Een schot van Gimenez?quote:Op zondag 3 december 2023 12:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar we hebben wel de betere kansen.
Tijd voor Minteh, Paixao, Lingr en Ueda.quote:Op zondag 3 december 2023 13:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het ergens toch wel knap dat je zelfs tegen dit PSV helemaal niks weggeeft.
Alleen moet je zelf érgens die ruimte vinden of afdwingen.
Wat valt die weer tegen zegquote:Op zondag 3 december 2023 13:05 schreef TweedeKlum het volgende:
Ivan gaat nog nog een keer pingelen ipv voorgeven of schieten.
Een kans weggegeven die de Jong slecht raakt maar dit stond wel helemaal vrij.quote:Op zondag 3 december 2023 13:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het ergens toch wel knap dat je zelfs tegen dit PSV helemaal niks weggeeft.
Alleen moet je zelf érgens die ruimte vinden of afdwingen.
Die hebben we ook, ik vind het totaal bizar dat niemand bij de staff(en de supporters) inziet dat Paixao en Ivanusec totaal niet lekker in hun vel zitten de laatste tijd en er ook helemaal niet aan gewerkt lijkt te worden om hun problemen op te lossen.quote:
Die moeten gewoon samenspelen.quote:Op zondag 3 december 2023 13:09 schreef Pistolero het volgende:
Mogen we al langzaam op de Ueda > Gimenez trein springen?
En hoezo denk je dat ze er niet mee bezig zijn?quote:Op zondag 3 december 2023 13:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die hebben we ook, ik vind het totaal bizar dat niemand bij de staff(en de supporters) inziet dat Paixao en Ivanusec totaal niet lekker in hun vel zitten de laatste tijd en er ook helemaal niet aan gewerkt lijkt te worden om hun problemen op te lossen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |