Zelfde kampquote:Op maandag 4 december 2023 15:03 schreef Morgane89 het volgende:
Ik heb 1 kind en dus 1 kamp. Maar dat is wel kamp 'dit lustte ik gisteren nog, maar vandaag niet meer. En morgen misschien weer wel'.
quote:Op maandag 4 december 2023 15:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zelfde kampzelfs favorieten als pasta kunnen de ene dag een succes zijn en de andere dag een huilbui geven
Het enige dat altijd succes geeft zijn pannenkoeken, soep (vooral brood), patat en pizza.
Laatst kwam ik erachter dat ons kind eigenlijk alleen maar brood en fruit eet. Bij de rest doet hij alsof hij het eet maar legt het na een klein hapje weer terug. Daar kwam hij bij de opvang ook mee weg, daar dachten ze dus ook dat hij netjes groenten zat te eten
hoeft niet perse. gaat ook prima zonder alleen is de opbrengst lager. een snackpaprikas doen het hier altijd goed.quote:Op maandag 4 december 2023 16:43 schreef taxibabe het volgende:
hij wil graag paprika (die moet alleen wel in het kasje)
Oh beter, dan krijgt hij snackpaprika's in zijn tuintje!quote:Op maandag 4 december 2023 16:52 schreef Elleska het volgende:
[..]
hoeft niet perse. gaat ook prima zonder alleen is de opbrengst lager. een snackpaprikas doen het hier altijd goed.
Kant- en klare pannenkoeken kopen en invriezen? Deze hebben we voor onze zoon altijd in huis, maar of ze echt lekker zijn weet ik niet.quote:Op maandag 4 december 2023 17:01 schreef Amsel het volgende:
Weet je wat ik het allerergste vindt? Niemand lust hier pannenkoeken!! Behalve ik. Maar voor mezelf alleen ga ik ze niet bakken. Dus eet ik nooit pannenkoeken
Nee die zijn dus echt bahquote:Op maandag 4 december 2023 17:35 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Kant- en klare pannenkoeken kopen en invriezen? Deze hebben we voor onze zoon altijd in huis, maar of ze echt lekker zijn weet ik niet.
Qft!quote:
Pannenkoeken kun je juist ook prima een paar bakken. Hoeft helemaal niet met zo'n bakmix en in grote hoeveelheden. Gewoon doenquote:Op maandag 4 december 2023 17:01 schreef Amsel het volgende:
Weet je wat ik het allerergste vindt? Niemand lust hier pannenkoeken!! Behalve ik. Maar voor mezelf alleen ga ik ze niet bakken. Dus eet ik nooit pannenkoeken
Dit. Maar misschien kijk ik daar ook anders naar omdat ik koken echt heerlijk vind. Zo ontspannendquote:Op maandag 4 december 2023 18:25 schreef Hupje het volgende:
[..]
Pannenkoeken kun je juist ook prima een paar bakken. Hoeft helemaal niet met zo'n bakmix en in grote hoeveelheden. Gewoon doen
Zo’n kleine shake-fles. Melk erin en gaan!quote:Op maandag 4 december 2023 18:25 schreef Hupje het volgende:
[..]
Pannenkoeken kun je juist ook prima een paar bakken. Hoeft helemaal niet met zo'n bakmix en in grote hoeveelheden. Gewoon doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |