Ze hebben allebei gewoon een andere stijl . Van der Lee krijgt ook niet echt de kans . Hij staat al met 3-0 achter .quote:Op donderdag 14 december 2023 15:17 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn zie ik vd Lee geen grapje maken of een leuke opmerking maken, dat zie ik bij Bosma wel.
Helder. Ik zie daar persoonlijk niet direct een meerwaarde in voor de onderlinge verhoudingen overigens.quote:Op donderdag 14 december 2023 15:17 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn zie ik vd Lee geen grapje maken of een leuke opmerking maken, dat zie ik bij Bosma wel.
quote:Op donderdag 14 december 2023 15:20 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik vind kroketten altijd erg gezellig.
En wat voor audi en BMW ? Zit ook veel verschil tussenquote:Op donderdag 14 december 2023 15:26 schreef phpmystyle het volgende:
Wordt veel te veel aandacht aanbesteed. Who cares wie het doet ook, zijn beide goede kandidaten. Je kan kiezen tussen een audi of bmw.
Nou zijn beide bovenmatige managertypes, dus ik zou zeggen een a6 en/of 5 seriequote:Op donderdag 14 december 2023 15:27 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
En wat voor audi en BMW ? Zit ook veel verschil tussen
Ik ga voor de fietsquote:Op donderdag 14 december 2023 15:26 schreef phpmystyle het volgende:
Wordt veel te veel aandacht aanbesteed. Who cares wie het doet ook, zijn beide goede kandidaten. Je kan kiezen tussen een audi of bmw.
Laat dan maar, hoor, geen ruimte in die sedans voor de hondquote:Op donderdag 14 december 2023 15:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou zijn beide bovenmatige managertypes, dus ik zou zeggen een a6 en/of 5 serie
Van beide is een stationwagen beschikbaar.quote:Op donderdag 14 december 2023 15:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Laat dan maar, hoor, geen ruimte in die sedans voor de hond
quote:Op donderdag 14 december 2023 15:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Laat dan maar, hoor, geen ruimte in die sedans voor de hond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
2 uur? Het is begonnen om 10:15, ze zijn al ruim 4 uur bezig excl. pauze.quote:Op donderdag 14 december 2023 15:46 schreef Dutch_view het volgende:
Dit debat duurt al bijna 2 uren, hoe lang gaat het dan bij Bosma dan nog duren? Daar zal het mogelijk nog wel langer duren denk ik
Bij Bosma komen vanuit de EU alleen Hongarije, Italië en Slowakije nog op bezoek.quote:Op donderdag 14 december 2023 15:34 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Chinezen willen miss niet komen als vd Lee voorzitter wordt
Als hij slim is snikt en huilt hij het uit en zegt hij over alles sorry zodat er misschien nog meer mensen op hem gaan stemmenquote:Op donderdag 14 december 2023 15:46 schreef Dutch_view het volgende:
Dit debat duurt al bijna 2 uren, hoe lang gaat het dan bij Bosma dan nog duren? Daar zal het mogelijk nog wel langer duren denk ik
Ik bedoelde eigenlijk dat deze kandidaat aan het woord isquote:Op donderdag 14 december 2023 15:47 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
2 uur? Het is begonnen om 10:15, ze zijn al ruim 4 uur bezig excl. pauze.
Tranen doen het altijd goed op tvquote:Op donderdag 14 december 2023 15:47 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Als hij slim is snikt en huilt hij het uit en zegt hij over alles sorry zodat er misschien nog meer mensen op hem gaan stemmen
Veel vragen beantwoorden kost veel tijd.quote:Op donderdag 14 december 2023 15:48 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat deze kandidaat aan het woord is
En dan tweede termijn nog.quote:Op donderdag 14 december 2023 15:46 schreef Dutch_view het volgende:
Ze mogen nog reflecteren op de antwoorden en moties indienen.quote:Op donderdag 14 december 2023 15:55 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Huh? Ze kunnen nu toch meteen vragen stellen?
Moties indienen? Bij de verkiezing van een Kamervoorzitter?quote:Op donderdag 14 december 2023 15:57 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ze mogen nog reflecteren op de antwoorden en moties indienen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |