelopen jaar die geen eigen pagina heeft op de Engelstalige wikipedia?
Kleine disclaimer: De eenmalige duo's, zoals bijvoorbeeld George Michael & Elton John, zonderen we even uit van deze vraag. We zoeken één zanger(es), band of vast duo (zoals Simon & Garfunkel)
quote:Op woensdag 6 december 2023 18:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Wim_Sonneveld
En ook Goldband is niet het juiste antwoord.
Goldband wel en Klein Orkest niet? Schande!quote:
Kom van dat dak afquote:Op woensdag 6 december 2023 18:25 schreef Fred_B het volgende:
De Eindhovense cultuurdrager Peter Koelewijn heeft door de jaren heen met 3 verschillende platen in de Top 2000 gestaan. Welke waren dat?
Als het Angeline niet is heb ik een andere reserve...quote:Op woensdag 6 december 2023 18:33 schreef Buendia het volgende:
Ik ben bang voor Who the fuck is Alice, naast kom van dat dak af en KL204
Mijn reserve... Je wordt ouder papa?quote:Op woensdag 6 december 2023 18:36 schreef Fred_B het volgende:
De twee makkelijkste zijn geraden, maar wat stond er daarnaast nog 10 jaar in?
Dat is hem jaquote:Op woensdag 6 december 2023 18:37 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Mijn reserve... Je wordt ouder papa?
(geef het maar toe)
Jaquote:Op woensdag 6 december 2023 18:39 schreef Bargehassus het volgende:
@:datismijnmening : Verkeerde topic?
Ja, sorry. Zag het te laat en was net bezig, maar je was me nu dus voorquote:Op woensdag 6 december 2023 18:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is hem ja![]()
Tussle266 6
Mexicanobakker 5
n00biedoobiedoo 4
Fred_B 5
MielMonteur 5
pipster 3
MadMaster 2
Scorpion_17 3
PippenScottie 1
Rustin_ 1
Buendia 1
Geluiden 1
Berkery 1
Bargehassus 2
Janneke141 1
(Omdat de stand nog niet was ge-update, heb ik de vrijheid genomen mezelf ook een punt te geven van de vorige ronde).
Het Dorp van Wim Sonneveld?quote:Op woensdag 6 december 2023 18:48 schreef Bargehassus het volgende:
Wat was in de Top2000 van het jaar 2000 het hoogst genoteerde niet-Engelstalig gezongen nummer en van welke artiest?
Je bent aan een opmars bezig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |