https://www.uefa.com/uefa(...)roup-stage-fixtures/SPOILER: SpeeldataOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Matchday 2
5 OctoberMatchday 3quote:Astana vs Viktoria Plzeň (16:30)
Olimpija Ljubljana vs Slovan Bratislava (18:45)
K Klaksvk vs LOSC Lille (18:45)
Breidablik vs Zorya Luhansk (18:45)
Gent vs Maccabi Tel-Aviv (18:45)
Ballkani vs Dinamo Zagreb (18:45)
Bod/Glimt vs Club Brugge (18:45)
Beşiktaş vs Lugano (18:45)
AZ Alkmaar vs Legia Warszawa (21:00)
Aston Villa vs Zrinjski (21:00)
Fiorentina vs Ferencvros (21:00)
Čukarički vs Genk (21:00)
PAOK vs Frankfurt (21:00)
Aberdeen vs HJK Helsinki (21:00)
Nordsjlland vs Ludogorets (21:00)
Spartak Trnava vs Fenerbahe (21:00)Matchday 4quote:26 October
LOSC Lille vs Slovan Bratislava (18:45)
K Klaksvk vs Olimpija Ljubljana (18:45)
Gent vs Breidablik (18:45)
Maccabi Tel-Aviv vs Zorya Luhansk (18:45)
Ballkani vs Astana (18:45)
Lugano vs Club Brugge (18:45)
Dinamo Zagreb vs Viktoria Plzeň (21:00)
Bod/Glimt vs Beşiktaş (21:00)
AZ Alkmaar vs Aston Villa (18:45)
Fenerbahe vs Ludogorets (18:45)
Zrinjski vs Legia Warszawa (21:00)
Genk vs Ferencvros (21:00)
Fiorentina vs Čukarički (21:00)
Frankfurt vs HJK Helsinki (21:00)
Aberdeen vs PAOK (21:00)
Spartak Trnava vs FC Nordsjlland (21:00)
9 NovemberMatchday 5quote:Legia Warszawa vs Zrinjski (18:45)
Ferencvros vs Genk (18:45)
Čukarički vs Fiorentina (18:45)
PAOK vs Aberdeen (18:45)
HJK Helsinki vs Frankfurt (18:45)
Nordsjlland vs Spartak Trnava (18:45)
Aston Villa vs AZ Alkmaar (21:00)
Ludogorets vs Fenerbahe (21:00)
Astana vs Ballkani (16:30)
Viktoria Plzeň vs Dinamo Zagreb (18:45)
Beşiktaş vs Bod/Glimt (18:45)
Slovan Bratislava vs LOSC Lille (21:00)
Olimpija Ljubljana vs K Klaksvk (21:00)
Breidablik vs Gent (21:00)
Zorya Luhansk vs Maccabi Tel-Aviv (21:00)
Club Brugge vs FC Lugano (21:00)
30 NovemberMatchday 6quote:Astana vs Dinamo Zagreb (16:30)
Olimpija Ljubljana vs LOSC Lille (18:45)
K Klaksvk vs Slovan Bratislava (18:45)
Gent vs Zorya Luhansk (18:45)
Ballkani vs Viktoria Plzeň (18:45)
Bod/Glimt vs Lugano (18:45)
Beşiktaş vs Club Brugge (18:45)
Breidablik vs Maccabi Tel-Aviv (21:00)
AZ Alkmaar vs Zrinjski (18:45)
HJK Helsinki vs Aberdeen (18:45)
Aston Villa vs Legia Warszawa (21:00)
Fiorentina vs Genk (21:00)
Čukarički vs Ferencvros (21:00)
Frankfurt vs PAOK (21:00)
Nordsjlland vs Fenerbahe (21:00)
Spartak Trnava vs Ludogorets (21:00)
14 Decemberquote:Legia Warszawa vs AZ Alkmaar (18:45)
Zrinjski vs Aston Villa (18:45)
Genk vs Čukarički (18:45)
Ferencvros vs Fiorentina (18:45)
PAOK vs HJK Helsinki (18:45)
Aberdeen vs Frankfurt (18:45)
Ludogorets vs Nordsjlland (18:45)
Fenerbahe vs Spartak Trnava (18:45)
Slovan Bratislava vs Olimpija Ljubljana (21:00)
LOSC Lille vs K Klaksvk (21:00)
Maccabi Tel-Aviv vs Gent (21:00)
Zorya Luhansk vs Breidablik (21:00)
Viktoria Plzeň vs Astana (21:00)
Dinamo Zagreb vs Ballkani (21:00)
Club Brugge vs Bod/Glimt (21:00)
Lugano vs Beşiktaş (21:00)
Ben je er eentje vergeten?quote:Op donderdag 30 november 2023 22:53 schreef Zipportal het volgende: [..] Gelukkig heb je nog vijf clubs.
Normaal gesproken wel. Sutalo is er dan wel weer bij hopelijk.quote:Op donderdag 30 november 2023 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
AEK thuis winnen moet toch lukken?
Ik heb dit geparafraseerd in het Ajax-topic.quote:Op donderdag 30 november 2023 22:55 schreef Erasmus het volgende:
Wat een debiel van een coach hebben jullie zeg
Ik dacht dat Steijn erg was
Akkoordquote:Op donderdag 30 november 2023 22:58 schreef Zipportal het volgende:
Drol neergelegd in het Ajax topic.
Ter info.
want?quote:Op donderdag 30 november 2023 22:55 schreef Erasmus het volgende:
Wat een debiel van een coach hebben jullie zeg
Ik dacht dat Steijn erg was
Ik zie het door de vingers.quote:Op donderdag 30 november 2023 22:58 schreef Zipportal het volgende:
Drol neergelegd in het Ajax topic.
Ter info.
Ik zie AZ niet winnen in Polen, maar AZ heeft wel vaker in de laatste minuut overwintering eruit gesleept.quote:Op donderdag 30 november 2023 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dus AZ en Ajax volgende ronde winnen en je hebt nog 2 ploegen in de ECL?
Zou wel beter zijn voor het Nederlandse voetbal.
lekker boeien. Paar minuutjes rust erbij voor wie er uit ging en het is niet alsof er wat beters op de bank zit.quote:Op donderdag 30 november 2023 23:04 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Iemand laten debuteren met 10 man![]()
![]()
Ellie.rarquote:Op donderdag 30 november 2023 23:08 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Trusten maat, jammer van de pot
Dit verklaart een hoop.quote:Op donderdag 30 november 2023 23:19 schreef Caland het volgende:
Berghuis twijfelt zelfs of het geel is
Nee, nee dit kan niet
Mensen die hem nu nog verdedigenquote:Op donderdag 30 november 2023 23:19 schreef Caland het volgende:
Nee, nee dit kan niet
Stop hiermee. @Wottequote:Op donderdag 30 november 2023 23:23 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Mensen die hem nu nog verdedigen
Wat mot je ?quote:
quote:Op donderdag 30 november 2023 23:19 schreef Caland het volgende:
Nee, nee dit kan niet
Was ook een hele domme actie van Berghuis, maar dat gedrag van Correa op Insta slaat echt allesquote:
Zuid-Amerikanen.quote:
Geen supporters mee. Niet fatsoenlijk door de stad kunnen lopen. In een hotel op een loopband staan.quote:"Het is vervelend dat we geen stadswandeling kunnen doen en er andere veiligheidsmaatregelen zijn", zei Jordy Clasie. "Maar als dat een beetje extra veiligheid geeft, loop ik liever niet. Ik begrijp waarom de club het heeft besloten."
Wowquote:Op donderdag 14 december 2023 10:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen supporters mee. Niet fatsoenlijk door de stad kunnen lopen. In een hotel op een loopband staan.Dat ze die klote Polen maar afdrogen met 0-3.
Ze zijn daar om te voetballen. Niet om de toerist uit te hangen.quote:Op donderdag 14 december 2023 10:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen supporters mee. Niet fatsoenlijk door de stad kunnen lopen. In een hotel op een loopband staan.Dat ze die klote Polen maar afdrogen met 0-3.
https://nos.nl/artikel/25(...)p-coefficientenlijstquote:Europees succes Ajax en AZ noodzakelijk om Frankrijk bij te benen op cofficintenlijst
AZ gaat eraf!quote:Op donderdag 14 december 2023 10:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
(lol)quote:AA Gent neemt het donderdagavond in de Conference League op tegen Maccabi Tel Aviv. Die wedstrijd wordt vanwege de veiligheidsproblematiek in Isral in Servi gespeeld. Besloten werd dat de persmomenten ook in Servi werden gehouden, in Novi Sad, op een uur rijden afstand van de speellocatie. Het resulteerde voor Vanhaezebrouch in een nogal zinloze busreis.
De Belgische coach reisde vanwege verplichtingen van de UEFA samen met derde doelman Clstin De Schrevel af naar de locatie voor de persconferentie. Daar troffen ze een lege perszaal aan. Er waren geen Isralische journalisten en de Belgische pers had al met Vanhaezebrouck gesproken voor het vertrek naar Servi, zo meldt Het Nieuwsblad. Het persmoment duurde 24 seconden. Vanhaezebrouck vroeg voor de vorm nog of er vragen waren en kon daarna vertrekken. Zelfs de UEFA had geen vertegenwoordiger gestuurd, terwijl dat toch gebruikelijk is. De Europese voetbalbond bedankte Gent wel voor het nakomen van de verplichtingen.
Peter Gillis met z'n dranghekken.quote:
Zijn enkel is ook niets meer zo te zien.quote:
quote:Op donderdag 14 december 2023 16:57 schreef Zipportal het volgende:
Pizzaklok niet overtreden. @:coco
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 december 2023 17:25 schreef 3rr0r het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 december 2023 18:48 schreef PowerLoungen het volgende:
Keertje wat anders dan Zyklon-B
0-2quote:Op donderdag 14 december 2023 19:02 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
21:00 Ajax - AEK | Veronica/ESPN2
@:maxi-mus
@:Oriente
@:Sked
@:fetX
@:GGMM
@:PicoMMP
@:Scrummie
@:onlogisch
@:tong80
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:klaasweetalles 0-2
@:3rr0r
@:Erasmus
@:Epistaxiophobia
@:Caland
@:DombohetOlifantje1
Niemand had gisteren de uitslag goed
3-2quote:Op donderdag 14 december 2023 19:02 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:klaasweetalles
@:Erasmus
En Veronica?quote:Op donderdag 14 december 2023 18:57 schreef Zipportal het volgende:
Wat een schurft camera daar in Polen. Beelden zijn niet vloeiend. Zowel RTL7 als ESPN.
2-0quote:Op donderdag 14 december 2023 19:02 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:Erasmus 2-1
Ik kijk niet.quote:Op donderdag 14 december 2023 19:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
AZ heeft leuk de bal telkens maar het tempo is veel te laag. Dit wordt niks zo.
1-2 trouwensquote:Op donderdag 14 december 2023 19:02 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:3rr0r 2-0
Waar ben jij op uit?quote:Op donderdag 14 december 2023 19:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vandaar dit warme bad.
Mwah, vooral slecht gedekt. Geen verdediger in de buurt.quote:
Die lachen zich weer een breuk als deze clown zondag ook weer in de goal staat.quote:Op donderdag 14 december 2023 19:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Heeft PSV die blessure van Ryan trouwens afgedwongen?
quote:50 AEK-fans aangehouden voor vernielingen in metro
Een woordvoerder van de politie laat weten dat ze zo'n 50 supporters hebben aangehouden voor vernielingen in een metrostel. De supporters zijn nu onderweg naar het cellencomplex. In metrostation Weesperplein is er ook veel politie, met honden, aanwezig.
Zou zwaar zijn maar niet onmogelijk.quote:
Verliezen van Mostar na een 3-0 voorsprong. Dan kun je er beter meteen mee stoppen.quote:Op donderdag 14 december 2023 20:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit is wel een wanprestatie AZ.
Zelfs Vitesse overleefde de groepsfase in dit toernooi.
Kan een keer gebeuren zoals je hebt gezien. Mag niet gebeuren, maar kan gebeuren.quote:Op donderdag 14 december 2023 20:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Verliezen van Mostar na een 3-0 voorsprong. Dan kun je er beter meteen mee stoppen.
Wat mij betreft donkerrood. Wel jammer, want Indy is een sterke speler. Mag hem graag.quote:Op donderdag 14 december 2023 20:00 schreef Zorro het volgende:
Hier rood geven
Doodgewoon geel. Niet eens donkergeel.
AZ gaat eruit door die inzinking een paar maanden geleden.quote:Op donderdag 14 december 2023 20:12 schreef F.M.D. het volgende:
Die 6e plaats op de uefa coeffientenlijst komt snel in gevaar. De eredivisie zit duidelijk in verval en dat zie je dus europees terug. AZ gaat er niet uit door pech, maar is gewoon echt niet beter dan de nummer (5!) van Polen.
Dan moet ik het straks nog eens terugzien. Op mij kwam het over als "gewoon" neerhalen. Niks gevaarlijks of zo.quote:Op donderdag 14 december 2023 20:11 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Wat mij betreft donkerrood. Wel jammer, want Indy is een sterke speler. Mag hem graag.
Tja, maar de noppen vol op het been van zijn tegenstander. Dat kan gewoon niet.quote:Op donderdag 14 december 2023 20:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan moet ik het straks nog eens terugzien. Op mij kwam het over als "gewoon" neerhalen. Niks gevaarlijks of zo.
Kon die keeper niet 2 weken later geblesseerd raken?quote:Op donderdag 14 december 2023 20:33 schreef Dagoduck het volgende:
AZ moet alles op alles zetten om dit seizoen boven Ajax te eindigen ()
Moeten zij weten.quote:Op donderdag 14 december 2023 20:36 schreef Dagoduck het volgende:
Zrjinski heeft nog gescoord tegen Aston Villa.
Degraderen? Waarheen dan?quote:Op donderdag 14 december 2023 20:37 schreef PowerLoungen het volgende:
Zoveel supertalenten en dan degraderen uit de Conference liek
Hoezo is AZ volgens jou immer nutteloos?quote:Op donderdag 14 december 2023 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het immer nutteloze AZ gaat ook kansloos zijn tegen PSV zondag.
Champions League vrouwenquote:
quote:Ruim honderd Ajax-fans opgepakt voor vernielingen in metro
Een woordvoerder van de politie laat weten dat er om 19.00 uur ruim honderd supporters zijn opgepakt voor vernielingen in een metrostel. In metrostation Weesperplein is er ook veel politie aanwezig. In eerdere berichtgeving stond dat het zou gaan om AEK-fans, dit is niet het geval.
Shity Wok?quote:Op donderdag 14 december 2023 20:55 schreef Oriente het volgende:
[..]
I just ordered sushi from Japan
Ik hoop dat ik nog mee kan doen.quote:Op donderdag 14 december 2023 19:02 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:Mexicanobakker 3-1
@:3rr0r 2-0
@:DombohetOlifantje1 1-2
Picsquote:Op donderdag 14 december 2023 21:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Taylor zat met zijn hoofd bij Jade Anna
Ja hoor.quote:Op donderdag 14 december 2023 21:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik nog mee kan doen.
0-5
Kostas nogwat van 93 die is overleden, speler in de jaren 60 ofzo.quote:Op donderdag 14 december 2023 21:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Voor wie werd er geapplaudiseerd? Dat had ik even gemist.
Dank.quote:Op donderdag 14 december 2023 21:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kostas nogwat van 93 die is overleden, speler in de jaren 60 ofzo.
Zwijntje.quote:Op donderdag 14 december 2023 21:07 schreef Coco het volgende:
[ Bericht 27% gewijzigd door Coco op 14-12-2023 21:06 ]
Met een goede spitsquote:Op donderdag 14 december 2023 21:07 schreef Wotte het volgende:
[..]
Eindelijk de enige topclub in Nederland weer op de buis.
quote:
quote:Op donderdag 14 december 2023 21:05 schreef Zipportal het volgende:
IJsballen tegen die megefoonmongool.
quote:
quote:Op donderdag 14 december 2023 21:07 schreef onlogisch het volgende:
Bij een eventuele misstap/blamage van Ajax laat ik mij hier weer zien
Nee, zo kunnen we aan de gang blijven zeg.quote:Op donderdag 14 december 2023 21:10 schreef onlogisch het volgende:
IS GEEL VOOR DE BRUB GEEN BLAMAGE???
Ok, ok.quote:Op donderdag 14 december 2023 21:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee, zo kunnen we aan de gang blijven zeg.
quote:Op donderdag 14 december 2023 21:05 schreef Zipportal het volgende:
IJsballen tegen die megefoonmongool.
Die pakt geen enkele keeper. Vrij aardig ingekopt.quote:Op donderdag 14 december 2023 21:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ramaj als een zak aardappelen.
quote:Op donderdag 14 december 2023 21:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Alles naar de familie Hamas/IS
Oh, ja die kan er vrij weinig van. Ongelofelijk dat je van clown Bassey (waar je op de een of andere manier niet eens verliest op maakt) weer een vermogen het putje in flikkert met deze clown.quote:Op donderdag 14 december 2023 21:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Voor Sutalo . Lekker met je rug in komen springen lol
Aangezien Lowie en Van Halst mogen kopen zal het er niet beter op worden.quote:Op donderdag 14 december 2023 21:15 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Oh, ja die kan er vrij weinig van. Ongelofelijk dat je van clown Bassey (waar je op de een of andere manier niet eens verliest op maakt) weer een vermogen het putje in flikkert met deze clown.
Heb je Bassey de laatste tijd wel eens zien spelen?quote:Op donderdag 14 december 2023 21:15 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Oh, ja die kan er vrij weinig van. Ongelofelijk dat je van clown Bassey (waar je op de een of andere manier niet eens verliest op maakt) weer een vermogen het putje in flikkert met deze clown.
Dit kan echt niet.quote:Op donderdag 14 december 2023 21:15 schreef Dagoduck het volgende:
In wat voor cel stop je 100 Ajax-supporters?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakt dat uit? Jij vond het in zijn Ajax tijd wel een speler die pak hem beet 20 miljoen waard is?Stond enkel te schutteren, godswonder dat Ajax daar geen idioot verlies op heeft geleden.quote:Op donderdag 14 december 2023 21:16 schreef Wotte het volgende:
[..]
Heb je Bassey de laatste tijd wel eens zien spelen?
Jij mist hem he?quote:Op donderdag 14 december 2023 21:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind Szymanski maar heel verwarrend op dit veld
quote:Op donderdag 14 december 2023 21:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit kan echt niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vroeg me oprecht af hoe dat soort massa-aanhoudingen werken. Maar laat maar weer.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Inmiddels wordt het een koopje voor Fulham genoemd..quote:Op donderdag 14 december 2023 21:17 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Maakt dat uit? Jij vond het in zijn Ajax tijd wel een speler die pak hem beet 20 miljoen waard is?Stond enkel te schutteren, godswonder dat Ajax daar geen idioot verlies op heeft geleden.
P3 minimaal.quote:Op donderdag 14 december 2023 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Brobbey schiet
Bal op de parkeerplaats
Stukje Ter Apel.quote:Op donderdag 14 december 2023 21:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vroeg me oprecht af hoe dat soort massa-aanhoudingen werken. Maar laat maar weer.
Die 3-1 van mij zal wel niet goed zijn. Al kan het nogquote:
Bassey is een goede verdediger alleen moest hij in een slecht efltal een hoop zaken heel snel leren en gaven ze 'm de tijd er ook niet voor.quote:Op donderdag 14 december 2023 21:17 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Maakt dat uit? Jij vond het in zijn Ajax tijd wel een speler die pak hem beet 20 miljoen waard is?Stond enkel te schutteren, godswonder dat Ajax daar geen idioot verlies op heeft geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |