Ik weet het nog zo niet, ook bij enkele linkse partijen is Bosma wel geliefd. Daarbij zetten ze zo Bosma ook buitenspel in de kamer, toch een zwaargewicht voor de PVV. Denk ook dat de NPO hoopt op Bosma, zodat hij hun met rust laat.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:33 schreef AlwaysHappy het volgende:
Zal Van der Lee wel worden, maar hoop dat Bosman een kans krijgt.
Bosma heeft geen linkse stem nodig, motorblok is voldoende.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:34 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ik weet het nog zo niet, ook bij enkele linkse partijen is Bosma wel geliefd. Daarbij zetten ze zo Bosma ook buitenspel in de kamer, toch een zwaargewicht voor de PVV. Denk ook dat de NPO hoopt op Bosma, zodat hij hun met rust laat.
Iedereen is het er over eens dat hij prima kan voorzitten (net als Van der Lee overigens), niet iedereen is het er over eens dat hij ook geschikt is om de andere taken van een Kamervoorzitter te vervullen.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:34 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ik weet het nog zo niet, ook bij enkele linkse partijen is Bosma wel geliefd. Daarbij zetten ze zo Bosma ook buitenspel in de kamer, toch een zwaargewicht voor de PVV. Denk ook dat de NPO hoopt op Bosma, zodat hij hun met rust laat.
NSC laat zijn kamerleden de vrije keuze.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:37 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Bosma heeft geen linkse stem nodig, motorblok is voldoende.
En terecht. Dat zouden alle partijen moeten doen.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
NSC laat zijn kamerleden de vrije keuze.
VVD ook. Heb ik hem al voorgehouden, reageert hij niet op.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
NSC laat zijn kamerleden de vrije keuze.
Ach fatsoensnorm, die jongen staat er voor de eerste keer, al deel ik niet zijn volledige mening heeft hij het goed gedaan en leuk dat ze hem zo welkom heten in de politiek.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:37 schreef superniger het volgende:
10 minuten lang iemand feliciteren met zijn maidenspeech.
De stemming is sowieso anoniem dus zelfs als er partij orders zijn kunnen Kamerleden die negeren.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En terecht. Dat zouden alle partijen moeten doen.
In theorie, inderdaad.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De stemming is sowieso anoniem dus zelfs als er partij orders zijn kunnen Kamerleden die negeren.
VVD. Ingrid Michon.quote:Op donderdag 14 december 2023 11:41 schreef superniger het volgende:
Van welke partij is deze mevrouw?
In de praktijk ook maar dan is de vraag hoeveel ruggegraat kamerleden hebben en ik denk dat het antwoord daarop "verdomd weinig" zal zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |