Boeit mij niet waar is FF en Soury? ik heb zin om te kloten.quote:
Soury neemt wat tijd voor dr zelf ... ff fok moe las ik laatst aan een update van dr ...quote:Op vrijdag 1 december 2023 23:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Boeit mij net waar is FF en Soury? ik heb zin om te kloten.
Blijft een raar verhaal.quote:Op vrijdag 1 december 2023 23:02 schreef engine het volgende:
[..]
FC Volendam tot op het bot verdeeld: 'Jan Smit heeft het hard gespeeld'
Het is wel een mooi verhaal
in 2016 heb ik zelf zulke foto's gemaakt. maar tegenwoordig is het niet echt wat qua sneeuwquote:Op vrijdag 1 december 2023 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik moest er ff voor uit de deur , maar dan heb je ook wat ..
Muis mis ookquote:Op vrijdag 1 december 2023 23:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Boeit mij niet waar is FF en Soury? ik heb zin om te kloten.
Bans worden niet besproken maar fuck it. Je mag hier niet over DTS hebben enzo. En nu heeft hij hier dus een ban.quote:Op vrijdag 1 december 2023 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Soury neemt wat tijd voor dr zelf ... ff fok moe las ik laatst aan een update van dr ...
FF weet ik niet ..
Ja nee dat zijn persoonlijke regels van een mod ... dat is ook te belachelijk voor woorden ... de regels hier zijn strikter dan op een kleuterschool geworden ...quote:Op vrijdag 1 december 2023 23:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken maar fuck it. Je mag hier niet over DTS hebben enzo. En nu heeft hij hier dus een ban.
Hier ook al? Ik denk dat het over FF gaat, ik zie hem niet.quote:Op vrijdag 1 december 2023 23:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken maar fuck it. Je mag hier niet over DTS hebben enzo. En nu heeft hij hier dus een ban.
Zuigen volgens de woorden van een mod die de dag daarna op vakantie gaat ... zoiets ... maar goed das voor mij verleden tijd ....quote:Op vrijdag 1 december 2023 23:25 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hier ook al? Ik denk dat het over FF gaat, ik zie hem niet.
Hier mag zo veel wat moet je uitvreten om hier niet meer te mogen komen?
Heb het over DTS ofzo, banbeleid is iig debiel.quote:Op vrijdag 1 december 2023 23:25 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hier ook al? Ik denk dat het over FF gaat, ik zie hem niet.
Hier mag zo veel, wat moet je uitvreten om hier niet meer te mogen komen?
hmm als het goed is zijn de regels overal gelijk en hebben mods niet de uiteindelijke beslissing...quote:Op vrijdag 1 december 2023 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja nee dat zijn persoonlijke regels van een mod ... dat is ook te belachelijk voor woorden ... de regels hier zijn strikter dan op een kleuterschool geworden ...
De regels zijn niet gelijk. De admins nemen de beslissing maar sommigen worden de hand boven het hoofd gehouden en anderen krijgen een ban.quote:Op vrijdag 1 december 2023 23:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
hmm als het goed is zijn de regels overal gelijk en hebben mods niet de uiteindelijke beslissing...
hmmmquote:Op vrijdag 1 december 2023 23:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De regels zijn niet gelijk. De admins nemen de beslissing maar sommigen worden de hand boven het hoofd gehouden en anderen krijgen een ban.
Terecht welquote:Op vrijdag 1 december 2023 23:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat was vroeger zo. Maar je kan een crewlid toch ook aanspreken op zijn gedrag?quote:Op vrijdag 1 december 2023 23:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Terecht wel
Je krijgt meestal niet zomaar een ban
Oh absoluut , daar ben ik het mee eens en dat heb ik zelf ook vaak genoeg gedaan , levert je wel een ban op .quote:Op vrijdag 1 december 2023 23:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat was vroeger zo. Maar je kan een crewlid toch ook aanspreken op zijn gedrag?
Het is ook hoe je het zegt. Je kan zeggen kappen met je onzin of kappen of ik zoek je op...quote:Op vrijdag 1 december 2023 23:42 schreef Puzzie het volgende:
Verder ben ik het eens dat een crewlid ook aangesproken mag worden op dubieus gedrag , maar goed dan weet je wel dat je een ban kan krijgen
Ik heb al wel in DTS gepost deze maand en een aantal andere posters hier ook ... zo dus dat mag gewoon want die posten hier ook nog gewoon ..quote:Op vrijdag 1 december 2023 23:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is ook hoe je het zegt. Je kan zeggen kappen met je onzin of kappen of ik zoek je op...
Dat laatste snap ik niet helemaalquote:Op vrijdag 1 december 2023 23:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is ook hoe je het zegt. Je kan zeggen kappen met je onzin of kappen of ik zoek je op...
Het laatste zou banwaardig zijn.quote:
Oh zo jaquote:Op vrijdag 1 december 2023 23:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het laatste zou banwaardig zijn.
Dan moet je er wel bijzijn.quote:
Dat is zo , maar wie checkt dat ? Mod op de meet check? ja soms maar vaak ook nietquote:Op vrijdag 1 december 2023 23:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan moet je er wel bijzijn.
Dat doe ik wel.quote:Op zaterdag 2 december 2023 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is zo , maar wie checkt dat ? Mod op de meet check? ja soms maar vaak ook niet
En de rapen zijn gaar.quote:
Oh das kut meestal zijn ze zoet tegen het jaareinde.., ok in Spanje dan , want dan moet je er 12 op eten op de klokslagen van middernacht van het nieuwe jaar ...quote:
Ik wacht wel even op de bittergarnituurquote:
Misschien morgen .. zat er over te denken maar toch nietquote:Op zaterdag 2 december 2023 00:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ik wacht wel even op de bittergarnituur
Oh wintervakantiequote:
Is 15cm sneeuw en -20 echte winter voor je?quote:Op zaterdag 2 december 2023 00:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh wintervakantie![]()
Gaan we nog een echte winter krijgen denk je?
Fogelquote:Op zaterdag 2 december 2023 00:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is 15cm sneeuw en -20 echte winter voor je?
Dan weet ik een plek
Morgen Lillehamar skihupfen @mario390quote:Op zaterdag 2 december 2023 00:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is 15cm sneeuw en -20 echte winter voor je?
Dan weet ik een plek
Momenteel wel ja.quote:Op zaterdag 2 december 2023 00:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Fogel![]()
Ja maar jij jij woont zowat tussen de sneeuw![]()
Ik vind kou niets, water kou vind ik erger
quote:Op zaterdag 2 december 2023 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Morgen Lillehamar skihupfen @:mario390
Kerstkaart mooiquote:Op zaterdag 2 december 2023 00:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Momenteel wel ja.
Blijft de komende weken ook nog wel liggen.
Nu is het ‘kerstkaart mooi’ overal hier in de buurt
Binnen is het warm. Buiten bij kampvuur ook. Ik vind het wel best. En ja, waterkoude +5 in NL vind ik erger dan -10 hier.
Mijn plaatje dan ?quote:Op zaterdag 2 december 2023 00:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Kerstkaart mooi![]()
Dat zie je in NL niet zo vaak meer![]()
Liever kou waar je je op kan kleden dan dat water kou wat helemaal in je lijf gaat zitten
Weinig sneeuw en weinig bomen, dus kerstkaart mooi is lastig daar jaquote:Op zaterdag 2 december 2023 00:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Kerstkaart mooi![]()
Dat zie je in NL niet zo vaak meer![]()
Liever kou waar je je op kan kleden dan dat water kou wat helemaal in je lijf gaat zitten
Ja!! Ik ben toevallig naar die livestream aan het kijken van IJslandquote:Op zaterdag 2 december 2023 00:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Weinig sneeuw en weinig bomen, dus kerstkaart mooi is lastig daar ja
Helemaal mee eens! Ik ga eens even buiten kijken, de lucht schijnt weer eens groen te zijn
Ja, ik heb zin om te kloten en een discussie te starten waar je u tegen zegt.quote:Op zaterdag 2 december 2023 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bent het echt beu volgens mij ..
Nog steeds Noorderlichtenquote:Op zaterdag 2 december 2023 00:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja!! Ik ben toevallig naar die livestream aan het kijken van IJsland![]()
Prachtig!!
I know maar dat maakt hem niet minder mooiquote:Op zaterdag 2 december 2023 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
om eerlijk te zijn heb ik die stiekem van internet geplukt
Net hier ff naar buiten gekeken.... je weet maar nooitquote:Op zaterdag 2 december 2023 00:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Soms iets minder maar het is er nog steeds
Ik woon tussen de flats , ik ga het nooit zienquote:Op zaterdag 2 december 2023 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Net hier ff naar buiten gekeken.... je weet maar nooit
Ik heb geen idee waar je het over zou willen hebben , maar start met iets en we zin wel ,,,quote:Op zaterdag 2 december 2023 00:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, ik heb zin om te kloten en een discussie te starten waar je u tegen zegt.
ja ik heb mn twijfels , misschien als er een regeling komt die bedrijven verbiedt om tijdens inactiviteit licht te shinen ...quote:Op zaterdag 2 december 2023 00:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik woon tussen de flats , ik ga het nooit zien
Daar ben ik wel voorquote:Op zaterdag 2 december 2023 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
ja ik heb mn twijfels , misschien als er een regeling komt die bedrijven verbiedt om tijdens inactiviteit licht te shinen ...
Kantoor leeg/dicht licht uit ...
Ja ik weet het niet , het is hier gewoon veel te licht in NL .quote:Op zaterdag 2 december 2023 00:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Je zit wel met beveiliging en zo ., maar daar is vast een oplossing voor
Afhankelijk waar je zit en welke kant je op kijkt ... Ik moet over een bedrijven/havengebied zien te kijken om een flat heen ...quote:Op zaterdag 2 december 2023 00:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja ik weet het niet , het is hier gewoon veel te licht in NL .
Ik zit echt tussen de hoge flats , dat ga ik hier nooit zien, ik heb nu wel ook nog een andere stream van IJsland met het noorderlicht . Blijft een bijzonder fenomeenquote:Op zaterdag 2 december 2023 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Afhankelijk waar je zit en welke kant je op kijkt ... Ik moet over een bedrijven/havengebied zien te kijken om een flat heen ...
doe ff posten dan Puzziequote:Op zaterdag 2 december 2023 00:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zit echt tussen de hoge flats , dat ga ik hier nooit zien, ik heb nu wel ook nog een andere stream van IJsland met het noorderlicht . Blijft een bijzonder fenomeen
Wauw!! Wat licht is het bij jou , prachtigquote:Op zaterdag 2 december 2023 00:50 schreef Fogel het volgende:
Net naar buiten geweest, deels bewolkt, gewn noorderlicht, wel mooi…
[ link | afbeelding ]
Maanlicht en lange sluitertijd. Het is eigenlijk donker hierquote:Op zaterdag 2 december 2023 00:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wauw!! Wat licht is het bij jou , prachtig![]()
Vrienden van mijn moeder woonden in Zweden en daar was het voor lange tijd nacht en dag , en dat spreekt bij mij toch wel tot de verbeelding. Omdat je je dat eigenlijk helemaal voor kan stellen vanuit NL![]()
Blijft interessant
Ja dat leek mij al meestal in deze tijd is het daar pikdonker , maar prachtige fotoquote:Op zaterdag 2 december 2023 00:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maanlicht en lange sluitertijd. Het is eigenlijk donker hier
Sneeak pic dusquote:Op zaterdag 2 december 2023 00:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maanlicht en lange sluitertijd. Het is eigenlijk donker hier
Thanksquote:Op zaterdag 2 december 2023 01:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat leek mij al meestal in deze tijd is het daar pikdonker , maar prachtige foto
Ongelofelijk, prachtig !!quote:Op zaterdag 2 december 2023 01:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Thanks
Is gewoon mijn uitzicht als ik hier de deur uit ga.
Iedereen kan verhuizen…quote:Op zaterdag 2 december 2023 01:09 schreef chufi het volgende:
Ja sommige mensen hebben dat geluk, maar die vinden het normaal
Ah ja vandaar, hij bleef ook bezigquote:Op vrijdag 1 december 2023 23:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Morguh Pullup, mooi die rode vogels zo in de sneeuwquote:
quote:Op zaterdag 2 december 2023 08:28 schreef Prisha het volgende:
Ik had weer een roodborstje in de tuin. Nou ja tuin. Terras meer. Hij scharrelde tussen de gevallen herfstbladeren
Niet zeggen, van achter het glas ziet het er heerlijk uit, dus ik wilde lopend voor wat boodschappen.quote:
Ben je inmiddels al binnen?quote:Op zaterdag 2 december 2023 10:23 schreef D. het volgende:
Ik heb gisteren een stuk gefietst, maar toen ik thuis kwam waren mijn handen te koud om de voordeur te openen
IJs met dropsmaak, sommige mensen schijnen het lekker te vinden.quote:
Dat lijkt mij helemaal nietsquote:Op zaterdag 2 december 2023 10:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
IJs met dropsmaak, sommige mensen schijnen het lekker te vinden.
Neequote:
quote:Op zaterdag 2 december 2023 10:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
NeeHet lukte nog met een tissue
![]()
Straks een frisse neus halen en boodschappen
Ik voel ook niet de behoefte om het te proberen, raketje of perenijsje lijkt me veel lekkerder.quote:
Raketje vind ik ook nog steeds lekkerquote:Op zaterdag 2 december 2023 10:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik voel ook niet de behoefte om het te proberen, raketje of perenijsje lijkt me veel lekkerder.
Als het weer zomer is ....
Roodborstjes zijn zo mooi.quote:Op zaterdag 2 december 2023 08:28 schreef Prisha het volgende:
Ik had weer een roodborstje in de tuin. Nou ja tuin. Terras meer. Hij scharrelde tussen de gevallen herfstbladeren
Wowquote:Op zaterdag 2 december 2023 11:35 schreef Shii het volgende:
[..]
Roodborstjes zijn zo mooi.Ik zag hier net een kleine bonte specht in de boom.
Dag zonnetjequote:
Geen idee. Ik zal het vertellen zodra het zover is.quote:Op zaterdag 2 december 2023 12:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dag zonnetje
Wat ga jij vandaag voor gęnants meemaken?
ohh dat is gaafquote:Op zaterdag 2 december 2023 11:35 schreef Shii het volgende:
[..]
Roodborstjes zijn zo mooi.Ik zag hier net een kleine bonte specht in de boom.
Hier ligt nietsquote:Op zaterdag 2 december 2023 13:58 schreef marcb1974 het volgende:
Wat is dat ineens met al die sneeuw overal
Grote chaos in sommige gebieden
99,9% van de mensheid kan al niet met zichzelf overweg onder perfecte omstandigheden dus met sneeuw en ijzel erbij worden het mentaal zeer zwakzinnige debielenquote:Op zaterdag 2 december 2023 13:58 schreef marcb1974 het volgende:
Zo strengquote:Op zaterdag 2 december 2023 14:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
99,9% van de mensheid kan al niet met zichzelf overweg onder perfecte omstandigheden dus met sneeuw en ijzel erbij worden het mentaal zeer zwakzinnige debielen
Echt ?quote:Op zaterdag 2 december 2023 09:36 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
die heb eerder (van de week?) gezien.
Ik ben al gewend blijkbaar, vond het vandaag heel lekkerquote:
Ja preciesquote:Op zaterdag 2 december 2023 10:29 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind dit toch wel een stuk beter dan de regen van de afgelopen 6 weken
quote:Op zaterdag 2 december 2023 10:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
![]()
Filters checkquote:
Komt bij mij ook zo vaak voordat ik te lui ben en tissues of wc papier gebruik om te filteren.quote:Op zaterdag 2 december 2023 14:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Filters check![]()
Ik heb een schurfthekel aan sinterklaas maar mijn kleindochter is helemaal in de ban van sint en vooral de cadeautjes die daarbij horenIk heb er vroeger weinig aan gedaan met mijn kinderen, maar net toch maar wat kleine dingetjes voor haar gekocht
![]()
Koffie nu
Ja dat iddquote:Op zaterdag 2 december 2023 14:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Komt bij mij ook zo vaak voordat ik te lui ben en tissues of wc papier gebruik om te filteren.
Meestal spijt daarna
De realiteit kan soms hard aankomenquote:
Jouw mening is niet de waarheid.quote:Op zaterdag 2 december 2023 14:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De realiteit kan soms hard aankomen
Hier sneeuwvrij (helaas)quote:Op zaterdag 2 december 2023 13:58 schreef marcb1974 het volgende:
Hele schotel verdwenen?quote:
Dat kan deze wereld niet aanquote:Op zaterdag 2 december 2023 14:28 schreef HappyCharly het volgende:
Sigh... waren we allemaal maar zo perfect als @:DerRabbit![]()
quote:Op zaterdag 2 december 2023 14:38 schreef Pinnenmutske het volgende:
![]()
ik dacht serieus dat het zondag was.
Schneemarktquote:Op zaterdag 2 december 2023 14:41 schreef mario390 het volgende:
ik weet niet of de kerstmarkt
op de petzen is, het is heftige
sneeuwfall
Uh nee!quote:Op zaterdag 2 december 2023 14:41 schreef HappyCharly het volgende:
Wat wel weer zo is.. als alles perfect is, dan is er niks meer te behalen. Kunnen we dood met zijn allen.
Kunnen ze dat niet gewoon op het dorpsplein doen dan?quote:Op zaterdag 2 december 2023 14:41 schreef mario390 het volgende:
ik weet niet of de kerstmarkt
op de petzen is, het is heftige
sneeuwfall
Zoveel sneeuw dan?quote:
Ik wil niet.quote:Op zaterdag 2 december 2023 14:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jawel dan is deze ronde op de aarde klaar
nee op de berg zijn hütten davorquote:Op zaterdag 2 december 2023 14:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Kunnen ze dat niet gewoon op het dorpsplein doen dan?
Ah okquote:Op zaterdag 2 december 2023 14:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee op de berg zijn hütten davor
is elke jaar
Met de lift naar boven en op skies/de slee naar benedenquote:Op zaterdag 2 december 2023 14:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah ok![]()
En dan iedereen met de lift naar boven en beneden?
/Tenzij je natuurlijk straalbezopen bentquote:Op zaterdag 2 december 2023 14:53 schreef maily het volgende:
[..]
Met de lift naar boven en op skies/de slee naar beneden
Dan goed de dennebomen ontwijken; ergo: slalommenquote:Op zaterdag 2 december 2023 14:57 schreef pullup het volgende:
[..]
/Tenzij je natuurlijk straalbezopen bent
En dat lijkt me wel waarschijnlijk, allemaal aan de schnapps
En daar ga jij heen?.quote:Op zaterdag 2 december 2023 14:55 schreef mario390 het volgende:
het is de enige in hel oostenrijk de
zo hoog op en berg stattvindet
Voor hem: even met de ski lift nach obenquote:
Sehr gemütlichquote:Op zaterdag 2 december 2023 15:02 schreef pullup het volgende:
Ziet er best leuk uit
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Jemig irritant, Er is later ook nog Petzenfeestquote:
O nog steeds, hopelijk knap je snel weer opquote:
Vind je daar niets aan om te gaan kijkenquote:Op zaterdag 2 december 2023 15:06 schreef mario390 het volgende:
elke zaterdag tot kerst
maar ik was jaren niet
yep maar het is soms opquote:Op zaterdag 2 december 2023 15:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind je daar niets aan om te gaan kijken
Volley je zelf of ga je dan kijken?quote:Op zaterdag 2 december 2023 15:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
yep maar het is soms op
zaterdag zo als vanavond ook
volleyball, maar als ik op de berg ben
gaa ik niet naar volleyball
Dat is pas een boel sneeuwquote:Op zaterdag 2 december 2023 15:23 schreef marcb1974 het volgende:
Dat filmpje in dit bericht van munchen
https://www.nu.nl/binnenl(...)0-uur-code-geel.html
ben ziek,zei ik tochquote:Op zaterdag 2 december 2023 15:20 schreef maily het volgende:
[..]
Volley je zelf of ga je dan kijken?
yep wanneer spel isquote:Op zaterdag 2 december 2023 15:26 schreef maily het volgende:
[..]
Nicht heute![]()
Doch andere Samstagen.
Pffff
O jammer dat dat dan samenvalt.quote:Op zaterdag 2 december 2023 15:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
yep maar het is soms op
zaterdag zo als vanavond ook
volleyball, maar als ik op de berg ben
gaa ik niet naar volleyball
Het lijkt er op dat het niet hier heen komt in Noord Oost Gelderlandquote:Op zaterdag 2 december 2023 15:23 schreef marcb1974 het volgende:
Dat filmpje in dit bericht van munchen
https://www.nu.nl/binnenl(...)0-uur-code-geel.html
quote:Op zaterdag 2 december 2023 15:32 schreef mario390 het volgende:
keeeeeennnnn liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
is libedi widaut ....
? Verder alles goedquote:
Gezellig ...quote:Op zaterdag 2 december 2023 16:00 schreef mario390 het volgende:
mtv duitsland deze
weekend,kuschelrock
Belkquote:Op zaterdag 2 december 2023 16:02 schreef mario390 het volgende:
en vanavond de thriller-dokufilm
om dat thriller 40 werd
Das lang geleden dat dat voorbij kwam.quote:Op zaterdag 2 december 2023 16:00 schreef mario390 het volgende:
mtv duitsland deze
weekend,kuschelrock
Wat is belk?quote:
Ah ja; Meh dusquote:
Vond het wel een leuk nummer en een nog betere video.quote:
okquote:Op zaterdag 2 december 2023 16:38 schreef mario390 het volgende:
vanavond de dokufilm hoe
thriller gebouwt word
Haha, bij mij is meh al best ergquote:
Viel Spassquote:Op zaterdag 2 december 2023 16:38 schreef mario390 het volgende:
vanavond de dokufilm hoe
thriller gebouwt word
Goed voor elkaar dezequote:
wat is vertraging?quote:Op zaterdag 2 december 2023 16:50 schreef pullup het volgende:
Madonna heeft geen vrienden gemaakt gisteren met die vertraging![]()
Zelfs hier gewoon op straat was het een gesprek dat het aso was
Die is niet goed oud aan het worden neequote:Op zaterdag 2 december 2023 16:52 schreef Puzzie het volgende:
Ik vond haar vroeger wel leuk ,maar ze is wel afgegleden
Nee die is een karikatuur van zichzelf geworden , beetje triestigquote:Op zaterdag 2 december 2023 16:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Die is niet goed oud aan het worden nee
De show begon blijkbaar echt bijna 3 uur te laatquote:
Zag pas een foto van haarquote:Op zaterdag 2 december 2023 16:52 schreef Puzzie het volgende:
Ik vond haar vroeger wel leuk ,maar ze is wel afgegleden
konzert in amsterdam?quote:Op zaterdag 2 december 2023 16:55 schreef pullup het volgende:
[..]
De show begon blijkbaar echt bijna 3 uur te laat
Daardoor hebben veel mensen bijna niets kunnen zien omdat ze nooit meer op tijd thuis zouden kunnen komen ( er rijden dan geen treinen meer)
dat is haar misschien wel egalquote:Op zaterdag 2 december 2023 16:55 schreef pullup het volgende:
[..]
De show begon blijkbaar echt bijna 3 uur te laat
Daardoor hebben veel mensen bijna niets kunnen zien omdat ze nooit meer op tijd thuis zouden kunnen komen ( er rijden dan geen treinen meer)
quote:
Ja en dat is asociaalquote:
Die zouden in ieder geval wel op tijd beginnen.quote:Op zaterdag 2 december 2023 17:03 schreef marcb1974 het volgende:
Jostiband zou wel passend geweest zijn
Al vermoed ik dat die veel slimmer zijn dan dat doen.
quote:Op zaterdag 2 december 2023 16:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja en dat is asociaal
Poepdure kaartjes verkopen die dan waardeloos gemaakt zijn
Ik heb toen ooit in Spanje een halve dag in de rij gestaan om dan als gekken zover mogelijk vooraan te staan om daar bijna doodgedrukt te worden ... Ben maar weer teruggegaan bij de bar in de buurt .. was wel een goede show , maar hoef het niet nog een keer mee te makenquote:Op zaterdag 2 december 2023 16:50 schreef pullup het volgende:
Madonna heeft geen vrienden gemaakt gisteren met die vertraging![]()
Zelfs hier gewoon op straat was het een gesprek dat het aso was
Heb ik wel gehad bij voetbal toen er nog staantribunes warenquote:Op zaterdag 2 december 2023 17:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb toen ooit in Spanje een halve dag in de rij gestaan om dan als gekken zover mogelijk vooraan te staan om daar bijna doodgedrukt te worden ... Ben maar weer teruggegaan bij de bar in de buurt .. was wel een goede show , maar hoef het niet nog een keer mee te maken
Ik ook een keer in Sevillaquote:Op zaterdag 2 december 2023 17:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Heb ik wel gehad bij voetbal toen er nog staantribunes warenKwam die hele menigte ineens naar beneden...
Doorgeroestquote:
Daarom heb ik heen de toeristische route genomen en terug de korte route, die ook nog 20 minuten was. Heerlijk!quote:
Die staantribunes waren wel gevaarlijk...quote:Op zaterdag 2 december 2023 17:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ook een keer in SevillaGing het hele vak na een goal hard omhoog, hard omlaag, hard naar links en hard naar rechts
Was best schrikken de eerste keer maar als je weet wat er gaat gebeuren hilarisch
Ik was van 8 tot 13.00 buiten, net wat langquote:Op zaterdag 2 december 2023 17:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom heb ik heen de toeristische route genomen en terug de korte route, die ook nog 20 minuten was. Heerlijk!
Pciesquote:Op zaterdag 2 december 2023 17:18 schreef Deisyy het volgende:
Als ik Madonna-kaarten voor vanavond had gehad, had ik ze vandaag weg gegeven
Jij bent echt een dappere, maar je hebt zeker wel goed thermo-ondergoed?quote:Op zaterdag 2 december 2023 17:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik was van 8 tot 13.00 buiten, net wat langmaar op de een of andere manier ging het vandaag zonder moeite
Haha vandaag goed ingepakt ja. Heb gemerkt dat een regenbroek aan hebben nog beter werkt voor de isolatiequote:Op zaterdag 2 december 2023 17:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent echt een dappere, maar je hebt zeker wel goed thermo-ondergoed?
De arrogantie, en een dikke vinger naar haar fans. Madonna is af!quote:
O ja. Gelukt?quote:Op zaterdag 2 december 2023 10:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
![]()
Ow echt, dat is wel handig voor als de thermopants in de was zit.quote:Op zaterdag 2 december 2023 17:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha vandaag goed ingepakt ja. Heb gemerkt dat een regenbroek aan hebben nog beter werkt voor de isolatie
Yepsquote:
quote:Op zaterdag 2 december 2023 17:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
YepsMeteen ook wat sinterklaas shit meegenomen voor kleindochter
Ja ik doe nu even stoer over vandaag maar donderdag had ik het ook wel even beroerd met die kouquote:Op zaterdag 2 december 2023 17:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow echt, dat is wel handig voor als de thermopants in de was zit.
Ik was vanmiddag ook nog even op de fiets een pakje halen, tranen van de kou, maar ik vond het heerlijk en was verbaasd over mezelf.
Leuk! Die kleintjes zitten daar helemaal in nuquote:Op zaterdag 2 december 2023 17:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
YepsMeteen ook wat sinterklaas shit meegenomen voor kleindochter
Mijn tochtjes te voet en op de fiets zijn ook niet te vergelijken met jouw uren in de kou, dat is echt wel een beetje afzien, maar toch nog beter dan die regen. En het voordeel is dat je nu lekker rozig binnen zit.quote:Op zaterdag 2 december 2023 17:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ik doe nu even stoer over vandaag maar donderdag had ik het ook wel even beroerd met die kou
Is ook gewoon niet mijn ding
Goed geluktquote:Op zaterdag 2 december 2023 17:11 schreef mario390 het volgende:
de heten heidi´s erben
[ afbeelding ]
Er zijn ook genoeg filmpjes te vinden van hoe jij zou landenquote:
Ja wel grappig om te zienquote:Op zaterdag 2 december 2023 17:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk! Die kleintjes zitten daar helemaal in nu
Je was mooi de klos daarquote:Op zaterdag 2 december 2023 17:50 schreef mario390 het volgende:
zo heftig sneeuw
strom was uit vor 20 sekonden
Is dat hetzelfde als de Beaujolaid Primeur ?quote:Op zaterdag 2 december 2023 17:48 schreef pullup het volgende:
Weer eens een Beaujolais Nouveaux gekocht![]()
Vast lekker bij mijn pasta bolognese
Toch wel een heeel klein beetje jaloers voor 1 minuutquote:Op zaterdag 2 december 2023 17:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Je was mooi de klos daar
[ afbeelding ]
Nu is het iets rustiger
Yep, maar op de een of andere manier vind die slijter ( Chabrol) dat niet sjiek genoeg denk ik als naamquote:Op zaterdag 2 december 2023 17:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als de Beaujolaid Primeur ?
quote:Op zaterdag 2 december 2023 17:57 schreef mario390 het volgende:
ik gaa jou zeigen hoveel
achter mijn wohngebouw
sneeuw is
Dat zijn er een hoop idd ...quote:Op zaterdag 2 december 2023 17:52 schreef mario390 het volgende:
en kati is nu gerijden![]()
en van 4 kati
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |