abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 november 2023 @ 21:56:51 #1
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_211470723

Gedragsregels in dit topic
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 29 november 2023 @ 21:57:20 #2
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_211470727
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2023 21:56 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Wat wordt er toch altijd bedoeld met "focussen op plek 2"? Verandert dat hoe je wedstrijden benadert?
Nee, meer als supporter.
pi_211470771
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2023 21:52 schreef fetX het volgende: [..] Mwoah. Verdedigend wat daar staat is niet geweldig en het middenveld onloopt elkaar nauwelijks. Zij zijn aanvallend wat sterker maar zonder Lozano en zonder of half met Lang valt dat voordeeltje wel een beetje weg. Die kunnen we gewoon pakken :) Win je zondag niet dan moet je je wel lekker gaan focussen op plek 2 en hopelijk wat rondjes door in de EL.
Verdedigend staat het daar prima hoor. Ze hebben nog maar 5 doelpunten tegen in de eredivisie, wij 11. Wij creëren enorm veel maar geven ook vrij makkelijk kools weg en scoren moeilijk, in elk geval de laatste weken is dat het geval. Hopen op een paar bevliegingen van mintheeGod.
blablablabla
  woensdag 29 november 2023 @ 22:14:18 #4
268491 fetX
pi_211470907
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2023 22:02 schreef Elan het volgende:

[..]
Verdedigend staat het daar prima hoor. Ze hebben nog maar 5 doelpunten tegen in de eredivisie, wij 11. Wij creëren enorm veel maar geven ook vrij makkelijk kools weg en scoren moeilijk, in elk geval de laatste weken is dat het geval. Hopen op een paar bevliegingen van mintheeGod.
Kansen en verwachte aantal tegendoelpunten ligt dan weer lager bij Feyenoord. En dan mis je de helft van de tijd Trauner ook nog. Hopelijk speelt hij zondag :)
pi_211471275
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2023 21:49 schreef Elan het volgende:

[..]
Heeft uiteindelijk primair met kwaliteit te maken dat je jezelf niet kan belonen, tegen Lazio en Atletico (uit) waren we op ons allerbest en sta je alsnog met lege handen. PSV heeft voorin veel meer kwaliteit.

Hoop dat Lang niet mee doet zondag anders zie ik het somber in.
Moah. Zit natuurlijk een kern van waarheid in. Geef Morata en Griezmann dezelfde 5 kansen als Gimenez en Stengs, natuurlijk ga je er dan af op kwaliteit. Maar als je bijvoorbeeld naar de compleet krankzinnige rode kaarten van Twente en Sevilla kijkt, of die gelukkige afzwaaiende voorzet van Hermoso, dan heeft dat natuurlijk weinig met kwaliteit te maken…

Wil je zondag de kans op de titel nog een beetje warm houden, dan kun je zulke pechgevalletjes niet gebruiken, daar zijn ze dan toch wel weer te goed voor.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_211471295
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2023 22:14 schreef fetX het volgende:

[..]
Kansen en verwachte aantal tegendoelpunten ligt dan weer lager bij Feyenoord. En dan mis je de helft van de tijd Trauner ook nog. Hopelijk speelt hij zondag :)
Als Traunert niet speelt, voorspel ik alvast een domme, onnodige kaart voor Nieuwkoop. Blijf dat een onbegrijpelijke (Van Geel-)aankoop vinden.
pi_211471346
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2023 22:50 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Als Traunert niet speelt, voorspel ik alvast een domme, onnodige kaart voor Nieuwkoop. Blijf dat een onbegrijpelijke (Van Geel-)aankoop vinden.
Nieuwkoop is er toch nog uit met een blessure?
BFF met GGMM
  woensdag 29 november 2023 @ 23:01:31 #8
262211 hhh38
pi_211471408
Trauner gaat gewoon spelen. Ging niet voor niets zo vroeg naar de kant gisteren
pi_211471423
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2023 22:54 schreef DonRaja het volgende:

[..]
Nieuwkoop is er toch nog uit met een blessure?
Zou mooi zijn. Dan maar met een Beelen of Milambo spelen, daar zit misschien nog potentie in.
  donderdag 30 november 2023 @ 08:07:22 #10
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_211472493
quote:

[..]
Mwah, das meer een curve die bij ons wat meer naar rechts gaat en bij hen wat meer naar links. Ik vind ons achterin echt wel stabieler. Met de normale achterhoede dan he, onze verdedigende wissels zijn een heel stuk minder. Alhoewel de kwetsbaarheid van PSV meer in fases valt waarin ze compleet overlopen worden.
Makkelijk eerste
pi_211473127
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 08:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Mwah, das meer een curve die bij ons wat meer naar rechts gaat en bij hen wat meer naar links. Ik vind ons achterin echt wel stabieler. Met de normale achterhoede dan he, onze verdedigende wissels zijn een heel stuk minder. Alhoewel de kwetsbaarheid van PSV meer in fases valt waarin ze compleet overlopen worden.
Ik vind dat gefocus op specifieke linies altijd maar wat simpel. Om er maar eens een one-liner tegenaan te gooien, verdedigen doe je met het hele team. Maar vooral scoreverloop doet ertoe, als je makkelijk scoort krijg je het verdedigend vaak ook een stuk makkelijker.

Bij PSV staat het gewoon goed en hebben ze aanvallend veel meer wapens.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 30 november 2023 @ 10:05:03 #12
474254 GurneyIsBestOke
pi_211473286
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 09:43 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik vind dat gefocus op specifieke linies altijd maar wat simpel. Om er maar eens een one-liner tegenaan te gooien, verdedigen doe je met het hele team. Maar vooral scoreverloop doet ertoe, als je makkelijk scoort krijg je het verdedigend vaak ook een stuk makkelijker.

Bij PSV staat het gewoon goed en hebben ze aanvallend veel meer wapens.
Ik ook hoor, maar ook positioneel verdedigend vind ik ons middenveld én aanval echt veel beter, qua verdedigers die we hebben zijn we vooral opbouwend beter.

Het valt mij op hoe kwetsbaar PSV staat als de tegenstander iets soepeler combineert en vaak krijgen ze dan ook veel kansen en goals tegen, zoals tegen Sevilla, Arsenal en Ajax. Alleen kan je dan weer wijzen op het gebrek aan tegenstand wat ze normaal gesproken krijgen, waar ze ook een beetje geluk hebben, bijvoorbeeld met een Ajax wat niet de trekker overhaalt of Twente wat direct rood krijgt. En zodra ze de tegenstander kunnen wegdrukken, is het vrij stabiel.

Ook zondag gaat er veel ruimte liggen voor ons denk ik.
Makkelijk eerste
pi_211473300
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2023 10:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik ook hoor, maar ook positioneel verdedigend vind ik ons middenveld én aanval echt veel beter, qua verdedigers die we hebben zijn we vooral opbouwend beter.

Het valt mij op hoe kwetsbaar PSV staat als de tegenstander iets soepeler combineert en vaak krijgen ze dan ook veel kansen en goals tegen, zoals tegen Sevilla, Arsenal en Ajax. Alleen kan je dan weer wijzen op het gebrek aan tegenstand wat ze normaal gesproken krijgen. En zodra ze de tegenstander kunnen wegdrukken, is het vrij stabiel.

Ook zondag gaat er veel ruimte liggen voor ons denk ik.
Ondertussen hebben ze alles gewonnen in de eredivisie en overwinteren ze in de CL. Enorm kwetsbaar.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 30 november 2023 @ 10:07:54 #14
474254 GurneyIsBestOke
pi_211473314
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 10:06 schreef Caland het volgende:

[..]
Ondertussen hebben ze alles gewonnen in de eredivisie en overwinteren ze in de CL. Enorm kwetsbaar.
En toch is dat scorebordjournalistiek.
Makkelijk eerste
  donderdag 30 november 2023 @ 10:09:21 #15
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211473327
quote:

[..]
Er wordt vooral heel slordig gepassed vlak voor de verdediging waardoor er vanuit het niets gevaarlijke situaties in de verdediging ontstaan. Wieffer vaak, Geertruida ook, van het weekend Paixão.
  donderdag 30 november 2023 @ 10:19:18 #16
474254 GurneyIsBestOke
pi_211473415
Tegen Ajax, Sevilla, Lens-uit en Arsenal was PSV in ieder geval defensief ontzettend kwetsbaar en tegen die eerste drie mag PSV vooral van geluk spreken dat de trekker niet werd overgehaald. Dat was bij vlagen een mes door de warme boter.

En verder heeft PSV gewoon niet de tegenstand om het hen defensief echt lastig te maken. Twente misschien maar die saboteren zichzelf door dom rood te pakken. Al die andere Eredivisie-meuk creëert nauwelijks iets, zodra ze hun tegenstanders kunnen wegdrukken is het vrij stabiel, maar wanneer dat ze niet lukt ligt het vaak totaal open.

Ik denk dat wij goed genoeg zijn om ons niet te laten wegdrukken door PSV.
Makkelijk eerste
pi_211473555
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 10:09 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Er wordt vooral heel slordig gepassed vlak voor de verdediging waardoor er vanuit het niets gevaarlijke situaties in de verdediging ontstaan. Wieffer vaak, Geertruida ook, van het weekend Paixão.
Mee eens ja uiteindelijk moet je naar jezelf kijken en hoewel Arend Martijn het tactisch altijd perfect neer zet ontbeert je de kwaliteit. Dat uit zich vervolgens niet in een totale uiteenvalling van het team zoals we die vroeger nog wel eens zagen maar in individuele foutjes in elke linie en een gebrek aan creativiteit om iets te forceren voorin.
Qua wisselmogelijkheden is het ook pover, Nieuwkoop kan het niveau eigenlijk niet aan en Ueda scoort belachelijk weinig. Dat Slot tegen Atletico uit komt bij zo'n zeventienjarige Sauer (waar ik overigens wel fan van ben) met amper vlieguren in de benen is veelzeggend. Onze topaankopen vallen ronduit tegen.
blablablabla
pi_211473558
In de tijd van Bosz bij Ajax was het defensief ook altijd kwetsbaar maar door hun hoge constante druk wordt de tegenstander toch de nek omgedraaid.

Bij jullie zal het vooral zaak zijn om 90 minuten geen domme fouten te maken. Dan kijken we toch met schuin oog naar Geertruida en Timber.
  donderdag 30 november 2023 @ 10:39:14 #19
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_211473591
Eigenlijk kunnen we er helemaal niets van he.
pi_211473608
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 10:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
In de tijd van Bosz bij Ajax was het defensief ook altijd kwetsbaar maar door hun hoge constante druk wordt de tegenstander toch de nek omgedraaid.

Bij jullie zal het vooral zaak zijn om 90 minuten geen domme fouten te maken. Dan kijken we toch met schuin oog naar Geertruida en Timber.
Ook wel een wat luie take, Bosz durfde in die thuiswedstrijd tegen Lens ook gewoon dom de lange bal te spelen en het dicht te gooien in tegenstelling tot de naïviteit van vroeger inderdaad.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_211473609
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2023 10:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Tegen Ajax, Sevilla, Lens-uit en Arsenal was PSV in ieder geval defensief ontzettend kwetsbaar en tegen die eerste drie mag PSV vooral van geluk spreken dat de trekker niet werd overgehaald. Dat was bij vlagen een mes door de warme boter.

En verder heeft PSV gewoon niet de tegenstand om het hen defensief echt lastig te maken. Twente misschien maar die saboteren zichzelf door dom rood te pakken. Al die andere Eredivisie-meuk creëert nauwelijks iets, zodra ze hun tegenstanders kunnen wegdrukken is het vrij stabiel, maar wanneer dat ze niet lukt ligt het vaak totaal open.

Ik denk dat wij goed genoeg zijn om ons niet te laten wegdrukken door PSV.
Dat zijn dan vaak wel momenten in die wedstrijden die jij noemt dat ze worden weggespeeld. Wij verliezen wedstrijden waarin we enorm de bovenliggende partij zijn. Wat zegt dat dan over ons volgens jou?
blablablabla
pi_211473652
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 10:40 schreef Caland het volgende:

[..]
Ook wel een wat luie take, Bosz durfde in die thuiswedstrijd tegen Lens ook gewoon dom de lange bal te spelen en het dicht te gooien in tegenstelling tot de naïviteit van vroeger inderdaad.
Vind jij Bosz de betere trainer van de twee? Of is is het puur een kwaliteitsding?
blablablabla
  donderdag 30 november 2023 @ 10:49:18 #23
474254 GurneyIsBestOke
pi_211473688
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 10:35 schreef Frozen-assassin het volgende:

Exact, ik wil ook niet doen alsof de huidige stand van PSV een fluke is, ze spelen heel goed intensief voetbal en staan waar ze uiteindelijk verdienen. In tegenstelling tot wij drukken ze een overwicht een stuk makkelijker uit in doelpunten en dat maakt het verschil tot nu toe (bovendien is hun passing op het middenveld zuiverder).

Maar dat het heel kwetsbaar is wanneer dit niet lukt lijkt mij toch ook duidelijk aantoonbaar en dan is het echt te simpel om te blijven wijzen naar hun gunstige uitgangspositie.
Makkelijk eerste
pi_211473693
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 10:46 schreef Elan het volgende:

[..]
Vind jij Bosz de betere trainer van de twee? Of is is het puur een kwaliteitsding?
Nee Bosz is niet de betere trainer, PSV heeft aanvallend (zowel aanvallend op het middenveld als voorin) gewoon meer kwaliteit rondlopen. Dan maak je het jezelf ook makkelijk. Zij brengen gisteren gewoon even drie man erin die alle drie scoren, ondanks blessures van Lozano en Lang.

Zoals je zelf al zegt, hoe vaak zijn we niet de bovenliggende partij maar 'vergeten' we onszelf te belonen. Daar zit het grootste verschil en dat is gewoon kwaliteit. Kan nog wel goed komen, maar zo'n Paixao heeft sinds hij met zijn leuter op instagram stond geen bal meer geraakt, Ivanusec valt wat tegen vooralsnog en Minteh (die bijzonder belangrijk was) lag er een tijdje uit. Dan ben je opeens wel heel erg afhankelijk van je spits (en Stengs).
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_211473700
Wat zijn wij veel met PSV bezig zeg.
  donderdag 30 november 2023 @ 10:52:49 #26
474254 GurneyIsBestOke
pi_211473727
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 10:40 schreef Caland het volgende:

[..]
Mwah, vrij recent nog tegen Arsenal.
Makkelijk eerste
  donderdag 30 november 2023 @ 10:54:38 #27
474254 GurneyIsBestOke
pi_211473744
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 10:40 schreef Elan het volgende:

[..]
Dat zijn dan vaak wel momenten in die wedstrijden die jij noemt dat ze worden weggespeeld. Wij verliezen wedstrijden waarin we enorm de bovenliggende partij zijn. Wat zegt dat dan over ons volgens jou?
Dat wij (veel) minder kwaliteit hebben om een wedstrijd te beslissen. Eigenlijk precies wat @Caland zegt alhoewel ik ons middenveld aanvallend niet minder vind.
Makkelijk eerste
  donderdag 30 november 2023 @ 10:59:12 #28
474254 GurneyIsBestOke
pi_211473777
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 10:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat zijn wij veel met PSV bezig zeg.
Het is niet alsof we zondag thuis tegen PSV spelen en we hun laatste overgebleven concurrent zijn.
Makkelijk eerste
pi_211473783
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 10:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dat wij (veel) minder kwaliteit hebben om een wedstrijd te beslissen. Eigenlijk precies wat @:caland zegt alhoewel ik ons middenveld aanvallend niet minder vind.
Toch veel meer smaken daar rondlopen. Zij hebben juist niks achter Schouten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 30 november 2023 @ 11:05:03 #30
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_211473826
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 10:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dat wij (veel) minder kwaliteit hebben om een wedstrijd te beslissen. Eigenlijk precies wat @:caland zegt alhoewel ik ons middenveld aanvallend niet minder vind.
Aanvallend niet minder? Heb je gezien hoeveel assists en goals er rondlopen op het middenveld bij PSV? Veerman/Til/Tillman/Saibari, dat is wel even wat anders.

Als je dan wat over het middenveld wil zeggen dan ben ik het met Caland eens dat achter Schouten de spoeling erg dun is. Als die wegvalt heeft PSV een groot probleem, want Boscagli kan daar ook niet heen omdat die gehuurde Duitser constant in de lappenmand ligt.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  donderdag 30 november 2023 @ 11:13:44 #31
474254 GurneyIsBestOke
pi_211473934
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 10:59 schreef Caland het volgende:

[..]
Toch veel meer smaken daar rondlopen. Zij hebben juist niks achter Schouten.
Vind ik ook niet, we hebben heel veel smaken. Nu hadden Vertessen en Pepi hun gouden pik invalbeurt maar dat kan met Ali en Ueda bij ons net zo goed zijn.

Het probleem is meer dat er bij ons niet eentje tussen uit piekt, behalve Santi en af en toe Stengs. Dat heeft PSV met Lang, Bakayoko, Lozano en de Jong beter geregeld en dan hebben ze nog die brede bank.
Makkelijk eerste
  donderdag 30 november 2023 @ 11:16:43 #32
474254 GurneyIsBestOke
pi_211473968
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 11:05 schreef GotenSSJ het volgende:
Aanvallend niet minder? Heb je gezien hoeveel assists en goals er rondlopen op het middenveld bij PSV? Veerman/Til/Tillman/Saibari, dat is wel even wat anders.
Ons middenveld heeft ook goede aanvallende statistieken, Timber en Stengs zijn aanvallend héél goed en met Lingr en Milambo hebben we goede invallers, het probleem is juist dat het aanvallend teveel van ons middenveld komt en niet de flanken.
Makkelijk eerste
  donderdag 30 november 2023 @ 11:25:12 #33
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_211474086
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2023 11:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ons middenveld heeft ook goede aanvallende statistieken, Timber en Stengs zijn aanvallend héél goed en met Lingr en Milambo hebben we goede invallers, het probleem is juist dat het aanvallend teveel van ons middenveld komt en niet de flanken.
Timber en Stengs zijn prima, maar bij PSV lopen er 3 rond met dat soort statistieken, waarvan er eigenlijk altijd 1 op de bank begint, en dan heb je Saibari nog als invaller die een verschil kan maken. Babadi had daar ook nog tussen kunnen staan, maar die wil niet bijtekenen, dus speelt geen minuut meer :')

Ik denk dat jullie alleen in de verdedigings linie beter staan, en dat komt eigenlijk ook enkel omdat Hancko beter is dan Ramalho. Maar dan ook wel gelijk een heel stuk beter natuurlijk, de rest in de verdediging ontloopt elkaar niet veel op het moment denk ik. Ondanks dat heeft PSV nog steeds een stuk minder tegengoals, dus of de verdediging zoveel beter is, is ook maar de vraag.
  donderdag 30 november 2023 @ 11:30:04 #34
131800 Tarado
capô de fusca
pi_211474146
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 11:25 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Timber en Stengs zijn prima, maar bij PSV lopen er 3 rond met dat soort statistieken, waarvan er eigenlijk altijd 1 op de bank begint, en dan heb je Saibari nog als invaller die een verschil kan maken. Babadi had daar ook nog tussen kunnen staan, maar die wil niet bijtekenen, dus speelt geen minuut meer :')

Ik denk dat jullie alleen in de verdedigings linie beter staan, en dat komt eigenlijk ook enkel omdat Hancko beter is dan Ramalho. Maar dan ook wel gelijk een heel stuk beter natuurlijk, de rest in de verdediging ontloopt elkaar niet veel op het moment denk ik. Ondanks dat heeft PSV nog steeds een stuk minder tegengoals, dus of de verdediging zoveel beter is, is ook maar de vraag.
Ik kijk beide ploegen alleen in de CL en daar vind ik Feyenoord in de omschakeling verdedigend wat beter, PSV heeft wat meer creativiteit maar daar zagen we gisteren een uur lang ook helemaal niets van.

We gaan er lekker voor zitten zondag.

donderdag 30 november 2023 @ 11:45:00 #35
474254 GurneyIsBestOke
pi_211474350
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 11:25 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Slot rouleert ook gewoon minder. Wellicht dat wij er ook drie zouden kunnen hebben als Lingr vaker speelt, ik denk het wel eigenlijk, alleen is er geen reden om Timber of Stengs te wisselen.

We gaan het zondag beter zien, ik ben reuze benieuwd. In de Eredivisie met deze slappe tegenstand is het vergelijkingsmateriaal schaars, enkel Twente-uit en dat heeft Mees voor ons verpest.
Makkelijk eerste
  donderdag 30 november 2023 @ 11:51:40 #36
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_211474418
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 11:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Slot rouleert ook gewoon minder. Wellicht dat wij er ook drie zouden kunnen hebben als Lingr vaker speelt, ik denk het wel eigenlijk, alleen is er geen reden om Timber of Stengs te wisselen.

We gaan het zondag beter zien, ik ben reuze benieuwd. In de Eredivisie met deze slappe tegenstand is het vergelijkingsmateriaal schaars, enkel Twente-uit en dat heeft Mees voor ons verpest.
Ben ook erg benieuwd, zeker in Rotterdam kan Feyenoord die pot ook gewoon naar zich toe trekken natuurlijk. Voordeeltje voor PSV is wellicht dat jullie echt moeten en dat daardoor misschien ruimte kan ontstaan voor de snelle buitenspelers. Gaat in ieder geval erg interessant worden.
pi_211474637
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 10:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Het is niet alsof we zondag thuis tegen PSV spelen en we hun laatste overgebleven concurrent zijn.
Uit gaan van eigen kracht enzo.
pi_211474672
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 10:35 schreef Elan het volgende:

[..]
Mee eens ja uiteindelijk moet je naar jezelf kijken en hoewel Arend Martijn het tactisch altijd perfect neer zet ontbeert je de kwaliteit. Dat uit zich vervolgens niet in een totale uiteenvalling van het team zoals we die vroeger nog wel eens zagen maar in individuele foutjes in elke linie en een gebrek aan creativiteit om iets te forceren voorin.
Qua wisselmogelijkheden is het ook pover, Nieuwkoop kan het niveau eigenlijk niet aan en Ueda scoort belachelijk weinig. Dat Slot tegen Atletico uit komt bij zo'n zeventienjarige Sauer (waar ik overigens wel fan van ben) met amper vlieguren in de benen is veelzeggend. Onze topaankopen vallen ronduit tegen.
Ik vind dat je Ueda echt nog moeilijk kan beoordelen. Wat heeft hij nu echt gespeeld. Afgelopen dinsdag een keer 45 minuten, maar dat is nu ook niet echt het niveau waar we hem op moeten afrekenen.
Het probleem zit mijn inziens nog steeds op de flanken, daar komen we toch nog te vaak tekort. Dat Minteh daar nu belangrijkste speler is, hadden we afgelopen zomer ook niet verwacht en zegt ook iets over de status van de rest van de buitenspelers momenteel...
#12 is not for sale!
pi_211474713
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 12:09 schreef Haringkop het volgende:

[..]
Ik vind dat je Ueda echt nog moeilijk kan beoordelen. Wat heeft hij nu echt gespeeld. Afgelopen dinsdag een keer 45 minuten, maar dat is nu ook niet echt het niveau waar we hem op moeten afrekenen.
Het probleem zit mijn inziens nog steeds op de flanken, daar komen we toch nog te vaak tekort. Dat Minteh daar nu belangrijkste speler is, hadden we afgelopen zomer ook niet verwacht en zegt ook iets over de status van de rest van de buitenspelers momenteel...
Ivanusec moet nog even loskomen na zijn blessure. Daarin zie ik het echt nog wel zitten, al is het natuurlijk geen snelheidsbeest.
pi_211474729
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 12:09 schreef Haringkop het volgende:

[..]
Ik denk dat Ivanusec wel die kwaliteiten heeft, maar die is na zn blessure nog zoekende. Ik denk wel dat hij dat extra niveau heeft
  donderdag 30 november 2023 @ 12:15:09 #41
131800 Tarado
capô de fusca
pi_211474734
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 10:35 schreef Elan het volgende:

[..]
Altijd perfect neerzet, mwa dat vond ik tegen Atletico nou net niet en hij corrigeerde het ook niet, Griezmann vond het prima. Ik hoop dat hij tegen PSV een betere dag heeft.
pi_211474747
Arne heeft afgelopen dinsdag wellicht een kleine misser gemaakt inderdaad. Ook de wissels vond ik niet heel geweldig, stonden zelfs even met geen enkele echte vleugelspeler op het veld.
pi_211474759
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 12:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ivanusec moet nog even loskomen na zijn blessure. Daarin zie ik het echt nog wel zitten, al is het natuurlijk geen snelheidsbeest.
Vooral dat laatste is ergens wel een probleem. Slot wil op de flanken spelers die de 1-tegen-1 kunnen domineren, snelheid hoort daar vaak wel bij. Ik zie Ivanusec dat nog niet echt doen, hij lijkt toch meer op een tien.
#12 is not for sale!
  donderdag 30 november 2023 @ 12:20:43 #44
474254 GurneyIsBestOke
pi_211474772
Dat Ivanusec en Stengs iets te vergelijkbaar zijn vind ik ook wel lastig, behalve waar hun chocoladebeen zit dus in het positiespel kan de een ook niet de ander eenvoudig overnemen.
Makkelijk eerste
pi_211474785
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 12:18 schreef Haringkop het volgende:

[..]
Vooral dat laatste is ergens wel een probleem. Slot wil op de flanken spelers die de 1-tegen-1 kunnen domineren, snelheid hoort daar vaak wel bij. Ik zie Ivanusec dat nog niet echt doen, hij lijkt toch meer op een tien.
Mwah, als je met Ivanusec speelt heb je aan de andere kant wel echt een type Minteh/Paixao nodig. Maar dat snapt Slot ook wel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_211474790
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 12:18 schreef Haringkop het volgende:

[..]
Larsson 2.0 maar dan met iets meer pit
pi_211474804
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 12:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat Ivanusec en Stengs iets te vergelijkbaar zijn vind ik ook wel lastig, behalve waar hun chocoladebeen zit dus in het positiespel kan de een ook niet de ander eenvoudig overnemen.
Jullie zijn in ieder geval wel erop vooruit gegaan tov Alireza en Dilrosun. Wat een bagger is dat.
pi_211474829
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 12:15 schreef Tarado het volgende:

[..]
Altijd perfect neerzet, mwa dat vond ik tegen Atletico nou net niet en hij corrigeerde het ook niet, Griezmann vond het prima. Ik hoop dat hij tegen PSV een betere dag heeft.
Eens. Zerrouki had in de uitwedstrijd wel (meer) grip op Griezmann, wat dat betreft wel opvallend dat hij niet voor die variant koos. Nu kon hij vrijuit voetballen.
Ook de keuze om na de rust met Ueda en Gimenez te spelen pakte niet goed uit, zeker omdat het gevaar niet van de flanken kon komen.
Verder ook wel verrassend dat hij voor Milambo koos ipv Zerrouki, maar dat had denk ik wel met aankomende zondag te maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Haringkop op 30-11-2023 12:34:03 ]
#12 is not for sale!
pi_211474864
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 12:23 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Larsson 2.0 maar dan met iets meer pit
Larsson heb ik altijd een wonderlijke voetballer gevonden. Heel technisch
in die uitwedstrijd tegen City was hij een van de weinige die het kon bijbenen, maar het kwam er op een of andere manier toch nooit uit. Hielp denk ik ook niet dat hij Gio en Advocaat als trainers had.
#12 is not for sale!
  donderdag 30 november 2023 @ 12:30:22 #50
268491 fetX
pi_211474886
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 11:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Van Lingr ben ik niet echt overtuigd hoor. Valt echt niet altijd goed in. Maar verder wel eens, wij hebben op die positie minder smaken maar wij zijn daar zeker niet zwakker. Grootste verschil is dat PSV een stuk sterker is voorin. Dan kun je zelf meer kwaliteit hebben achterin, maar in de(ze) Eredivisie heb je (veel) meer aan dat je aanvallend wat sterker bent. Ik zei al eerder; wij krijgen bijvoorbeeld meer goals tegen maar wel minder kansen tegen. Anderzijds creëren we minder en scoren we minder snel uit de kansen die we krijgen (Sparta uit, lol). Dat laatste heeft ons met name opgebroken.

En dat geleuter over Geertgod. Die heeft ongeveer 1,5 seizoen foutloos gespeeld en zit nu in een iets mindere fase (met name verdedigend) maar is nog steeds een uitstekende verdediger natuurlijk. OpportunismeGod viert weer hoogtij.

[ Bericht 3% gewijzigd door fetX op 30-11-2023 12:40:35 ]
  donderdag 30 november 2023 @ 12:37:13 #51
474254 GurneyIsBestOke
pi_211474977
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 12:24 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Jullie zijn in ieder geval wel erop vooruit gegaan tov Alireza en Dilrosun. Wat een bagger is dat.
Die zijn ook niet zo slecht als vaak gezegd wordt. Vooral als je naar de technische en fysieke kwaliteiten van Dilrosun kijkt is het verwonderlijk dat daar zo weinig uitkomt. En Ali is een leuke joker.

Maar het is wel wat niveautjes minder, ja.
Makkelijk eerste
pi_211475059
Uiteindelijk hebben we het vertrek van Sini nog steeds niet echt opgevangen

Ik mis Sini
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 30 november 2023 @ 12:44:24 #53
474254 GurneyIsBestOke
pi_211475060
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2023 12:30 schreef fetX het volgende:
Dan kun je zelf meer kwaliteit hebben achterin, maar in de(ze) Eredivisie heb je (veel) meer aan dat je aanvallend wat sterker bent. Dat heeft ons ook met name opgebroken.
Niet zozeer in de Eredivisie. We zijn kut gestart, maar van de laatste 11 er 10 gewonnen en eigenlijk alles met een groot krachtsverschil. En Twente-uit, tja. Toen konden we wel een gelukje gebruiken.
Makkelijk eerste
  donderdag 30 november 2023 @ 12:45:33 #54
474254 GurneyIsBestOke
pi_211475069
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 12:44 schreef Caland het volgende:
Uiteindelijk hebben we het vertrek van Sini nog steeds niet echt opgevangen

Ik mis Sini
Ik dacht na die slooppartijtjes tegen Almere, Utrecht, Heerenveen en Ajax dat het eindelijk wel goed zat.
Makkelijk eerste
pi_211475077
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 12:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik dacht na die slooppartijtjes tegen Almere, Utrecht, Heerenveen en Ajax dat het eindelijk wel goed zat.
Slooppartijen tegen de onderkant van de eredivisie zeggen niet zoveel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 30 november 2023 @ 12:47:33 #56
498282 Scrummie
pi_211475084
Paixao zijn terugval is wat jammer wat dat betreft.
pi_211475127
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 12:15 schreef Tarado het volgende:

[..]
Wat had hij anders moeten doen dan? Wissels vond ik inderdaad wel opmerkelijk, slecht eigenlijk maar Griezmann is een uitzonderlijke speler die creëert zijn eigen momentum wel en als spelers ook nog eigen doelpunten gaan maken kan je dat toch niet bij Arne neerleggen.
blablablabla
  donderdag 30 november 2023 @ 12:55:52 #58
268491 fetX
pi_211475152
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 12:47 schreef Scrummie het volgende:
Paixao zijn terugval is wat jammer wat dat betreft.
Erg balen ja. Die was eind vorig seizoen en begin dit seizoen erg bepalend. Maar de blessures van Ivanusec en Minteh helpen ook niet bepaald mee. Wat dat betreft kan het bij ons alleen maar beter.
  donderdag 30 november 2023 @ 13:13:32 #59
498282 Scrummie
pi_211475292
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 12:55 schreef fetX het volgende:

[..]
Erg balen ja. Die was eind vorig seizoen en begin dit seizoen erg bepalend. Maar de blessures van Ivanusec en Minteh helpen ook niet bepaald mee. Wat dat betreft kan het bij ons alleen maar beter.
Ook ja. Met Minteh ging genoeg mis, maar altijd die dreiging gaf de andere kant ook weer wat meer ruimte.
pi_211475316
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 12:52 schreef Elan het volgende:

[..]
Wat had hij anders moeten doen dan? Wissels vond ik inderdaad wel opmerkelijk, slecht eigenlijk maar Griezmann is een uitzonderlijke speler die creëert zijn eigen momentum wel en als spelers ook nog eigen doelpunten gaan maken kan je dat toch niet bij Arne neerleggen.
Echt belachelijk dat één van de beste spelers ter wereld tegen je levert. Dit had Arne gewoon moeten zien.

Het AD had er nog zo voor gewaarschuwd.

VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 30 november 2023 @ 13:16:55 #61
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_211475324
En ik ben nog niet kapot van Ivanusec. Ja, zijn eerste twee wedstrijden waren goed, maar ook tegen Celtic kwam er niets uit en raakte hij geblesseerd. Mijn punt is dat hij ook geen tegenstander voorbij komt en vaak niet breed genoeg loopt. Uiteraard moet ie ook effe wennen over een langere tijd.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  donderdag 30 november 2023 @ 13:20:31 #62
268491 fetX
pi_211475356
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 13:16 schreef Vis1980 het volgende:
En ik ben nog niet kapot van Ivanusec. Ja, zijn eerste twee wedstrijden waren goed, maar ook tegen Celtic kwam er niets uit en raakte hij geblesseerd. Mijn punt is dat hij ook geen tegenstander voorbij komt en vaak niet breed genoeg loopt. Uiteraard moet ie ook effe wennen over een langere tijd.
Kun je nog weinig over zeggen ja. In het begin vond ik Minteh ook niks maar die kwam er steeds beter in.

Al blijft dat nog steeds een frustrerende speler bij tijd en wijle _O-
pi_211475446
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2023 12:30 schreef fetX het volgende:
OpportunismeGod viert weer hoogtij.
Sowieso dit. Als die Ocampos niet als een idioot loopt te voetballen en 2 domme kaarten pakt wint Sevilla hoogstwaarschijnlijk "gewoon", vinden wij hier PSV kut omdat ze bij een klein beetje tegenstand direct weggespeeld worden en zitten we te bedenken of het zondag 3- of 4-0 wordt.
  donderdag 30 november 2023 @ 13:38:04 #64
474254 GurneyIsBestOke
pi_211475508
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 12:55 schreef fetX het volgende:

[..]
Ik vind Paixao stiekem ook gewoon niet zo’n geweldige speler. Zelfs voor een buitenspeler is zijn ondergrens te laag en hij passeert zijn man te weinig.
Makkelijk eerste
  donderdag 30 november 2023 @ 13:40:06 #65
474254 GurneyIsBestOke
pi_211475533
quote:
10s.gif Op donderdag 30 november 2023 13:28 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]
Sowieso dit. Als die Ocampos niet als een idioot loopt te voetballen en 2 domme kaarten pakt wint Sevilla hoogstwaarschijnlijk "gewoon", vinden wij hier PSV kut omdat ze bij een klein beetje tegenstand direct weggespeeld worden en zitten we te bedenken of het zondag 3- of 4-0 wordt.
Maar ze maken er wel drie zodra ze dat overwicht te pakken hebben. Beetje opportunisme/scorebordjournalistiek, ook een stukje kwaliteit.
Makkelijk eerste
pi_211475536
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2023 12:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Die zijn ook niet zo slecht als vaak gezegd wordt. Vooral als je naar de technische en fysieke kwaliteiten van Dilrosun kijkt is het verwonderlijk dat daar zo weinig uitkomt. En Ali is een leuke joker.

Maar het is wel wat niveautjes minder, ja.
Tja, dat zijn echt de mentale capaciteiten.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  donderdag 30 november 2023 @ 13:41:10 #67
474254 GurneyIsBestOke
pi_211475542
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 13:40 schreef H.FR het volgende:

[..]
Tja, dat zijn echt de mentale capaciteiten.
Wellicht moet er een sportpsycholoog komen om ze mentaal fit te krijgen.

@fetX
Makkelijk eerste
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 30 november 2023 @ 13:54:05 #68
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_211475651
Dit gaat volgens mij een net niet seizoen worden. Net naast alle prijzen grijpen. Geen kampioen, geen beker, geen prijs. Maar wel overal tweede.....
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_211475662
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 13:54 schreef Netsplitter het volgende:
Dit gaat volgens mij een net niet seizoen worden. Net naast alle prijzen grijpen. Geen kampioen, geen beker, geen prijs. Maar wel overal tweede.....
Tweede worden en een gegarandeerde 80 miljoen bijschrijven. Mag vaker gebeuren dan, zo'n net-niet seizoen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 30 november 2023 @ 14:03:22 #70
474254 GurneyIsBestOke
pi_211475733
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 13:54 schreef Netsplitter het volgende:
Dan moet Arne nog maar een jaartje blijven :)
Makkelijk eerste
pi_211475747
PSV helemaal slopen zondag
pi_211475753
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 13:55 schreef Caland het volgende:

[..]
Tweede worden en een gegarandeerde 80 miljoen bijschrijven. Mag vaker gebeuren dan, zo'n net-niet seizoen.
Dat is wel belangrijk, maar zo vaak worden wij geen kampioen. Dus toch zonde als je het niet wordt. Al kan ik er wel mee leven als wij 85/90 ptn pakken en PSV meer, dan ligt het niet echt aan jezelf.

Buiten dat komt groeien ook met groeipijntjes. Laat dit dan maar een “lastig” seizoen zijn, of een kleine terugval. Kan Arne gewoon nog een jaar blijven en volgend seizoen weer die extra stap maken
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 30 november 2023 @ 14:05:55 #73
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_211475755
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 14:05 schreef Cupfighter het volgende:
PSV helemaal slopen zondag
Daar heb ik serieus een hard hoofd in.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_211476165
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 12:52 schreef Elan het volgende:

[..]
Uiteindelijk schiet je de bal 2x in eigen goal en gaat er een verdwaald schot in. Daar had een Zerrouki echt niks aan bij kunnen dragen.

Atletico kwam gewoon heel goed voor de dag. Kregen die 0-1 heel gelukkig mee op een goed moment en dan speel je al een gelopen wedstrijd. Ze staan met een blok achterin en we konden niks meer.

Ik heb er ook vrede mee. Dan moet het soms meezitten en dat zat het niet.
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_211476167
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 14:05 schreef Netsplitter het volgende:

[..]
Daar heb ik serieus een hard hoofd in.
Daar ben ik nu ook wel bang voor gezien de vorm en het vertrouwen dat ze hebben.
Dag knapste man van FOK!
pi_211476198

STENGSED
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 30 november 2023 @ 15:13:35 #77
262211 hhh38
pi_211476229
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2023 15:07 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

STENGSED
Zag ook dat Wieffer de meeste balveroveringen had. We hebben onszelf echt tekortgedaan :'(
pi_211476420
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 15:13 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Zag ook dat Wieffer de meeste balveroveringen had. We hebben onszelf echt tekortgedaan :'(
Het zou zo maar kunnen dat wij meer punten halen dan PSV in de CL maar wel uitgeschakeld zijn...
#12 is not for sale!
  donderdag 30 november 2023 @ 15:49:58 #79
268491 fetX
pi_211476441
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2023 15:07 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

STENGSED
Die doet het echt boven verwachting goed.
pi_211476493
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 13:55 schreef Caland het volgende:

[..]
Het is dit jaar wel wat minder vervelend om geen kampioen te worden, hoogstens is je CL-loting wat slechter.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 30 november 2023 @ 16:07:21 #81
474254 GurneyIsBestOke
pi_211476559
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 15:49 schreef fetX het volgende:

[..]
Die doet het echt boven verwachting goed.
(als enige aankoop :{ )

Daar staat tegenover dat Timber nu echt goed ontwikkelt. Genoeg aankopen die nu nog niet veel bijdragen maar hopelijk later wel net als hij. Zeker Ivanusec, Zerrouki en Ueda hebben die potentie.
Makkelijk eerste
pi_211476572
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 15:58 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Het is dit jaar wel wat minder vervelend om geen kampioen te worden, hoogstens is je CL-loting wat slechter.
Wat dat betreft is het ergens ook wel zonde dat Ajax geen derde gaat worden. Die hadden anders ook wel een aanzienlijke kans gehad om die voorrondes door te komen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_211476591
Afgezien van Nieuwkoop zijn het anders allemaal prima aankopen.;

Van den Belt moet je straks lekker gaan verhuren aan PEC.
pi_211476614
Gek verhaal wel van die Reijnen trouwens, tekent voor vier jaar als TD bij Cambuur en is vervolgens na een half jaartje pleite om de assistent van Arend te worden

Zou daar qua salaris dan zoveel verschil in zitten?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 30 november 2023 @ 16:39:02 #85
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_211476790
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2023 16:12 schreef Caland het volgende:
Gek verhaal wel van die Reijnen trouwens, tekent voor vier jaar als TD bij Cambuur en is vervolgens na een half jaartje pleite om de assistent van Arend te worden

De Europa League winnen als assistent is natuurlijk best aantrekkelijk tegenover vrijdagavondpotjes.

Ik houd mij overigens nog vast aan de tweede seizoenshelft, waarin ploegen van Arend meestal niet meer te stoppen zijn.
pi_211476807
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 15:02 schreef Kiid het volgende:

[..]
Uiteindelijk schiet je de bal 2x in eigen goal en gaat er een verdwaald schot in. Daar had een Zerrouki echt niks aan bij kunnen dragen.

Atletico kwam gewoon heel goed voor de dag. Kregen die 0-1 heel gelukkig mee op een goed moment en dan speel je al een gelopen wedstrijd. Ze staan met een blok achterin en we konden niks meer.

Ik heb er ook vrede mee. Dan moet het soms meezitten en dat zat het niet.
Atletico uit speelde hij een meer controlerende variant met Wieffer en Zerrouki en vervolgens werd er verloren omdat we de vele kansen niet wisten te benutten. Kies je met Timber voor een meer aanvallende variant, verlies je door een aantal onnozele momenten en individuele klasse van je tegenstander is het weer niet goed.
blablablabla
pi_211476809
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2023 16:12 schreef Caland het volgende:

quote:
"Het is een enorme eer om bij Feyenoord in deze functie aan de slag te gaan", zegt Reijnen op de clubkanalen. "Zo'n kans bij een topclub komt niet snel voorbij. De prestaties en groei van Feyenoord de afgelopen jaren onder deze staf zijn indrukwekkend."
Zal dus wel een heel behoorlijke beloning tegenover staan.
blablablabla
  donderdag 30 november 2023 @ 16:57:48 #88
262211 hhh38
pi_211476886
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 16:43 schreef Elan het volgende:

[..]
Atletico uit speelde hij een meer controlerende variant met Wieffer en Zerrouki en vervolgens werd er verloren omdat we de vele kansen niet wisten te benutten. Kies je met Timber voor een meer aanvallende variant, verlies je door een aantal onnozele momenten en individuele klasse van je tegenstander is het weer niet goed.
Het verschil is natuurlijk niet Timber. Je speelde nu met Paixao en Minteh op de vleugels en Stengs op 10. Stengs denkt niet verdedigend en is slap in de duels, waardoor het middenveld een speeltuin werd voor Atletico. Vooral die De Paul kwam de hele tijd vrij om de bal te ontvangen en door te spelen.
pi_211476948
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 16:43 schreef Elan het volgende:

[..]
Ik vind het ook te makkelijk om Slot de schuld in de schoenen te schuiven. Laten we ook niet vergeten dat we ook onze slechtste wedstrijden hebben gespeeld met Wieffer-Zerrouki op het middenveld.
Dag knapste man van FOK!
pi_211477011
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 16:57 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Het verschil is natuurlijk niet Timber. Je speelde nu met Paixao en Minteh op de vleugels en Stengs op 10. Stengs denkt niet verdedigend en is slap in de duels, waardoor het middenveld een speeltuin werd voor Atletico. Vooral die De Paul kwam de hele tijd vrij om de bal te ontvangen en door te spelen.
Minteh viel als spits in voor Ueda in de uitwedstrijd. Had je Minteh willen laten banken dan ten faveure van Stengs aan de rechterkant, of zonder Stengs zijn begonnen, hoe zou jij het hebben neergezet?

Vind het ook met de uitslag in het achterhoofd nog steeds een logische opstelling om je meest creatieve spelers op te stellen.
blablablabla
  donderdag 30 november 2023 @ 17:28:24 #91
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_211477071
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 17:19 schreef Elan het volgende:

[..]
Minteh viel als spits in voor Ueda in de uitwedstrijd. Had je Minteh willen laten banken dan ten faveure van Stengs aan de rechterkant, of zonder Stengs zijn begonnen, hoe zou jij het hebben neergezet?

Vind het ook met de uitslag in het achterhoofd nog steeds een logische opstelling om je meest creatieve spelers op te stellen.
Tegen betere tegenstanders zie ik liever Zerrouki beginnen, Minteh als invalwapen.
pi_211477072
twitter

Forum moderator @onlogisch in gesprek met voetbalzone.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 30 november 2023 @ 17:35:06 #93
474254 GurneyIsBestOke
pi_211477108
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 15:58 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dat geldt ook niet meer.
Makkelijk eerste
  donderdag 30 november 2023 @ 17:36:41 #94
262211 hhh38
pi_211477125
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 17:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dat geldt ook niet meer.
Kampioenen komen niet meer in pot 1? :o

Er zijn geen groepen meer, maar volgens mij nog wel potten waarbij je als team in pot 1 minder wedstrijden tegen topteams speelt.
pi_211477126
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 17:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dat geldt ook niet meer.
Oja. Dat is volgend jaar al, is waar ook
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_211477137
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 17:28 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Tegen betere tegenstanders zie ik liever Zerrouki beginnen, Minteh als invalwapen.
Minteh zou ik ondanks dat hij me gek maakt met zijn zelfzuchtigheid bij vlagen altijd opstellen, was dinsdag eigenlijk de enige waar wat dreiging vanuit ging. Tegen Exceslior maakte hij ook gelijk weer het verschil. Helpt ook niet mee dat van Paixao momenteel bar weinig uit gaat behalve een dickpick kennelijk.
blablablabla
  donderdag 30 november 2023 @ 17:45:20 #97
474254 GurneyIsBestOke
pi_211477184
quote:
0s.gif Op donderdag 30 november 2023 17:36 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Kampioenen komen niet meer in pot 1? :o

Er zijn geen groepen meer, maar volgens mij nog wel potten waarbij je als team in pot 1 minder wedstrijden tegen topteams speelt.
Eerste klopt.

En nee, niet eens. Er komen vier potten van negen en je krijgt er uit iedere pot twee. Verkapt systeem om meer relevante topwedstrijden in de ‘poulefase’ te krijgen.
Makkelijk eerste
  donderdag 30 november 2023 @ 17:48:09 #98
262211 hhh38
pi_211477202
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2023 17:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Eerste klopt.

En nee, niet eens. Er komen vier potten van negen en je krijgt er uit iedere pot twee. Verkapt systeem om meer relevante topwedstrijden in de ‘poulefase’ te krijgen.
Ah dus het enige waar die potten nog relevant voor zijn is voor de verdeling van opties voor je tegenstanders.
  donderdag 30 november 2023 @ 17:48:31 #99
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_211477204
Wat Atletico erg goed deed was constant met 4 man achterin beginnen met opbouwen, maar dan ook bijna tegen de achterlijn en zijlijn, vervolgens wilden wij te hoog druk zetten en zo werd onze hele middenveld kapot gespeeld. We hadden veel later pas druk moeten zetten.
  donderdag 30 november 2023 @ 19:26:13 #100
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211478294
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2023 16:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
(als enige aankoop :{ )

Daar staat tegenover dat Timber nu echt goed ontwikkelt. Genoeg aankopen die nu nog niet veel bijdragen maar hopelijk later wel net als hij. Zeker Ivanusec, Zerrouki en Ueda hebben die potentie.
Ivanusec heeft echt pech gehad dat hij in bloedvorm overkwam en meteen geblesseerd raakte. Zerrouki en Ueda gaan echt wel presteren als ze meer minuten krijgen, nul twijfel over.
pi_211481571
Op dit niveau kunnen we eigenlijk niet met twee buitenspelers spelen. Daarvoor komen we voetballend tekort.

Ik heb Arond hoog zitten, maar dinsdag zat ie er wel naast. :{
  Moderator donderdag 30 november 2023 @ 23:06:36 #102
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_211482034
quote:
1s.gif Op donderdag 30 november 2023 23:06 schreef Slobeend het volgende:
Als we AS Roma loten hè...
Samen met heel S en X op de parkeerplaats van het UEFA kantoor in Nyon het bestuur intimideren.

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 30-11-2023 23:12:16 ]
pi_211482063
@ AIVD, dit was een geintje.

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 30-11-2023 23:13:04 ]
  donderdag 30 november 2023 @ 23:14:26 #105
262211 hhh38
pi_211482072
quote:
Zó geen zin in. Al is dit wel het jaar dat Arne de vloek kan doorbreken.
pi_211482099
quote:
Praag, Rome, Marseille, Rangers kunnen allemaal.

Ik wil naar Baku.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_211482195
Hoewel Psv achterin kwetsbaar is en belangrijke pionnen in de aanval mist, zie ik Feyenoord toch niet winnen. Het onverzettelijke dat Feyenoord vorig seizoen had zie je nu bij Psv. Ze weigeren om te verliezen.

[ Bericht 9% gewijzigd door F.M.D. op 30-11-2023 23:47:39 ]
  vrijdag 1 december 2023 @ 08:30:30 #108
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_211483045
Als je dan gister zit te kijken, ben je toch weer heel blij dat die labiele idioot niet meer bij ons voetbalt
Laffe huichelaar
  vrijdag 1 december 2023 @ 09:09:42 #109
474254 GurneyIsBestOke
pi_211483350
quote:
9s.gif Op donderdag 30 november 2023 23:18 schreef Caland het volgende:
Ik wil naar Baku.
Dat zou echt fantastisch zijn met Feyenoord supporters.
Makkelijk eerste
  vrijdag 1 december 2023 @ 09:31:02 #110
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_211483502
Voorspelling mogelijke tegenstanders Feyenoord volgens 1908.nl: SC Freiburg, Olympique Marseille, Sparta Praag, Sporting CP, Toulouse, Villarreal, AS Roma, FK Qarabag

Zeker is dat Feyenoord de tussenronde begint met een wedstrijd in De Kuip. Dit duel zal gespeeld worden op donderdag 15 februari 2024. De return zal een week later plaatsvinden, op donderdag 22 februari 2024. Wanneer Feyenoord als winnaar uit deze twee wedstrijden komt, belanden de Rotterdammers in de koker voor de loting van de achtste finales van de Europa League die plaatsvindt op vrijdag 23 februari 2024.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 1 december 2023 @ 09:35:11 #111
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_211483528
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2023 09:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dat zou echt fantastisch zijn met Feyenoord supporters.
Gelijk even Arne naar die Armeense grens laten afreizen om de boel wat te sussen daar
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_211484157
Was hier al eerder begonnen over het huren van een PL verdediger, toch? Mag van meerderen de naam droppen, maar zit even met Feyenoord - PSV in het achterhoofd. Wat is handig..
pi_211484167
Zelf ben ik van mening dat het echt geen fuck uit maakt (vooral omdat het maar huur is voor 5 maanden), maar ben ook benieuwd naar jullie mening.
pi_211484185
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2023 10:43 schreef ZKA het volgende:
Zelf ben ik van mening dat het echt geen fuck uit maakt (vooral omdat het maar huur is voor 5 maanden), maar ben ook benieuwd naar jullie mening.
Je bent niet benieuwd naar onze mening je wil gewoon interessant doen.
  vrijdag 1 december 2023 @ 10:46:01 #115
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_211484188
quote:
Wat zou het probleem zijn dan? Hoop vooral dat het een rechtsback is
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_211484196
quote:
Vooral geen geld weggooien aan huurspelers en gewoon op de lange termijn investeren.

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 01-12-2023 10:46:31 ]
  vrijdag 1 december 2023 @ 10:46:24 #117
498282 Scrummie
pi_211484197
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2023 10:42 schreef ZKA het volgende:
Was hier al eerder begonnen over het huren van een PL verdediger, toch? Mag van meerderen de naam droppen, maar zit even met Feyenoord - PSV in het achterhoofd. Wat is handig..
Gewoon doen.

Eens met @Caland
pi_211484216
Ik zou wel een uitzondering maken als Karsdorp of De Vrij op huurbasis ons zouden versterken, maar tot zo ver is dat alleen realistisch op de Playstation.
pi_211484246
Oh een huurspelert uit de PL.

Dan hoop ik op Malacia Hij is blessa ;(.

[ Bericht 26% gewijzigd door Erasmus op 01-12-2023 10:49:28 ]
pi_211484290
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2023 10:46 schreef Caland het volgende:

[..]
Wat zou het probleem zijn dan? Hoop vooral dat het een rechtsback is
In deze rol krijg je nog wel eens verwijten dat je processen verstoort, maar bij huur kan me dat echt niets schelen
  vrijdag 1 december 2023 @ 10:51:48 #121
262211 hhh38
pi_211484294
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2023 10:46 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Vooral geen geld weggooien aan huurspelers en gewoon op de lange termijn investeren.
Een speler willen kopen in de winter is per definitie duurder dan nodig. Welke club doet vrijwillig een goede speler de deur uit midden in het seizoen?

Misschien is er een hele goeie speler op te halen in Noorwegen of Zweden, maar anders vind ik huren juist een goed idee.
pi_211484377
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2023 10:51 schreef hhh38 het volgende:
Misschien is er een hele goeie speler op te halen in Noorwegen of Zweden
Die competities zijn nog steeds talentfabrieken hoor (als je door de teringzooi heen kan kijken, maar daar heb je scouts voor).

quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2023 10:51 schreef hhh38 het volgende:
maar anders vind ik huren juist een goed idee.
Alleen als die speler er meteen kan staan en direct van meerwaarde kan betekenen. Dan is het inderdaad een goed idee.

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 01-12-2023 11:00:25 ]
pi_211484381
Sorry ik heb nog een trauma overgehouden aan Pratto wat betreft winterse huurspelers
  Moderator vrijdag 1 december 2023 @ 11:01:20 #124
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_211484396
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2023 10:42 schreef ZKA het volgende:
Lekker interessant doen.
  vrijdag 1 december 2023 @ 11:02:20 #125
262211 hhh38
pi_211484413
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2023 10:59 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Die competities zijn nog steeds talentfabrieken hoor (als je door de teringzooi heen kan kijken, maar daar heb je scouts voor).
[..]
Alleen als die speler er meteen kan staan en direct van meerwaarde kan betekenen. Dan is het inderdaad een goed idee.
Dat lijkt me inderdaad precies waar ze naar op zoek zijn. Al is het misschien een beetje zonde als je zondag zou verliezen. Met de huidige selectie worden we ook wel 2e.
  vrijdag 1 december 2023 @ 11:03:41 #126
474254 GurneyIsBestOke
pi_211484433
Het is Riedewald!
Makkelijk eerste
pi_211484479
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2023 11:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het is Riedewald!
Voeldoet wel aan de criteria

✅🛂🇳🇱
✅3x ⚽
pi_211484501
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2023 11:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het is Riedewald!
Wtf

Heeft hij nog steeds een contract bij Crystal Palace? Goed geregeld hoor

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 01-12-2023 11:08:43 ]
  vrijdag 1 december 2023 @ 11:10:48 #129
262211 hhh38
pi_211484526
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2023 11:08 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Wtf

Heeft hij nog steeds een contract bij Crystal Palace? Goed geregeld hoor
Ik vergeet dat ook steeds.

Bij elkaar iets van 300 minuten in de laatste 3 seizoenen _O-
pi_211484536
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2023 11:10 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Bij elkaar iets van 300 minuten in de laatste 3 seizoenen _O-
Daarom verbaas ik mij dat hij er nog zit :D

Zijn oprotpremie zal wel te duur zijn

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 01-12-2023 11:11:28 ]
  vrijdag 1 december 2023 @ 11:12:59 #131
262211 hhh38
pi_211484575
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2023 11:06 schreef ZKA het volgende:

[..]
Voeldoet wel aan de criteria

✅🛂🇳🇱
✅3x ⚽
Het is toch niet Joel Veltman he
pi_211484791
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2023 11:12 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Niet vloeken aub.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator vrijdag 1 december 2023 @ 11:35:05 #133
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_211484845
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2023 11:12 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Of Kenny Tete.
  vrijdag 1 december 2023 @ 11:36:22 #134
268491 fetX
pi_211484864
Kenny Tete.
  vrijdag 1 december 2023 @ 11:36:28 #135
268491 fetX
pi_211484867
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2023 11:35 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Of Kenny Tete.
Ja verdomme
  vrijdag 1 december 2023 @ 11:56:29 #136
319243 Caland
FREEJANCEES
  vrijdag 1 december 2023 @ 12:24:42 #137
498282 Scrummie
pi_211485413
OH ARNE
  vrijdag 1 december 2023 @ 12:33:44 #138
262211 hhh38
pi_211485494
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2023 11:35 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Of Kenny Tete.
Oh ja die heb je ook nog.
  vrijdag 1 december 2023 @ 13:54:39 #140
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_211486141
Mohammed Lang is er niet bij zondag.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 1 december 2023 @ 13:59:34 #141
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_211486178
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2023 13:54 schreef Caland het volgende:
Dit gaat absoluut niet tellen als echte test.
pi_211486180
quote:
Die andere pisvlek ook niet.
  vrijdag 1 december 2023 @ 14:02:07 #143
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_211486189
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2023 13:59 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Dit gaat absoluut niet tellen als echte test.
Jammer inderdaad. Dan maar na de winterstop.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 1 december 2023 @ 14:04:35 #144
131800 Tarado
capô de fusca
pi_211486206
quote:
Jammer, leuke speler al wordt hij wel wat gehypet momenteel, wel beter dan die blinde Mexicaan.
  vrijdag 1 december 2023 @ 14:06:09 #145
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_211486212
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2023 14:02 schreef Caland het volgende:

[..]
Jammer inderdaad. Dan maar na de winterstop.
Alle gekheid daar gelaten, het is wel zonde dat net in deze wedstrijd PSV 2 van de beste spelers mist. Zullen jullie maling aan hebben, zou ik andersom ook hebben gehad, maar voor 1 van de weinige topwedstrijden in de Eredivisie is het wel zonde.
  vrijdag 1 december 2023 @ 14:08:10 #146
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_211486232
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2023 14:06 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Alle gekheid daar gelaten, het is wel zonde dat net in deze wedstrijd PSV 2 van de beste spelers mist. Zullen jullie maling aan hebben, zou ik andersom ook hebben gehad, maar voor 1 van de weinige topwedstrijden in de Eredivisie is het wel zonde.
Volgens mij speelde die Vitesse wel aardig vorig seizoen in de Kuip, of was het daarvoor?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 1 december 2023 @ 14:09:40 #147
131800 Tarado
capô de fusca
pi_211486243
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2023 14:06 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Dus jij vindt Lang en Lozano de 2 beste spelers?
  vrijdag 1 december 2023 @ 14:12:21 #148
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_211486263
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2023 14:09 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dus jij vindt Lang en Lozano de 2 beste spelers?
Dat staat er niet. 2 van de beste spelers.

Lang, Lozano, De Jong, Veerman en Schouten denk ik zo. In willekeurige volgorde. Misschien Bakayoko ipv Lozano, als die zo door blijft gaan.
  vrijdag 1 december 2023 @ 14:13:29 #149
131800 Tarado
capô de fusca
pi_211486274
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2023 14:12 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Dat staat er niet. 2 van de beste spelers.

Lang, Lozano, De Jong, Veerman en Schouten denk ik zo. In willekeurige volgorde. Misschien Bakayoko ipv Lozano, als die zo door blijft gaan.
Ik vind Lozano enorm tegenvallen, daar had ik echt wel meer van verwacht.
  vrijdag 1 december 2023 @ 14:14:25 #150
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_211486283
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2023 14:08 schreef Caland het volgende:

[..]
Volgens mij speelde die Vitesse wel aardig vorig seizoen in de Kuip, of was het daarvoor?
Dat kan ik me niet herinneren eerlijk gezegd, maar hij heeft soms van die wedstrijden dat alles lukt inderdaad. Denk dat hij met zijn snelheid in ieder geval wel wat zou kunnen doen, maar had natuurlijk 10x liever Lang of Lozano gehad tegen Feyenoord.
pi_211486285
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2023 14:13 schreef Tarado het volgende:

[..]
Niet ons probleem.
  vrijdag 1 december 2023 @ 14:17:00 #152
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_211486300
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2023 14:13 schreef Tarado het volgende:

[..]
5 goals en 2 assists in 615 minuten, in de Eredivisie, het is maar wat je tegenvallen vindt natuurlijk. Met zijn dreiging en snelheid ook de wedstrijd tegen Twente een stuk makkelijker gemaakt.

Het is geen Mbappe oid nee, maar volgens mij doet die het meer dan prima. Enige kritiek die ik wel heel terecht vind is dat hij teveel voor eigen succes gaat.
pi_211486303
Geertruida opent zijn achterzak al
pi_211486341
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2023 14:17 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
5 goals en 2 assists in 615 minuten, in de Eredivisie, het is maar wat je tegenvallen vindt natuurlijk. Met zijn dreiging en snelheid ook de wedstrijd tegen Twente een stuk makkelijker gemaakt.

Het is geen Mbappe oid nee, maar volgens mij doet die het meer dan prima. Enige kritiek die ik wel heel terecht vind is dat hij teveel voor eigen succes gaat.
Daar zal die aanstaande zondag geen last van hebben aangezien het 1-richtingsverkeer zal zijn
Dag knapste man van FOK!
  vrijdag 1 december 2023 @ 14:26:40 #155
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_211486380
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2023 14:21 schreef Kiid het volgende:

[..]
Daar zal die aanstaande zondag geen last van hebben aangezien het 1-richtingsverkeer zal zijn
Hij doet niet mee Hans.
  vrijdag 1 december 2023 @ 14:29:52 #156
474254 GurneyIsBestOke
pi_211486407
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2023 14:26 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Hij doet niet mee Hans.
Dan gaat Lozano niet scoren

Niet gek tegen onze sterke defensie!
Makkelijk eerste
  vrijdag 1 december 2023 @ 14:38:11 #157
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_211486478
Arend vond het dinsdag gelijkwaardig

Niet echt mee eens
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_211486479
Bakayoko had ook gewoon geschorst moeten zijn.

Dat PSV heeft weer eens ongekend geluk.
  vrijdag 1 december 2023 @ 14:39:25 #159
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_211486485
Arend vond het wat eigenaardig dat de scheids bij Bakayoko al naar zijn broekzak greep en werd gecorrigeerd door de vierde man :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_211486492
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2023 14:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

Bizar dit seizoen ja

Als je zo moet winnen.. :(
pi_211486496
Trauner gewoon fit.

PSV heeft een groot probleem
  vrijdag 1 december 2023 @ 14:40:36 #162
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_211486500
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2023 14:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Trauner gewoon fit.

PSV heeft een groot probleem
Jij loopt wat voor

Woedend ben ik
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_211486503
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2023 14:40 schreef Caland het volgende:

[..]
Jij loopt wat voor

Woedend ben ik
Ik laat het weer aan jou over.
  vrijdag 1 december 2023 @ 14:41:17 #164
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_211486505
Arend vond dit een belangrijke week, maar niet DE WEEK VAN DE WAARHEID
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_211486514
Sorry welke nieuwe term gebruikt Arne net, ik werd even afgeleid.
  vrijdag 1 december 2023 @ 14:42:32 #166
474254 GurneyIsBestOke
pi_211486516
Arne maakt GEHAKT van die vermoeiende oneliner ‘dat al die kansen erin gaan is CL-niveau!!!’
Makkelijk eerste
  vrijdag 1 december 2023 @ 14:42:43 #167
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_211486518
Arend vond het jammer dat we tegen Atletico vier kansen hebben weggegeven en zes goals tegen kregen en dat Feyenoord zich GEWELDIG heeft gepresenteerd in de CL
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 1 december 2023 @ 14:43:07 #168
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_211486522
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2023 14:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sorry welke nieuwe term gebruikt Arne net, ik werd even afgeleid.
Conversiereet
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_211486528
Mooi huwelijk zeg.
  vrijdag 1 december 2023 @ 14:44:45 #170
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_211486535
De vrouw van Arend zegt nooit verstandige dingen over voetbal, aldus Arend
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 1 december 2023 @ 14:45:34 #171
474254 GurneyIsBestOke
pi_211486539
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2023 14:44 schreef Caland het volgende:
De vrouw van Arend zegt nooit verstandige dingen over voetbal, aldus Arend
Ik wist niet dat @Pistolero de vrouw was van Arne

Maar dat verklaart wel al dat geklaag.
Makkelijk eerste
pi_211486552
Wel benieuwd of Arne Zerrouki gaat opstellen aankomende zondag.

Maar die kutpers doet er niks mee.
  vrijdag 1 december 2023 @ 14:47:18 #173
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_211486558
PSV heeft aanvallend HEEL VEEL WAPENS, aldus Arend (en zijn vrouw)
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 1 december 2023 @ 14:48:29 #174
474254 GurneyIsBestOke
pi_211486568
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2023 14:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wel benieuwd of Arne Zerrouki gaat opstellen aankomende zondag.

Maar die kutpers doet er niks mee.
“Dat is één van de mogelijke opties die ik heb, maar, een variant met Paixao en Minteh is ook een optie. En Ivanusec zou ook kunnen spelen. Dus aanstaande zondag zul je zien wat voor optie ik kies.”
Makkelijk eerste
pi_211486572
Sinclair luistert.
pi_211486583
Atletico heeft 3 goals gemaakt die het woord goal niet eens kunnen dragen.

Ik schrik hiervan.
  vrijdag 1 december 2023 @ 14:50:47 #177
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_211486587
Arend vond juist dat het speelplan dinsdag in orde was, omdat je tegen Atletico vanuit veldspel niet aan kansen komt maar juist door aanvallend heel hoog druk te zetten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 1 december 2023 @ 14:52:19 #178
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_211486603
Arend heeft het ook over een meesterzet

Walgelijk
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_211486635
Geen woorden maar daden. KAPOET maken.
pi_211486646
Tot zondag.
pi_211486961
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2023 14:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Ik wist niet dat @:pistolero de vrouw was van Arne

Maar dat verklaart wel al dat geklaag.
Ik kan me maar moeilijk voorstellen dat iemand vrijwillig de vrouw van Arne Slot zou willen zijn. Dan moet je dus elke dag naar die man luisteren. Pff, wat een kwelling :{
  vrijdag 1 december 2023 @ 15:45:35 #182
262211 hhh38
pi_211487048
Ik heb weer een fantastische persconferentie van ons orakel gemist zo te lezen :{

Gelukkig is het verslag uitstekend!
  vrijdag 1 december 2023 @ 15:57:35 #183
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_211487157
twitter

Dit is niet leuk
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 1 december 2023 @ 16:10:36 #184
498282 Scrummie
pi_211487279
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2023 15:57 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]

Dit is niet leuk
Gratis geld en een half jaartje Minteh gehad.
pi_211487377
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2023 15:57 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]

Dit is niet leuk
quote:
De Rotterdammers kunnen besluiten om toenadering van Newcastle United te weigeren. De Engelsen hebben namelijk geen optie in het contract om Minteh tijdens de winterstop al terug te halen.
Ze zoeken het maar uit daar in Newcastle.

Of gewoon vele miljoenen eisen om dat huurcontract te laten afkopen, zou ook wel komisch zijn.
pi_211487437
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2023 16:10 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Gratis geld en een half jaartje Minteh gehad.
Moet er wel weer wat extra bijkomen op de vleugels, ik vind wel dat hij er op dit moment zeker bovenuit steekt
* Verwijderd *
  Moderator vrijdag 1 december 2023 @ 16:37:48 #187
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_211487481
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2023 14:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

Wat ben je zuur.
What can change the nature of a man?
  vrijdag 1 december 2023 @ 16:41:14 #188
262211 hhh38
pi_211487501
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2023 16:30 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]
Moet er wel weer wat extra bijkomen op de vleugels, ik vind wel dat hij er op dit moment zeker bovenuit steekt
Luka en Igor moeten gewoon (weer) in vorm komen :{

Maar Minteh moet je er zeker bij houden, zo'n wapen om in te kunnen brengen. Hij is nog niet constant genoeg voor 90 minuten maar de eerste 30 minuten is ie bijna niet te verdedigen.
pi_211487516
twitter
  vrijdag 1 december 2023 @ 16:45:24 #190
262211 hhh38
pi_211487534
PSV heeft ook interesse.
pi_211487538
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2023 16:42 schreef ZKA het volgende:
[ twitter ]
Waarvan akte
* Verwijderd *
pi_211487539
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2023 16:37 schreef Coco het volgende:

[..]
Wat ben je zuur.
Ik heb je deze week al twee keer gefeliciteerd.
pi_211487581
Atletico is fysiek en kwa vechtlust de beste ploeg van de wereld

Daar winnen niet zoveel ploegen van. Elke spits in de wereld heeft het tegen Atletico moeilijk. Ik moest dus lachten om die verhalen over Santi

PSV gaan we slopen zondag
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_211487930
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2023 14:38 schreef Caland het volgende:
Arend vond het dinsdag gelijkwaardig

Niet echt mee eens
Arend begint Boszout achtige trekjes te vertonen.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_211488058
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2023 17:42 schreef De_Kraam het volgende:

[..]
Arend begint Boszout achtige trekjes te vertonen.
Ja klopt! Dit was eigenlijk kansloos, kwartiertje mooi meegedaan. Goede goal gemaakt verder figurant. Gelukkig zijn ze in de Eredivisie niet zo goed he. Ja toch of niet Hans.

Zijn nou ook niet echt opbeurende teksten om als trainer te bezigen.
pi_211488143
quote:
Zowel Noa Lang als Hirving Lozano ontbreekt zondag in De Kuip. Is Feyenoord nu de favoriet
dat was het al
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_211489653
Goed interview met Gernot op AD.NL

Held.
pi_211489862
twitter

Even een Fortnite toernooi meepakken.

Wat een lieve jongens hebben wij toch
pi_211490510
Nou nou ze zoeken even ontspanning in hun vrije tijd.

Nu ontslaan en met pek en veren de Kuip uit!
pi_211490522
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2023 20:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]

Even een Fortnite toernooi meepakken.

Wat een lieve jongens hebben wij toch
Dat was vroeger wel anders.

Toen gingen onze jongens VIP-tafels boeken in Rotterdamse discotheken.
pi_211490525
Ik speel trouwens ook wel eens een potje Fortnite.
pi_211490567
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2023 21:22 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Dat was vroeger wel anders.

Toen gingen onze jongens VIP-tafels boeken in Rotterdamse discotheken.
Of een hotelkamertje met wat maten. <O)
pi_211491548
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 december 2023 14:26 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Hij doet niet mee Hans.
Verstandig van hem
Dag knapste man van FOK!
  vrijdag 1 december 2023 @ 22:52:03 #204
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_211491714
Van Beek weer eens gescoord.
  vrijdag 1 december 2023 @ 22:56:05 #205
262211 hhh38
pi_211491769
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 december 2023 22:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
Van Beek weer eens gescoord.
Nog steeds meer eigen goals in de Eredivisie dan in de goeie goal
  vrijdag 1 december 2023 @ 23:27:23 #206
474254 GurneyIsBestOke
pi_211492023
De geest van Sven was dinsdag nog aanwezig.
Makkelijk eerste
  zaterdag 2 december 2023 @ 13:08:59 #208
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_211495168

Gernot wordt nu ook al thuis opgezocht.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_211495717
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2023 13:08 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

Overal waar jij gaat.
  zaterdag 2 december 2023 @ 16:11:34 #211
269692 Divje
brr brr patapim
pi_211496651
#BoelOut
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_211496886
Vanaf 00:00 is het OORLOG. @Coco
  Moderator zaterdag 2 december 2023 @ 16:49:43 #213
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_211496933
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 16:42 schreef Zipportal het volgende:
Vanaf 00:00 is het OORLOG. @:coco

Akkoord.
What can change the nature of a man?
pi_211497072
Loopt het hier al een beetje dun door de broek?
pi_211497804
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 december 2023 17:07 schreef VEM2012 het volgende:
Loopt het hier al een beetje dun door de broek?
Voor wat?
  zaterdag 2 december 2023 @ 18:26:11 #216
268491 fetX
pi_211497998
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 18:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Voor wat?
Ze hebben het inmiddels wat hoog in hun bol daar. We gaan het wel zien morgen :)
pi_211498410
Gernot gaat ons om de moeder laten roepen op het aankomende EK
  zaterdag 2 december 2023 @ 23:36:06 #218
262211 hhh38
pi_211501200
twitter

Is dit echt die gast die bij ons in de jeugd heeft gezeten? _O-
pi_211501696
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 18:26 schreef fetX het volgende:

[..]
Ze hebben het inmiddels wat hoog in hun bol daar. We gaan het wel zien morgen :)
Ik kan me voorstellen dat Feyenoord niet als underdog de thuiswedstrijd tegen PSV wil aangaan, maar PSV is in principe op alle fronten beter dan Feyenoord. Maar goed in voetbal kan alles en het speelt natuurlijk ook mee dat PSV de twee topspelers Lang en Lozano moet missen, dat zijn wel twee flinke aderlatingen.

Waarschijnlijk wint PSV gewoon alsnog morgen.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_211501795
Fijn dat het allemaal goed is gegaan met Mols *O* .
@Paul
blablablabla
pi_211501897
Ik sta volledig achter Arend Martijn, deze 3 december 2023.
  zondag 3 december 2023 @ 08:46:31 #222
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_211502554
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 00:52 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Ik kan me voorstellen dat Feyenoord niet als underdog de thuiswedstrijd tegen PSV wil aangaan, maar PSV is in principe op alle fronten beter dan Feyenoord. Maar goed in voetbal kan alles en het speelt natuurlijk ook mee dat PSV de twee topspelers Lang en Lozano moet missen, dat zijn wel twee flinke aderlatingen.

Waarschijnlijk wint PSV gewoon alsnog morgen.
Provoceren én je tegelijkertijd indekken. Doorzichtig. :O
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_211502965
Van Egmond en Been bij ESPN NU.
  zondag 3 december 2023 @ 10:00:15 #224
474254 GurneyIsBestOke
pi_211502969
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2023 13:08 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

Feyenoord-supporters in je tuin.

Typisch.
Makkelijk eerste
  zondag 3 december 2023 @ 10:01:19 #225
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_211502974
Voorin effectiever zijn en achterin niet zo stom doen, het is geen raketwetenschap. :+
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
  zondag 3 december 2023 @ 10:12:41 #226
474254 GurneyIsBestOke
pi_211503042
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 10:01 schreef TweedeKlum het volgende:
Voorin effectiever zijn en achterin niet zo stom doen, het is geen raketwetenschap. :+
Als je die twee eigen goals nou in het andere goal erin schiet win je gewoon. Daar hoef je geen geleerde voor te zijn, toch Arend?
Makkelijk eerste
  zondag 3 december 2023 @ 10:25:06 #227
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_211503125
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 10:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Als je die twee eigen goals nou in het andere goal erin schiet win je gewoon. Daar hoef je geen geleerde voor te zijn, toch Arend?
Ik dacht meer aan een Excelsior vorige week, 3 kansen 2 goals tegen.
  zondag 3 december 2023 @ 10:27:25 #228
474254 GurneyIsBestOke
pi_211503142
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 10:25 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Ik dacht meer aan een Excelsior vorige week, 3 kansen 2 goals tegen.
Arne is al weken ziedend over de convursjun-reet.
Makkelijk eerste
  zondag 3 december 2023 @ 10:29:15 #229
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_211503168
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 10:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Arne is al weken ziedend over de convursjun-reet.
Terecht, is al het hele seizoen een groot probleem.
pi_211503320
KAPOET MAKEN DIE ROTZOOI!
pi_211503333
Hopen dat de sneeuw pas na de wedstrijd begint te vallen.
pi_211503427
Zit @R-woud93 al aan het bier? In de Rijnmond stream wel.
  zondag 3 december 2023 @ 11:06:57 #234
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_211503435
Was deze legende al genoemd? _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

twitter
pi_211503437
pi_211503440
Opstelling PSV: Benítez; Teze, Schouten, Boscagli, Dest; Saibari, Veerman, Til; Bakayoko, De Jong, Vertessen.
pi_211503443
KAPOET MAKEN. Als @Coco zijn gezicht hier laat zien, krijgt hij een emmer water over zich heen.
pi_211503444
Luka speelt

Igor en Minteh op het bankie
pi_211503446
Feyenoord in de europa opstelling

waarom hij deze opstelling van de week niet gebruikte is mij een raadsel
  zondag 3 december 2023 @ 11:08:36 #240
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_211503449
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 11:07 schreef Zipportal het volgende:
KAPOET MAKEN. Als @:coco zijn gezicht hier laat zien, krijgt hij een emmer water over zich heen.
Koud bad.
  zondag 3 december 2023 @ 11:12:49 #241
474254 GurneyIsBestOke
pi_211503482
Gio opstelling dit
Makkelijk eerste
  zondag 3 december 2023 @ 11:12:59 #242
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_211503485
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 11:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Luka speelt

Igor en Minteh op het bankie
Igor op het bankie vind ik wel terecht, kansen zat gehad maar hij brengt veel te weinig.
  zondag 3 december 2023 @ 11:13:18 #243
262211 hhh38
pi_211503490
Geen diepgang op de vleugels, bijzonder
  zondag 3 december 2023 @ 11:14:01 #244
474254 GurneyIsBestOke
pi_211503498
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 11:12 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Igor op het bankie vind ik wel terecht, kansen zat gehad maar hij brengt veel te weinig.
Zijn bedpartners zijn het hier NIET mee eens.
Makkelijk eerste
pi_211503508
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 11:13 schreef hhh38 het volgende:
Wel goede opties op het bankie. :)
pi_211503509
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 11:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Zijn bedpartners zijn het hier NIET mee eens.
Wil je je moeder erbuiten houden aub.
  Moderator zondag 3 december 2023 @ 11:15:54 #247
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_211503512
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 11:05 schreef Zipportal het volgende:
Zit @:R-woud93 al aan het bier? In de Rijnmond stream wel.
Nog niet
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zondag 3 december 2023 @ 11:15:55 #248
262211 hhh38
pi_211503513
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 11:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gio opstelling dit
Aan de ene kant is het behoudend, maar met deze aanval moet je bijna wel op de helft van PSV spelen want alleen Santi kan je wegsturen met een diepe bal
pi_211503542
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 11:15 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Aan de ene kant is het behoudend, maar met deze aanval moet je bijna wel op de helft van PSV spelen want alleen Santi kan je wegsturen met een diepe bal
Laat je oog maar eens vallen op Timber in deze opstelling.

Luka en Calvin gaan hem wegsteken
pi_211503556
Geen Schouten bij PSV?
#12 is not for sale!
pi_211503560
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2023 11:19 schreef Haringkop het volgende:
Geen Schouten bij PSV?
CV
pi_211503564
quote:
1s.gif Op zondag 3 december 2023 11:19 schreef Haringkop het volgende:
Geen Schouten bij PSV?
Kut livescore..
#12 is not for sale!
  zondag 3 december 2023 @ 11:21:27 #253
474254 GurneyIsBestOke
pi_211503569
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 11:13 schreef hhh38 het volgende:
Trechteraids, maar concluderend van Arnes verhaal zitten er veel kansen om door het centrum te combineren bij PSV
Makkelijk eerste
pi_211503570
Dan gaat Bosz vol op aanval, wordt een mooie pot.
#12 is not for sale!
pi_211503588
quote:
6s.gif Op zondag 3 december 2023 11:21 schreef Haringkop het volgende:
Dan gaat Bosz vol op aanval, wordt een mooie pot.
Wel mooie dat we niet naar Rotterdam geen voor een puntje. Hoe het uitpakt is afwachten, maar als PSV-supporter geniet ik echt van een trainer die niet elke uit wedstrijd start om niet te verliezen.
pi_211503591
De Zerrouki variant is wel opvallend. Zeker omdat Minteh er naast blijft. Arne zal wel gokken op meer ruimte in de tweede helft.
#12 is not for sale!
  zondag 3 december 2023 @ 11:26:19 #257
474254 GurneyIsBestOke
pi_211503600
Ouderwetse kamikaze Bosz dus.
Makkelijk eerste
pi_211503672
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 11:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Trechteraids, maar concluderend van Arnes verhaal zitten er veel kansen om door het centrum te combineren bij PSV
En Arond heeft natuurlijk ook de JC-schaal wedstrijd op zijn netvlies. Toen werden we bij vlagen weggetikt.

Nu spelen we met een soort vijfmansmiddenveld.

Prima.
pi_211503700
Hancko toont zich de grote aanvoerder in de tunnel.
  zondag 3 december 2023 @ 11:50:47 #260
474254 GurneyIsBestOke
pi_211503730
Wel een heel rare tactiek dit van PSV hoor. Classic Petertje, daar niet van, maar het is zeldzaam dat een ploeg zo vol op de aanval speelt in de Kuip. Voor het laatst Marseille, denk ik.
Makkelijk eerste
pi_211503741
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 11:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wel een heel rare tactiek dit van PSV hoor. Classic Petertje, daar niet van, maar het is zeldzaam dat een ploeg zo vol op de aanval speelt in de Kuip. Voor het laatst Marseille, denk ik.
Ik dacht dat het zou zijn omdat Ramalho geblesseerd is, maar kennelijk zit hij wel op de bank. Erg opvallend.
  zondag 3 december 2023 @ 11:54:39 #262
474254 GurneyIsBestOke
pi_211503756
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 11:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik dacht dat het zou zijn omdat Ramalho geblesseerd is, maar kennelijk zit hij wel op de bank. Erg opvallend.
Het is echt kamikaze. Denk dat Slot er niet verkeerd aan doet om het middenveld vol te bouwen.
Makkelijk eerste
pi_211503792
we maken ze kapot

psv gaat overlopen worden volgens mij berekeningen
  zondag 3 december 2023 @ 12:04:38 #264
131800 Tarado
capô de fusca
pi_211503812
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 11:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vind je dit vol op de aanval? Ik vind dit meer vol op de counter.
  Moderator zondag 3 december 2023 @ 12:04:59 #265
362868 crew  Slobeend
of all places
  zondag 3 december 2023 @ 12:05:43 #266
474254 GurneyIsBestOke
pi_211503822
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 12:04 schreef Tarado het volgende:

[..]
Bosz weet helemaal niet wat counteren is.
Makkelijk eerste
pi_211503827
Goedendag een ieder... Wat verwachten we er van?
pi_211503841
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 11:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Het is echt kamikaze. Denk dat Slot er niet verkeerd aan doet om het middenveld vol te bouwen.
Dan wordt het lange ballen op de Jong.
pi_211503847
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 12:06 schreef ashardalan het volgende:
Goedendag een ieder... Wat verwachten we er van?
  zondag 3 december 2023 @ 12:09:21 #270
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_211503854
Een topper om 12.15, welke gek verzint zoiets?
  zondag 3 december 2023 @ 12:10:18 #271
131800 Tarado
capô de fusca
pi_211503865
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 12:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Bosz weet helemaal niet wat counteren is.
We gaan het zien.
pi_211503877
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 12:04 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dan zorg je voor een solide blok achterin en dat doet Bosz juist niet. Bovendien heb ik Bosz nog nooit counter voetbal zien spelen.

Hij kiest voor opbouw en combineren van achteruit. Vol op balbezit spelen wat ik in de Kuip nogal hoogmoed vind.
pi_211503879
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 11:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Het is echt kamikaze.
Dat zeggen ze net op Rijnmond ook al van psv :')
  zondag 3 december 2023 @ 12:17:02 #274
474254 GurneyIsBestOke
pi_211503933
Mats Wyrlander lets go
Makkelijk eerste
pi_211503954
wat slap zeg daar voorin
  zondag 3 december 2023 @ 12:24:09 #276
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_211504001
Dat was wel hart man.
pi_211504011
wat een gezeik

opstaaan en voetballen

tegenwoordig blijven ze 40 minuten liggen

in mij tijd stonden we op en gingen we door
  zondag 3 december 2023 @ 12:26:30 #278
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_211504035
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 12:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mats Wyrlander lets go
Wilander, de voormalig tennisser. Was een grapje van Peter.
pi_211504063
Bij Teze is het licht uit... :X
pi_211504080
Slecht begin jongons. :{
  zondag 3 december 2023 @ 12:30:26 #281
474254 GurneyIsBestOke
pi_211504099
Deze opstelling zonder snelheid op de flanken pakt niet lekker uit volgens mij. Het ligt daar achterin soms best open, maar alleen Santi kan rennen
Makkelijk eerste
pi_211504104
Teveel fouten / slordigheden bij Feyenoord tot nu toe.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 3 december 2023 @ 12:33:23 #283
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_211504142
Ja Mats, dat was naughty.
pi_211504146
wat een mistig beeld ineens....
  zondag 3 december 2023 @ 12:33:56 #285
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_211504154
Dit beeld doet me denken aan videobanden uit de jaren 80, die gaven op den duur ook groen beeld.
  zondag 3 december 2023 @ 12:34:17 #286
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_211504159
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 12:33 schreef TweedeKlum het volgende:
Dit beeld doet me denken aan videobanden uit de jaren 80, die gaven op den duur ook groen beeld.
Mij niet want toen was ik nog 10 jaar dood
pi_211504169
Het is allemaal zo traag en voorspelbaar
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator zondag 3 december 2023 @ 12:35:54 #288
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_211504174
Ivanusec en Zerrouki beginnen wel erg matig.
pi_211504179
:N de hoekschoppen van ons :N
  zondag 3 december 2023 @ 12:36:19 #290
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_211504180
Wat een kutcorner. :(
pi_211504193
Luuk kan alleen koppen
  zondag 3 december 2023 @ 12:37:23 #292
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_211504197
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 12:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Luuk kan alleen koppen
Staat wel vogeltjevrij.
  zondag 3 december 2023 @ 12:38:50 #293
474254 GurneyIsBestOke
pi_211504213
Het valt mij niet mee.
Makkelijk eerste
pi_211504218
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 12:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het valt mij niet mee.
Het ziet er gewoon niet uit, gelukkig van beide kanten rommelig
pi_211504232
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 12:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het valt mij niet mee.
Het is gewoon heel erg matig van onze kant
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zondag 3 december 2023 @ 12:40:32 #296
474254 GurneyIsBestOke
pi_211504234
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 12:39 schreef ashardalan het volgende:

[..]
Het ziet er gewoon niet uit, gelukkig van beide kanten rommelig
Komt meer omdat beide partijen heel hoog druk zetten waardoor het heel lastig is om te combineren dan dat het slecht is. Heb je vaker in dit soort snelle wedstrijden. Nauwelijks ruimte.
Makkelijk eerste
pi_211504235
Je mist nu minteh....
  zondag 3 december 2023 @ 12:41:44 #298
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_211504249
Zerrouki heeft te lang Fortnite gespeeld.
  zondag 3 december 2023 @ 12:41:59 #299
474254 GurneyIsBestOke
pi_211504253
Door ons gebrek aan snelheid voorin kan PSV trouwens wel heel hoog druk zetten. Wat een kutopstelling eigenlijk.
Makkelijk eerste
pi_211504255
Wat is het ongelooflijk slecht.

Geertruida. :D :')
pi_211504262
Je gaat bijna verlangen naar Nieuwkoop
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')