I'm so vainquote:Op vrijdag 1 december 2023 16:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
You probably think this song question is about you?
Maar het klopt welquote:Op vrijdag 1 december 2023 16:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
You probably think this song question is about you?
SPOILER: lyricsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Een plusje voor Het Bosje, De Heks, De Orkaanquote:Op vrijdag 1 december 2023 15:54 schreef laxus13 het volgende:
We mogen weer![]()
Mijn lijstje dit jaar:
Prince & The Revolution - When Doves Cry
Iron Maiden - The Trooper
The Beatles - Here Comes The Sun
Bruce Springsteen - Thunder Road
Eagles - The Last Resort (Albumversie)
Fleetwood Mac - The Chain
Dire Straits - Telegraph Road (Albumversie)
The Doors - L.A. Woman
Michael Jackson - Billie Jean
Pink Floyd - High Hopes
War On Drugs -Thinking Of A Place (Albumversie)
Neil Young - Like A Hurricane (Albumversie)
The Who - Baba O'Riley
Simon & Garfunkel - Bridge Over Troubled Water
U2 - The Unforgettable Fire
Don McLean - American Pie (Albumversie)
The Cure - A Forest
Lynyrd Skynyrd - Free Bird (Albumversie)
Queen - Innuendo
Sam Fender - Seventeen Going Under
Creedence Clearwater Revival - I Put A Spell On You
Oasis - Don't Look Back In Anger
David Bowie - Starman
Genesis - Firth Of Fifth
Marillion - Kayleigh
Billy Joel - Captain Jack
Kate Bush - Wuthering Heights
Metallica - Fade To Black
Led Zeppelin - Dazed And Confused
Tears For Fears - Sowing The Seeds Of Love
Nirvana - Come As You Are
Deep Purple - Child In Time (Albumversie)
Elvis Presley - In The Ghetto
Supertramp - The Logical Song
10cc - I'm Not In Love (Albumversie)
En de Bloedbusquote:Op vrijdag 1 december 2023 16:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wow annemieke stemt ook op Gorki
https://www.nporadio2.nl/(...)nnemieke-schollaardt
quote:Op vrijdag 1 december 2023 16:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar het klopt wel
A ken ik niet, B wel
Daft Punk around the world
Mocht iemand zich afvragen hoe die gaat:Om er maar meteen een cliché in te gooien: Yazoo ken je ook welSPOILER: lyricsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Sahara is zonder meer erg droog.
quote:Op vrijdag 1 december 2023 16:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar het klopt wel
A ken ik niet, B wel
Daft Punk around the world
Mocht iemand zich afvragen hoe die gaat:Oh, heet die zo! Bedankt!SPOILER: lyricsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb hem opgezochtquote:Op vrijdag 1 december 2023 16:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Om er maar meteen een cliché in te gooien: Yazoo ken je ook wel
Had je dat al niet vaker met dit specifieke nummer gehad in deze reeks?quote:Op vrijdag 1 december 2023 16:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb hem opgezocht
Herkende hem bij de eerste noten al
Dus om hem er maar in te gooien:
Oh deze!
Meeliftbonusje voor Eros.quote:Op vrijdag 1 december 2023 16:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik denk dat we ook alvast wat extra Tina noteringen mogen gaan opschrijven voor de lijst. Goldeneye lijkt me een zekere binnenkomer als ik wat lijstjes zie
Dat zou heel goed kunnenquote:Op vrijdag 1 december 2023 16:27 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Had je dat al niet vaker met dit specifieke nummer gehad in deze reeks?
Heerlijk nummer van Sam! Ontdekt tijdens de top 2000 van vorig jaarquote:Op vrijdag 1 december 2023 16:14 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Een plusje voor Het Bosje, De Heks, De Orkaan, TWOD, De Duiven, Het Zonnetje en Bowie
![]()
(met de rest van je lijst heb ik iets minder![]()
Oh ja, ook probs voor Sam Fender aangezien het een nummer uit 2021 is(wat ik niet direct aan jou zou koppelen Lex)
Ooh, ik zou verwachten dat je Sam al wel van De Witte Trui of de V500 zou kunnen hahaquote:Op vrijdag 1 december 2023 16:42 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Heerlijk nummer van Sam! Ontdekt tijdens de top 2000 van vorig jaar
Mijn kat had nog graag op 'Oh! You Pretty Things' en 'Lady Grinning Soul' van David Bowie gestemd, maar je kunt niet alles hebben.quote:Op vrijdag 1 december 2023 14:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Topkwaliteit amigo, ik kan niet anders zeggen.
Gelukkig heb ik twee katten zodat het stemproces iets minder Kill Your Darlings wordtquote:Op vrijdag 1 december 2023 16:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mijn kat had nog graag op 'Oh! You Pretty Things' en 'Lady Grinning Soul' van David Bowie gestemd, maar je kunt niet alles hebben.
Dit is een jaarlijks terugkerend fenomeen, dat platen worden toegevoegd. Je kan erop rekenen dat deze over 3 weken te horen zijn dan.quote:Op vrijdag 1 december 2023 16:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Id loop vd dag ineens 2 platen vd national toegevoegd aan de keuzelijst. I need my girl en Bloodbuzz Ohio
OMG STOP DE PERSENquote:Op vrijdag 1 december 2023 16:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Id loop vd dag ineens 2 platen vd national toegevoegd aan de keuzelijst. I need my girl en Bloodbuzz Ohio
Maar kan me niet voorstellen dat zoiets als i need my girl al zoveel is aangevraagd dat ie nu al op zeker id lijst komt. Er zijn bij de national zoveel betere en populairder nrsquote:Op vrijdag 1 december 2023 16:50 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dit is een jaarlijks terugkerend fenomeen, dat platen worden toegevoegd. Je kan erop rekenen dat deze over 3 weken te horen zijn dan.
Ik lever het één keer in en dan vind ik het genoeg.quote:Op vrijdag 1 december 2023 16:48 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik twee katten zodat het stemproces iets minder Kill Your Darlings wordt
Hmm jammer, één van de twee had zeker mijn lijst gehaald. Acht de kans dat Bloodbuzz Ohio het haalt van die twee het grootste, ook al zou ik zelf liever op I Need My Girl stemmen.quote:Op vrijdag 1 december 2023 16:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |