SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Nee, doet geen bel rinkelen.quote:Op woensdag 29 november 2023 21:28 schreef DJ11 het volgende:
Voor wie het niet herkent: dit was in 2006 een top 5-hit in Nederland, onder de artiestennaam September.
Blij dat je het niet vergeten bent. Erg mooi.quote:Op woensdag 29 november 2023 21:31 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer kwam eerder dit jaar uit; ik heb het nog nooit gedraaid in de uitzending. Dat verandert bij deze, want het kwam laatst op shuffle voorbij. Ik moest eerst weer kijken wat voor liedje dit ook alweer was. Erg mooi. Bijna vergeten.Marlene Oak - Big Time
Novender?quote:Op woensdag 29 november 2023 21:35 schreef DJ11 het volgende:
Playlist DJ11 - Novender
01 Erasure - Voulez Vous
02 Hot Chip - Ready For The Floor
03 Electronic - Twisted Tenderness
04 The Beatles - A Hard Day's Night (2023 mix)
05 Rosbeh feat. Klaverson - Eternity
06 Moby - Why Does My Heart Feel So Bad?
07 The Bangles - Hazy Shade Of Winter
08 Bananarama - Cruel Summer (extended version)
09 Earth & Fire - Seasons
10 Texas - Black Eyed Boy
11 Smokey Robinson & The Miracles - Tears Of A Clown
12 JEREMIAS - Clown Zum Freak
13 Rick James - Super Freak
14 Dylan John Thomas - Up In The Air
15 Madness - Round We Go
16 Berlin - Take My Breath Away (Love Theme from "Top Gun")
17 Herbert Grönemeyer, B-flat, Lucry & Suena - Kaltes Berlin
18 Freiheit - Play It Cool
19 The Motors - Airport
20 Godley & Creme - An Englishman In New York
21 Bobby Bazini - Ojalá
22 Sam Cooke - A Change Is Gonna Come
23 R.E.M. - Shiny Happy People
24 Tal Arditi - You And I
25 Zaz - Je Veux
26 Pierre Guénard - Pas Les Mots
27 Fine Young Cannibals - I'm Not The Man I Used To Be
28 The Dream Academy - Life In A Northern Town
29 Everything Everything - The Mad Stone
30 Adamski - Killer
31 Röyksopp - What Else is There (Jacques Lu Cont radio mix)
32 Pet Shop Boys - I Wouldn't Normally Do This Kind Of Thing (7-inch version)
33 Sparks - Now That I Own The BBC
34 The Communards - So Cold The Night
35 New Order - True Faith
36 Rick Astley - Waterfall
37 Petra Marklund - Cry For You (acoustic)
38 Marlene Oak - Big Time
39 Keane - He Used To Be A Lovely Boy
Bedankt. Slechte woordspeling op het "eind" van "november"quote:Op woensdag 29 november 2023 21:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Novender?
Maar een erg mooie show weer! Dank je wel.
quote:Op woensdag 29 november 2023 21:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Bedankt. Slechte woordspeling op het "eind" van "november"
Leuk dat je meeluisterde. Ik had bijna Annie gedraaid, maar die heb ik doorgeschovenquote:Op woensdag 29 november 2023 21:43 schreef Fogel het volgende:
Thanks @:dj11 !!!
Zat buiten bij een kampvuur te luisteren. -12, handschoenen, dus niet posten
quote:Op woensdag 29 november 2023 20:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heb je hier nog een tracklist van? Of kan iemand me helpen?
Ik zoek een Franstalige vrouwelijke Stromae.Ik kan absoluut niet op haar naam komen of een titel van een nummer. Ze rapt/zingt in het Frans, stijl is vergelijkbaar met Stromae, ze is of colour en ik kan me uit haar clips herinneren dat ze locks in heur haar heeft.
Even geluisterd, maar geen muziek om rustig de dag mee te beginnen. Ik geef het vanavond een nieuwe kans. Nu word ik er zenuwachtig van.quote:Op woensdag 29 november 2023 21:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Waar een beetje zoeken niet al goed voor is
Igorrr is een weirdoquote:Op woensdag 29 november 2023 21:53 schreef Fogel het volgende:
Luistertip: Igorrr
Kijk voor ook hun clips op youtube.
Helaas kan ik niet luisteren, omdat ik moet oefenen met de band. Misschien pak ik nog een klein stukje mee van het begin. Ik ga wél even een DM sturen.quote:Op donderdag 30 november 2023 07:43 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
Vanavond:
[ afbeelding ]
Aangezien Melting donderdag afwezig is, zal ik dan, een dag voordat de stembussen van/voor de Top 2000 open gaan, vanaf 19.00 uur een 'samenvatting' van Veronica's Top 100 Aller Tijden 1989 draaien.
Mocht je voorkeuren voor bepaalde songs hebben, dan mag je dat kenbaar maken via DM.
Ik heb al diverse verzoekjes ontvangen…
De wandel route langs de openbare hofjes in de Jordaan. Check.quote:Op donderdag 30 november 2023 12:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hi, mijn wandeltip van gisteren nog gezien?
Wandelen in de regen is minder, maar het kost niets, een paraplu is makkelijk bij je te stoppen en je kan van het uitgespaarde geld een bak koffie halen in een droog, echt Amsterdams stadscafé...quote:Op donderdag 30 november 2023 12:22 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
De wandel route langs de openbare hofjes in de Jordaan. Check.
Bedankt nog voor deze suggestie
Nu maar hopen dat weerbeeld nog een beetje positief bijstelt, tenminste volgens de huidige voorspellingen is het 8+ mm regen/sneeuw of iets er tussen in de komende woensdag en donderdag. Minder prettig weer voor een wandeling.
Dat is een positieve manier om er tegen aan te kijkenquote:Op donderdag 30 november 2023 12:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wandelen in de regen is minder, maar het kost niets, een paraplu is makkelijk bij je te stoppen en je kan van het uitgespaarde geld een bak koffie halen in een droog, echt Amsterdams stadscafé...
Gefeliciteerd CindieY, is dit naar de laatste ronde of volgen er nog meer?quote:Op donderdag 30 november 2023 16:27 schreef CindieY het volgende:
Door naar de volgende sollicitatieronde
Ik vind verdwalen in een stad of plek juist altijd fijn. Als ik ga wandelen loop ik nooit op een route of kijk op mijn telefoon of zo. Ik loop meestal op gevoel, pak weggetjes die er leuk uitzien en juist dat dwalen vind ik altijd wel iets hebben.quote:Op donderdag 30 november 2023 12:58 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Dat is een positieve manier om er tegen aan te kijken.
Maar ben benieuwd, kijk er wel naar uit de paar dagen weg te zijn.
Ik ga met 2 kennissen die met enige regelmaat naar Amsterdam gaan, dus dat geeft mij wel wat gemoedsrust.
(Met mijn gevoel voor richting zou het mij niks verbazen te verdwalen daar)
Het gedeelte van op gevoel lopen is wel voor een klein gedeelte herkenbaar. Daar heb ik dan ook weinig moeite mee. Alleen om terug te keren naar een (start)locatie en er dan achter te komen dat je nog redelijk wat kilometers extra moet lopen is toch ietwat minder.quote:Op donderdag 30 november 2023 18:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind verdwalen in een stad of plek juist altijd fijn. Als ik ga wandelen loop ik nooit op een route of kijk op mijn telefoon of zo. Ik loop meestal op gevoel, pak weggetjes die er leuk uitzien en juist dat dwalen vind ik altijd wel iets hebben.
Ja, dat is heel herkenbaar. Maar dat is het voordeel van verdwalen in Nederland. Een bushalte is nooit ver weg, dus je komt altijd wel weer thuis. Alleen op zondag ben ik wel eens op een plek waar op zondag geen bussen rijden. Dan moet ik inderdaad wel eens verder lopen dan dat ik van plan was.quote:Op donderdag 30 november 2023 18:47 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Het gedeelte van op gevoel lopen is wel voor een klein gedeelte herkenbaar. Daar heb ik dan ook weinig moeite mee. Alleen om terug te keren naar een (start)locatie en er dan achter te komen dat je nog redelijk wat kilometers extra moet lopen is toch ietwat minder.
Heb een keer gehad dat ik door op puur op gevoel te lopen ergens was beland ongeveer 10 km verder dan gepland, en toen toch maar een bus terug genomen.
Dus ja vandaar.
Ik bubbel even mee.quote:Op donderdag 30 november 2023 18:50 schreef MadMaster het volgende:
Ik gooi nu de stream vast aan een 'bubbling under' song die toen nog niet zo populair was voor de lijst...
Laatste rondequote:Op donderdag 30 november 2023 16:29 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Gefeliciteerd CindieY, is dit naar de laatste ronde of volgen er nog meer?
The Kid was de tune van Lex Harding, maar ze hebben veel van zijn werk gebruikt als tune, jingle of bedje...quote:Op donderdag 30 november 2023 19:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Nee, die kende ik niet. Andre ken ik dan wel, maar dat nummer niet
Het enige nummer van Bowie waar ik ooit op gestemd heb of zal stemmen is Changes.quote:Op donderdag 30 november 2023 19:11 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben nog aan het twijfelen welke ik op mijn top 2000 lijst zet.
Maar het zou zo maar kunnen dat ik er meerdere nummers van Bowie opzet.
Absolute beginners in ieder geval. En deze maakt ook een goede kans.
Ook een fijn nummerquote:Op donderdag 30 november 2023 19:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Het enige nummer van Bowie waar ik ooit op gestemd heb of zal stemmen is Changes.
En dan thuis opnemen op een bandje...quote:Op donderdag 30 november 2023 19:15 schreef Doedezemaar het volgende:
![]()
Ik haalde deze LP en aanverwanten uit de platenbiebwat een geniaal iets was dat zeg
Dat ziet er goed uitquote:Op donderdag 30 november 2023 19:20 schreef MadMaster het volgende:
Welkom in de vernieuwde studio:
[ afbeelding ]
Wowquote:Op donderdag 30 november 2023 19:20 schreef MadMaster het volgende:
Welkom in de vernieuwde studio:
[ afbeelding ]
Dit is de originele 12" versie, niet geremixed door iemand van buiten de band...quote:Op donderdag 30 november 2023 19:41 schreef Symphonic het volgende:
Fantastisch intro heeft dit nummer
Ik had deze uitvoering nog niet eerder gehoord, maar echt een fijne 12 inch.quote:Op donderdag 30 november 2023 19:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is de originele 12" versie, niet geremixed door iemand van buiten de band...
Per ongeluk?quote:Op donderdag 30 november 2023 19:47 schreef CindieY het volgende:
Mijn vader is een groot fan van Rod Stewart en ik ben naar één van zijn nummers vernoemd.
quote:Op donderdag 30 november 2023 19:56 schreef Fogel het volgende:
Mijn plant heet Robert. Staat zelfs met een naamsticker op zijn pot.
Een stek van die plant heet Robert jr.
Welterusten!quote:Op donderdag 30 november 2023 20:00 schreef anotherRandomdude het volgende:
Fijne avond nog allemaal en veel luisterplezier
Ik ga nu slapen.
Welterusten aRd.quote:Op donderdag 30 november 2023 20:00 schreef anotherRandomdude het volgende:
Ik ga nu slapen.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 30 november 2023 20:00 schreef anotherRandomdude het volgende:
Ik ga nu slapen.
Ik heb heel lang een allergie gehad voor Phil, maar daar ben ik blijkbaar overheen gegroeid op mijn 53e.quote:Op donderdag 30 november 2023 20:04 schreef livelink het volgende:
Big Log en Mama twijfelde ik over om te verzoeken. Maar gelukkig komen ze toch beiden aan bod
Het is wel een redelijke gitarist jaquote:Op donderdag 30 november 2023 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De gitarist doet het ook wel aardig...
Ook dit jaar weer bovenaan mijn lijstje, te voorspelbaar...quote:Op donderdag 30 november 2023 20:21 schreef Doedezemaar het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Deze hoefde ik niet aan te vragen
Mama heb ik altijd mooi gevonden; allergie of niet.quote:Op donderdag 30 november 2023 20:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb heel lang een allergie gehad voor Phil, maar daar ben ik blijkbaar overheen gegroeid op mijn 53e.
Dat je nog naar een winkel of postkantoor of vvv moest om kaartjes te kopenquote:
In mijn geval de Nieuwe Muziekhandel in de Leidsestraat...quote:Op donderdag 30 november 2023 20:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat je nog naar een winkel of postkantoor of vvv moest om kaartjes te kopen
Ik beperk het tot deze, maar U2 was toen na Live Aid en vervolgens het uitbrengen van het album The Joshua Tree op hun hoogtepunt...quote:Op donderdag 30 november 2023 20:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Het meest opvallende van deze lijst zijn toch wel de vele noteringen van U2
Het enige echt mooie nummer van U2 vind ik The Wanderer.quote:Op donderdag 30 november 2023 20:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Het meest opvallende van deze lijst zijn toch wel de vele noteringen van U2
Mijn favoriet is Running to stand still. Ook tekstueel een fijn nummer.quote:Op donderdag 30 november 2023 20:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het enige echt mooie nummer van U2 vind ik The Wanderer.
Number 8 in Radio Veronica's Top 100 Aller Tijden 1973...quote:Op donderdag 30 november 2023 20:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Special release for Holland
Jij mag het vertellen, ik doe het niet...quote:Op donderdag 30 november 2023 20:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Soms zijn mensen te voorspelbaar. Zijn andere verzoekje weet ik ook wel
Heb je enig idee wat mijn verzoekje is?quote:Op donderdag 30 november 2023 20:43 schreef Doedezemaar het volgende:
Soms zijn mensen te voorspelbaar. Zijn andere verzoekje weet ik ook wel
Stel je voor….quote:Op donderdag 30 november 2023 20:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij mag het vertellen, ik doe het niet...
Hoi, ik ben fogel en ik woon in Noorwegen.quote:
Ik heb geen idee eigenlijk. Nummer 6 komt spontaan in me op, maar lijkt nergens op gebaseerdquote:Op donderdag 30 november 2023 20:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je enig idee wat mijn verzoekje is?
quote:Op donderdag 30 november 2023 20:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hoi, ik ben fogel en ik woon in Noorwegen.
Had heel goed gekund. Maar dat geldt eigenlijk wel voor heel veel nummers.quote:Op donderdag 30 november 2023 20:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb geen idee eigenlijk. Nummer 6 komt spontaan in me op, maar lijkt nergens op gebaseerd
Nice!quote:Op donderdag 30 november 2023 20:49 schreef Fogel het volgende:
Over school gesproken. Alice Cooper komt naar Trondheim Rocks in juni
Als 'ie het haalt...quote:Op donderdag 30 november 2023 20:49 schreef Fogel het volgende:
Over school gesproken. Alice Cooper komt naar Trondheim Rocks in juni
Had heel goed gekund ook.quote:Op donderdag 30 november 2023 20:51 schreef MadMaster het volgende:
Dit is niet het verzoekje van livelink...
Ach, dit jaar was het ook een verzameling van de geriatrieafdeling. Motley cru, deff leppard, europe, tnt…quote:
Hij is inmiddels 75...quote:Op donderdag 30 november 2023 20:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh, bevindt hij zich ook op het randje?
Dat is volgens mij zijn permanente staat van zijn.quote:Op donderdag 30 november 2023 20:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh, bevindt hij zich ook op het randje?
Ik had het graag meegemaaktquote:Op donderdag 30 november 2023 20:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ach, dit jaar was het ook een verzameling van de geriatrieafdeling. Motley cru, deff leppard, europe, tnt…
To be or not to be, I stopped asking…quote:Op donderdag 30 november 2023 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is volgens mij zijn permanente staat van zijn.
Het was zeer de moeite waardquote:Op donderdag 30 november 2023 20:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik had het graag meegemaakt
quote:
quote:
Ja, dat dusquote:
Nee, maar als het om dit soort lijstjes gat, dan verschillen DDM en ik niet zo van mening...quote:Op donderdag 30 november 2023 21:04 schreef Symphonic het volgende:
Je had zeker gehoord dat je anders klappen kreeg van ddm als je deze niet draaide
Daarom heb ik het ook bij 1 verzoekje gelaten, de rest kwam wel goedquote:Op donderdag 30 november 2023 21:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar als het om dit soort lijstjes gat, dan verschillen DDM en ik niet zo van mening...
Niet om te zingen.quote:Op donderdag 30 november 2023 21:05 schreef Symphonic het volgende:
Ook een heerlijk nummer om te spelen dit
I am the Walrus van The Beatles?quote:Op donderdag 30 november 2023 21:06 schreef MadMaster het volgende:
Hierna ter echte afsluiting de tune die in de jaren 60 gebruikt werd als één van de tunes bij Veronica's Top 100 Aller Tijden.
Jullie mogen raden welke dat is...
Dat kon vanavond ook heel goed.quote:Op donderdag 30 november 2023 21:06 schreef Fogel het volgende:
Ik ben voor de verandering eens geheel verzoekjesvrij de avond doorgekomen
Daarom.quote:Op donderdag 30 november 2023 21:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat kon vanavond ook heel goed.
quote:Op donderdag 30 november 2023 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]
I am the Walrus van The Beatles?
The Easybeats?quote:Op donderdag 30 november 2023 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Veel voorspelbaarder op deze dag...
quote:Op donderdag 30 november 2023 21:13 schreef MadMaster het volgende:
Je zal mar Ian Gillan heten en dan dt produceren...
Och ja, die herinner ik me zelfs nog als de tune.quote:Op donderdag 30 november 2023 21:14 schreef MadMaster het volgende:
Dit was de tune destijds, serieus...
The Assembled Multitude - Overture From Tommy (A Rock Opera)
Ik wilde het nog vragen, ja.quote:Op donderdag 30 november 2023 21:19 schreef MadMaster het volgende:
Na veel zoeken heb ik (een deel van) de jingles van de T100AT boven water weten te krijgen.
Wat jullie aan jingles hoorden, waren de originele jingles van Veronica...
Ik zoek nog een door een mannenkoor (de Veronica DJ's??) gezongen jingle met de tekst 'Top 100 Aller Tijden, De Beste Hitlijst Alller Tijden'. Tot nu toe zonder succes...quote:Op donderdag 30 november 2023 21:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wilde het nog vragen, ja.
Was echt een leuke toevoeging.
Jij behoort inderdaad tot de groep 'kitsch', die conclusie was snel getrokken.quote:Op donderdag 30 november 2023 22:42 schreef DJ11 het volgende:
Mooi lijstje hoor
En wat "Music" betreft: de één vindt het afgrijselijke kitsch, de ander vindt het een meesterwerkje dat op geweldige wijze het belang van mooie muziek benadrukt. Het behoeft geen uitleg tot welke groep ik behoor
Goed bezigquote:Op donderdag 30 november 2023 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij behoort inderdaad tot de groep 'kitsch', die conclusie was snel getrokken.
Maar ik heb woord gehouden en heb de kitsch gedraaid…
Ik zit er tussenin. Vind het wel kitsch, maar niet afgrijselijk.quote:Op donderdag 30 november 2023 22:42 schreef DJ11 het volgende:
Mooi lijstje hoor
En wat "Music" betreft: de één vindt het afgrijselijke kitsch, de ander vindt het een meesterwerkje dat op geweldige wijze het belang van mooie muziek benadrukt. Het behoeft geen uitleg tot welke groep ik behoor
Goedemorgen livelink.quote:Op vrijdag 1 december 2023 06:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zit er tussenin. Vind het wel kitsch, maar niet afgrijselijk.
Goedemorgen Melting. Laatste dag van een wel hele drukke week. En vannacht nauwelijks geslapen. Ik sleep mezelf naar 2024. Maar gisteren wel wat sinterklaascadeautjes verzonnen en besteld.quote:
Dan komend weekend toch maar een beetje rustig aan doen.quote:Op vrijdag 1 december 2023 07:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting. Laatste dag van een wel hele drukke week. En vannacht nauwelijks geslapen. Ik sleep mezelf naar 2024. Maar gisteren wel wat sinterklaascadeautjes verzonnen en besteld.
quote:Stroomstoring om 23.40 uur gisteravond, TV uit, licht uit, hele wijk pikkedonker.
Bellen met netwerkbeheerder Liander, wordt gefixt, rond 3.00u is het klaar.
Niet op gewacht en gaan slapen.
Om 2.08u, alle lichten en dingen floepen aan. Ook de wekker naast me licht weer op. Wakker.
Woelen, draaien, 5.05u, weer wakker.
5.15u, katten komen buurten.
Om 5.35u maar uit bed gegaan, koffie…
Dus jij gaat meteen een sneeuwpop maken?quote:Op vrijdag 1 december 2023 07:42 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Het heeft gesneeuwd hier...
Goedemorgen heren.quote:Op vrijdag 1 december 2023 07:45 schreef MadMaster het volgende:
Jullie (en ik) hebben mazzel gehad gisteravond:
[..]
Een heeeel klein sneeuwpopje danquote:Op vrijdag 1 december 2023 07:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Dus jij gaat meteen een sneeuwpop maken?
[..]
Goedemorgen heren.
Hier ging dus ook een deel van de verlichting aan, niet eens de smartlampen via de hub, maar wel de 'losse' LED verlichting/-strips op mijn kamer en nog wat andere lichtpunten.quote:Op vrijdag 1 december 2023 09:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat een narigheid zo’n stroomstoring. Toen wij ‘m onlangs hadden merkte ik daar in bed niks van, we hebben een oplaadbare wekker.
Toen ik paar uur later door de straat liep zag ik bij een aantal huizen de verlichting vol aan, ik denk dat die smartverlichting hebben ofzo en dat dat allemaal aan gaat na een storing, want toen de storing begon was het al licht
Ja, heb voor mezelf ook iets besteld. Nu alleen voor mijn ouders nog. En misschien voor mijn broertje als hij ook komt.quote:Op vrijdag 1 december 2023 07:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan komend weekend toch maar een beetje rustig aan doen.
Geef je jezelf ook wel een cadeautje?
Hoi livelink.... alvast veel plezier.quote:Op zaterdag 2 december 2023 18:30 schreef livelink het volgende:
Goedenavond, ik ben er vanavond pas laat bij. Ga eerst naar het theater.
Central Park. Een voorstelling over Simon and Garfunkelquote:Op zaterdag 2 december 2023 18:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoi livelink.... alvast veel plezier.
Wie/wat ga je bezichtigen?
Kan nog best eens goed zijn.quote:Op zaterdag 2 december 2023 19:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Central Park. Een voorstelling over Simon and Garfunkel
Goede avond en welkom Symph en Ddm.quote:
Gaaf, dat was een memorabel concertquote:Op zaterdag 2 december 2023 19:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Central Park. Een voorstelling over Simon and Garfunkel
Hebben geen indruk gemaakt dan.quote:Op zaterdag 2 december 2023 21:03 schreef Symphonic het volgende:
Ik vergeet hier de uitvoerenden altijd van
Was voor het werk naar een bijeenkomst van Jabra.quote:Op zaterdag 2 december 2023 21:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Waar was je nou eigenlijk donderdag, Melting?
Overwerken dusquote:Op zaterdag 2 december 2023 21:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Was voor het werk naar een bijeenkomst van Jabra.
Gaan jullie ook over op bellen via Teams?quote:Op zaterdag 2 december 2023 21:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Was voor het werk naar een bijeenkomst van Jabra.
quote:
Bellen niet. We gebruiken voor onze customer service Genesys.quote:Op zaterdag 2 december 2023 21:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gaan jullie ook over op bellen via Teams?
Dit ken ik overigens niet
Wij bellen nu volledig via teams. Dat werkt helemaal prima wel.quote:Op zaterdag 2 december 2023 21:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Bellen niet. We gebruiken voor onze customer service Genesys.
Een klein gedeelte gebruikt nog Webex.
Maar ik ga er wel naar kijken. We gebruiken namelijk al wel Teams om te videobellen.
Dat is inderdaad wel lekker.quote:Op zaterdag 2 december 2023 21:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wij bellen nu volledig via teams. Dat werkt helemaal prima wel.
Alle cisco toestellen zijn verdwenen
Nee daar heb ik geen idee van.quote:Op zaterdag 2 december 2023 21:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel lekker.
Weet jij wat zo'n licentie kost toevallig?
Maar deze is fijner.quote:Op zaterdag 2 december 2023 21:18 schreef Symphonic het volgende:
Ik kwam er even niet op.
Wel een fijne plaat dit
Goede avond, zorro.quote:
Jawel, en dan nu vanuit de kou binnen dan kak je snel in.quote:Op zaterdag 2 december 2023 21:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede avond, zorro.
Drukke dag gehad?
En dan ook nog zo'n slaapliedje ook nog.
Dan snap ik.quote:Op zaterdag 2 december 2023 21:22 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Jawel, en dan nu vanuit de kou binnen dan kak je snel in.
Hier nog iemand.quote:Op zaterdag 2 december 2023 21:27 schreef Symphonic het volgende:
Het origineel, zoveel fijner dan de Simply Red versie.
Heb sowieso de pest aan Simply Red
quote:Op zaterdag 2 december 2023 21:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Brabants, nadat ze te veel hebben gezopen?
quote:Op zaterdag 2 december 2023 21:29 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Brabants, nadat ze te veel hebben gezopen?
Heb je je stemlijst al ingediend dan?quote:Op zaterdag 2 december 2023 21:32 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb hem uiteindelijk toch niet op mijn stemlijst gezet
Heb je die niet ontvangen dan, DJ11?quote:Op zaterdag 2 december 2023 21:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Heb je je stemlijst al ingediend dan?
quote:Op zaterdag 2 december 2023 21:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Heb je je stemlijst al ingediend dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Nee, helaas. Mijne hier: DJ11 in MUZ / Top 2000 Editie 2023 #4 - Met een nieuwe keuzelijstquote:Op zaterdag 2 december 2023 21:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb je die niet ontvangen dan, DJ11?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 december 2023 21:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mooi lijstje; drie overeenkomsten met de mijne ook nog eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 2 december 2023 21:35 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, helaas. Mijne hier: DJ11 in MUZ / Top 2000 Editie 2023 #4 - Met een nieuwe keuzelijst
Of onderstaand in de spoiler, zonder verdere toelichting:Maar 5 PSB nummers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schandalig weinig.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ik zag het. En eigenlijk hadden dat er meer kunnen zijn. 35 nummers blijft lastig.quote:Op zaterdag 2 december 2023 21:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Mooi lijstje; drie overeenkomsten met de mijne ook nog eens
Ja, iemand moet zorgen dat de huidige twee erin blijven en dat een paar andere kanshebbers dichter bij een notering komen. Geen van die nummers komt trouwens ook maar in de buurt van mijn favoriete PSB-nummers...quote:Op zaterdag 2 december 2023 21:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar 5 PSB nummers?
Schandalig weinig.
Ik heb er eigenlijk nooit zo lang werk mee. Ik heb een paar terugkerende proteststemmen, een paar nummers die erin wil houden en voor de rest kijk ik gewoon in m'n Top 250 allertijden.quote:Op zaterdag 2 december 2023 21:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zag het. En eigenlijk hadden dat er meer kunnen zijn. 35 nummers blijft lastig.
Ik heb me wel beperkt tot 1 nummer per artiest. Wilde er geen Bowie/Bee Gees/ ABBA lijst van maken.quote:Op zaterdag 2 december 2023 21:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk nooit zo lang werk mee. Ik heb een paar terugkerende proteststemmen, een paar nummers die erin wil houden en voor de rest kijk ik gewoon in m'n Top 250 allertijden.
Maar even niet het nummer uit je lijst draaien.quote:
quote:Op zaterdag 2 december 2023 21:40 schreef DJ11 het volgende:
The Bangles - Walk Like An Extended Egyptian
Ik heb er dit jaar maar eens twee van The Beatles in gestoptquote:Op zaterdag 2 december 2023 21:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb me wel beperkt tot 1 nummer per artiest. Wilde er geen Bowie/Bee Gees/ ABBA lijst van maken.
En ik wilde er perse een Beatles nummer in hebben.
Ik wilde eigenlijk Grand Hotel, maar die staat niet meer in de keuzelijst…quote:Op zaterdag 2 december 2023 21:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb er dit jaar maar eens twee van The Beatles in gestoptOok twee van Procol Harum, trouwens.
dat is zo’n fijn nummerquote:Op zaterdag 2 december 2023 21:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar even niet het nummer uit je lijst draaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |