Vanavond weer epic raidquote:
Ik heb er echt zin in om met de gang te raiden. Ziet er naar uit, dat jij weer het beste van het beste meeneemt. Ik kom ook met ziekharde heals, terwijl ik tank. Mobs rennen rondjes om mij heen, want ze weten niet wat ze moeten. Staff of Liards is echt zieke drop, toen die kwam wisten we allemaal dat jij die moest hebben, de enige die hem goed weet te gebruiken.quote:Op zondag 3 december 2023 13:21 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Vanavond weer epic raid
O.a met H0Tpussy (tank) MichaelTheOne (tank) en Lightningstrike (dps), Amber (healer)
Vanavond raid bij Swampie Dungeon, eerst ff meeten bij Uncle Tavern's safe house en dan door naar Swampie Dungeon. Ik ga zelf voor mijn level 99 death knight, heb zojuist nog een fire orb + 15 damage over time fire damage gekocht. En ik denk dat ik weer gebruik maak van de Staff of Lizards (legendary item en licht aangepast).
Heb al genoeg bier koel gezet verder liggen er al wat zakken chips. Veel zin in! Hopelijk ben je er bij altijd wel fijn dat jij zowel kan healen maar ook de rol van tank kan vervullen. Je weet met Amber die healt in het begin altijd goed maar soms gaat het net ff te snel. Zal vooral aan Michael vragen om haar daarin goed te verdedigen want toen Amber gisteren dood ging lukte het niet meer zo goed via degene die nog mee deden met de raid.
Ik neem inderdaad mijn beste gear mee. Heb ook nog wat gear die iets minder sterk is maar die er vooral feestelijk uit ziet. Zoals mijn "cosmic colour armour" . Is weliswaar lagere defense maar blijkt knipperen alsof het universum erop zit. Ga ik aan doen straks met oud en nieuw en natuurlijk als we kerst vieren op de WoW servers. Dat is imo sowieso de beste plek om kerst te vieren.quote:Op zondag 3 december 2023 13:29 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Ik heb er echt zin in om met de gang te raiden. Ziet er naar uit, dat jij weer het beste van het beste meeneemt. Ik kom ook met ziekharde heals, terwijl ik tank. Mobs rennen rondjes om mij heen, want ze weten niet wat ze moeten. Staff of Liards is echt zieke drop, toen die kwam wisten we allemaal dat jij die moest hebben, de enige die hem goed weet te gebruiken.
Ik heb een mini koelkast gekocht en gisteren bij de apotheek een nieuw urinaal gehaad, dus gaat helemaal goed komen. Airfryer bij me voor wat kaashapjes, na de raid beloon ik mezelf. Heb jij wel nog dat programma voor mij dat de stem van Amber op VC kan worden getransformeerd in dat van een man? Ik vind het toch nog wel een beetje moeilijk als ik een vrouwenstem hoor, dan concentreer ik me minder. Maar ik wil Micheal ook niet voor het hoofd stoten door er een groot probleem van te maken. Ben blij dat jij hetzelfde probleem als mij had, en een oplossing hebt. Als ik dat nog even kan installeren voor de raid, komt het goed.
Via een herbalism perk kan je soms een herbseed krijgen. Ik denk dat je de plekken waar je die kunt planten bent tegengekomen. iirc waren die ook zichtbaar op de kaart als een herb.quote:Op maandag 4 december 2023 10:07 schreef Omega het volgende:
Vraagje over herbalism in Dragonflight, sommige herbs zijn begrvane. Misschien heb ik het gemist, maar google geeft niet een resultaat waar ik iets mee kan. Maar hoe krijg ik die herbs?
Die heb ik lang niet gehoordquote:Op maandag 4 december 2023 19:45 schreef Troel het volgende:
Ain't that just the way that life goes down, down, down, down...
Dat was letterlijk 2 dagen op de drukste server. Toen was iedereen 25.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:06 schreef Hathor het volgende:
Ik heb SoD een weekje geprobeerd, maar zie er toch maar van af. Het is gewoon teveel van hetzelfde, zeker als je in classic nog volop een paar alts aan het levelen bent. Het was ook behoorlijk naadje in het begin als je liep te questen in je startzone en er lopen een paar dozijn spelers dezelfde quest als jou te doen en je dus de hele tijd staat te wachten op respawns.
Ja het zal allemaal wel minder zijn nu, maar ik ben sowieso nog te betrokken bij Wrath classic om me weer op iets anders te richten, ik vind het allemaal een beetje ouwe wijn in nieuwe kruiken. Het had sowieso al een negatief effect op Wrath classic omdat veel guildies ineens de voorkeur gaven aan SoD, maar inmiddels beginnen ze langzaam maar zeker allemaal weer terug te komen. Zal ook wel wat te maken hebben met de release van Ruby Sanctum, is toch weer even wat nieuwe content, ook al is het maar 1 bossfight in principe.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:59 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dat was letterlijk 2 dagen op de drukste server. Toen was iedereen 25.
Ja, het is juist een van de weinige vernieuwende dingen van de laatste jaren die blizzard met wow heeft aangedurfdquote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb best veel lol met SoD en ik had besloten dat juist niet te gaan spelen. Wel er aan begonnen dus en bleek best erg leuk op deze manier.
Wrath heeft vooral een negatief effect op Wrath zelf. Zeer ondermaatse gameplay (invoer van systemen en saaie catch up mechanics) die niet gecompenseerd kunnen worden door 2 geniale raids helaas.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja het zal allemaal wel minder zijn nu, maar ik ben sowieso nog te betrokken bij Wrath classic om me weer op iets anders te richten, ik vind het allemaal een beetje ouwe wijn in nieuwe kruiken. Het had sowieso al een negatief effect op Wrath classic omdat veel guildies ineens de voorkeur gaven aan SoD, maar inmiddels beginnen ze langzaam maar zeker allemaal weer terug te komen. Zal ook wel wat te maken hebben met de release van Ruby Sanctum, is toch weer even wat nieuwe content, ook al is het maar 1 bossfight in principe.
Op de server waar ik speel word er vrij positief gesproken over de komst van Cata, en in mijn guild heeft het overgrote merendeel ook al aangegeven mee te gaan in Cata, dus ik zie het wel met vertrouwen tegemoet.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:06 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Wrath heeft vooral een negatief effect op Wrath zelf. Zeer ondermaatse gameplay (invoer van systemen en saaie catch up mechanics) die niet gecompenseerd kunnen worden door 2 geniale raids helaas.
Benieuwd wat er over een half jaar overblijft als cata released is.
Sterkte.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:23 schreef Troel het volgende:
Ik doe enkel Wotlk dus het maakt mij niet zoveel uit. Eerst de lich king maar eens verslaan
Wel een leuk paardjequote:
Ik neem aan dat je de guides van wowhead en/of icy-veins hebt doorgespit voor je rogue? Anders daar eens beginnen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 22:50 schreef Brubbie het volgende:
Ik ben sinds jaren weer gestart. Met name omdat er bij de volgende expansion wat meer aandacht is voor mensen die met een klein groepje af en aan willen spelen, die Delves zijn cool.
Maar ik krijg mijn Rogue niet onder controle.Nu op zoek naar een andere DPS class, of doorbijten.
De keuze is reuze. Iemand willekeurige (geheel subjectieve) aanraders?
Met mijn vrienden ga ik ook spelen, en voor hen ga ik tanken. Maar op wat hoger niveau ga ik dat denk ik niet doen, dus zoek nog een leuke DPS spec.
Iemand met de gouden tip voor Rogue, een gids oid, krijgt een like.
Ik las ergens dat de snelste level 80 in iets meer dan een uur wasquote:Op zondag 25 augustus 2024 13:32 schreef Bezsen het volgende:
Nieuwe main campaign/zones in the war within waren verrassend goed.
Levelen wel belachelijk snelIn 4 uurtjes 70-80.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |