SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cafe Oo*terl*ng
Misschien moet hij eerst eens wat van de oude voorraad verkopen. Er ligt genoeg volgens de cijfers. Of zou daar een hoop onverkoopbare ouwe meuk bij zittenquote:Op woensdag 13 december 2023 12:40 schreef Tjalala het volgende:
CCF: Renoir-Parts B.V. met gedeeltelijke dekking dmv 2de hypotheek op woonhuis
Er wordt een lineaire lening van ¤ 165.000,- verstrekt met een looptijd van 48 maanden en een vaste rente van 8,5% per jaar.
Basis meegenomen. Die kwestie met die andere franchisenemer die er een potje van maakte hebben ze ook netjes opgelost. Al heeft dat natuurlijk wel een gaatje in hun reserves geslagen.quote:Op woensdag 13 december 2023 11:55 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Linkje Backwerk metro Rotterdam.
https://www.collincrowdfu(...)28b1316d02d5bf9dea1e
Jammer dat ze niet aangeven welk het aan te kopen object is. Projecten in mijn streek zijn al zeldzaam genoeg.quote:Op woensdag 13 december 2023 14:24 schreef Tjalala het volgende:
CCF Kadri Sogukcesme en Sahide Sogukcesme
2x 2de hypotheek die dekkend zouden zijn.
Kadri is een bestaande klant van Collin met twee eerdere crowdfundcampagnes waarvan er 1 inmiddels is afgelost. Hij heeft reeds een vastgoedportefeuille opgebouwd. Hij gaat nu een pand net over de grens in Duitsland aankopen.
Je kan natuurlijk altijd nog de vraag aan Collin stellen.quote:Op woensdag 13 december 2023 14:42 schreef Bieselke het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet aangeven welk het aan te kopen object is. Projecten in mijn streek zijn al zeldzaam genoeg.
Eenzelfde mail ook over 4 andere Corbelo projecten (hoogste bod onder minimum). Dit was ongeveer het scenario wat te verwachten was, ik vind het eigenlijk nog meevallen mits het allemaal doorgaat, dat moet ik eerst nog maar zien gelet op eerdere ervaringen. Omdat de biedingen niet heel veel lager zijn dan de tax waarde is er denk ik geen sprake van voor een prikkie kopen door wie dan ook (had overigens wel gekund).quote:Op dinsdag 12 december 2023 20:40 schreef Aster1X het volgende:
Mijn eerste Corbelo project van MCF heeft een bod op de veiling gehad. MCF vraagt investeerders om akkoord (= hun advies) of later opnieuw veilen. Bod (waar de kosten nog vanaf moeten) is ongeveer helft van het oorspronkelijke leenbedrag (had LTV van 87%). Ik weet dat de huizenmarkt het in Engeland niet heel best doet maar meer dan halveren binnen 2 jaar is overdreven. Zou een kennis van onze Ch***** Smith (of een kennis van Fe*** Berkhout) hem nu voor een prikkie kopen en er met de winst vandoor gaan? Of denk ik nu te slecht? Project gestart in april 22 en heeft slechts 1 maand rente betaald.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Jaco078 op 14-12-2023 00:45:56 ]
quote:Op woensdag 13 december 2023 22:29 schreef Jaco078 het volgende:
Innercircle WVJG
Materiele 2e hypotheek en volledige aflossing in 48 maanden.Wat een onduidelijk verhaal. Bij de ltv wordt gerekend met een lening van 35k, terwijl er 55k wordt geleend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Financiering moet binnen week rond zijn. Sympathiek verhaal, maar totaal onduidelijk wat er nu wordt afgelost. Ook geen EBI of taxatie gevonden.
Ik zag het ook. Blijft nog wel materieel gedekt steeds.quote:Op woensdag 13 december 2023 23:22 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Wat een onduidelijk verhaal. Bij de ltv wordt gerekend met een lening van 35k, terwijl er 55k wordt geleend.
quote:Op woensdag 13 december 2023 23:25 schreef KrekelJapie het volgende:
Nog een innercircle WvjG
1e hypotheek bedrijfspand met halvering feeIk ben hier goed bekend. Is wel een begrip in het dorp. Aan 1 van de twee doorgaande wegen in het dorp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Financiering moet binnen week rond zijn. Sympathiek verhaal, maar totaal onduidelijk wat er nu wordt afgelost. Ook een EBI of taxatie gevonden.
Streetview:
https://www.google.nl/map(...)2F1tf9mgjl?entry=ttu
Lijkt wel iets op project Weesper Boekhandel, in meerdere opzichten.... Denk dat deze beter zal verlopen 😉quote:Op woensdag 13 december 2023 23:29 schreef Jaco078 het volgende:
[..]
Ik ben hier goed bekend. Is wel een begrip in het dorp. Aan 1 van de twee doorgaande wegen in het dorp.
Streetview:
https://www.google.nl/map(...)2F1tf9mgjl?entry=ttu
Ik zit in haar 1e project maar nog geen linkje gezien. Wel een hoop geld voor een kleine garage, zal wel geen auto in worden gestald voor 450 euro/mnd.quote:Op donderdag 14 december 2023 12:02 schreef impact9 het volgende:
Linkje CG de Kool zou nog welkom zijn. Iemand die mogelijk in project 1 van mevr. zit?
quote:Op woensdag 13 december 2023 22:29 schreef Jaco078 het volgende:
Innercircle WVJG
Materiele 2e hypotheek en volledige aflossing in 48 maanden.Nog 10 ruggen te gaan. Had deze al wel vol verwacht ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pecunia non olet
Ja die shit welquote:Op donderdag 14 december 2023 12:19 schreef gaanmetdiebanaan het volgende:
Wel een linkje voor Kadri Sogukcesme en Sahide Sogukcesme.
https://www.collincrowdfu(...)778a7a5a586c86b4fda9
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |