Nee. Maar PVV heeft natuurlijk 20 jaar bekendheid als financieel ondeugdelijk.quote:Op woensdag 29 november 2023 19:27 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Had NSC het wel door laten rekenen? Vind het wat minder netjes als je dat zelf ook niet gedaan hebt om wat voor reden dan ook.
Meet je nu niet heel streng? Op die manier deugt geen enkele politieke partij meer.quote:Op woensdag 29 november 2023 19:33 schreef capricia het volgende:
Je kunt gewoon niet met een strak gezicht 'rechtsgelijkheid' en 'rechtszekerheid' als je speerpunt benoemen. Daarop je zetels halen. En dan met de PVV gaan regeren.
We weten allemaal welke achtergronden de toeslagenaffaire slachtoffers over het algemeen hadden.
Ja, die draai moet even goed voorbereid worden.quote:Op woensdag 29 november 2023 19:33 schreef capricia het volgende:
Je kunt gewoon niet met een strak gezicht 'rechtsgelijkheid' en 'rechtszekerheid' als je speerpunt benoemen. Daarop je zetels halen. En dan met de PVV gaan regeren.
We weten allemaal welke achtergronden de toeslagenaffaire slachtoffers over het algemeen hadden.
NSC heeft niet gedraaid, Omtzigt zegt bijna letterlijk wat hij ook zei voor de verkiezingen.quote:Op woensdag 29 november 2023 19:59 schreef Vallon het volgende:
Nou, schrijf maar weer verkiezingen uit want met de draai van VVD en nu NSC, valt er over recht niets meer te verwachten. Dat NSC dingen in het PVV programma ongrondwettelijk noemt is vooral laaghartig excuus zoeken.
Mijn boeit het geen reet of sommige elementen ongrondwettelijk, onhaalbaar, waanzinnig of onwenselijk zij; zolang ze maar niet in het regeerakkoord komen.
Tis wat je daarin wil horen: hij sloot PVV toch niet uit ? En nu ineens toch maar wel ?quote:Op woensdag 29 november 2023 20:01 schreef Hanca het volgende:
[..]
NSC heeft niet gedraaid, Omtzigt zegt bijna letterlijk wat hij ook zei voor de verkiezingen.
Hij noemde het zeer onwaarschijnlijk en dat doet hij nog steeds, hij skuit PVV ook nu niet letterlijk uit. Maar ook voor de verkiezingen zat de deur praktisch dicht. Alleen sommige vreemde interpretaties van zijn toespraak op de verkiezingsavond deden alsof hij de deur open zette.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:03 schreef Vallon het volgende:
[..]
Tis wat je daarin wil horen: hij sloot PVV toch niet uit ? En nu ineens wel ?
Van Omtzigt kan je als kommavreter ook niets anders verwachten.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:03 schreef Hanca het volgende:
[..]
Hij noemde het zeer onwaarschijnlijk en dat doet hij nog steeds, hij skuit PVV ook nu niet letterlijk uit.
Hij zegt echt letterlijk wat hij voor de verkiezingen zei. Hoe je dit een draai kunt noemen is me echt een raadsel.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:05 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ik noem het een draai omdat NSC eerder de deur openhield om 'm feitelijk dicht te smijten.
Ja, bij de vorige verkenning was het ook standaard bij de meeste partijen dat ze de brief publiceerden nadat de brief aan de verkenner was gegeven. Dit is het kader van transparantie richting de leden.quote:Op woensdag 29 november 2023 19:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hij doet het wel op een hele vreemde manier, normaliter geef je zo'n brief aan de verkenner en niet aan de pers of vergis ik mij nu? Ik zie weinig meerwaarde van wat hij nu doet.
Weten we nog het drama wat volgde op een foto van een overleg door een verkenner na de vorige verkiezingen?
Zo en public in gesprek gaan met een beoogd coalitiepartner.... lijkt me weg naar coalitiemislukkingquote:
Vertel, wat gebeurt er in 2025?quote:Op woensdag 29 november 2023 19:02 schreef Hanca het volgende:
[..]
Wat bedoel je? De huidige tijdelijke maatregelen werken, maar in potentie vallen er veel mensen in armoede in 2025. Dus nee, zo stabiel is het allemaal niet.
Geert wil helemaal niet de grootste zijn en verantwoordelijkheden dragen, die wil gewoon schoppen.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:22 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Zo en public in gesprek gaan met een beoogd coalitiepartner.... lijkt me weg naar coalitiemislukking
Ik wist niet dat we op kabinetten konden stemmen...quote:
De brief sluit aan op het verkiezingsprogramma van de NSC. Ze sturen zoals verwacht aan op een kabinet dat wisselde meerderheden moet zoeken. Iets waarvan ze voor de verkiezingen al hebben aangegeven dat het hun voorkeur heeft. Ook wordt herhaald dat ze Geert niet zien zitten vanwege zijn controversiële punten. Dus heel verrassend is het allemaal niet.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:13 schreef Hanca het volgende:
[..]
Hij zegt echt letterlijk wat hij voor de verkiezingen zei. Hoe je dit een draai kunt noemen is me echt een raadsel.
Telefoon gehacktquote:Op woensdag 29 november 2023 20:27 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Heeft Wilders geen politiek adviseur die adviseert wat verstandig is of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |