Niks zuur aan, jij formuleert het raar. De werktijden van de 2e Kamerleden zijn overigens niet beperkt tot wanneer men in de plenaire zaal zit dus je hele post is eigenlijk een beetje onzin.quote:Op donderdag 14 december 2023 14:49 schreef quo_ het volgende:
[..]
Man wat ben je weer zuur.
De meerderheid van de nederlandse werknemer begint de werkdag tussen 7 en 9 uur, dus ik neem gewoon 8 uur als voorbeeld.
K vind het zelf allemaal wat wolligquote:Op donderdag 14 december 2023 14:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Van der Lee zegt m.i. wel goede dingen nu. En hij spreekt wél goed en met een prettige stem.
Van der Lee straalt rust uit, maar lijkt mij niet opgewassen als het er heftig aan toe gaat.quote:Op donderdag 14 december 2023 14:56 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
K vind het zelf allemaal wat wollig
wolf in schaapsvegankleren.quote:Op donderdag 14 december 2023 14:57 schreef Rnie het volgende:
[..]
Van der Lee straalt rust uit, maar lijkt mij niet opgewassen als het er heftig aan toe gaat.
Lijkt meer op een gore smeercampagne van JA21.quote:Op donderdag 14 december 2023 12:59 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Kwam dit ter sprake? Kan het niet volgen helaas.
[ twitter ]
quote:Op donderdag 14 december 2023 14:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
wolf in schaapsvegankleren.
Als bij Bosma het verleden relevant is dan is dat bij vd Lee ook en vd Lee zijn daadwerkelijke gedrag is dat die nadat die was geïnformeerd over de misstanden bij Oxfam in Haïti daar niets aan heeft gedaan en dat die eerder dan anderen al wist uit welke hoek de dader kwam bij de moord uit Fortuyn (zijn eigen hoek).quote:Op donderdag 14 december 2023 14:58 schreef archito het volgende:
[..]
Lijkt meer op een gore smeercampagne van JA21.
Waar Bosma wordt aangesproken op zijn daadwerkelijke gedrag, wordt er bij vd Lee van alles bijgehaald zoals Fortuyn en Oxfam Novib. Ik heb liever dat ze gewoon eerlijk zeggen dat ze om politieke redenen op Bosma stemmen i.p.v. te proberen iemand anders kapot te maken.
Goh dat wisten we nog niet. Wat zijn we toch gezegend met zo'n deskundige in ons midden.quote:Op donderdag 14 december 2023 14:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Niks zuur aan, jij formuleert het raar. De werktijden van de 2e Kamerleden zijn overigens niet beperkt tot wanneer men in de plenaire zaal zit dus je hele post is eigenlijk een beetje onzin.
Beetje jammer ditquote:Op donderdag 14 december 2023 14:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
wolf in schaapsvegankleren.
Alweer, dat verhaal over Oxfam wat je ophangt slaat nergens op en dat de Telegraaf graag linkse politici zwart maakt wisten we al langer.quote:Op donderdag 14 december 2023 15:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Als bij Bosma het verleden relevant is dan is dat bij vd Lee ook en vd Lee zijn daadwerkelijke gedrag is dat die nadat die was geïnformeerd over de misstanden bij Oxfam in Haïti daar niets aan heeft gedaan en dat die eerder dan anderen al wist uit welke hoek de dader kwam bij de moord uit Fortuyn (zijn eigen hoek).
Wouter de Winter had ook nog een anekdote over de wat meer onsmakelijke kanten van Van de Lee, zoals ik al zei wolf in schaapskleren.
Nogmaals, Van der Lee zat helemaal niet bij Oxfam Groot-Brittanie en de politie wist dat allang van Volkert. Die hebben hoogstwaarschijnlijk de AIVD geinformeerd en die hebben op hun beurt alle fracties bijgepraat voordat het publiek het wist zoals dat wel vaker gaat bij nationale veiligheidsissues.quote:Op donderdag 14 december 2023 15:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Als bij Bosma het verleden relevant is dan is dat bij vd Lee ook en vd Lee zijn daadwerkelijke gedrag is dat die nadat die was geïnformeerd over de misstanden bij Oxfam in Haïti daar niets aan heeft gedaan en dat die eerder dan anderen al wist uit welke hoek de dader kwam bij de moord uit Fortuyn (zijn eigen hoek).
Wouter de Winter had ook nog een anekdote over de wat meer onsmakelijke kanten van Van de Lee, zoals ik al zei wolf in schaapskleren.
Beetje gek dat vd Lee zelf zijn excuses heeft aangeboden voor zijn handelen van toen als het nergens op slaat en enkel omdat het een journalist van de T is maakt een anekdote nog geen onzin.quote:Op donderdag 14 december 2023 15:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Alweer, dat verhaal over Oxfam wat je ophangt slaat nergens op en dat de Telegraaf graag linkse politici zwart maakt wisten we al langer.
vd Lee heeft Rosenmöller geïnformeerd erover voordat Rosenmöller geïnformeerd was door AIVD/politie whatever. Dat is het hele punt, Rosenmöller vertelt in dat boek hoe die via vd Lee hoorde uit welke hoek de dader kwam, dat kwam dus niet via AIVD/politie.quote:Op donderdag 14 december 2023 15:04 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nogmaals, Van der Lee zat helemaal niet bij Oxfam Groot-Brittanie en de politie wist dat allang van Volkert. Die hebben hoogstwaarschijnlijk de AIVD geinformeerd en die hebben op hun beurt alle fracties bijgepraat voordat het publiek het wist zoals dat wel vaker gaat bij nationale veiligheidsissues.
GS is een lelijke smeercampagne begonnen. Wel een mooie foto van die kale geilneef trouwens, ligt er mooi bij.
Daar is de rechtse smeercampagne dus op gericht, om goedgelovige mensen zoals jij blijkbaar dit soort dingen in het hoofd te prenten. Het werkt dus wel helaas.quote:Op donderdag 14 december 2023 15:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wat geeft jou die indruk?quote:Op donderdag 14 december 2023 14:57 schreef Rnie het volgende:
[..]
Van der Lee straalt rust uit, maar lijkt mij niet opgewassen als het er heftig aan toe gaat.
Die excuses waren volkomen onnodig, hem trof helemaal geen blaam. Misplaatst schuldgevoel naar mijn mening.quote:Op donderdag 14 december 2023 15:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Beetje gek dat vd Lee zelf zijn excuses heeft aangeboden voor zijn handelen van toen als het nergens op slaat en enkel omdat het een journalist van de T is maakt een anekdote nog geen onzin.
Zou makkelijker zijn als hij vraag voor vraag beantwoord.quote:Op donderdag 14 december 2023 15:04 schreef Rnie het volgende:
Waar heeft van der Lee het allemaal over joh?
Bij NGO's werken wel meer mensen die het leed van de hele wereld met zich meetorsen. Lastig voor henzelf maar verder niets mis mee natuurlijk.quote:Op donderdag 14 december 2023 15:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Die excuses waren volkomen onnodig, hem trof helemaal geen blaam. Misplaatst schuldgevoel naar mijn mening.
Niets wat hij deed was onoirbaar of niet in de haak.
Nee, want dan valt er totaal niet naar te luisteren. Dan is iedereen na 5 min afgehaaktquote:Op donderdag 14 december 2023 15:06 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zou makkelijker zijn als hij vraag voor vraag beantwoord.
Voor de luisteraars thuis miss welquote:Op donderdag 14 december 2023 15:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, want dan valt er totaal niet naar te luisteren. Dan is iedereen na 5 min afgehaakt
Dat zie je vaker. Dat redelijke mensen nog wel eens aan zelfkastijding doen omdat ze zich daar toe gedwongen voelen.quote:Op donderdag 14 december 2023 15:06 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Die excuses waren volkomen onnodig, hem trof helemaal geen blaam. Misplaatst schuldgevoel naar mijn mening.
Niets wat hij deed was onoirbaar of niet in de haak.
En? Van der Lee had het niet via de inlichtingendiensten?quote:Op donderdag 14 december 2023 15:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Beetje gek dat vd Lee zelf zijn excuses heeft aangeboden voor zijn handelen van toen als het nergens op slaat en enkel omdat het een journalist van de T is maakt een anekdote nog geen onzin.
[..]
vd Lee heeft Rosenmöller geïnformeerd erover voordat Rosenmöller geïnformeerd was door AIVD/politie whatever. Dat is het hele punt, Rosenmöller vertelt in dat boek hoe die via vd Lee hoorde uit welke hoek de dader kwam, dat kwam dus niet via AIVD/politie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |