Jekenmenie is bijna bij elke conflict of slangenstreek betrokken.quote:Op woensdag 29 november 2023 23:24 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Wat mij irriteerde aan dat geval met dat flesje dat iedereen Jorrit ging lopen afzeiken inclusief Jennenie, maar dat niemand riep van dat Jennemie hem zat te irriteren en triggeren.
Ik bein me steeds meer te irriteren aan die meid, op iedereen en vooral Jorrit kritiek maar gebeurt er dan richting haar en dan is de bon ontploft.
Eensquote:Op donderdag 30 november 2023 13:14 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Jekenmenie is bijna bij elke conflict of slangenstreek betrokken.![]()
![]()
Het ergste is nog dat ze daarna soms in de slachtofferrol gaat kruipen, terwijl ze zelf de aanstichtster is.
Van Beau weet ik het niet, misschien dat zijn 'relatie' met Melanie een rol speelt?quote:Op donderdag 30 november 2023 07:06 schreef ThijsTH het volgende:
3) Waarom geven de 2 mannen van de Haaien zomaar een kans op 1 ton op? Als ze 1/4 op een ton hadden dan is dat virtueel 25K waard (misschien zelfs meer want ze zijn denk ik slimmer en sterker dan de dames), dat geef je toch niet zomaar op?
Ik weet dus niet of ik het zielig vind als hij het idd zichzelf aandoetquote:Op donderdag 30 november 2023 13:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Cas vind ik wel zielig. Hij maakt het zichzelf zo moeilijk
Ik denk dat hij dat oprecht niet kan en helemaal overmand en vastloopt in emoties.quote:Op donderdag 30 november 2023 13:44 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik weet dus niet of ik het zielig vind als hij het idd zichzelf aandoetAls ‘ie nou ook eens de hand in eigen boezem zou steken wellicht..
Ik zou het dodelijk vermoeiend vinden iig.
Daar praten ze nu al over met wie wel verder en met wie niet.quote:Op donderdag 30 november 2023 13:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben benieuwd of er weer helemaal nieuwe teams worden gemaakt of dat ze gaan aanvullen in de teams waarbij mensen weggaan
Daardoor vraag ik het me af. Wel het meest eerlijke. Anders is het het hele programma hetzelfdequote:Op donderdag 30 november 2023 14:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daar praten ze nu al over met wie wel verder en met wie niet.
Dus de teams kunnen een ander samenstelling krijgen.
Ze hadden 2 teams van 8 moeten doen, die gescheiden van elkaar leven, en tegen elkaar moeten strijden, zoiets als BB 3 was met arm en rijk.quote:Op donderdag 30 november 2023 14:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daardoor vraag ik het me af. Wel het meest eerlijke. Anders is het het hele programma hetzelfde
Toen woonde ik nog thuis en mocht "de verderfelijke onzin" niet kijkenquote:Op donderdag 30 november 2023 14:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hadden 2 teams van 8 moeten doen, die gescheiden van elkaar leven, en tegen elkaar moeten strijden, zoiets als BB 3 was met arm en rijk.
Niet te hopen, maar er gaat iemand weg uit het team wat laatste staat in de ranking en dat is nog steeds De Vossen.quote:Op donderdag 30 november 2023 13:31 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Wel jammer dat de kans nu groot is dat Jasmijn vertrekt. Dat is een van de normalere in de loods. Rustig en grotendeels respectvol naar de andere bewoners. Ze vraagt zelfs aan Casper (die door bijna iedereen wordt uitgekotst) of ze samen appelflappen zullen maken om hem op te beuren na een van zijn vele uitbarstingen.
Ik heb net de laatste aflevering gedeeltelijk teruggezien, en tussen hun oeverloze gelul kwam wel naar voren "Met wie wil jij dan volgende maand dan een bondje vormen.." Ze weten dus al dat de volgende ronde iedereen weer de ballenbak in gaat+2 Nieuwe (3 als Sylvia aangevuld wordt)quote:Op donderdag 30 november 2023 13:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben benieuwd of er weer helemaal nieuwe teams worden gemaakt of dat ze gaan aanvullen in de teams waarbij mensen weggaan
En eentje uit het team wat het hoogste staat.. kans is dan idd groot dat Jasmijn het wordt.quote:Op donderdag 30 november 2023 14:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niet te hopen, maar er gaat iemand weg uit het team wat laatste staat in de ranking en dat is nog steeds De Vossen.
Ik verwacht dat de meeste wel een bondje willen vormen met elkaar maar waarschijnlijk vallen er twee buiten de boot en dat zijn Casper en Kaylee. Voor hen zal het misschien wel wat moeilijker zijn om in een bondje aan te sluiten welke ze graag willen.quote:Op donderdag 30 november 2023 15:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat zal dan leuke ongezellige conflicten geven. Er zijn een aantal mensen waar niemand mee wil
Dat heb ik niet begrepen uit de spelregels, 1 uit het laagst genoteerde bondgenootschap en 1 uit het winnaars kamp, de winnaar zelf. Daarvoor in de plaats komen 2 nieuwe bewoners/bondgenoten en niet 3, of zelfs 4 want Sylvia is opgestapt.quote:Op donderdag 30 november 2023 15:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
En eentje uit het team wat het hoogste staat.. kans is dan idd groot dat Jasmijn het wordt.
Het team met de meeste punten gaat toch het spel voor de ton spelen? Het team mag zelf iemand naar voren schuiven uit hun team en de andere bewoners mogen ook iemand uit dat team kiezen. Die twee gaan het duel dan toch aan? Of heb ik het nu helemaal verkeerd begrepenquote:Op donderdag 30 november 2023 16:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet begrepen uit de spelregels, 1 uit het laagst genoteerde bondgenootschap en 1 uit het winnaars kamp, de winnaar zelf. Daarvoor in de plaats komen 2 nieuwe bewoners/bondgenoten en niet 3, of zelfs 4 want Sylvia is opgestapt.
Jelle, Donna, Jorrim en Wesley is al bijna zo goed als zeker voor volgende maand alleen moeten we nog het tv-momentje afwachten dat Daan erachter komt.quote:Op donderdag 30 november 2023 14:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daar praten ze nu al over met wie wel verder en met wie niet.
Dus de teams kunnen een ander samenstelling krijgen.
Ik zie het al voor me.quote:Op donderdag 30 november 2023 15:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat zal dan leuke ongezellige conflicten geven. Er zijn een aantal mensen waar niemand mee wil
Niets over na elke maand hergroeperen+2 Nieuwenquote:Op donderdag 30 november 2023 16:39 schreef lojanda het volgende:
Dit staat er op de site van de Bondgenoten..
In De Bondgenoten leven zestien deelnemers op een luxe locatie en strijden elke maand om 100.000 euro. In het programma vormen de deelnemers zelf 4 teams van 4, die gedurende één maand elkaars bondgenoten zijn. Het doel van elk team is simpel: samen spellen spelen en opdrachten uitvoeren, daar zoveel mogelijk punten mee scoren en als winnend team eindigen. En dan is het ieder voor zich en kunnen bondgenoten opeens tegenstanders worden! Want aan het eind van elke maand gaat er slechts één deelnemer uit het winnende team naar huis met het gegarandeerde bedrag van die 100.000 euro…
De winnaar is niet de enige die aan het einde van de maand naar huis gaat. Ook van het slechtst presterende team gaat één iemand naar huis. Met lege handen!
Ik vermoed dat er leuke televisie aankomt. Ik houd van dergelijke dramatiquequote:Op donderdag 30 november 2023 16:55 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me.
Daan die er te laat achter komt dat hij niet in het bondje van Jelle en Donna zit en vervolgens een team moet vormen met Jorrit en Casper.
Toch denk ik dat er elke begin van de maand nieuwe bondjes gevormd mogen worden en de 2 vertrekkende weer worden aangevuld. Mensen kunnen zich nog steeds opgeven voor de bondgenoten.quote:Op donderdag 30 november 2023 16:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niets over na elke maand hergroeperen+2 Nieuwen
Dat is toch wat ik zeg. Er gaan er 2 uit en niet 3 waardoor er 3 moeten terug komen en zelfs 4 door de vrijwillige exit van Sylvia.quote:Op donderdag 30 november 2023 16:39 schreef lojanda het volgende:
In De Bondgenoten leven zestien deelnemers op een luxe locatie en strijden elke maand om 100.000 euro. In het programma vormen de deelnemers zelf 4 teams van 4, die gedurende één maand elkaars bondgenoten zijn. Het doel van elk team is simpel: samen spellen spelen en opdrachten uitvoeren, daar zoveel mogelijk punten mee scoren en als winnend team eindigen. En dan is het ieder voor zich en kunnen bondgenoten opeens tegenstanders worden! Want aan het eind van elke maand gaat er slechts één deelnemer uit het winnende team naar huis met het gegarandeerde bedrag van die 100.000 euro…
De winnaar is niet de enige die aan het einde van de maand naar huis gaat. Ook van het slechtst presterende team gaat één iemand naar huis. Met lege handen!
Tuurlijk komen er elke maand 2 Nieuwen, ( + de aangevulde weggelopenen) maar wat er met die 14 Ouwe gebeurd elke maand is wat zo vaag is . en hoe lang die onwilligen die geen Ton willen kunnen blijven plakken in die gratis opvangquote:Op donderdag 30 november 2023 17:04 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Toch denk ik dat er elke begin van de maand nieuwe bondjes gevormd mogen worden en de 2 vertrekkende weer worden aangevuld. Mensen kunnen zich nog steeds opgeven voor de bondgenoten.
Jawel, gedurende één maand staat er.quote:Op donderdag 30 november 2023 16:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niets over na elke maand hergroeperen+2 Nieuwen
4 in 1 groep die een maand lang erkaars bondgenoten zijn en daarna elkaars tegenstanders zijn om de poet te winnen , klopt precies, wat er met die 14 anderen de maand daarop gebeurd staat er nietquote:Op donderdag 30 november 2023 18:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jawel, gedurende één maand staat er.
Op donderdag 30 november 2023 16:39 schreef lojanda het volgende:quote:Op donderdag 30 november 2023 18:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
4 in 1 groep die een maand lang erkaars bondgenoten zijn en daarna elkaars tegenstanders zijn om de poet te winnen , klopt precies, wat er met die 14 anderen de maand daarop gebeurd staat er niet
Grappig, als je het zo leest, zijn ze alle 16 een maand lang elkaars bondgenotenquote:Op donderdag 30 november 2023 18:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Op donderdag 30 november 2023 16:39 schreef lojanda het volgende:
In De Bondgenoten leven zestien deelnemers op een luxe locatie en strijden elke maand om 100.000 euro. In het programma vormen de deelnemers zelf 4 teams van 4, die gedurende één maand elkaars bondgenoten zijn.
Ik verwacht niet dat er grote veranderingen zal plaatsvinden, maar het is afwachten.quote:Op donderdag 30 november 2023 18:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Grappig, als je het zo leest, zijn ze alle 16 een maand lang elkaars bondgenoten
Ik wacht al 6 weken of er ooit iemand nog ¤100.000 gaat winnenquote:Op donderdag 30 november 2023 18:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat er grote veranderingen zal plaatsvinden, maar het is afwachten.
Zolang je alles maar heel laat!quote:Op donderdag 30 november 2023 18:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik wacht al 6 weken of er ooit iemand nog ¤100.000 gaat winnen
Die Ruben Casper Bullshitter heeft téveel rls en bb's gekekenquote:Op donderdag 30 november 2023 18:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zolang je alles maar heel laat!
Ik was ook verbaasd.quote:Op donderdag 30 november 2023 19:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jelle nog maar 24
Dacht dat hij van mijn leeftijd was (midden dertig)
Hahaha neequote:Op donderdag 30 november 2023 19:53 schreef 5thencounter het volgende:
De cliffhanger van gisteren was al genoeg om vandaag maar weer over te slaan?
ja dat is er wel een met een gebruiksaanwijzingquote:Op donderdag 30 november 2023 19:57 schreef Chanel5 het volgende:
pfff die Casper heeft ook altijd wat.
Hij moet alleen rustig blijven. Hij zit altijd zo hoog in de emotiequote:Op donderdag 30 november 2023 19:59 schreef Chanel5 het volgende:
Over uitgaven begrijp ik Casper maar hij wil dat je overal rekening en verantwoording voor aflegt.
Hij is óf simpel, óf delusional, óf allebei.quote:Op donderdag 30 november 2023 13:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat oprecht niet kan en helemaal overmand en vastloopt in emoties.
Omgaan met emoties is niet per definitie simpel zijn. Niet iedereen kan dat zo maar.quote:Op donderdag 30 november 2023 20:13 schreef Moira het volgende:
[..]
Hij is óf simpel, óf delusional, óf allebei.
Daan heeft iemand iets van zijn eigen geld gegeven en Casper wilde dat weten. omdat hij die persoon met iets te eten had gezien.quote:Op donderdag 30 november 2023 20:16 schreef KinKiJan het volgende:
Gaat het er nou om dat Jorim wat te snaaien heeft en hij niet?!
Ja hij heeft therapie nodig, geen realityshow.quote:Op donderdag 30 november 2023 20:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Omgaan met emoties is niet per definitie simpel zijn. Niet iedereen kan dat zo maar.
Ik denk dat de loods en continu in groepen leven voor hem niet gezond is. En dat is gewoon naar
Om even met een historische quote van een beroemde RLS'r te spreken.. "Dan rot je toch lekker op naar huis.." ( Huub v Ballegooy)quote:Op donderdag 30 november 2023 20:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Omgaan met emoties is niet per definitie simpel zijn. Niet iedereen kan dat zo maar.
Ik denk dat de loods en continu in groepen leven voor hem niet gezond is. En dat is gewoon naar
Kwam nogal over als 'hij heeft snoepjes en ikke nietquote:Op donderdag 30 november 2023 20:19 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Daan heeft iemand iets van zijn eigen geld gegeven en Casper wilde dat weten.
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 30 november 2023 20:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Om even met een historische quote van een beroemde RLS'r te spreken.. "Dan rot je toch lekker op naar huis.." ( Huub v Ballegooy)
Regie gooit alle overgebleven dus weer in de ballebak voor de Nieuwe Maand, plus 2 Nieuwe die geen flauw idee behoren te hebben over de achterliggende wekenquote:Op donderdag 30 november 2023 20:28 schreef KinKiJan het volgende:
Aha! Meerdere vragen beantwoord in 1 gesprek
Jennemie: "Het worden heel veel nieuwe teams"
Beau: "Ja, en straks is het toch weer anders, want er komen 3 nieuwe binnen"
Jasmijn is een lui bleek dood vogeltje die wanhopig daar haar tijd uitzit...quote:Op donderdag 30 november 2023 20:36 schreef Moira het volgende:
Jasmijn is trouwens wel een veel toffer mens dan ik in eerste instantie had verwacht
Ja niet mee eens, maar ik zou ook wel viben met Jennemie en Jorim en daar zien veel mensen blijkbaar ook iets heel anders inquote:Op donderdag 30 november 2023 20:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jasmijn is een lui bleek dood vogeltje die wanhopig daar haar tijd uitzit...![]()
Maar ja ze haalt soms braaf haar puntjes binnen
Dat geloof ik, die twee horen de "Zo lang mogelijk zitten blijven" club... dmv rellen, trollen, rondkutten in de hoop dat hun team van 4 voorlopig geen winnaar wordtquote:Op donderdag 30 november 2023 20:40 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja niet mee eens, maar ik zou ook wel viben met Jennemie en Jorim en daar zien veel mensen blijkbaar ook iets heel anders in
Da's niet zo moeilijk meer na ruim 25 jaar BB's en RLS en de bijbehordende castings gevolgd te hebben.. eindresultaat blijft altijd selfmade sukkels die op TV hun showtje mogen uitvoeren in ruil voor De Prijs of wel maandenlang gratis huisvesting en onkostenvergoedingquote:Op donderdag 30 november 2023 20:47 schreef Moira het volgende:
Is toch fascinerend als zo veel verschillende mensen zo anders naar personen, situaties en gedragingen kijken
Ja dit was ook zo raar.quote:Op donderdag 30 november 2023 20:21 schreef Chanel5 het volgende:
Maar nu wel fristy snaaien en maar commentaar op anderen hebben, wat een enorme lul.
RLS = 'real life soap'quote:Op donderdag 30 november 2023 20:59 schreef 5thencounter het volgende:
En dan nog even dit, het is geen Real Live Soap maar een Pre-Recorded TV Show
Nog maar een maandje wachten?quote:Op donderdag 30 november 2023 21:49 schreef Dotteke het volgende:
Dus nog geen winnaar bekend, laatste dag van de maand en nog niets?
Nog een maand, nou begint al goed. Iedere maand een winnaar van 100.000 euro euhhhhhhhhhhhquote:Op donderdag 30 november 2023 21:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nog maar een maandje wachten?
En het lijkt er op dat ze geen van allen staan te springen om die ¤100.000 te willen winnenquote:Op donderdag 30 november 2023 21:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog een maand, nou begint al goed. Iedere maand een winnaar van 100.000 euro euhhhhhhhhhhh
O echt? Ik volg het niet echt goed. SNap ook helemaal niet waarom ze deze maand niet die 100.000 niwt hebben gespeeld.quote:Op donderdag 30 november 2023 21:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En het lijkt er op dat ze geen van allen staan te springen om die ¤100.000 te willen winnen
Het duivelse dillema is dat er maar twéé voor de Ton mogen, Alles of Nix, en moeten beide oprotten... de rest blijft lekker weer een maand graties wonen en spelletjes spelenquote:Op donderdag 30 november 2023 22:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt? Ik volg het niet echt goed. SNap ook helemaal niet waarom ze deze maand niet die 100.000 niwt hebben gespeeld.
IK ben benieuwd of het stand gaat houden als BB er in januari weer op is
IK dacht ergens gelezen te hebben dat er streams komen, kan het alleeen zo een twee drie niet meer vinden.quote:Op donderdag 30 november 2023 22:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het duivelse dillema is dat er maar twéé voor de Ton mogen, Alles of Nix, en moeten beide oprotten... de rest blijft lekker weer een maand graties wonen en spelletjes spelen![]()
En of BB in Januari nog streams heeft blijft de vraag, ik snap inmiddels dat deze TV-Shows zónder streams vele malen hogere kijkcijfers scoren
Troost je, na 6 weken Bondgeloot weet nog geen hónd hier wat nu precies de bedoeling is van de Show, er is nog tijd tot Januariquote:Op donderdag 30 november 2023 22:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK dacht ergens gelezen te hebben dat er streams komen, kan het alleeen zo een twee drie niet meer vinden.
Of hoe grotendeels van de groep heetquote:Op donderdag 30 november 2023 22:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Troost je, na 6 weken Bondgeloot weet nog geen hónd hier wat nu precies de bedoeling is van de Show, er is nog tijd tot Januari
Ik weet zoveel, dat Blauw nog steeds de meeste punten heeft, en Rood punten gewijs nog steeds de sukkels zijn . die namen boeien ook geen moer zolang er geen serieuze strijd is naar een "overwinning"quote:Op donderdag 30 november 2023 22:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Of hoe grotendeels van de groep heet(of ik ben slecht in namen)
Rood kan nooit meer winnen deze maand, begrijp ook niet waarom ze niet veel en lekker eten gaan kopen met die punten.quote:Op donderdag 30 november 2023 22:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik weet zoveel, dat Blauw nog steeds de meeste punten heeft, en Rood punten gewijs nog steeds de sukkels zijn . die namen boeien ook geen moer zolang er geen serieuze strijd is naar een "overwinning"
Jup. ik hoorde al zoiets in een discussie, er schijnt een toch een keihard "Febo-scenario" te lopen waarin ze vast zittenquote:Op donderdag 30 november 2023 22:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Rood kan nooit meer winnen deze maand, begrijp ook niet waarom ze niet veel en lekker eten gaan kopen met die punten.
Pakjesavond.quote:Op donderdag 30 november 2023 23:03 schreef 5thencounter het volgende:
Morgen gaat die ¤100.000 er toch wel uit hoop ik.. anders gaat Week 7 in zonder winnaar
Haal dat bijna maar weg, ook met dat geval van Jorrit, daarna kruipt zij in de slachtofferrol terwijl ze Jorrit bleef beschuldigen en te zat te triggeren maar dat wordt dan vergeten ook blijkbaar door de rest.quote:Op donderdag 30 november 2023 13:14 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Jekenmenie is bijna bij elke conflict of slangenstreek betrokken.![]()
![]()
Het ergste is nog dat ze daarna soms in de slachtofferrol gaat kruipen, terwijl ze zelf de aanstichtster is.
En de roequote:Op donderdag 30 november 2023 23:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wie zoet is mag blijven Wie stout is de Exit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |