abonnement Unibet Coolblue
pi_211483706


Chat on!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211483712
Sorry had niet door dat ik hen dichtgooide
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211483762
Ik ook niet. :P

Dit weekend wil ik ook heel graag verder breien aan een trui voor mijn dochter, maar hij ligt al maanden stil en nu heb ik dus ook geen flauw idee meer waar ik ben in het patroon (natuurlijk precies gestopt bij lastige meerderingen en weet ik wat :') ). Daarom hik ik er ook tegenaan. Maar volgend jaar past ze hem natuurlijk niet meer, dus dit is wel de tijd waarin hij eens af moet.

Wat ik trouwens heel leuk vind. In twee weken heeft ze de eerste drie delen van Harry Potter gelezen. Ze is helemaal om. :D *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_211483984
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2023 09:56 schreef Sumppi het volgende:
Ik ook niet. :P

Dit weekend wil ik ook heel graag verder breien aan een trui voor mijn dochter, maar hij ligt al maanden stil en nu heb ik dus ook geen flauw idee meer waar ik ben in het patroon (natuurlijk precies gestopt bij lastige meerderingen en weet ik wat :') ). Daarom hik ik er ook tegenaan. Maar volgend jaar past ze hem natuurlijk niet meer, dus dit is wel de tijd waarin hij eens af moet.

Wat ik trouwens heel leuk vind. In twee weken heeft ze de eerste drie delen van Harry Potter gelezen. Ze is helemaal om. :D *O*
Jij speelde vals met de op een na laatste post :6 ;) :*

Oh dat soort projecten ken ik idd! Even doorbikkelen, anders is de trui te laat klaar ;) lastig dat kinderen groeien O-)

En Harry Potter ! Je hebt haar goed opgevoed ;)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator vrijdag 1 december 2023 @ 11:39:17 #5
382129 crew  Donna
pi_211484896
:W
pi_211484988
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2023 11:39 schreef Donna het volgende:
:W
Hoi :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211485107
Ben vandaag zo moe en lui :O

Mijn medicijnen gisteravond te laat ingenomen waardoor de slaperigheid ook langer duurt
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator vrijdag 1 december 2023 @ 11:58:29 #8
382129 crew  Donna
pi_211485163
Ahhh vervelend.

Ik ben nog even aan het werk en dan straks nog een cadeautje halen en een paar pakketjes, dan komt er later een vriendin op visite en vanavond cadeautjes inpakken bij m'n moeder. :Y
pi_211485235
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2023 11:58 schreef Donna het volgende:
Ahhh vervelend.

Ik ben nog even aan het werk en dan straks nog een cadeautje halen en een paar pakketjes, dan komt er later een vriendin op visite en vanavond cadeautjes inpakken bij m'n moeder. :Y
Ach... heb er wel vrede mee. Koffie erin en rondkijken op YouTube

Werkse! Klinkt ook alsof je een gezellige dag hebt
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211486363
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2023 09:56 schreef Sumppi het volgende:
Ik ook niet. :P

Dit weekend wil ik ook heel graag verder breien aan een trui voor mijn dochter, maar hij ligt al maanden stil en nu heb ik dus ook geen flauw idee meer waar ik ben in het patroon (natuurlijk precies gestopt bij lastige meerderingen en weet ik wat :') ). Daarom hik ik er ook tegenaan. Maar volgend jaar past ze hem natuurlijk niet meer, dus dit is wel de tijd waarin hij eens af moet.

Wat ik trouwens heel leuk vind. In twee weken heeft ze de eerste drie delen van Harry Potter gelezen. Ze is helemaal om. :D *O*
Wat leuk van de boeken O+

En succes met breien!

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2023 11:58 schreef Donna het volgende:
Ahhh vervelend.

Ik ben nog even aan het werk en dan straks nog een cadeautje halen en een paar pakketjes, dan komt er later een vriendin op visite en vanavond cadeautjes inpakken bij m'n moeder. :Y
Klinkt leuk O+
pi_211486960
Harry Potter boeken O+
Fuck the EBU
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_211486971
Rond deze tijd van het jaar krijg ik sowieso altijd zin om Harry Potter te lezen.
pi_211488333
Ja, zeker met sneeuw (we hadden gister sneeuw *O* ).
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_211488450
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2023 18:23 schreef Sumppi het volgende:
Ja, zeker met sneeuw (we hadden gister sneeuw *O* ).
Oooh nice
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211488574
Stuur die sneeuw ook eens hier heen O+
pi_211488589
We hebben trouwens net een abonnement voor de Efteling afgesloten *O*
Werd wel tijd, het was altijd al een speciale plek voor ons. We hadden onze 2e date daar en ik mijn man daar ook ten huwelijk gevraagd.

En nu heb ik denk ik ook beloofd om de volgende keer voor het eerst in de Python te gaan :o
pi_211488627
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2023 18:51 schreef Sarabi het volgende:
We hebben trouwens net een abonnement voor de Efteling afgesloten *O*
Werd wel tijd, het was altijd al een speciale plek voor ons. We hadden onze 2e date daar en ik mijn man daar ook ten huwelijk gevraagd.

En nu heb ik denk ik ook beloofd om de volgende keer voor het eerst in de Python te gaan :o
Oeh! Tof dat je hem daar gevraagd hebt O+
En leuk van dat abonnement. Geniet ervan :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211488682
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2023 18:51 schreef Sarabi het volgende:
We hebben trouwens net een abonnement voor de Efteling afgesloten *O*
Werd wel tijd, het was altijd al een speciale plek voor ons. We hadden onze 2e date daar en ik mijn man daar ook ten huwelijk gevraagd.

En nu heb ik denk ik ook beloofd om de volgende keer voor het eerst in de Python te gaan :o
*O*

Je bent nog nooit in de Python geweest! :o Ik vind hem veel minder eng dan al die achtbanen van hout. ^O^
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_211488692
Heb je hem daar nog op een speciale plaats ten huwelijk gevraagd?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_211488714
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2023 18:56 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oeh! Tof dat je hem daar gevraagd hebt O+
En leuk van dat abonnement. Geniet ervan :*
Dankjewel

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2023 19:01 schreef Sumppi het volgende:

[..]
*O*

Je bent nog nooit in de Python geweest! :o Ik vind hem veel minder eng dan al die achtbanen van hout. ^O^
Ik durf eigenlijk in niets dat over de kop gaat. Maar mijn man blijft volhouden dat deze echt niet eng is.

quote:
17s.gif Op vrijdag 1 december 2023 19:02 schreef Sumppi het volgende:
Heb je hem daar nog op een speciale plaats ten huwelijk gevraagd?
:Y Bij de draak in het sprookjesbos. Want daar durfde hij voor het eerst mijn hand vast te houden tijdens onze 2e date :D
pi_211488736
De eerste keer dat ik in de Python ging was ik 11 jaar en was het de eerste keer dat ik in de Efteling was. Ik weet nog dat ik maar bleef volhouden dat ik daar heus in zou gaan, echt niet te eng, etc. Tot we bij de Python stonden. We stonden al in de rij toen iemand voor de grap zei dat we niet hadden gekeken of ik wel groot genoeg was. Ik wilde terug en raakte in paniek toen dat niet lukte en ze me tegen hielden. :')

Ik heb die foto nog ergens van mij in de Python. M'n witte knokkels vallen het meest op, zo stevig hield ik die beugel vast. _O- Meteen daarna ben ik er nog tig keer in geweest.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_211488742
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2023 19:04 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Dankjewel
[..]
Ik durf eigenlijk in niets dat over de kop gaat. Maar mijn man blijft volhouden dat deze echt niet eng is.
[..]
:Y Bij de draak in het sprookjesbos. Want daar durfde hij voor het eerst mijn hand vast te houden tijdens onze 2e date :D
Ohhh. O+

En hij is echt niet eng. Je hebt helemaal niet door dat je over de kop gaat, zo snel gaat het.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_211488744
Dit is zo romantisch @Sarabi
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211488755
Ja. *;
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_211491190
Hier gaat het kut.

Mensen die zomaar beslissingen nemen, zonder na te denken over de gevolgen (ong 50 uur aan vrijwilligerswerk naar de haaien).

Vanavond aangereden (op een parkeerplaats) en die vrouw ging helemaal uit haar plaat en had een andere ervaring dan wat er echt gebeurde. Er zijn camerabeelden van en die zijn opgeslagen, voor het geval de politie/verzekering ze opvraagt. Zelf heb ik ook camerabeelden waaruit blijkt dat het niet mijn schuld is. Ik moet morgen kijken of ik schade heb, dat kon ik in het donker niet goed zien. Gezeik.
pi_211491298
Sorry. Een ding is zeker: slechter dan vandaag zal het morgen niet worden!

Slaap lekker voor straks.
  Moderator zaterdag 2 december 2023 @ 08:20:34 #27
388664 crew  Dotteke
pi_211493192
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 december 2023 22:14 schreef Brokkel het volgende:
Hier gaat het kut.

Mensen die zomaar beslissingen nemen, zonder na te denken over de gevolgen (ong 50 uur aan vrijwilligerswerk naar de haaien).

Vanavond aangereden (op een parkeerplaats) en die vrouw ging helemaal uit haar plaat en had een andere ervaring dan wat er echt gebeurde. Er zijn camerabeelden van en die zijn opgeslagen, voor het geval de politie/verzekering ze opvraagt. Zelf heb ik ook camerabeelden waaruit blijkt dat het niet mijn schuld is. Ik moet morgen kijken of ik schade heb, dat kon ik in het donker niet goed zien. Gezeik.
O jee, hopelijk heb je geen lichamelijk schade of de persoon die er bij betrokken is.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_211493203
Er was sowieso geen schade aan personen. Het was een klein tikje. Ik stond stil en zij reed achteruit uit een parkeervak.
  Moderator zaterdag 2 december 2023 @ 08:33:18 #29
388664 crew  Dotteke
pi_211493224
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 december 2023 08:26 schreef Brokkel het volgende:
Er was sowieso geen schade aan personen. Het was een klein tikje. Ik stond stil en zij reed achteruit uit een parkeervak.
Dan is zij sowieso fout toch?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_211493245
Hopelijk vandaag niet zoveel pech en mensen die je shit bezorgen. Heb je schade? Hoop dat je er niets meer mee moet, maar dat zal wel niet.

Ik had gister ook niet de beste dag, door iemand die iets vanuit een heel ander perspectief bekeek en geen afstand kon nemen om het ook van een andere kant te kunnen zien. Weet ook nog niet wat ik wil met de dingen die me naar mijn hoofd zijn geslingerd.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_211493246
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 08:33 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dan is zij sowieso fout toch?
Ja.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_211493248
Dat vond ik ook, maar zij is er van overtuigd dat ik achteruit reed. En dus kreeg eerst dochter en daarna ik de volle laag. Met veel geschreeuw. En met name dat geschreeuw maakt het echt heel onaangenaam. Zij had echt duidelijke schade (barst in bumper) en wilde dat op mij verhalen en ik moest betalen, bladiebla.

Als het zo echt licht is, kijk ik even wat mijn schade is. Als ik schade heb, dan doe ik aangifte. Ik verwacht dat zij ook aangifte gaat doen, want zij was erg overtuigd van haar gelijk. Ze kwam me zelfs bij het afrekenen in de winkel weer opzoeken. Ik heb mijn camerabeelden van de dashcam gehaald, dus die staan nu veilig op een usb-stick.
pi_211493256
Geen schadeformulier ingevuld? Ik zou het de verzekering lekker uit laten zoeken. Beelden erbij en dan moet het wel duidelijk zijn.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Moderator zaterdag 2 december 2023 @ 08:40:55 #34
388664 crew  Dotteke
pi_211493257
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 december 2023 08:39 schreef Brokkel het volgende:
Dat vond ik ook, maar zij is er van overtuigd dat ik achteruit reed. En dus kreeg eerst dochter en daarna ik de volle laag. Met veel geschreeuw. En met name dat geschreeuw maakt het echt heel onaangenaam. Zij had echt duidelijke schade (barst in bumper) en wilde dat op mij verhalen en ik moest betalen, bladiebla.

Als het zo echt licht is, kijk ik even wat mijn schade is. Als ik schade heb, dan doe ik aangifte. Ik verwacht dat zij ook aangifte gaat doen, want zij was erg overtuigd van haar gelijk. Ze kwam me zelfs bij het afrekenen in de winkel weer opzoeken. Ik heb mijn camerabeelden van de dashcam gehaald, dus die staan nu veilig op een usb-stick.
Vervelend hoor. Een aanrijding is nooit leuk en al helemaal als het zo moet gaan.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_211493259
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2023 08:38 schreef Sumppi het volgende:
Hopelijk vandaag niet zoveel pech en mensen die je shit bezorgen. Heb je schade? Hoop dat je er niets meer mee moet, maar dat zal wel niet.

Ik had gister ook niet de beste dag, door iemand die iets vanuit een heel ander perspectief bekeek en geen afstand kon nemen om het ook van een andere kant te kunnen zien. Weet ook nog niet wat ik wil met de dingen die me naar mijn hoofd zijn geslingerd.
Ook zo stom. Iemand slingert dus iets in je gezicht, maar het gaat in je hoofd zitten. Zo stom. Ik kan daar ook veel last van hebben. En soms kan ik het heel makkelijk los laten, maar soms ook niet. Ik hoop dat jij het wel een beetje los kan laten. Het helpt me wel als ik het hardop uitspreek naar iemand anders.
pi_211493271
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2023 08:40 schreef Sumppi het volgende:
Geen schadeformulier ingevuld? Ik zou het de verzekering lekker uit laten zoeken. Beelden erbij en dan moet het wel duidelijk zijn.

Nee, zij wilde haar gegevens niet geven. Ze ging mijn kenteken fotograferen, dus ik heb dat ook maar van die van haar gedaan. En dan komt de verzekering er wel uit.

Wat ik zei: een gezeik.

Ze zei nog bij de kassa: Maar we kunnen dit toch normaal regelen? Ik zei dat ik dat wel had gewild, maar tegen me schreeuwen en zeggen dat alles mijn schuld is, dat dat niet de manier is. Begon ze weer opnieuw met 'Ja, maar jij moet wel achteruit zijn gereden, anders had ik nooit schade op die plek gekregen, bladiebla.'. Echt niet normaal.
pi_211493280
En ik dacht naderhand echt dat het vast wel mee was gevallen met het geschreeuw, maar dat ik door de schrik en adrenaline het heftiger had ervaren. Bij het terugkijken van de beelden van de dashcam zat ook geluid. Nu ik het terug heb gehoord, is het een wonder dat ik zo lang rusitg ben gebleven. Echt asociaal gedrag. En dat zei ik zelf dan ook wel op een gegeven moment: Mevrouw, ik ben klaar met dit asociale kutgedrag. En toen ben ik de auto gaan inparkeren en ben ik boodschappen gaan doen. Al trillend.
pi_211493288
Tja, ik mag wel wat meer van dit voelen: ^p^
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  Moderator zaterdag 2 december 2023 @ 08:49:21 #39
388664 crew  Dotteke
pi_211493290
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2023 08:38 schreef Sumppi het volgende:
Hopelijk vandaag niet zoveel pech en mensen die je shit bezorgen. Heb je schade? Hoop dat je er niets meer mee moet, maar dat zal wel niet.

Ik had gister ook niet de beste dag, door iemand die iets vanuit een heel ander perspectief bekeek en geen afstand kon nemen om het ook van een andere kant te kunnen zien. Weet ook nog niet wat ik wil met de dingen die me naar mijn hoofd zijn geslingerd.
Vervelende dingen, je mag best anders over dingen denken, Maar waarom dan persoonlijk maken.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_211493292
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 december 2023 08:46 schreef Brokkel het volgende:
En ik dacht naderhand echt dat het vast wel mee was gevallen met het geschreeuw, maar dat ik door de schrik en adrenaline het heftiger had ervaren. Bij het terugkijken van de beelden van de dashcam zat ook geluid. Nu ik het terug heb gehoord, is het een wonder dat ik zo lang rusitg ben gebleven. Echt asociaal gedrag. En dat zei ik zelf dan ook wel op een gegeven moment: Mevrouw, ik ben klaar met dit asociale kutgedrag. En toen ben ik de auto gaan inparkeren en ben ik boodschappen gaan doen. Al trillend.
Pff, en wat goed dat je dat zo hebt aangegeven! Sommige mensen.. :{
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_211493300
Pas weerbaarheidstraining gevolgd van iemand bij de politie en die leerde het ons precies zo. ^O^
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_211493308
Ik vond het zelf geen staaltje van goed gedrag. Ik zei het met luide stem ;-) Maar ik was wel echt klaar met dat geschreeuw van haar.

@summpi: je mag echt trots zijn op jezelf! Jouw grens en als een ander daar niet mee om kan gaan, dan ligt dat bij de ander. Al herken ik het wel heel erg dat ik het dan toch op mezelf betrek. Maar je hebt het echt goed gedaan!
pi_211493314
Ik ken ook best wat achtergrond van sociale interactie en hoe je uit een dramadriehoek komt/blijft, hoe de roos van Leary werkt. Maar soms lijkt het wel alsof zo'n gesprekspartner helemaal niet volgens de methodes reageert op interventies.
pi_211493331
Ik lag er vannacht, uiteraard, wakker van. Wat zou het voor mij nu echt helemaal oké maken. Wat zou ik invullen op het schadeformulier, als ik geen schade heb. Ik zou echt oprechte excuses willen voor het gedrag jegens mijn dochter en mij. Echt dat ze zegt: Excuses dat ik me zo gedroeg, dat ik zo heb geschreeuwd, dat ik je uit heb gemaakt voor van alles dat lelijk is.
pi_211493364
Ach @Brokkel wat een rot situatie. Ik heb geen wijze tips, maar wel een dikke knuffel
Zijn alle mensen wel heel (sorry als ik eroverheen gelezen heb :@ )?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211493414
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 09:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ach @:Brokkel wat een rot situatie. Ik heb geen wijze tips, maar wel een dikke knuffel
Zijn alle mensen wel heel (sorry als ik eroverheen gelezen heb :@ )?
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 09:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ach @:Brokkel wat een rot situatie. Ik heb geen wijze tips, maar wel een dikke knuffel
Zijn alle mensen wel heel (sorry als ik eroverheen gelezen heb :@ )?
Ja, iedereen is heel :)
pi_211493427
Lastig als de kans zo klein is dat de ander daar nog zo op terugkomt. Wel herkenbaar dat het niet helemaal helpt van anderen te horen dat het niet oké was, dat je het goed ziet, enz. Het geeft rust als zij zelf in zou zien hoe jij het hebt beleefd en haar excuses aan zou bieden. Denk alleen dat dat niet gaat gebeuren. -O-
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_211493433
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 december 2023 09:12 schreef Brokkel het volgende:

[..]
[..]
Ja, iedereen is heel :)
Dat is iets iig
Wel een heel vervelende situatie :{
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_211493481
Ik lig trouwens ziek in bed. Wel met een mooi kinderboek 'lepelsnijder'. De plannen voor het weekend vallen zo welnin het water, maar stiekem vind ik het heerlijk om weer eens een ochtend in bed te kunnen blijven. :+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_211493496
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2023 09:25 schreef Sumppi het volgende:
Ik lig trouwens ziek in bed. Wel met een mooi kinderboek 'lepelsnijder'. De plannen voor het weekend vallen zo welnin het water, maar stiekem vind ik het heerlijk om weer eens een ochtend in bed te kunnen blijven. :+
Beh, vervelend! Lezen is wel lekker ;) Beterschapjes
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')