Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik het stembiljet ook niet heel ver open heb gevouwenquote:Op woensdag 29 november 2023 20:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, dat rode vakje zag ik niet op het stembiljet.
Ik maak hieruit op dat Wilders zijn mildere toon niet gaat voortzetten.quote:
Nee, dat zag ik idd al een paar dagen geleden op z’n Twitter.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik maak hieruit op dat Wilders zijn mildere toon niet gaat voortzetten.
Sluit hij PVDA/GL nu buiten? Dit kan toch niet! de 1 na grootste partij. Dit is geen democratiequote:Op woensdag 29 november 2023 20:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij sluit PvdAGL hem juist buiten, maar leuke frame.quote:Op woensdag 29 november 2023 21:15 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Sluit hij PVDA/GL nu buiten? Dit kan toch niet! de 1 na grootste partij. Dit is geen democratie
Als je mijn postgeschiedenis ziet, ben ik daar ook een tegenstander van. Ik heb best e100 extra over voor mijn nieuwe tv. Geen raar regime dat geld krijgt, zeker weten dat rechten gehonoreerd zijn, minder negatief effect op de omgeving... Maar dat is wel een vrije keuze. Zuig dat china maar leeg.quote:Op woensdag 29 november 2023 17:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Op weinig plekken op grote schaal zo intensief als hier.
[..]
Waarom denk je dat China en India zo'n uitstoot hebben? Dat is voor een goed deel toe te schrijven aan de productie van goederen ten behoeve van Europa en de VS. Wijzen met de vinger naar China als 't op vervuiling aankomt, maar ondertussen wel en masse producten uit China aanschaffen of daar laten produceren... dat is ook aardig hypocriet hè? 'Wij' willen goedkope productie, de Chinezen regelen het.
Zoals ik zei: op Europees niveau eisen stellen aan de productie van het spul dat je hier importeert. Verder blijft het punt overeind staan dat als alle landen niets doen het niet bij je 0.0000x graden blijft.
https://www.ad.nl/buitenl(...)oord-werd~a381577d0/quote:Oud-journalist AD maakte foto's na bloedbad Moiwana: ‘Dít was bewijs dat daar gemoord werd’
onderzoek SurinameHet Surinaamse leger richtte op 29 november 1986 een bloedbad aan bij een zuiveringsactie in het bosnegerdorp Moiwana. Ouderen, kinderen en zwangere vrouwen werden doodgeschoten. Pas afgelopen zomer startte justitie een onderzoek. Dit zijn getuigenissen van een overlevende, nabestaanden én de toenmalig AD-journalist die ter plekke was.
Ze willen over links met de PvdA/GL, dat is de enige conclusie die je hier uit kunt trekken. Dat gesteggel richting PvdA/GL is puur toneel, zodat ze straks 'in het landsbelang' in een kabinet Timmermans 1 kunnen stappen zonder al te veel gezichtsverlies te leiden onder hun achterban want ze hebben verantwoordelijkheid genomen en het land dreigde onbestuurbaar te raken. Dit is allang in achterkamertjes besloten want een PVV in het kabinet mag niet van Brussel en het Amerikaanse imperium.quote:Op woensdag 29 november 2023 23:12 schreef Alpha0 het volgende:
Wilders en de PVV stellen zich constructief op. NSC en de VVD laten het hier enorm afweten. Onbegrijpelijk. Je kan het makkelijk met elkaar eens worden. Totaal geen reden om zo moeilijk te doen.
Jij acht de “Milders-act” ook maar een klein beetje geloofwaardig?quote:Op woensdag 29 november 2023 23:12 schreef Alpha0 het volgende:
Wilders en de PVV stellen zich constructief op. NSC en de VVD laten het hier enorm afweten. Onbegrijpelijk. Je kan het makkelijk met elkaar eens worden. Totaal geen reden om zo moeilijk te doen.
quote:Op donderdag 30 november 2023 07:20 schreef -XOR- het volgende:
Misschien is dit ook wel een goede les voor Wilders dat je niet maar mensen kunt blijven schofferen en dan kunt verwachten dat ze gewoon met je willen samenwerken.
En Wilders lijkt ook niet te begrijpen dat vooral hij nu aan zet is.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is echter wel een behoorlijke disconnect met deze fractieleden cq partijen en de kiezers die op hen stemmen. Op een of andere manier krijgen ze niet goed over het voetlicht waarom ze de PVV niet bepaald zien zitten.quote:Op donderdag 30 november 2023 07:17 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Jij acht de “Milders-act” ook maar een klein beetje geloofwaardig?
VVD en NSC weten gewoon met wat voor club ze te maken hebben. Natuurlijk omarmen die dat niet direct en volmondig.
Ik vind het heel leuk verzonnen.quote:Op donderdag 30 november 2023 00:30 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Ze willen over links met de PvdA/GL, dat is de enige conclusie die je hier uit kunt trekken. Dat gesteggel richting PvdA/GL is puur toneel, zodat ze straks 'in het landsbelang' in een kabinet Timmermans 1 kunnen stappen zonder al te veel gezichtsverlies te leiden onder hun achterban want ze hebben verantwoordelijkheid genomen en het land dreigde onbestuurbaar te raken. Dit is allang in achterkamertjes besloten want een PVV in het kabinet mag niet van Brussel en het Amerikaanse imperium.
De kiezers zijn blind. Ze willen niet zien wat voor partij de Pvv is.quote:Op donderdag 30 november 2023 08:29 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Er is echter wel een behoorlijke disconnect met deze fractieleden cq partijen en de kiezers die op hen stemmen. Op een of andere manier krijgen ze niet goed over het voetlicht waarom ze de PVV niet bepaald zien zitten.
Wilders wil met PvdA in 1 coalitie?quote:Op woensdag 29 november 2023 21:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij sluit PvdAGL hem juist buiten, maar leuke frame.
Ja, precies. Dat Wilders zichzelf onmogelijk heeft gemaakt om mee samen te werken dankzij zijn standpunten en opstelling van de afgelopen decennia heeft er natuurlijk helemaal niks mee te maken.quote:Op donderdag 30 november 2023 00:30 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Ze willen over links met de PvdA/GL, dat is de enige conclusie die je hier uit kunt trekken. Dat gesteggel richting PvdA/GL is puur toneel, zodat ze straks 'in het landsbelang' in een kabinet Timmermans 1 kunnen stappen zonder al te veel gezichtsverlies te leiden onder hun achterban want ze hebben verantwoordelijkheid genomen en het land dreigde onbestuurbaar te raken. Dit is allang in achterkamertjes besloten want een PVV in het kabinet mag niet van Brussel en het Amerikaanse imperium.
Ze zien het echt wel. Zie Els hieronder:quote:Op donderdag 30 november 2023 08:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
De kiezers zijn blind. Ze willen niet zien wat voor partij de Pvv is.
Ik denk eerder dat het een soort recalcitrantie is. Ontevreden over de politiek en dus maar een lawaaierige outsider kiezen zonder verder na te denken of zijn programma de situatie beter maakt.quote:Op donderdag 30 november 2023 08:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
De kiezers zijn blind. Ze willen niet zien wat voor partij de Pvv is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |