Couscousquote:Op vrijdag 1 december 2023 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Omdat ik een pittig weekje achter de rug heb beloon ik mezelf vandaag met een pizzaatjequote:Op vrijdag 1 december 2023 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Vieze vuile gore..... Nou ja, weet je wat. Ik geef het wel gewoon op.quote:Op vrijdag 1 december 2023 17:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat ik een pittig weekje achter de rug heb beloon ik mezelf vandaag met een pizzaatje
@:onlogisch
Mokerdikke big.quote:Op vrijdag 1 december 2023 17:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat ik een pittig weekje achter de rug heb beloon ik mezelf vandaag met een pizzaatje
Geniet er lekker van maat !!quote:
dankjequote:Op vrijdag 1 december 2023 22:39 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Mokerdikke big.
[..]
Geniet er lekker van maat !!
Pizzaatje klinkt alsof je een picolini uit de verpakking haalt, en deze in de oven flikkert. We weten allemaal dat dat niet het geval was.quote:Op vrijdag 1 december 2023 17:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is Nederlandstalig je favoriete genre of hoop je wat meer Nederlands in de lijst te zien?quote:Op zaterdag 2 december 2023 11:42 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
https://stem.nporadio2.nl(...)9XsOzRTMLZQdKoyPrt6o
Wilde gewoon iets nieuws doen.quote:Op zaterdag 2 december 2023 11:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is Nederlandstalig je favoriete genre of hoop je wat meer Nederlands in de lijst te zien?
Zal er maandag eens voor gaan zitten. Heb al de laatste 2 weken in de auto een hele lijst zitten maken.
Dat is een hypertensieve crisis, moet je gewoon thuis blijven zitten? Dat verbaast me wel, zeker met jouw gezondheidquote:Op zaterdag 2 december 2023 11:56 schreef tong80 het volgende:
Huisartsenpost gebeld. Op hol slaand hartritme en bloeddruk 195-147 is niet echt geruststellend. Over een uur nogmaals meten en niet inspannen.
Vind het ook vreemd. In het ziekenhuis mocht ik niet naar huis toen de bovendruk 150 was.quote:Op zaterdag 2 december 2023 12:01 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dat is een hypertensieve crisis, moet je gewoon thuis blijven zitten? Dat verbaast me wel, zeker met jouw gezondheidals je het niet vertrouwt gewoon weer bellen.
Maatje, als je je ook niet lekker voelt moet je terugbellen, kom maar voor jezelf op. Heb je ook pijn op de borst momenteel, of het gevoel dat je flauw gaat vallen?quote:Op zaterdag 2 december 2023 12:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vind het ook vreemd. In het ziekenhuis mocht ik niet naar huis toen de bovendruk 150 was.
Ik ben standaard, zwak, ziek of misselijk. Zoals nu moet ik me concentreren om het verschil te merken. Heb nooit pijn op borst nu ook niet. Ben wel onevenwichtig, dat heb ik vaker. M'n hoofdpijn is nu ook heviger, net zoals ik nu nog misselijker ben. Ben ook vanaf gisteren gejaagder en de hartkloppingen zijn heftiger. Dus alles nog net iets meer. Een ander zou zeggen 'Ik voel me beroerd, of ik ben ziek.' Ik denk, straks trekt het wel weer weg.quote:Op zaterdag 2 december 2023 12:09 schreef Oriente het volgende:
[..]
Maatje, als je je ook niet lekker voelt moet je terugbellen, kom maar voor jezelf op. Heb je ook pijn op de borst momenteel, of het gevoel dat je flauw gaat vallen?
Pff, kut manquote:Op zaterdag 2 december 2023 12:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben standaard, zwak, ziek of misselijk. Zoals nu moet ik me concentreren om het verschil te merken. Heb nooit pijn op borst nu ook niet. Ben wel onevenwichtig, dat heb ik vaker. M'n hoofdpijn is nu ook heviger, net zoals ik nu nog misselijker ben. Ben ook vanaf gisteren gejaagder en de hartkloppingen zijn heftiger. Dus alles nog net iets meer. Een ander zou zeggen 'Ik voel me beroerd, of ik ben ziek.' Ik denk, straks trekt het wel weer weg.
Per ongeluk anaal? Hebben de FOK! detectives Bubba al als schuldige aangewezen?quote:Op zaterdag 2 december 2023 12:34 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
User @:Elan is zichzelf behoorlijk in de nesten aan het werken in het per-ongeluk-anaal-topic in NWS.
Ik was in de discussie vooral gefocust op het onderdeel van de piel per ongeluk in het verkeerde gaatje.quote:Op zaterdag 2 december 2023 12:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Per ongeluk anaal? Hebben de FOK! detectives Bubba al als schuldige aangewezen?
Ik heb het topic opgezocht en zie nu waar het op sloeg. Trieste mensen zijn er toch.quote:Op zaterdag 2 december 2023 13:07 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik was in de discussie vooral gefocust op het onderdeel van de piel per ongeluk in het verkeerde gaatje.
Ik begrijp dat fatsoenlijke meisjes dat niet overkomt.quote:Op zaterdag 2 december 2023 13:10 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik heb het topic opgezocht en zie nu waar het op sloeg. Trieste mensen zijn er toch.
Ik moest na een uur dan ook terugbellen. Extra bloeddrukverlager moeten innemen uit de baxter. Bloeddruk was nu 187-110. Over twee uur weer meten en als het onder de 150-110 is het er bij laten. Anders weer contact opnemen.quote:Op zaterdag 2 december 2023 12:22 schreef Oriente het volgende:
[..]
Pff, kut manmocht het je echt te veel worden dan gewoon bellen hé, beter te veel dan te weinig.
veel sterkte
DOOT......quote:Op zaterdag 2 december 2023 13:47 schreef onlogisch het volgende:
Gelukkig is er één man die dit forum nog onderschijt levend houdt.
[ afbeelding ]
FOK! = dood
Graag je persoonlijke problemen voor je houden.quote:Op zaterdag 2 december 2023 15:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben vandaag in de Gelredome @:sked @:yats
En niet in de kuip wtfquote:Op zaterdag 2 december 2023 15:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben vandaag in de Gelredome @:sked @:yats
Pita broodjes met shoarmaquote:Op zaterdag 2 december 2023 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Pasta ovenschotel met zalm, broccoli, prei en bechamelsaus.quote:Op zaterdag 2 december 2023 17:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Lekker.quote:Op zaterdag 2 december 2023 17:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Pasta ovenschotel met zalm, broccoli, prei en bechamelsaus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |