SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
Extra laagje voor buitenquote:Op dinsdag 28 november 2023 12:20 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Vanochtend maar een wollen trui uit de kast gehaald.
Of zoals de Mocro's zeggen, een wollah trui.
Ik heb echt een teringhekel aan een shirt onder mijn trui/sweater.quote:
Ik heb alleen een dikke jas voor vakanties in de sneeuw. En heb niks met lange mouwen verder. Mijn onderarmen moeten vrij zijn.quote:Op dinsdag 28 november 2023 12:48 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Ik heb echt een teringhekel aan een shirt onder mijn trui/sweater.
Heb een goede winterjas en dat is voor mij voldoende in de winter.
Ook bij temperaturen onder 0.
Ik werk in laagjes. Zo'n dikke winterjas heb ik nooit aan. Thuis ook nietquote:Op dinsdag 28 november 2023 12:48 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
Ik heb echt een teringhekel aan een shirt onder mijn trui/sweater.
Heb een goede winterjas en dat is voor mij voldoende in de winter.
Ook bij temperaturen onder 0.
Gohquote:Op dinsdag 28 november 2023 15:09 schreef Jor_Dii het volgende:
De sneeuw lijkt volledig uit de kaarten te zijn..
Prima, doe maar in de laatste week van het jaar.quote:Op dinsdag 28 november 2023 15:09 schreef Jor_Dii het volgende:
De sneeuw lijkt volledig uit de kaarten te zijn..
Zaterdag/zondag zag het er nog veel anders uit, dus het verandert allemaal erg snel (helaas).quote:
Valt ook wel mee. Enkele runs gingen even Weerwoorders pesten, maar het was nooit een landelijk deken van sneeuw geworden.quote:Op dinsdag 28 november 2023 15:19 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zaterdag/zondag zag het er nog veel anders uit, dus het verandert allemaal erg snel (helaas).
Volgens mij had ik het daar ook niet over.quote:Op dinsdag 28 november 2023 16:08 schreef Nattekat het volgende:
maar het was nooit een landelijk deken van sneeuw geworden.
Ach, als jij al blij wordt van wat natte sneeuw.quote:Op dinsdag 28 november 2023 16:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Volgens mij had ik het daar ook niet over.
Klopt en liefst zo koud mogelijk.quote:Op dinsdag 28 november 2023 16:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ach, als jij al blij wordt van wat natte sneeuw.
En het blijft ook nog wel even zo vreselijk koud, brrrrr. Ik ben er nog helemaal niet aan gewend.quote:
Vooral die windquote:Op dinsdag 28 november 2023 16:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
En het blijft ook nog wel even zo vreselijk koud, brrrrr. Ik ben er nog helemaal niet aan gewend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |