SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
er komt een front aan, maar ik moet het nog zien, het is denk aan de kust iig net nog te warm ervoor.quote:Op zondag 3 december 2023 09:15 schreef Haags het volgende:
Denk dat vandaag meer code oranje waard is of wordt dan gisteren.
Ook vandaag gaan er een hoop mensen op pad.
Tradities. Wij krijgen nooit wat.quote:Op zondag 3 december 2023 09:36 schreef kree het volgende:
[..]
er komt een front aan, maar ik moet het nog zien, het is denk aan de kust iig net nog te warm ervoor.
Huh zou toch nog niet sneeuwuenquote:Op zondag 3 december 2023 09:57 schreef MissHobje het volgende:
ik was zooooo teleurgesteld vanochtend.. geen snil
maar einde middag misschien wel
Valt uit elkaar. Was vanmorgen veel groter.quote:Op zondag 3 december 2023 10:31 schreef Nattekat het volgende:
Dat front uit het zuidwesten stelt echt niets voor. Ik had er meer van verwacht op basis van de berichtgeving.
Hij is nu groter dan toen ik dat zeiquote:Op zondag 3 december 2023 10:57 schreef warhamstr het volgende:
[..]
Valt uit elkaar. Was vanmorgen veel groter.
Hij geeft de waarschuwing pas voor vanavond.quote:Op zondag 3 december 2023 09:57 schreef MissHobje het volgende:
ik was zooooo teleurgesteld vanochtend.. geen snil
maar einde middag misschien wel
Alles valt uit elkaarquote:Op zondag 3 december 2023 11:43 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Hij geeft de waarschuwing pas voor vanavond.
Ik zie het alleen maar oplossen.quote:Op zondag 3 december 2023 12:18 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Gaat straks boven land activeren.
Vanavond gaat het vriezen.quote:Op zondag 3 december 2023 12:47 schreef INViCTuS het volgende:
Wel jammer dat het dan niet vriest als er sneeuw valt.
De buienlijn die nu aan het oplossen is was uberhaupt niet de voorspelde neerslag. Die komt zo straksquote:Op zondag 3 december 2023 12:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie het alleen maar oplossen.
Zal dan van de tweede ronde moeten komen die vanavond komt.
Zeker wel. Code geel geldt niet voor niets al vanaf 12:00.quote:Op zondag 3 december 2023 12:59 schreef koos_vriendloos het volgende:
[..]
De buienlijn die nu aan het oplossen is was uberhaupt niet de voorspelde neerslag. Die komt zo straks
Nee, bekijk harmonie maar eensquote:Op zondag 3 december 2023 13:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zeker wel. Code geel geldt niet voor niets al vanaf 12:00.
De run van na uitgifte code geel bedoel je?quote:Op zondag 3 december 2023 13:05 schreef koos_vriendloos het volgende:
[..]
Nee, bekijk harmonie maar eens
Heel leuk en aardig van wanneer die run is, maar daar heb ik niets over gezegd. Zei alleen dat de huidige buienlijn niet de verwachte sneeuwval van vandaag isquote:Op zondag 3 december 2023 13:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De run van na uitgifte code geel bedoel je?
.quote:Op zondag 3 december 2023 14:22 schreef Jor_Dii het volgende:
2 เ 3 graden in het zuiden en oosten, benieuwd of het dus regen of sneeuw wordt..
Het komt volgens m’n weerapp pas tegen de avond aan, en als de zon onder gaat wordt het natuurlijk weer kouder.quote:Op zondag 3 december 2023 14:22 schreef Jor_Dii het volgende:
2 เ 3 graden in het zuiden en oosten, benieuwd of het dus regen of sneeuw wordt..
Zeker waar, de temperatuur zakt nu zelfs alquote:Op zondag 3 december 2023 14:49 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Het komt volgens m’n weerapp pas tegen de avond aan, en als de zon onder gaat wordt het natuurlijk weer kouder.
quote:Op zondag 3 december 2023 15:09 schreef Tjacka het volgende:
is er een overzicht hoeveel cm er komt per regio
Hij moet wel, want zijn koukleumende hont heeft zijn lange broek ingepikt.quote:Op zondag 3 december 2023 14:48 schreef dick_laurent het volgende:
Enne... loopt @:Geschiedkundige nog steeds in zn korte broek buiten?
Ligt er aan hoeveel je besteld hebt.quote:Op zondag 3 december 2023 15:09 schreef Tjacka het volgende:
is er een overzicht hoeveel cm er komt per regio
Laat die kutsneeuw zo ver mogelijk wegblijven.quote:
En blijft het liggen?quote:Op zondag 3 december 2023 15:48 schreef Jor_Dii het volgende:
Eerste sneeuwvlokken gespot in NO Brabant
Hier klopt dus niets van en bevestigt dat dat opgeloste front de sneeuw had moeten verzorgen. De sneeuw moet Zeeland nog binnen trekken, en volgens dit plaatje zou dat tijdens lunch al gebeurd moeten zijn.quote:
De tijden kloppen niet meer nee.quote:Op zondag 3 december 2023 15:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier klopt dus niets van en bevestigt dat dat opgeloste front de sneeuw had moeten verzorgen. De sneeuw moet Zeeland nog binnen trekken, en volgens dit plaatje zou dat tijdens lunch al gebeurd moeten zijn.
aldus weeronlinequote:15:50 Neerslag vertraagd
De neerslag komt er wat trager in dan verwacht, maar voor de kansen op een wit landschap is dat niet ongunstig. De zon gaat zometeen onder en dan daalt de temperatuur. Hierdoor zal meer neerslag direct in de vorm van sneeuw vallen.
De eerste vlokken dwarrelen wel in het zuiden, maar wit is het nog nergens.
Vooralsnog gelukkig nietquote:
bijjna 3 graden hierquote:Op zondag 3 december 2023 16:17 schreef koos_vriendloos het volgende:
Als de temperaturen nou ook eens omlaag gaan
Waar? Hier in Middelburg niks.quote:Op zondag 3 december 2023 16:16 schreef Melleyn het volgende:
Er is nu in Zeeland wel wat aan het ontstaan
Zo koud is het ook weer nietquote:Op zondag 3 december 2023 17:32 schreef bianconeri het volgende:
Het is echt zo verschrikkelijke koud brrrrrr.
Hoe kunnen mensen dit zo lekker vinden? Hier kun je je niet tegen kleden.
Tijd voor een winterslaap tot aan juli.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |