En het blijft ook nog wel even zo vreselijk koud, brrrrr. Ik ben er nog helemaal niet aan gewend.quote:
Vooral die windquote:Op dinsdag 28 november 2023 16:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
En het blijft ook nog wel even zo vreselijk koud, brrrrr. Ik ben er nog helemaal niet aan gewend.
Ja, mijn auto houdt ook niet van nat... Inmiddels al zo oud dat hij elke 2 jaar voor de apk mag ipv 1.quote:
ik heb die zakjes die in de magnetron kunnen van de action, werkt redelijk, zijn wel 3 euro per stuk.quote:Op dinsdag 28 november 2023 17:54 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja, mijn auto houdt ook niet van nat... Inmiddels al zo oud dat hij elke 2 jaar voor de apk mag ipv 1.
Had vorig jaar een vochtvreter in de auto staan...
Wil nu ook een paar van die zakken halen die je kunt magnetronnonenonen. Iemand ervaring ermee?
quote:Op dinsdag 28 november 2023 18:04 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Zo het herfst dekbed maar eens aan het zomer dekbed vastknopen, nu het vanaf vanacht gaat vriezen 's nachts 🥶
Driving home for Christmas....quote:
Waarom staan de matrixborden altijd op 50 als er file is... niemand die dan daadwerkelijk 50 rijdtquote:
Het dient meer ter waarschuwing.quote:Op dinsdag 28 november 2023 18:16 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Waarom staan de matrixborden altijd op 50 als er file is... niemand die dan daadwerkelijk 50 rijdt
Dat iemand een Abraham is geworden jaquote:Op dinsdag 28 november 2023 18:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het dient meer ter waarschuwing.
Wat moet die racist nou in dit topic?quote:Op dinsdag 28 november 2023 18:31 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nederland(er) weer op 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |