abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Overall beste user 2022 zondag 3 december 2023 @ 23:52:26 #2
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_211511732
twitter

Het lijkt me niet slim om het thuisfront te gaan arresteren als die protesteren over het feit dat man of zoon al een jaar lang geen verlof heeft gehad. Ik weet niet of het een goed idee is om mannen die al een jaar zwaar in de stress zitten èn beschikking hebben over wapens op die manier verder over de zeik te jagen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  maandag 4 december 2023 @ 00:20:48 #3
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211511823
https://www.reddit.com/r/(...)ar_against_nato_and/
Russia is preparing for a war against NATO and will attack the Baltic states within 5-10 years, according to Christian Mölling, deputy director of the leading German Center for Foreign Policy Analysis. Russia keeps imperialistic ideas, the expert reminded...
  maandag 4 december 2023 @ 00:29:14 #4
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211512279
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2023 23:02 schreef AchJa het volgende:

[..]
Wat denk je wat hier zou gaan gebeuren? Men rent al weg voor de dienstplicht zonder oorlog... :') _O-
Dat heb je mooi goed, ik zit eerder in het buitenland dan het koningshuis :)
pi_211512525
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 07:57 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Dat heb je mooi goed, ik zit eerder in het buitenland dan het koningshuis :)
En bij een sterkere tegenstander, mooi met de andere kant meedoen natuurlijk.
pi_211512549
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2023 23:02 schreef AchJa het volgende:

[..]
Wat denk je wat hier zou gaan gebeuren? Men rent al weg voor de dienstplicht zonder oorlog... :') _O-
Ik wilde wel, maar toen werd de opkomstplicht afgeschaft uitgesteld :P
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_211512590
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 08:52 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
En bij een sterkere tegenstander, mooi met de andere kant meedoen natuurlijk.
Ik ga sowieso niet strijden voor een vlag of ideologie.
Enkel voor huis en haard.
pi_211512597
quote:
15s.gif Op maandag 4 december 2023 08:57 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ik wilde wel, maar toen werd de opkomstplicht afgeschaft uitgesteld :P
Je kon je alsnog gewoon aanmelden hoor.
Heb ik ook gedaan.
pi_211512613
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 09:04 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ik ga sowieso niet strijden voor een vlag of ideologie.
Enkel voor huis en haard.
Volgens band of brothers strijd je voor de makker naast je. Die makkers lopen in elk leger wel.
pi_211512624
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 09:07 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
Volgens band of brothers strijd je voor de makker naast je. Die makkers lopen in elk leger wel.
Wel mooie serie :)
pi_211512951
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 00:20 schreef slashdotter3 het volgende:
Russia is preparing for a war against NATO and will attack the Baltic states within 5-10 years, according to Christian Mölling, deputy director of the leading German Center for Foreign Policy Analysis. Russia keeps imperialistic ideas, the expert reminded...
Als het nieuwe kabinet nou maar eens een begin maakt met wapen- en munitieproductie en de versterking van het leger. :{

Maar iets in me zegt dat dit onderwerp zó vast zit dat het onmogelijk wordt om op tijd weer los te krijgen.
Intolerant voor intolerantie
pi_211512971
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 09:54 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Als het nieuwe kabinet nou maar eens een begin maakt met wapen- en munitieproductie en de versterking van het leger. :{

Maar iets in me zegt dat dit onderwerp zó vast zit dat het onmogelijk wordt om op tijd weer los te krijgen.
Geen zorgen, Wilders gaat ook dit voor ons oplossen zoals het nog nooit opgelost is. _O_ _O_
pi_211512985
quote:
14s.gif Op maandag 4 december 2023 09:57 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Geen zorgen, Wilders gaat ook dit voor ons oplossen zoals het nog nooit opgelost is. _O_ _O_
“Meer hulp van anderen” zal hij overtuigend roepen.
pi_211512998
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 09:59 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]
“Meer hulp van anderen” zal hij overtuigend roepen.
Zonder te zeggen wie die anderen zijn en welke hulp ze zullen leveren.
pi_211513005
quote:

[..]
_O_ Geert is the man _O_
Intolerant voor intolerantie
pi_211513100
quote:

[..]
Kremlinmarionet Wilders zal er voor zijn Russische eigenaren hoogstpersoonlijk op toezien dat ook het laatste restje Nederlandse krijgsmacht wat we nog hebben tot de grond toe afgebroken wordt.
pi_211513214
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 00:20 schreef slashdotter3 het volgende:
De Baltische staten maar volzetten met kernwapens en Rusland waarschuwen dat wanneer die landen worden aangevallen er met kernwapens zal worden gereageerd. Dat werkt immers ook goed om te voorkomen dat Rusland zelf wordt binnengevallen.
pi_211513275
quote:
2s.gif Op maandag 4 december 2023 10:00 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Zonder te zeggen wie die anderen zijn en welke hulp ze zullen leveren.
Dat zijn dan ook details. Aan details doet Geertje niet. Die geven alleen maar problemen en daar zitten de Hollandse mensen natuurlijk niet op te wachten.
  Overall beste user 2022 maandag 4 december 2023 @ 10:30:21 #20
3928 Ulx
pi_211513293
twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 maandag 4 december 2023 @ 10:33:12 #21
3928 Ulx
pi_211513322
Bulgaarse puppet probeert nog wat te vertragen, maar het zal weinig uitmaken zo te zien. Gewoon overrulen in het parlement.

twitter
  maandag 4 december 2023 @ 10:42:58 #22
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211513422
https://www.nrc.nl/nieuws(...)et-voordeel-a4183056
Steun voor Oekraïne gaat niet snel genoeg: ‘Rusland is in 2024 in het voordeel’
Oorlog in Oekraïne Het lukt de EU niet om genoeg munitie te produceren voor Oekraïne en een strenge winter zal het tegenoffensief verder vertragen. Waarnemers maken zich zorgen. „Dit kan Rusland volhouden.”
pi_211513443
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 10:21 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
De Baltische staten maar volzetten met kernwapens en Rusland waarschuwen dat wanneer die landen worden aangevallen er met kernwapens zal worden gereageerd. Dat werkt immers ook goed om te voorkomen dat Rusland zelf wordt binnengevallen.
Die kun je beter ietsje verder weg zetten.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_211513485
quote:
0s.gif Op maandag 4 december 2023 10:42 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)et-voordeel-a4183056
Steun voor Oekraïne gaat niet snel genoeg: ‘Rusland is in 2024 in het voordeel’
Oorlog in Oekraïne Het lukt de EU niet om genoeg munitie te produceren voor Oekraïne en een strenge winter zal het tegenoffensief verder vertragen. Waarnemers maken zich zorgen. „Dit kan Rusland volhouden.”
Als dit zo blijft, en Rusland uiteindelijk eindigt met grondwinst, zullen zij zich zien als winnaar.
En gaan ze zich de komende 10 tot 15 richten op het herstel en de wederopbouw van het leger, lerende van de enorme corruptie en andere fouten (immers als al dat geld niet in diepe zakken was verdwenen, maar daadwerkelijk in het leger was geïnvesteerd, dan was dit een hele korte oorlog geweest).

En dan proberen ze het daarna nog eens.
Met een héél ander leger.

En dan denken we, hadden we maar meer gedaan, en op tijd.

Onbegrijpelijk |:(
En in de tussentijd had al dat geld, dat straks nutteloos is gebleken, intern beter gebruikt kunnen worden.
Om nog maar te zwijgen over de lege defensie magazijnen in met name Europa.

We hebben ons, terecht, gecommitteerd aan het helpen van Oekraïne.
Maar doe het dan óf goed, óf niet.
pi_211513607
quote:
1s.gif Op maandag 4 december 2023 10:52 schreef Gajes_Octavianus het volgende:

[..]
Als dit zo blijft, en Rusland uiteindelijk eindigt met grondwinst, zullen zij zich zien als winnaar.
En gaan ze zich de komende 10 tot 15 richten op het herstel en de wederopbouw van het leger, lerende van de enorme corruptie en andere fouten (immers als al dat geld niet in diepe zakken was verdwenen, maar daadwerkelijk in het leger was geïnvesteerd, dan was dit een hele korte oorlog geweest).

En dan proberen ze het daarna nog eens.
Met een héél ander leger.

En dan denken we, hadden we maar meer gedaan, en op tijd.

Onbegrijpelijk |:(
En in de tussentijd had al dat geld, dat straks nutteloos is gebleken, intern beter gebruikt kunnen worden.
Om nog maar te zwijgen over de lege defensie magazijnen in met name Europa.

We hebben ons, terecht, gecommitteerd aan het helpen van Oekraïne.
Maar doe het dan óf goed, óf niet.
De Russische ambities en doelstellingen zijn al decennialang volstrekt duidelijk, daar waarschuwen onze Oost-Europese buren ons al lang genoeg voor. Een paar honderdduizend dode militairen en een enorme hoeveelheid vernietigd materieel in een niet bepaald succesvol verlopende militaire campagne is voor de Russen hooguit een kleine tegenvaller, daar gaan ze hun ambities echt niet door bijstellen.

En onze Europese politici? Die hopen dat Oekraïne zo snel mogelijk wil onderhandelen en zijn verloren gebieden aan de Russen wil overdragen, zodat vooral de Duitse industrie weer zo snel mogelijk aan het goedkope Russische gas kan om peperdure producten voor de Chinese markt te produceren. Alsof we naar de situatie van voor 24 februari 2022 terug kunnen wanneer Oekraïne maar offers brengt. En de onafwendbare Russische inval in de Baltische staten? Dat zien we dan wel weer na een paar jaartjes van hernieuwde struisvogelpolitiek.

Europa slaapwandelt zich de derde wereldoorlog in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')