SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En op trommels hengstenquote:Op zondag 3 december 2023 12:42 schreef Nober het volgende:
Het ontbreekt in de kuip aan een aantal supporters die de hele wedstrijd met een vlag staan zwaaien.
Kärcher.quote:Op zondag 3 december 2023 12:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Alle kansen komen uit hoge druk.
PSV is gewoon heel goed in de drukzetting, pfoe. Maar ze hebben het ook heel lastig met ons hoor.quote:Op zondag 3 december 2023 12:44 schreef Pistolero het volgende:
Goh, die zogenaamde kamikaze-tactiek van Bosz blijkt toch best aardig te werken, Feyenoord wordt tactisch afgetroefd en kom er helemaal niet aan te pas.
Lekker gewerkt Arne.
Geen van beide ploegen doen het goed, imo. Gelukkig psv ook niet, maar vind Feyenoord veel te veel fouten makenquote:Op zondag 3 december 2023 12:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
PSV is gewoon heel goed in de drukzetting, pfoe. Maar ze hebben het ook heel lastig met ons hoor.
Als je geen seconde de tijd aan de bal krijgt, ziet het er vaak slordiger uit dan het is.
Er zit een verschil tussen fouten maken en fouten afdwingen he. Dat wordt nog wel eens vergeten.quote:Op zondag 3 december 2023 12:49 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Geen van beide ploegen doen het goed, imo. Gelukkig psv ook niet, maar vind Feyenoord veel te veel fouten maken
Klopt, neemt niet weg dat ook de afgedwongen fouten gewoon fouten zijn. Goed van psv, maar ik blijf het er teveel vinden.quote:Op zondag 3 december 2023 12:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen fouten maken en fouten afdwingen he. Dat wordt nog wel eens vergeten.
Er zijn heel wat spelers van Feyenoord die hoognodig even naar de sportpsycholoog moeten.quote:Op zondag 3 december 2023 12:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ga jij eens met Geert praten.
Daar is duidelijk IETS aan de hand
Mentaal niet fitquote:Op zondag 3 december 2023 12:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ga jij eens met Geert praten.
Daar is duidelijk IETS aan de hand
De oplossing zit wel op de bank.quote:Op zondag 3 december 2023 12:52 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Er zijn heel wat spelers van Feyenoord die hoognodig even naar de sportpsycholoog moeten.
Geert, Ivanusec en Paixao voorop.
Sinds die Mexicaanse bondscoach zijn snater open trok.quote:Op zondag 3 december 2023 12:52 schreef TweedeKlum het volgende:
Santi is het kwijt, alleen Top Oss heeft nog belangstelling.
LingrGod.quote:Op zondag 3 december 2023 12:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De oplossing zit wel op de bank.
En jij weet wie ik bedoel
Heeft iets te lang aan de bal nodig.quote:Op zondag 3 december 2023 12:53 schreef Tomatenboer het volgende:
Zerrouki ook niet bepaald lekker bezig…
Je mist gewoon creativiteit. Het is hard werken op het middenveld maar weinig spelers die een aanvaller kunnen lanceren.quote:Op zondag 3 december 2023 12:53 schreef Tomatenboer het volgende:
Zerrouki ook niet bepaald lekker bezig…
Speelt gewoon ver beneden zijn kunnen net zoals bijna alle spelers. Alsof hij dit tempo niet aankan.quote:Op zondag 3 december 2023 12:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heeft iets te lang aan de bal nodig.
Het verschil tussen Atletico die lekker kontje 16 hangen en PSV die op iedere bal keihard jagen is gigantisch, dit is voor Zerrouki veel moeilijker omdat hij niet zo snel de optie naar voren ziet.quote:Op zondag 3 december 2023 12:52 schreef bbuddybb het volgende:
Wat de fuck is Zerrouki allemaal aan het doen.
Tegen Atletico hadden wel met 0-5 achter gestaan.
Leuk voor de Eredivisie maar dat slungelige werkt wel enorm in zijn nadeel.quote:Op zondag 3 december 2023 12:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Stengs vind ik ook maar weer matig.
Een schot van Gimenez?quote:Op zondag 3 december 2023 12:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar we hebben wel de betere kansen.
Tijd voor Minteh, Paixao, Lingr en Ueda.quote:Op zondag 3 december 2023 13:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het ergens toch wel knap dat je zelfs tegen dit PSV helemaal niks weggeeft.
Alleen moet je zelf érgens die ruimte vinden of afdwingen.
Wat valt die weer tegen zegquote:Op zondag 3 december 2023 13:05 schreef TweedeKlum het volgende:
Ivan gaat nog nog een keer pingelen ipv voorgeven of schieten.
Een kans weggegeven die de Jong slecht raakt maar dit stond wel helemaal vrij.quote:Op zondag 3 december 2023 13:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het ergens toch wel knap dat je zelfs tegen dit PSV helemaal niks weggeeft.
Alleen moet je zelf érgens die ruimte vinden of afdwingen.
Die hebben we ook, ik vind het totaal bizar dat niemand bij de staff(en de supporters) inziet dat Paixao en Ivanusec totaal niet lekker in hun vel zitten de laatste tijd en er ook helemaal niet aan gewerkt lijkt te worden om hun problemen op te lossen.quote:
Die moeten gewoon samenspelen.quote:Op zondag 3 december 2023 13:09 schreef Pistolero het volgende:
Mogen we al langzaam op de Ueda > Gimenez trein springen?
En hoezo denk je dat ze er niet mee bezig zijn?quote:Op zondag 3 december 2023 13:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die hebben we ook, ik vind het totaal bizar dat niemand bij de staff(en de supporters) inziet dat Paixao en Ivanusec totaal niet lekker in hun vel zitten de laatste tijd en er ook helemaal niet aan gewerkt lijkt te worden om hun problemen op te lossen.
Nee, met twee spitsen spelen, die Kroaat eruit.quote:Op zondag 3 december 2023 13:09 schreef Pistolero het volgende:
Mogen we al langzaam op de Ueda > Gimenez trein springen?
Die laatste is gewoon heel goed (zo niet heel gelukkig) verdedigd door psvquote:Op zondag 3 december 2023 13:09 schreef fetX het volgende:
Mijn hemel, we hadden er al zeker 2 kunnen maken hoor. Pff
Nee aanbieding kruidvat.quote:Op zondag 3 december 2023 13:10 schreef LethalNinja het volgende:
Veel Feyenoorders met een pleister op de neus. Brengt dat geluk?
Veel succes voor de tweede helft!
Nou ja, als ze dat wel zijn dan heeft het nog niet echt effect.quote:Op zondag 3 december 2023 13:09 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
En hoezo denk je dat ze er niet mee bezig zijn?
met dit weer is er veel minder zuurstof in de luchtquote:Op zondag 3 december 2023 13:10 schreef LethalNinja het volgende:
Veel Feyenoorders met een pleister op de neus. Brengt dat geluk?
Veel succes voor de tweede helft!
Ik weet nog dat iedereen vorig seizoen liep te haten op Timber en hem een miskoop vond.quote:Op zondag 3 december 2023 13:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kan iedereen even stoppen met dat gehaat op Luka.
Luka begon slecht maar heeft zich aardig hersteld naarmate de wedstrijd vorderdequote:Op zondag 3 december 2023 13:10 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Nee, met twee spitsen spelen, die Kroaat eruit.
Die man is juist in de kleine ruimte sterk aan de bal.quote:Op zondag 3 december 2023 13:13 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik weet nog dat iedereen vorig seizoen liep te haten op Timber en hem een miskoop vond.
Staan die nu even voor lul. Met Luka heb je nu precies hetzelfde.
Is geen haat, maar in deze opstelling komt hij niet uit de verf.quote:Op zondag 3 december 2023 13:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dan kan je dat net zo goed in de schoenen schuiven van Stengs op rechts.quote:Op zondag 3 december 2023 13:15 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Is geen haat, maar in deze opstelling komt hij niet uit de verf.
Arne is verschrikkelijk hardleers en moet gewoon even de juiste poppetjes op de juiste plek neerzetten.quote:Op zondag 3 december 2023 13:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die man is juist in de kleine ruimte sterk aan de bal.
Moet gewoon op 10.
Dat is zeker waar. Maar dan zou ik toch Luka wisselen.quote:Op zondag 3 december 2023 13:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan kan je dat net zo goed in de schoenen schuiven van Stengs op rechts.
Want die brengt nog minder.
Het is geen haat hoor.quote:Op zondag 3 december 2023 13:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |