Fake Empire, Light Years..quote:Op vrijdag 1 december 2023 16:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Maar kan me niet voorstellen dat zoiets als i need my girl al zoveel is aangevraagd dat ie nu al op zeker id lijst komt. Er zijn bij de national zoveel betere en populairder nrs
Dat zegt niets, als er een verenigde kracht is, is er een verenigde kracht.quote:Op vrijdag 1 december 2023 16:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Maar kan me niet voorstellen dat zoiets als i need my girl al zoveel is aangevraagd dat ie nu al op zeker id lijst komt. Er zijn bij de national zoveel betere en populairder nrs
Ik ben vanmiddag mijn keuzelijst langzaam aan het opbouwen en dacht al dat ik gek werd. Eerste keer zoeken 0 resultaten en 20 minuten later verscheen ineens Bloodbuzz Ohioquote:Op vrijdag 1 december 2023 16:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Id loop vd dag ineens 2 platen vd national toegevoegd aan de keuzelijst. I need my girl en Bloodbuzz Ohio
Ja maar ook die kracht zie ik niet voor dit specifieke nr. Maar goed wie weer.quote:Op vrijdag 1 december 2023 16:54 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat zegt niets, als er een verenigde kracht is, is er een verenigde kracht.
Ik was Wolfmother vergeten. Zou het op prijs stellen als jij die nog meepakt.quote:Op vrijdag 1 december 2023 16:57 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe is het hier? Ik zal straks ook even naar mijn lijstje kijken. Ik ga denk ik keurig netjes voor één lijstje en ga dan vooral op de lager genoteerde nummers stemmen.
Man man man. 12 maanden de tijd hè, deze mensen...quote:Op vrijdag 1 december 2023 17:05 schreef Cassa95 het volgende:
Er zijn er zeker 7 toegevoegd, ik zoek ze even uit voor jullie
Die gaat denk ik buiten een top 35 vallenquote:Op vrijdag 1 december 2023 16:59 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik was Wolfmother vergeten. Zou het op prijs stellen als jij die nog meepakt.
Ik heb me best wel ingehouden op twitter/X dit jaar moet ik zeggenquote:Op vrijdag 1 december 2023 16:59 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Wauw, dat de jaarlijks terugkerende Gretzl-Last.fm-spam nog eens effect zou hebben.
Nu Eefje en Moby met Go nog.
Zoals verwacht dus. Geinig soms wat sat tiktok kan doenquote:Op vrijdag 1 december 2023 17:16 schreef Tussle266 het volgende:
We noteren alvast er comeback van Tom Manders met een keuzelijstboostje.
Vergeet niet dat Don Leo vorig jaar in Top 2000 à Go-Go nog een klein pleidooi hield voor The National en toen ook I Need My Girl liet horen.quote:Op vrijdag 1 december 2023 16:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nuvole Bianche?quote:Op vrijdag 1 december 2023 17:42 schreef Tussle266 het volgende:
Einaudi op de keuzelijst. Ik moet dit even verwerken. Waar is de tijd gebleven dat je nog gewoon op Flemming en DJ Paul moest stemmen.
Volgens Jeroen Kijk In de Vegte zouden ze daar wat aan doen, allemaal leugens dusquote:Op vrijdag 1 december 2023 17:49 schreef Dagoduck het volgende:
Ze moeten echt eens snijden in het aantal nummers van James Brown in de keuzelijst (22 stuks). Als alleen "Get Up (I Feel Like Being a) Sex Machine (Part 1)" en misschien "It's a Man's, Man's, Man's World" in de keuzelijst hadden gestaan had ie veel meer kans gemaakt denk ik. Hij stond vorig jaar helemaal niet meer in de lijst.
Zou einaudi ook zoveel stemmen hebben gehad al vandaag?quote:Op vrijdag 1 december 2023 17:39 schreef Cassa95 het volgende:
Wat is er gebeurd overdag:
Spelfouten verbeterd: Life In Technicolor LL werd gewoon ii en Sinéad O'Connor kreeg haar streepje weer terug (ze lezen mee, welkom, leuk dat jullie er zijn)
DE 7 EXTRA TOEVOEGINGEN AAN DE KEUZELIJST
BlackbirdBuilt and Broken (2022)
DorusTwee Motten (1957)
ludovico EinaudiUna Mattina (2004)
The NationalBloodbuzz Ohio (2010)
The NationalI Need My Girl (2013)
The PoguesDirty Old Town (1985)
The PoguesFiësta (1988)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |