Nee, de dukaat moet gewoon terug. Niet wat jij erbij wenst :pquote:Op vrijdag 1 december 2023 20:00 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
God ja Gouden eeuw praktijken ! Migranten in een donker ruim drukken en de wereld rond, op zoek naar kopers !
Zal mijn wens niet zijn, maar wel mooi in lijn met het PVV beleid natuurlijkquote:Op zaterdag 2 december 2023 13:47 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Nee, de dukaat moet gewoon terug. Niet wat jij erbij wenst :p
Volgens de tweet van Wilders vooral de VVD. Wat me ook het meest aannemelijk lijkt. Plus wat strategische GL/PvdA kiezers die terugkeren naar hun nest.quote:Op zaterdag 2 december 2023 18:44 schreef Mubassie het volgende:
Zonet op de radio..
Mochten er nieuwe verkiezingen komen dan zal de PVV volgens Maurice de Hond (op dit moment) uitkomen op 42 zetels.
Met name PvdA/GL en NSC zullen verliezen lijden .
Hmm.. lijkt me idd ook meest logisch maar dat zeiden ze niet.quote:Op zaterdag 2 december 2023 18:46 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Volgens de tweet van Wilders vooral de VVD.
quote:Op zaterdag 2 december 2023 18:48 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Hmm.. lijkt me idd ook meest logisch maar dat zeiden ze niet.
Zal er nog een nieuwe Messias opstaan?quote:Op zaterdag 2 december 2023 20:12 schreef luxerobots het volgende:
[..]
[ twitter ]
VVD en GL/PvdA verliezen.
NSC verliest één zetel, dat lijkt me prima in de foutenmarge passen.
Overigens is het vrij zinloos om nu een peiling te houden. Er zijn geen Tweede Kamerverkiezingen, en als die komen, zal er eerst nog campagne gevoerd moeten worden.
Waarschijnlijk niet, aangezien men op belangrijke punten veel water bij de wijn moet doen, anders wordt men gedemoniseerd en tegengewerkt.quote:Op zaterdag 2 december 2023 20:24 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Zal er nog een nieuwe Messias opstaan?
Ja logisch, hij staat weer lekker in de spotlights. Zijn tubes glijmiddel zijn ook vast allemaal op.quote:Op zaterdag 2 december 2023 18:44 schreef Mubassie het volgende:
Zonet op de radio..
Mochten er nieuwe verkiezingen komen dan zal de PVV volgens Maurice de Hond (op dit moment) uitkomen op 42 zetels.
Met name PvdA/GL en NSC zullen verliezen lijden .
De twee huidige gaan heel misschien regeren en daarna hopelijk al snel keihardop hun bek.quote:Op zaterdag 2 december 2023 20:24 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Zal er nog een nieuwe Messias opstaan?
Gelukkig niet, hopelijk komen ze er snel uit.quote:Op zaterdag 2 december 2023 20:57 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja logisch, hij staat weer lekker in de spotlights. Zijn tubes glijmiddel zijn ook vast allemaal op.
De andere partijen houden zich rustig, want geen verkiezingstijd. En mijn stem op Timmermans was strategisch, ik zit ook weer tussen de PvdD en SP te schommelen. Deze peilingen zeggen niet zo veel.
Mentaal niet in orde.quote:Op zondag 3 december 2023 20:24 schreef HowardRoark het volgende:
_!
Uiteraard een journalist en universitair docent.
[ twitter ]
Typisch. Gewoon luisteren. Maar dat schijnt nogal moeilijk te zijn.quote:Op zondag 3 december 2023 20:24 schreef HowardRoark het volgende:
_!
[ twitter ]
Dat die docent dan ook maar eens uit zijn eigen zelfgekozen bubbel zou stappen en gaan praten met Nederlandse burgers. Dan gaf hij het goede voorbeeld van niemand uitsluiten aan de jeugd.quote:Op zondag 3 december 2023 20:24 schreef HowardRoark het volgende:
_!
[ twitter ]
Och men kan ook overdreven janken over migranten dus wat dat betreft..quote:Op zondag 3 december 2023 20:34 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Typisch. Gewoon luisteren. Maar dat schijnt nogal moeilijk te zijn.
Echt, het gejank is echt buiten alle proporties. Maar ja, hier vallen ook veel mensen onder die vrezen dat de wereld in 2030 vergaat.
Mensen lopen zich helemaal gek te maken.
"How can I make this about me?"quote:Op zondag 3 december 2023 20:24 schreef HowardRoark het volgende:
_!
[ twitter ]
Je zal er maar les van krijgen...quote:Op zondag 3 december 2023 20:24 schreef HowardRoark het volgende:
_!
[ twitter ]
Echt weer zo’n typisch mentaal gemankeerd linksventje. Het lijkt wel een plaag te worden.quote:Op zondag 3 december 2023 20:24 schreef HowardRoark het volgende:
_!
[ twitter ]
🙏quote:Op zondag 3 december 2023 20:24 schreef HowardRoark het volgende:
_!
[ twitter ]
Of niet willen zien.quote:Op zondag 3 december 2023 21:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Toch wel verwonderlijk dat er nu door alle deugers moet worden gedemonstreerd tegen een democratisch gestemde uitslag. Ik heb dat niet eerder gezien.
Wanneer is er dan gedemonstreerd tegen een voornamelijk linkse verkiezingsuitslag?quote:Op zondag 3 december 2023 21:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
Of niet willen zien.
Anyway, kennelijk mogen mensen anno 2023 niet meer deugen.
Demonstreert men dan tegen de uitslag? Of tegen de standpunten van de nu grootste partij?quote:Op zondag 3 december 2023 21:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wanneer is er dan gedemonstreerd tegen een voornamelijk linkse verkiezingsuitslag?
Je weet wel wat voor vlees je in de kuip hebtquote:
Geen spareribs in ieder geval.quote:Op zondag 3 december 2023 22:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je weet wel wat voor vlees je in de kuip hebt
quote:Op zaterdag 2 december 2023 11:12 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Wacht even, is Wilders ook tegen Christelijke scholen of zijn het alleen Islamitische scholen?
Ik gok alleen islamitische scholen. Lekker morrelen aan de godsdienst- en onderwijsvrijheid.quote:De PVV wil voor u:
• We leggen grondwettelijk vast dat onze Joods-christelijke en humanistische wortels de dominante en leidende cultuur vormen in Nederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |