Die vlinders hebben zout (natrium) nodig. Zout is schaars in het hoger gelegen Amazonegebied. Het traanvocht van de schildpad is zout.quote:
Domperquote:Op dinsdag 28 november 2023 07:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die vlinders hebben zout (natrium) nodig. Zout is schaars in het hoger gelegen Amazonegebied. Het traanvocht van de schildpad is zout.
Op naar Zuid Afrikaquote:Op dinsdag 28 november 2023 07:46 schreef Dotteke het volgende:
Morguh, lijk wel verslaafd aan de @:Pullup vogels.
Ben speciaal naar het vorige topic terug gaan kijken of ze er stonden omdat hier niets stond
Moet jij daar naar toe voor je werk?quote:
Neequote:Op dinsdag 28 november 2023 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet jij daar naar toe voor je werk?
quote:Op dinsdag 28 november 2023 08:52 schreef engine het volgende:
[..]
Nee![]()
Daar gaan mensen altijd naar de afkickkliniek
quote:Op dinsdag 28 november 2023 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Wacht wel even tot Douwe Bob terug is anders raak ik misschien nog wel zwanger
![]()
Niet dat ik hem zo leuk vind, maar hij schijnt nogal met zaad te strooien her en der
Morguh Stevenquote:
Laat de boot maar komenquote:Op dinsdag 28 november 2023 09:56 schreef espri het volgende:
Morning all![]()
Ik ben er helemaal klaar voor.![]()
![]()
![]()
Veel plezierquote:Op dinsdag 28 november 2023 09:56 schreef espri het volgende:
Morning all![]()
Ik ben er helemaal klaar voor.![]()
![]()
![]()
Fijne vakantiequote:
Nog beterquote:Op dinsdag 28 november 2023 12:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In Duitsland hebben ze echt sneeuw
https://www.nu.nl/buitenl(...)huis-te-blijven.html
Oh zijn twee mensen omgekomen, dat is niet beterquote:
T is wel goed mis daar nu hoor.quote:Op dinsdag 28 november 2023 13:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh zijn twee mensen omgekomen, dat is niet beter
Ja dan hebben wij het nu hier beter. Zowaar een zonnetje vanochtendquote:Op dinsdag 28 november 2023 13:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is wel goed mis daar nu hoor.
Op een school zijn kinderen en leraren blijven slapen omdat ze niet thuis kwamen,
op diverse plekken reddingsacties omdat auto's op de weg gewoon ingesneeuwd waren,
Advies vandaag, blijf binnen.
Hier nu ook zonquote:Op dinsdag 28 november 2023 13:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dan hebben wij het nu hier beter. Zowaar een zonnetje vanochtend
Vanavond weer gewoon regen en morgen ookquote:Op dinsdag 28 november 2023 14:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier nu ook zon
Nog 2 dagen, ga je je streak afmaken? Hoe zien de komende dagen eruit?
Met spannend kom je niet weg he, een voorspelling moet het zijnquote:Op dinsdag 28 november 2023 14:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Vanavond weer gewoon regen en morgen ook
Donderdag gaat het spannend worden
Dan gaat het net op de laatste dag van nov misquote:Op dinsdag 28 november 2023 14:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met spannend kom je niet weg he, een voorspelling moet het zijn
We hebben vertrouwen in je, je kan hetquote:Op dinsdag 28 november 2023 14:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan gaat het net op de laatste dag van nov mis
Nicequote:Op dinsdag 28 november 2023 15:55 schreef drakin het volgende:
Dit bijzondere vogeltje is gespot in mijn stad
[ afbeelding ]
Ik dacht hem zelf al gespot te hebben voor het in het nieuws kwam.quote:
Hoe heet deze eigenlijk?quote:Op dinsdag 28 november 2023 16:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik dacht hem zelf al gespot te hebben voor het in het nieuws kwam.![]()
Eerste vogeltje waren 2 vogelkijkers hier in het park naar aan het kijken
Mooie hanekamquote:Op dinsdag 28 november 2023 16:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoe heet deze eigenlijk?Mooi getekend
Das jammer..quote:Op dinsdag 28 november 2023 16:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
morgen kann ik de
europacup-spel niet kijken
gaan
Ja die komt hier al best lang voor. De kolibrievlinder. Heb 'm zelf ook regelmatig gespot.quote:Op dinsdag 28 november 2023 16:18 schreef drakin het volgende:
Deze is gespot in eigen tuin door iemand uit mijn schrijversgroepje
tijdje terug alweer, maar ik wist niet eens dat die hier voorkwam
[ afbeelding ]
Ik had er niet eens aan gedacht tot er een filmpje in de app groep kwam.quote:Op dinsdag 28 november 2023 17:43 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja die komt hier al best lang voor. De kolibrievlinder. Heb 'm zelf ook regelmatig gespot.
Ik word er ook altijd blij van als ik er eentje kan spotten. Ik vind ze ook heel bijzonder.quote:Op dinsdag 28 november 2023 17:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik had er niet eens aan gedacht tot er een filmpje in de app groep kwam.
Best gaaf om te zien.
Naast dat filmpje zelf dus nog nooit gespot.quote:Op dinsdag 28 november 2023 17:54 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik word er ook altijd blij van als ik er eentje kan spotten. Ik vind ze ook heel bijzonder.
Daar gaat het nog goed.. Succes morgenquote:Op dinsdag 28 november 2023 18:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee bleiburg spelt
teg greke mannschaft
volleyball-europacup
quote:Op dinsdag 28 november 2023 18:18 schreef aloa het volgende:
[..]
Damn![]()
Ik moest hier even over nadenken
Wie?quote:Op dinsdag 28 november 2023 18:35 schreef pullup het volgende:
Oh ja die Rotterdammers moeten voetballen vanavond
Maar wel het Feyenoord logo gezienquote:
Maar das logischquote:
Pijn in mijn ogen nuquote:Op dinsdag 28 november 2023 18:56 schreef engine het volgende:
[..]
Maar wel het Feyenoord logo gezien![]()
Geen woorden maar daden! Leve Feyenoord 1![]()
Je leert het al.quote:
quote:Op dinsdag 28 november 2023 19:33 schreef maily het volgende:
[..]
That don't impress me much (either)
Dat je dat durft te plaatsenquote:
Zullen we hem in elkaar slaan?quote:
Wat ben je vriendelijk vandaagquote:Op dinsdag 28 november 2023 20:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zullen we hem in elkaar slaan?
Ik ben in een goede bui.quote:Op dinsdag 28 november 2023 20:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat ben je vriendelijk vandaag
De normale straf is toch veel zwaarderderder?
Mortal Enginesquote:
SBS 9.quote:Op dinsdag 28 november 2023 20:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mortal @:Engine s
Eens kijken of het wat is.
Vanwaar die agressiequote:Op dinsdag 28 november 2023 20:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zullen we hem in elkaar slaan?
Uit liefde.quote:
Ehquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 november 2023 20:30 schreef maily het volgende:
[..]
Eh
Het is toch logisch. Balans is het toverwoord, als ik lief doe tegen jou dan is een ander de pineut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et qualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
quote:Op dinsdag 28 november 2023 20:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is toch logisch. Balans is het toverwoord, als ik lief doe tegen jou dan is een ander de pineut.
Jeetje wat ingewikkeld.quote:Op dinsdag 28 november 2023 20:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is toch logisch. Balans is het toverwoord, als ik lief doe tegen jou dan is een ander de pineut.
Nee badeend.quote:
Die is wel oke jaquote:Op dinsdag 28 november 2023 20:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mortal Engines
Eens kijken of het wat is.
quote:Op dinsdag 28 november 2023 20:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wordt hij vetgemest voor kerst?
Zullen we even op jouw knie komen zitten. Kan jij proberen om ons in balans te houden.quote:Op dinsdag 28 november 2023 20:49 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Superkersteendje![]()
Maar hij had het over balans.
Soort superbadkalkoen, maar dan andersquote:Op dinsdag 28 november 2023 20:49 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Superkersteendje![]()
Maar hij had het over balans.
Nu heb ik een heel vreemd beeld in mijn hoofdquote:Op dinsdag 28 november 2023 21:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Soort superbadkalkoen, maar dan anders
We zullen er niet naar vragen wat voor een beeld.quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu heb ik een heel vreemd beeld in mijn hoofd
Paint graagquote:Op dinsdag 28 november 2023 21:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Klunzig jaquote:
Ik ben toch zeker Sinterklaas nietquote:Op dinsdag 28 november 2023 20:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zullen we even op jouw knie komen zitten. Kan jij proberen om ons in balans te houden.
Hmm ..... konijn is ook wel lekker met Kerstquote:Op dinsdag 28 november 2023 21:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Weet jij waar klein kalkoenen vandaan komen?quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:23 schreef maily het volgende:
[..]
Hmm ..... konijn is ook wel lekker met Kerst
Het blijft gewoonquote:
Prishaquote:Op dinsdag 28 november 2023 22:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het blijft gewoonliggen ook. Wat is dat nou
quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet jij waar klein kalkoenen vandaan komen?
Nou ja, nieuw..............quote:
Koeneloenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Treehut362 op 29-11-2023 00:21:47 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
toppiejoppiequote:Op dinsdag 28 november 2023 22:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Koeneloen![]()
Het is wit en verdergoed
quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:45 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]Zoveel sneeuw of is het een oude foto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Hut woont in Adamquote:Op dinsdag 28 november 2023 22:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Zoveel sneeuw of is het een oude foto?
ik dacht deze avond maar ik woon niet in Amsterdamquote:Op dinsdag 28 november 2023 22:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Zoveel sneeuw of is het een oude foto?
nee al lang niet meer (1981-1982)quote:
Pinnenmutskequote:
zo koud in de keuken?quote:
Komt uit dezelfde hoek als die Amsterdamse sneeuw fotoquote:
Dat is laatquote:
Getsie jaquote:
Hebben ze gewonnen?quote:Op woensdag 29 november 2023 11:06 schreef pullup het volgende:
Mooi dat Feyenoord gisteren de meeste doelpunten heeft gemaakt
Dat dan weer nietquote:
De rommel die hier net uit de lucht kwam is geen seconde blijven liggenquote:Op woensdag 29 november 2023 11:10 schreef Lovely het volgende:
Geen sneeuw gisteravond wel een beetje maar was volgens mij ook zo weer weg.. sommige plekken lag er behoorlijk wat
Dan is het toch nog niet koud genoeg buiten denk ikquote:Op woensdag 29 november 2023 11:12 schreef pullup het volgende:
[..]
De rommel die hier net uit de lucht kwam is geen seconde blijven liggen
Nee lijkt nergens op, graadje of 4quote:Op woensdag 29 november 2023 11:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan is het toch nog niet koud genoeg buiten denk ik
Klinkt op geweerschotenquote:Op woensdag 29 november 2023 11:16 schreef pullup het volgende:
Deze had ik inderdaad niet verwacht
[ twitter ]
2 graden gevoelstempratuur -1quote:Op woensdag 29 november 2023 11:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee lijkt nergens op, graadje of 4
Nu nog een beetje richtingsgevoel ontwikkelen.quote:Op woensdag 29 november 2023 11:06 schreef pullup het volgende:
Mooi dat Feyenoord gisteren de meeste doelpunten heeft gemaakt
Die loopt downtown Gaza?quote:Op woensdag 29 november 2023 11:16 schreef pullup het volgende:
Deze had ik inderdaad niet verwacht
[ twitter ]
Valt ie niet opquote:
Niet? Lopen daar nog wezens dan? Iedereen zit toch wel te schuilen of is dood?quote:
Waar moet je dan je nutella kopen?quote:Op woensdag 29 november 2023 12:53 schreef pullup het volgende:
Beter
https://nos.nl/artikel/24(...)-in-centrum-inperken
Dat doe ik maar niet, ik heb geen deals met psychiaters bij jou in de buurt waar ik een commissie van krijgquote:
Elke AHquote:Op woensdag 29 november 2023 13:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waar moet je dan je nutella kopen?
Das toch niet hip man,quote:
Toeristen winkels zijn ook niet hipquote:Op woensdag 29 november 2023 13:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das toch niet hip man,
hoe kan je dan het dubbele betalen voor een put nutella?
Dan horen ze in rotterdanquote:Op woensdag 29 november 2023 13:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Toeristen winkels zijn ook niet hip
Laagste van het laagste
Ik zag het idd..quote:Op woensdag 29 november 2023 13:56 schreef pullup het volgende:
Hey mijn roeier staat op de shortlist voor sportman van het jaar 2023
Gaat het vast niet worden maar toch leuk
Een elftalquote:Op woensdag 29 november 2023 16:51 schreef aloa het volgende:
11 Ajax supporters opgepakt hoorde ik net op de radio.
omdat ze in Marseille zijn. Eigenwijsjesquote:Op woensdag 29 november 2023 16:51 schreef aloa het volgende:
11 Ajax supporters opgepakt hoorde ik net op de radio.
Ja echtquote:Op woensdag 29 november 2023 17:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
omdat ze in Marseille zijn. Eigenwijsjes
Misschien waren het wel de 11 voetballers die vermoedelijk in de basis staan morgen en willen ze zich niet nog verder laten vernederen en verkiezen ze daarom om paar dagen te brommenquote:
Ja ik denk dat ook.quote:Op woensdag 29 november 2023 17:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien waren het wel de 11 voetballers die vermoedelijk in de basis staan morgen en willen ze zich niet nog verder laten vernederen en verkiezen ze daarom om paar dagen te brommen
quote:Op woensdag 29 november 2023 17:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ook.Geen idee hoe ze het nu doen, heb alleen gehoord dat ze tijdje geleden aller laatste stonden in de eredivisie. Heb zelfs moeten googlen wanneer ze precies tegen Marseille moeten voetballenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Ze hebben onderaan gestaan idd.quote:Op woensdag 29 november 2023 17:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen idee hoe ze het nu doen, heb alleen gehoord dat ze tijdje geleden aller laatste stonden in de eredivisie. Heb zelfs moeten googlen wanneer ze precies tegen Marseille moeten voetballen
Ahah! Is wel beter, maar nog altijd geen top 3 club waardig idd.quote:Op woensdag 29 november 2023 17:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Ze hebben onderaan gestaan idd.
Beschamend wel, staan nu 8e..
Ik kijk ook steeds minder. Al dat gezeik eromheen ben ik wel zat.quote:Op woensdag 29 november 2023 17:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ahah! Is wel beter, maar nog altijd geen top 3 club waardig idd.
Voetballen boeit me eigenlijk niet zo veel. Bij WK's en EK's kijk ik leuke knock out wedstrijden en ik kijk 1 keer per maand waar mijn thuis clubje staat en dat was het dan ook wel qua voetbal
Ik heb het gezeik rondom voetbal sowieso nooit echt begrepen, zeker niet de negatieve dingen die je van bepaalde 'supporters' hoort en ziet.quote:Op woensdag 29 november 2023 17:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik kijk ook steeds minder. Al dat gezeik eromheen ben ik wel zat.
Volg nu meer de F1.
Dat geweld is er al jaren en jaren en er gebeurt niks. Ik ben jaren naar Ajax geweest en de meest trieste dingen gezien.quote:Op woensdag 29 november 2023 17:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb het gezeik rondom voetbal sowieso nooit echt begrepen, zeker niet de negatieve dingen die je van bepaalde 'supporters' hoort en ziet.
Autosport is al een eeuw lang geen sport, maar het echte werk
alweer sneeuw??quote:Op woensdag 29 november 2023 17:45 schreef aloa het volgende:
Hier ook sneeuw nu. Blijft enigszins liggen.
Mjah, eigenwijs en volstrekt debiel van de autoriteiten daar.quote:Op woensdag 29 november 2023 17:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
omdat ze in Marseille zijn. Eigenwijsjes
Whut?quote:Op woensdag 29 november 2023 18:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, eigenwijs en volstrekt debiel van de autoriteiten daar.
Een noodbevel instellen dat andere clubs treft omdat de marseille 'supporters' zo mee kunnen vechten bij willekeurige welke terroristische organisatie
Rellen in amsterdam pas,quote:
In de jaren 80 en 90 was het al een grote ellende met al die uitsupporters tussen het gewone publiek. Later verplaatste zich dat meer naar buiten het stadion.quote:Op woensdag 29 november 2023 18:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
Tja het voetbal is inderdaad niet meer wat het ooit was. Ik beleef nog wel plezier aan thuis kijken. Maar heb geen spijt dat ik mijn SCC heb opgezegd
Dat klopt idd. Dikke ellende.quote:Op woensdag 29 november 2023 18:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Rellen in amsterdam pas,
Toen Brighton daar was ging het mis
De bus van Lyon is zwaar bekogeld pas, coach van Lyon gewond aan zijn, hoofd,
etcetcetc.
Staan echt als heel slecht bekend daar die 'supporters'.
Geen geluid, geen beeld en geen resultaatquote:
Ha kijkquote:Op woensdag 29 november 2023 19:22 schreef mario390 het volgende:
https://www.facebook.com/100063525401605/videos/1812529499197930
PSV staat achterquote:Op woensdag 29 november 2023 19:22 schreef mario390 het volgende:
https://www.facebook.com/100063525401605/videos/1812529499197930
Neequote:
Tegen wie spelen jullie?quote:
Ok, pittigquote:
Helemaal uit Griekenland om vet klop te krijgenquote:
Oh nee. Toch beterschap hoorquote:
Beterschap,quote:
voetbalquote:Op woensdag 29 november 2023 19:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Beterschap,
waarom blijf je nog even ziek denk je?![]()
Je loopt achterquote:
Ah ja, is wel goed ziekquote:
Ik kijk geen voetbalquote:Op woensdag 29 november 2023 19:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ah ja, is wel goed ziek
Lees net dat het 24-24 staat, ze scoren in ieder geval veel
Beetje zieke mensen slaan, kan je welquote:
quote:Op woensdag 29 november 2023 19:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Beetje zieke mensen slaan, kan je wel
Het is niet druk op de tribunequote:
quote:
Ach zo .. ja de 1e wedstrijd met 3-0 verloren ..quote:Op woensdag 29 november 2023 20:00 schreef mario390 het volgende:
ik geloof ze moeten 3:0 winnen
en dat gaat niet meer
Ik doe met je meequote:Op woensdag 29 november 2023 20:03 schreef pullup het volgende:
Ik ga niet meer kijken wellicht brengt dat weer geluk
En de bal vliegt de kruising inquote:Op woensdag 29 november 2023 20:03 schreef pullup het volgende:
Ik ga niet meer kijken wellicht brengt dat weer geluk
Dat kijk ik al helemaal nietquote:
OKquote:Op woensdag 29 november 2023 20:21 schreef mario390 het volgende:
ze moeten 3:1 winnen en
dann de Goldenset
Der warquote:Op woensdag 29 november 2023 20:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb je nu onze terugball gezien?
quote:
Nee.. heb de stream uitgezet ook.. volg de stand op flashscorequote:Op woensdag 29 november 2023 20:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb je nu onze terugball gezien?
Aha toch nog spannendquote:Op woensdag 29 november 2023 20:21 schreef mario390 het volgende:
ze moeten 3:1 winnen en
dann de Goldenset
Oh dat is dan wel knapquote:Op woensdag 29 november 2023 20:28 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Oh zover had ik ook weer niet terug gelezen.
PSV maakt 2-2
Ocampos (waar kennen we die nog van), rood.quote:
Kwootverklootquote:Op woensdag 29 november 2023 20:30 schreef maily het volgende:
[..]
Ocampos (waar kennen we die nog van), rood.
Hebben die nog gewonnen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |