Boeit mij niet waar is FF en Soury? ik heb zin om te kloten.quote:
Soury neemt wat tijd voor dr zelf ... ff fok moe las ik laatst aan een update van dr ...quote:Op vrijdag 1 december 2023 23:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Boeit mij net waar is FF en Soury? ik heb zin om te kloten.
Blijft een raar verhaal.quote:Op vrijdag 1 december 2023 23:02 schreef engine het volgende:
[..]
FC Volendam tot op het bot verdeeld: 'Jan Smit heeft het hard gespeeld'
Het is wel een mooi verhaal
in 2016 heb ik zelf zulke foto's gemaakt. maar tegenwoordig is het niet echt wat qua sneeuwquote:Op vrijdag 1 december 2023 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik moest er ff voor uit de deur , maar dan heb je ook wat ..
Muis mis ookquote:Op vrijdag 1 december 2023 23:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Boeit mij niet waar is FF en Soury? ik heb zin om te kloten.
Bans worden niet besproken maar fuck it. Je mag hier niet over DTS hebben enzo. En nu heeft hij hier dus een ban.quote:Op vrijdag 1 december 2023 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Soury neemt wat tijd voor dr zelf ... ff fok moe las ik laatst aan een update van dr ...
FF weet ik niet ..
Ja nee dat zijn persoonlijke regels van een mod ... dat is ook te belachelijk voor woorden ... de regels hier zijn strikter dan op een kleuterschool geworden ...quote:Op vrijdag 1 december 2023 23:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken maar fuck it. Je mag hier niet over DTS hebben enzo. En nu heeft hij hier dus een ban.
Hier ook al? Ik denk dat het over FF gaat, ik zie hem niet.quote:Op vrijdag 1 december 2023 23:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken maar fuck it. Je mag hier niet over DTS hebben enzo. En nu heeft hij hier dus een ban.
Zuigen volgens de woorden van een mod die de dag daarna op vakantie gaat ... zoiets ... maar goed das voor mij verleden tijd ....quote:Op vrijdag 1 december 2023 23:25 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hier ook al? Ik denk dat het over FF gaat, ik zie hem niet.
Hier mag zo veel wat moet je uitvreten om hier niet meer te mogen komen?
Heb het over DTS ofzo, banbeleid is iig debiel.quote:Op vrijdag 1 december 2023 23:25 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hier ook al? Ik denk dat het over FF gaat, ik zie hem niet.
Hier mag zo veel, wat moet je uitvreten om hier niet meer te mogen komen?
hmm als het goed is zijn de regels overal gelijk en hebben mods niet de uiteindelijke beslissing...quote:Op vrijdag 1 december 2023 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja nee dat zijn persoonlijke regels van een mod ... dat is ook te belachelijk voor woorden ... de regels hier zijn strikter dan op een kleuterschool geworden ...
De regels zijn niet gelijk. De admins nemen de beslissing maar sommigen worden de hand boven het hoofd gehouden en anderen krijgen een ban.quote:Op vrijdag 1 december 2023 23:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
hmm als het goed is zijn de regels overal gelijk en hebben mods niet de uiteindelijke beslissing...
hmmmquote:Op vrijdag 1 december 2023 23:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De regels zijn niet gelijk. De admins nemen de beslissing maar sommigen worden de hand boven het hoofd gehouden en anderen krijgen een ban.
Terecht welquote:Op vrijdag 1 december 2023 23:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat was vroeger zo. Maar je kan een crewlid toch ook aanspreken op zijn gedrag?quote:Op vrijdag 1 december 2023 23:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Terecht wel
Je krijgt meestal niet zomaar een ban
Oh absoluut , daar ben ik het mee eens en dat heb ik zelf ook vaak genoeg gedaan , levert je wel een ban op .quote:Op vrijdag 1 december 2023 23:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat was vroeger zo. Maar je kan een crewlid toch ook aanspreken op zijn gedrag?
Het is ook hoe je het zegt. Je kan zeggen kappen met je onzin of kappen of ik zoek je op...quote:Op vrijdag 1 december 2023 23:42 schreef Puzzie het volgende:
Verder ben ik het eens dat een crewlid ook aangesproken mag worden op dubieus gedrag , maar goed dan weet je wel dat je een ban kan krijgen
Ik heb al wel in DTS gepost deze maand en een aantal andere posters hier ook ... zo dus dat mag gewoon want die posten hier ook nog gewoon ..quote:Op vrijdag 1 december 2023 23:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is ook hoe je het zegt. Je kan zeggen kappen met je onzin of kappen of ik zoek je op...
Dat laatste snap ik niet helemaalquote:Op vrijdag 1 december 2023 23:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is ook hoe je het zegt. Je kan zeggen kappen met je onzin of kappen of ik zoek je op...
Het laatste zou banwaardig zijn.quote:
Oh zo jaquote:Op vrijdag 1 december 2023 23:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het laatste zou banwaardig zijn.
Dan moet je er wel bijzijn.quote:
Dat is zo , maar wie checkt dat ? Mod op de meet check? ja soms maar vaak ook nietquote:Op vrijdag 1 december 2023 23:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan moet je er wel bijzijn.
Dat doe ik wel.quote:Op zaterdag 2 december 2023 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is zo , maar wie checkt dat ? Mod op de meet check? ja soms maar vaak ook niet
En de rapen zijn gaar.quote:
Oh das kut meestal zijn ze zoet tegen het jaareinde.., ok in Spanje dan , want dan moet je er 12 op eten op de klokslagen van middernacht van het nieuwe jaar ...quote:
Ik wacht wel even op de bittergarnituurquote:
Misschien morgen .. zat er over te denken maar toch nietquote:Op zaterdag 2 december 2023 00:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ik wacht wel even op de bittergarnituur
Oh wintervakantiequote:
Is 15cm sneeuw en -20 echte winter voor je?quote:Op zaterdag 2 december 2023 00:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh wintervakantie![]()
Gaan we nog een echte winter krijgen denk je?
Fogelquote:Op zaterdag 2 december 2023 00:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is 15cm sneeuw en -20 echte winter voor je?
Dan weet ik een plek
Morgen Lillehamar skihupfen @mario390quote:Op zaterdag 2 december 2023 00:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is 15cm sneeuw en -20 echte winter voor je?
Dan weet ik een plek
Momenteel wel ja.quote:Op zaterdag 2 december 2023 00:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Fogel![]()
Ja maar jij jij woont zowat tussen de sneeuw![]()
Ik vind kou niets, water kou vind ik erger
quote:Op zaterdag 2 december 2023 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Morgen Lillehamar skihupfen @:mario390
Kerstkaart mooiquote:Op zaterdag 2 december 2023 00:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Momenteel wel ja.
Blijft de komende weken ook nog wel liggen.
Nu is het ‘kerstkaart mooi’ overal hier in de buurt
Binnen is het warm. Buiten bij kampvuur ook. Ik vind het wel best. En ja, waterkoude +5 in NL vind ik erger dan -10 hier.
Mijn plaatje dan ?quote:Op zaterdag 2 december 2023 00:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Kerstkaart mooi![]()
Dat zie je in NL niet zo vaak meer![]()
Liever kou waar je je op kan kleden dan dat water kou wat helemaal in je lijf gaat zitten
Weinig sneeuw en weinig bomen, dus kerstkaart mooi is lastig daar jaquote:Op zaterdag 2 december 2023 00:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Kerstkaart mooi![]()
Dat zie je in NL niet zo vaak meer![]()
Liever kou waar je je op kan kleden dan dat water kou wat helemaal in je lijf gaat zitten
Ja!! Ik ben toevallig naar die livestream aan het kijken van IJslandquote:Op zaterdag 2 december 2023 00:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Weinig sneeuw en weinig bomen, dus kerstkaart mooi is lastig daar ja
Helemaal mee eens! Ik ga eens even buiten kijken, de lucht schijnt weer eens groen te zijn
Ja, ik heb zin om te kloten en een discussie te starten waar je u tegen zegt.quote:Op zaterdag 2 december 2023 00:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bent het echt beu volgens mij ..
Nog steeds Noorderlichtenquote:Op zaterdag 2 december 2023 00:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja!! Ik ben toevallig naar die livestream aan het kijken van IJsland![]()
Prachtig!!
I know maar dat maakt hem niet minder mooiquote:Op zaterdag 2 december 2023 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
om eerlijk te zijn heb ik die stiekem van internet geplukt
Net hier ff naar buiten gekeken.... je weet maar nooitquote:Op zaterdag 2 december 2023 00:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Soms iets minder maar het is er nog steeds
Ik woon tussen de flats , ik ga het nooit zienquote:Op zaterdag 2 december 2023 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Net hier ff naar buiten gekeken.... je weet maar nooit
Ik heb geen idee waar je het over zou willen hebben , maar start met iets en we zin wel ,,,quote:Op zaterdag 2 december 2023 00:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, ik heb zin om te kloten en een discussie te starten waar je u tegen zegt.
ja ik heb mn twijfels , misschien als er een regeling komt die bedrijven verbiedt om tijdens inactiviteit licht te shinen ...quote:Op zaterdag 2 december 2023 00:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik woon tussen de flats , ik ga het nooit zien
Daar ben ik wel voorquote:Op zaterdag 2 december 2023 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
ja ik heb mn twijfels , misschien als er een regeling komt die bedrijven verbiedt om tijdens inactiviteit licht te shinen ...
Kantoor leeg/dicht licht uit ...
Ja ik weet het niet , het is hier gewoon veel te licht in NL .quote:Op zaterdag 2 december 2023 00:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Je zit wel met beveiliging en zo ., maar daar is vast een oplossing voor
Afhankelijk waar je zit en welke kant je op kijkt ... Ik moet over een bedrijven/havengebied zien te kijken om een flat heen ...quote:Op zaterdag 2 december 2023 00:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja ik weet het niet , het is hier gewoon veel te licht in NL .
Ik zit echt tussen de hoge flats , dat ga ik hier nooit zien, ik heb nu wel ook nog een andere stream van IJsland met het noorderlicht . Blijft een bijzonder fenomeenquote:Op zaterdag 2 december 2023 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Afhankelijk waar je zit en welke kant je op kijkt ... Ik moet over een bedrijven/havengebied zien te kijken om een flat heen ...
doe ff posten dan Puzziequote:Op zaterdag 2 december 2023 00:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zit echt tussen de hoge flats , dat ga ik hier nooit zien, ik heb nu wel ook nog een andere stream van IJsland met het noorderlicht . Blijft een bijzonder fenomeen
Wauw!! Wat licht is het bij jou , prachtigquote:Op zaterdag 2 december 2023 00:50 schreef Fogel het volgende:
Net naar buiten geweest, deels bewolkt, gewn noorderlicht, wel mooi…
[ link | afbeelding ]
Maanlicht en lange sluitertijd. Het is eigenlijk donker hierquote:Op zaterdag 2 december 2023 00:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wauw!! Wat licht is het bij jou , prachtig![]()
Vrienden van mijn moeder woonden in Zweden en daar was het voor lange tijd nacht en dag , en dat spreekt bij mij toch wel tot de verbeelding. Omdat je je dat eigenlijk helemaal voor kan stellen vanuit NL![]()
Blijft interessant
Ja dat leek mij al meestal in deze tijd is het daar pikdonker , maar prachtige fotoquote:Op zaterdag 2 december 2023 00:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maanlicht en lange sluitertijd. Het is eigenlijk donker hier
Sneeak pic dusquote:Op zaterdag 2 december 2023 00:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maanlicht en lange sluitertijd. Het is eigenlijk donker hier
Thanksquote:Op zaterdag 2 december 2023 01:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja dat leek mij al meestal in deze tijd is het daar pikdonker , maar prachtige foto
Ongelofelijk, prachtig !!quote:Op zaterdag 2 december 2023 01:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Thanks
Is gewoon mijn uitzicht als ik hier de deur uit ga.
Iedereen kan verhuizen…quote:Op zaterdag 2 december 2023 01:09 schreef chufi het volgende:
Ja sommige mensen hebben dat geluk, maar die vinden het normaal
Ah ja vandaar, hij bleef ook bezigquote:Op vrijdag 1 december 2023 23:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Morguh Pullup, mooi die rode vogels zo in de sneeuwquote:
quote:Op zaterdag 2 december 2023 08:28 schreef Prisha het volgende:
Ik had weer een roodborstje in de tuin. Nou ja tuin. Terras meer. Hij scharrelde tussen de gevallen herfstbladeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |