Zerrouki eruit en Stengs dan maar terug op 10.quote:Op zondag 3 december 2023 13:16 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Maar dan zou ik toch Luka wisselen.
Hij herstelde zich gedurende de wedstrijd wel enigszins, ja. In de combinatie blijft ie goed.quote:Op zondag 3 december 2023 13:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit had Luka beter moeten doen.
Speelt verder gewoon prima, al helpt het niet dat Stengs op de andere vleugel staat en je een beetje twee dezelfde types hebt.
Hij kan ongelofelijk goed voetballen. Hartman moet er meer overheen durven gaan.quote:Op zondag 3 december 2023 13:19 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Hij herstelde zich gedurende de wedstrijd wel enigszins, ja. In de combinatie blijft ie goed.
Maar wat is ie traag zeg. Tering. Beukering zou 'm er nog uit kunnen sprinten, lijkt het wel.
Heeft Perez toch gelijk in? Geertruida is geen killer voor het doel. Een enkele keer scoort hij maar vaak is het een schiet gebedje doen, schieten en hopen op het bestequote:Op zondag 3 december 2023 13:18 schreef Haringkop het volgende:
Geertruida twee keer voor de keeper.
Perez: er zijn geen kansen geweest
Zijn toch gewoon (grote) kansen.quote:Op zondag 3 december 2023 13:23 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Heeft Perez toch gelijk in? Geertruida is geen killer voor het doel. Een enkele keer scoort hij maar vaak is het een schiet gebedje doen, schieten en hopen op het beste
Als Lopez de winnende goal of assist maakt loop ik de hele maand december met zijn hoofd als UI rond.quote:Op zondag 3 december 2023 13:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waarom is iedereen zo negatief over Lopez?
Dit vind ik niet leuk.quote:Op zondag 3 december 2023 13:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Geert is zo’n beetje de meest scorende rechtsback die ik heb meegemaakt.
Dinsdag nog een goaltje.
Bizarveel.quote:Op zondag 3 december 2023 13:31 schreef ashardalan het volgende:
Heeft Ivanusec eigenlijk al wat goed gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |