Nou, dat moet ik nog zien gebeuren, hij verzorgt het allemaal uitstekend dus het is nog als nieuw, ik ben er niet zo zeker van dat hij dat allemaal zomaar laat vervangen omdat een ander het vooral niet mooi vindt, want het is niet zo dat er iets mis mee is.quote:Op zondag 22 september 2024 21:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Uhu. En als een vrouw zegt dat het lelijk is, gaan ze samen snel naar de meubelboulevard.
Valt wel mee. Door dat truitje wat ze aan had leek het allemaal wat groter.quote:
En ik denk die kippenboer met zwembad in de tuin en bar ergens in een bijgebouw. Dat scoort wel bij de meiden van 30 die zelf geen mogelijkheid op een koopwoning hebbenquote:Op zondag 22 september 2024 21:25 schreef Stepperoller het volgende:
De laatste krijgt denk ik de meeste brieven
Nou, die 2 uit friesland en groningen compenseren dat wel.quote:Op zondag 22 september 2024 23:29 schreef Arcee het volgende:
Over het algemeen wel moderne, zelfverzekerde boeren dit seizoen. Opvallend wel.
Die uit Groningen had het netste boerenbedrijf wat ik in tijden gezien heb. Ik denk dat hij zijn zaakjes goed op orde heeft. En zelfs met zijn beperkingen (die de hulp een beetje liet doorschemeren) zou ik zeggen petje af.quote:Op maandag 23 september 2024 08:35 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
Nou, die 2 uit friesland en groningen compenseren dat wel.
De echte wereldvreemde keuter boertjes lijken langzaam toch uit te sterven, er is natuurlijk ook wel wat veranderd in de afgelopen 20 jaar sinds dit programma ooit begon.quote:Op zondag 22 september 2024 23:29 schreef Arcee het volgende:
Over het algemeen wel moderne, zelfverzekerde boeren dit seizoen. Opvallend wel.
Ik heb het nog niet gezien, maar ik dacht dat de nieuwe opzet was om juist de kneuzerige rustigere types (die normaal 4 brieven krijgen) in het programma te zetten ipv 'de 200+ brieven boeren'. Of zijn ze alleen qua huis wat moderner?quote:Op maandag 23 september 2024 09:33 schreef Ronald het volgende:
[..]
De echte wereldvreemde keuter boertjes lijken langzaam toch uit te sterven, er is natuurlijk ook wel wat veranderd in de afgelopen 20 jaar sinds dit programma ooit begon.
En je kippenfabriek op de achtergrond.quote:Op zondag 22 september 2024 20:55 schreef InstortendeSter het volgende:
Zo’n vt-wonen huis met palmboomtuin en zwembad. Heel plastisch allemaal.
quote:Op maandag 23 september 2024 10:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
En je kippenfabriek op de achtergrond.
https://showbiz.headliner(...)tv-lovereality-18928quote:Op zondag 22 september 2024 21:27 schreef Postbus100 het volgende:
Weet iemand wanneer de volgende aflevering is? (de briefselectie?) Ik las al wel dat je tot 6 oktober kan schrijven.
quote:Traditiegetrouw duurt het enkele maanden voor de eerste afleveringen daadwerkelijk op televisie verschijnen, wat betekent dat de kijkers kunnen uitkijken naar nieuwe afleveringen in het voorjaar van 2025. Een specifieke datum voor de uitzendingen is nog niet bekend, maar het brieven schrijven kan binnenkort beginnen.
Mooiste plek op je bedrijf en waarom?quote:Op maandag 23 september 2024 10:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Beste man deed niet aan 'vrije-uitloop'..quote:Op maandag 23 september 2024 10:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dan kijk je toch niet als je er zoveel problemen mee hebt.quote:Op maandag 23 september 2024 19:52 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Beste man deed niet aan 'vrije-uitloop'..
Arme kipjes in zo'n klein hokje. Zijn dit nu 1 ster eitjes?
Vind het met dit programma altijd zo lastig om de boer dieronvriendelijk bezig te zijn ( kippen zonder ruimte, kalfjes die bij moeders worden weggehaald, jonge paarden die niet het juiste te eten krijgen) leuk te vinden, althans, sympathiek.
Betere slagingskans. Seizoen met Bertie was druilerigheid ten top.quote:Op maandag 23 september 2024 11:30 schreef Leandra het volgende:
Maar dat betekent dus wel herfst/winter opnames... jammer, ik zie het voorstellen liever in de winter en de opnames in het voorjaar/zomer, maar goed, misschien zijn sommigen dan te druk voor de citytrip.
Niks mis met een kritische noot.quote:Op maandag 23 september 2024 19:54 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Dan kijk je toch niet als je er zoveel problemen mee hebt.
Sowieso is die 1 ster-aanduiding heel triest hoor. Stelt echt weinig voor.quote:Op maandag 23 september 2024 19:52 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Beste man deed niet aan 'vrije-uitloop'..
Arme kipjes in zo'n klein hokje. Zijn dit nu 1 ster eitjes?
Vind het met dit programma altijd zo lastig om de boer dieronvriendelijk bezig te zien ( kippen zonder ruimte, kalfjes die bij moeders worden weggehaald, jonge paarden die niet het juiste te eten krijgen) leuk te vinden, althans, sympathiek.
Alsof 3 sterren niet ook een drama is.quote:Op maandag 23 september 2024 21:08 schreef trui het volgende:
[..]
Sowieso is die 1 ster-aanduiding heel triest hoor. Stelt echt weinig voor.
Ik zie een aantal mensen hier ook schreeuwen dat ze zo lekker is, maar dat vind ik wel meevallen. Zeker geen vrouw die ouder wordt als een fles wijn, eerder als een stuk stokbrood.quote:Op maandag 23 september 2024 23:52 schreef Postbus100 het volgende:
Ik vond die kippenboer niet per se het meest aantrekkelijke of interessante karakter. Beetje kil, berekenend, zakelijk. Zal vast een prima kerel zijn, maar niet mijn typeBen benieuwd wat voor vrouwen op hem schrijven. Er past vast ook een deksel op zijn potje.
Vond dat meisje ook wel bijzonder. Sowieso dichtgeplamuurd. En verder gok ik dat ze nog flink moet ontdooien voordat je haar echt te zien krijgt. Zal denk ik altijd wel een gesloten type blijven.
Helemaal eens, maar toch net iets meer rekening houdend met behoeften van 't dier. Ik had gehoopt dat supermarkten toch wat kritischer zouden gaan inkopen, maar het is echt enorm zoeken om daar iets te vinden dat wat meer sterren heeft.quote:Op maandag 23 september 2024 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alsof 3 sterren niet ook een drama is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |