Ze zullen wel wat laten zien, hoe gezellig ze het hadden.quote:Op maandag 27 november 2023 20:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nou feest dat we toch niet mogen zien
Alhoewel... of dat met karaoke zo'n ramp is...
Ja touchequote:Op maandag 27 november 2023 20:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze zullen wel wat laten zien, hoe gezellig ze het hadden.
Die mag van mij wel de eerste haai zijn die met die ton vertrekt. Niet omdat ik die gast nou zo nodig die ton gun, maar meer omdat daarmee ook meteen dat gedoe met Melanie afgelopen is.quote:Op maandag 27 november 2023 20:41 schreef Chanel5 het volgende:
Ik vind die Beau trouwens een griezel nu ik er wat beter naar kijk.
Ik heb het vermoeden dat hij niet erg zijn best gaat doen die ton nu al binnen te slepen met al die gewillige dames om zich heen.quote:Op maandag 27 november 2023 20:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die mag van mij wel de eerste haai zijn die met die ton vertrekt. Niet omdat ik die gast nou zo nodig die ton gun, maar meer omdat daarmee ook meteen dat gedoe met Melanie afgelopen is.
en maar aandringen bij melanie , heb je al gezegd dat je afstand wil nemen , ook die rega vertrouw ik nietquote:Op maandag 27 november 2023 21:52 schreef freaky40 het volgende:
Wat een snitch die Jennemie over Beau, verder weer een dynamische uitzending met mooie tease voor de aflevering van morgen. Jorrit wordt woestboos.
Nee, ook van hetzelfde laken en pak met haar Engelse gewauwel.quote:Op maandag 27 november 2023 21:55 schreef cinsan het volgende:
[..]
en maar aandringen bij melanie , heb je al gezegd dat je afstand wil nemen , ook die rega vertrouw ik niet
En wie is dat?quote:Op maandag 27 november 2023 20:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ons doktertje vind ik steeds leuker....
kijkcijfers gaat nog minder worden als bb terugkomt met streamsquote:Op dinsdag 28 november 2023 10:53 schreef freaky40 het volgende:
De kijkcijfers van vorige week dinsdag:
Kijkdichtheid: 2,4 Marktaandeel: 7,5 Kijkcijfer: 384.000
Typisch gevalletje gebrek aan streams....
quote:Op dinsdag 28 november 2023 10:53 schreef freaky40 het volgende:
Roep je wel steeds, maar het is niet te zien in de kijkcijfers, die is zelfs wat hoger dan JAA had.quote:Op dinsdag 28 november 2023 10:53 schreef freaky40 het volgende:
Met zo’n vriendin heb je geen vijanden nodig.quote:Op maandag 27 november 2023 21:55 schreef cinsan het volgende:
[..]
en maar aandringen bij melanie , heb je al gezegd dat je afstand wil nemen , ook die rega vertrouw ik niet
Tóch een bitch! Lokt Melanie weg bij Beau zodat zij zelf nog kans kan maken. Als dat geen seks gaat worden.......quote:
Yorim is echt zo’n opportunistische gelovige.quote:Op maandag 27 november 2023 20:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Man man man houdt dat bidden nou toch bij de EO
En alles kunnen flikken, want dat bid je gewoon voor vergevingquote:Op dinsdag 28 november 2023 12:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Yorim is echt zo’n opportunistische gelovige.
Hij denkt dat een gebed een soort afhaalloket is.
Bidden om winst, veel punten, goed gesprek etc.
Jaquote:Op dinsdag 28 november 2023 12:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En alles kunnen flikken, want dat bid je gewoon voor vergeving
quote:Op dinsdag 28 november 2023 12:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik moet ineens aan Sinterklaas denken. Yorim dient zijn verlanglijstje in bij god.
Denk ik ook.quote:Op dinsdag 28 november 2023 10:58 schreef cinsan het volgende:
[..]
kijkcijfers gaat nog minder worden als bb terugkomt met streams
Mwah, scheelt niet veel.quote:Op dinsdag 28 november 2023 11:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Roep je wel steeds, maar het is niet te zien in de kijkcijfers, die is zelfs wat hoger dan JAA had.
hoop dat beau te weten komt van die smerige streken van bitch jennemie om hem en melanie uit elkaar te halenquote:Op dinsdag 28 november 2023 12:37 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Tóch een bitch! Lokt Melanie weg bij Beau zodat zij zelf nog kans kan maken. Als dat geen seks gaat worden.......
En ook Jorrit laat zijn ware gezicht zien.![]()
Alsof Beau zo zuiver is…quote:Op dinsdag 28 november 2023 13:28 schreef cinsan het volgende:
[..]
hoop dat beau te weten komt van die smerige streken van bitch jennemie om hem en melanie uit elkaar te halen
Nu aanhaken zou ik doenquote:Op dinsdag 28 november 2023 18:52 schreef HappyCharly het volgende:
Oké ik ga kijken..
Zinvol om gewoon bij 1 te beginnen of beter nu gewoon aanhaken?
Zit geen echte verhaallijn in, dus gewoon aanhaken.quote:Op dinsdag 28 november 2023 18:52 schreef HappyCharly het volgende:
Oké ik ga kijken..
Zinvol om gewoon bij 1 te beginnen of beter nu gewoon aanhaken?
Gaan ze er nu straks allemaal uit en komen er dan nieuwe?quote:Op dinsdag 28 november 2023 19:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zit geen echte verhaallijn in, dus gewoon aanhaken.
Nee, 1 gaat met een ton naar huis, en 1 zal moeten vertrekken met helemaal niets.quote:Op dinsdag 28 november 2023 19:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaan ze er nu straks allemaal uit en komen er dan nieuwe?
Ik zou het echt niet weten maar lijkt mij niet.quote:Op dinsdag 28 november 2023 19:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaan ze er nu straks allemaal uit en komen er dan nieuwe?
Zal wel z'n uiterlijk zijn, maar het is een kind van 36.quote:Op dinsdag 28 november 2023 19:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat zien ze in hemelsnaam in Beau
Uhmquote:Op dinsdag 28 november 2023 19:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal wel z'n uiterlijk zijn, maar het is een kind van 36.
datquote:Op dinsdag 28 november 2023 19:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hij is beschikbaar en dat lijkt voor de dames genoeg te zijn.quote:Op dinsdag 28 november 2023 19:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ah ja... Daan en Casper vind ik persoonlijker knapper (nadruk op meer knap. Niet dat ik er stomende wild van Word en dat ik er wat mee zou willen).quote:Op dinsdag 28 november 2023 19:49 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Hij is beschikbaar en dat lijkt voor de dames genoeg te zijn.
Veel plezierquote:Op dinsdag 28 november 2023 19:51 schreef HappyCharly het volgende:
Ik ga startrn met afl 22. Duurt anders echt te lang. Heb 1 gekeken om de bewoners te zien binnenkomen..
Maar dat is per maand die ton, dus gaan er aan het eind van de maand 2 naar huis en blijft de rest?quote:Op dinsdag 28 november 2023 19:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nee, 1 gaat met een ton naar huis, en 1 zal moeten vertrekken met helemaal niets.
Jaquote:Op dinsdag 28 november 2023 19:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dat is per maand die ton, dus gaan er aan het eind van de maand 2 naar huis en blijft de rest?
Ik weet het ook niet het is maandelijks een ton winnen,. Het is bijna einde van de maand dus e gaan het zienquote:Op dinsdag 28 november 2023 19:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik zou het echt niet weten maar lijkt mij niet.
Ik denk de hoogste 4 gaan strijden om de 100.000 en de laagste om degene die eruit moet oid denk ik
Maar die zien Jennemie niet zitten dus niet beschikbaar.quote:Op dinsdag 28 november 2023 19:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ah ja... Daan en Casper vind ik persoonlijker knapper (nadruk op meer knap. Niet dat ik er stomende wild van Word en dat ik er wat mee zou willen).
Ja... maar zo lijkt ze slim en interessantquote:Op dinsdag 28 november 2023 19:52 schreef Chanel5 het volgende:
mens pleurt op met je engelse gewauwel
Vreemd want de maand is nog 2 dagenquote:
Ingewikkeldquote:Op dinsdag 28 november 2023 19:54 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Maar die zien Jennemie niet zitten dus niet beschikbaar.
helft van de maand begonnen en ze willen per volle maand spelen?quote:Op dinsdag 28 november 2023 19:54 schreef HappyCharly het volgende:
Maar na n maand gaat er 1 weg met 1 ton.. maar is al maand bezig maar nog niet gebeurd toch..wat mis ik?
oh ik dacht gelezen te hebben deze keer anderhalf maand en daarna om de maand. Weet de bron niet meer en kan er volledig naast zittenquote:Op dinsdag 28 november 2023 19:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
helft van de maand begonnen en ze willen per volle maand spelen?
Ohhh jeetje..quote:Op dinsdag 28 november 2023 19:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ja we willen nu eindelijk wel eens zien hoe dat gaat verlopenquote:Op dinsdag 28 november 2023 19:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ohhh jeetje..
Dan nu elk moment
22 oktober begonnen. Dan zou dus deze maand de eerste weg moeten gaanquote:Op dinsdag 28 november 2023 19:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ja maar ik zie er nog niets vanquote:Op dinsdag 28 november 2023 20:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
22 oktober begonnen. Dan zou dus deze maand de eerste weg moeten gaan
Ja that,s so fucking disgustingquote:Op dinsdag 28 november 2023 19:52 schreef Chanel5 het volgende:
quote:Op dinsdag 28 november 2023 20:06 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Ja that,s so fucking disgusting
Ik vrees dat hij helaas eruit vliegtquote:Op dinsdag 28 november 2023 20:08 schreef Chanel5 het volgende:
gooien flesje en grof taalgebruik, we gaan zien wat daar op staat
Ik ben er ook bang voor.quote:Op dinsdag 28 november 2023 20:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vrees dat hij helaas eruit vliegt
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 28 november 2023 20:14 schreef Chanel5 het volgende:
Maar de manier waarop hij het flesje gooide vond ik apart, ik heb mijn twijfels over de reden van het gooien.
Was nogal op een lullige manier.quote:Op dinsdag 28 november 2023 20:14 schreef Chanel5 het volgende:
Maar de manier waarop hij het flesje gooide vond ik apart, ik heb mijn twijfels over de reden van het gooien.
gooien met iets doe je uit woede en dat was dit niet echt , ik weet niet hoe ik het uit moet leggenquote:
Okequote:Op dinsdag 28 november 2023 20:17 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
gooien met iets doe je uit woede en dat was dit niet echt , ik weet niet hoe ik het uit moet leggen
ja dat dus, gemaakt was het, vond ik dan hèquote:Op dinsdag 28 november 2023 20:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Was nogal op een lullige manier.
Ik vermoed dat daar ook veel wordt gestuurd.
ergens was het wel uit woeden, hij was boos dat hij beschuldigd werd voor het drinken van het bier.quote:Op dinsdag 28 november 2023 20:17 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
gooien met iets doe je uit woede en dat was dit niet echt , ik weet niet hoe ik het uit moet leggen
Die 56 punten zal niets veranderen in de ranglijst.quote:Op dinsdag 28 november 2023 20:27 schreef Dotteke het volgende:
Donna tegen Jelle gaan spelen inzet 56 punten. Maar we moeten wachten tot morgen
Casper is toch homo?quote:Op dinsdag 28 november 2023 19:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ah ja... Daan en Casper vind ik persoonlijker knapper (nadruk op meer knap. Niet dat ik er stomende wild van Word en dat ik er wat mee zou willen).
En terecht, pure flauwekul dit. Hij gooide niet eens gericht. Lekkere deug aflevering verder met al die heilige boontjes.quote:
Omdat het ging over dat er dames achter Beau aanzaten en je zei dat Daan en Casper knapper waren (implicerend: dan zou ik liever voor hen gaan). Maar in het geval van Casper valt ie dus af omdat ie homo is.quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Weet ik niet. Kan best
Hoezo?
Oh ik zou voor niemand gaan. Het was puur uiterlijkheden vergelijken.quote:Op woensdag 29 november 2023 04:53 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Omdat het ging over dat er dames achter Beau aanzaten en je zei dat Daan en Casper knapper waren (implicerend: dan zou ik liever voor hen gaan). Maar in het geval van Casper valt ie dus af omdat ie homo is.
Typische draaien van een VVD'er....ik ken dat soort..niet te vertrouwen...quote:Op woensdag 29 november 2023 09:13 schreef ThijsTH het volgende:
Hele rare opmerkingen van Daan trouwens. Eerst tegen Jelle zeggen dat ie zo ontzettend zin in sex heeft, en 1 gesprek later met Donna zeggen "de behoefte aan sex valt eigenlijk reuze mee hier".
Dat viel mij ook al op. Die kletst dus ook maar wat uit zijn nek, zoals velen daar.quote:Op woensdag 29 november 2023 09:13 schreef ThijsTH het volgende:
Hele rare opmerkingen van Daan trouwens. Eerst tegen Jelle zeggen dat ie zo ontzettend zin in sex heeft, en 1 gesprek later met Donna zeggen "de behoefte aan sex valt eigenlijk reuze mee hier".
Inderdaad terecht, hoewel het waarschijnlijk niet zijn bedoeling was dat de fles zou barsten, gezien de manier waarop hij ermee gooide, toch doe je dat gewoon niet.quote:Op woensdag 29 november 2023 11:31 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op. Die kletst dus ook maar wat uit zijn nek, zoals velen daar.
Ik vind het terecht dat die mafkees van een Jorrit een gele kaart heeft gekregen. Dat flesje kletterde echt uiteen en ik geloof dat Katey opzij moest stappen om geen glas in haar benen te krijgen.
Nee terwijl hij gooide stond ze al naast het flesje zag ik. Dus er was totaal geen gevaar. Overdreven gedoe dus.quote:Op woensdag 29 november 2023 11:31 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op. Die kletst dus ook maar wat uit zijn nek, zoals velen daar.
Ik vind het terecht dat die mafkees van een Jorrit een gele kaart heeft gekregen. Dat flesje kletterde echt uiteen en ik geloof dat Katey opzij moest stappen om geen glas in haar benen te krijgen.
Alles is stellig bij Jelle, heb hem nog nooit iets horen zeggen waar een vraagteken achter moet.quote:Op woensdag 29 november 2023 12:32 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Nu wil Jelle Kaylee er ineens uit hebben
Eerste ronde is 6 weken. Daarna per 4 weken.quote:Op dinsdag 28 november 2023 19:54 schreef HappyCharly het volgende:
Maar na n maand gaat er 1 weg met 1 ton.. maar is al maand bezig maar nog niet gebeurd toch..wat mis ik?
Die was dit keer wel heel overdreven ja. Af en toe een woordje boeit me niet, maar hele volzinnen in een andere taal spreken is alsof je in het bijzijn van kinderen bent en niet wil dat ze je verstaan ofzoquote:Op dinsdag 28 november 2023 19:52 schreef Chanel5 het volgende:
Ja, die geeft een beetje 'JW vibes' door hoe hij regelmatig in die luie stoelen rechts bij de trap naar de bovenste kamers zit te mopperen op van alles en nog wat.quote:Op woensdag 29 november 2023 12:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Alles is stellig bij Jelle, heb hem nog nooit iets horen zeggen waar een vraagteken achter moet.
Waar staat dat?quote:Op woensdag 29 november 2023 13:06 schreef Moira het volgende:
[..]
Eerste ronde is 6 weken. Daarna per 4 weken.
Weet niet of dat ergens staat, ik ken iemand die in het huis zit en die vertelde dat voor vertrek. Ze gingen er halverwege de maand in, en die win/lose momenten zijn steeds aan het eind vd maand. Dus nu wss in het huis en volgende week voor ons op tv.quote:
Gisteren had 1 van de bewoners het over een week.quote:Op woensdag 29 november 2023 16:06 schreef Moira het volgende:
[..]
Weet niet of dat ergens staat, ik ken iemand die in het huis zit en die vertelde dat voor vertrek. Ze gingen er halverwege de maand in, en die win/lose momenten zijn steeds aan het eind vd maand. Dus nu wss in het huis en volgende week voor ons op tv.
Dan laatste week december weer de volgende in het huis en de eerste week van januari op tv, etc. Zoiets denk ik.
Ja, dus dat klopt dan wel, aangezien ‘volgende week’ in de aflevering van gister dus deze week is.quote:Op woensdag 29 november 2023 16:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gisteren had 1 van de bewoners het over een week.
Dus lopen ze zo'n 5 dagen achter op tv, wat ook zo was met Een Jaar Van.
Ongeveer 5 dagen verschil, wat we vanavond zien is bijv. afgelopen vrijdag gebeurd. Stel dat ze morgen in het huis die stemrondes hebben, zien we dat ongeveer dinsdag 5 december op tv.quote:Op woensdag 29 november 2023 16:15 schreef freaky40 het volgende:
Ok, dus ze lopen nog een week achter, dus ze zitten nu op woensdag vorige week. Dan zou morgen in de loods de finale van de eerste maand (6 weken) moeten zijn, die wij volgende week donderdag pas zien.
Het kan vrijdag beginnen met de eliminatie en wie de winnaar van de maand is, en de uitslag dan over het weekend heen tillen.quote:Op woensdag 29 november 2023 16:15 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja, dus dat klopt dan wel, aangezien ‘volgende week’ in de aflevering van gister dus deze week is.
Ze hebben 7 dagen opnames die ze over 5 dagen moeten verdelen.quote:Op woensdag 29 november 2023 16:19 schreef Moira het volgende:
[..]
Ongeveer 5 dagen verschil, wat we vanavond zien is bijv. afgelopen vrijdag gebeurd. Stel dat ze morgen in het huis die stemrondes hebben, zien we dat ongeveer dinsdag 5 december op tv.
Het is niet zo precies na te volgen, want sommige afleveringen bevatten materiaal van 2 dagen, en sommig materiaal van 1 dag wordt verspreid over 2 afleveringen.
Maar ongeveer klopt het zo wel denk ik.
Die zat de tweede dag al met zijn grote vriend Jorim te tongen dus denk niet dat hij hetero is..quote:
Idd.. hij heeft ook datzelfde gedrag. Wat een domme koe is dat ook. Waarschijnlijk heeft hij één hersencel meer want anders scheet hij ook nog op de keukenvloer.quote:Op woensdag 29 november 2023 13:08 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, die geeft een beetje 'JW vibes' door hoe hij regelmatig in die luie stoelen rechts bij de trap naar de bovenste kamers zit te mopperen op van alles en nog wat.
Dat is vreemd want bij EJVJL zag je b.v. op de dag van de uitzending b.v. de maandag, de beelden van de maandag er voor. Daar waren ze heel strikt in.quote:Op woensdag 29 november 2023 16:19 schreef Moira het volgende:
[..]
Ongeveer 5 dagen verschil, wat we vanavond zien is bijv. afgelopen vrijdag gebeurd. Stel dat ze morgen in het huis die stemrondes hebben, zien we dat ongeveer dinsdag 5 december op tv.
Het is niet zo precies na te volgen, want sommige afleveringen bevatten materiaal van 2 dagen, en sommig materiaal van 1 dag wordt verspreid over 2 afleveringen.
Maar ongeveer klopt het zo wel denk ik.
Dat kan natuurlijk, dat was een ander programma.quote:Op woensdag 29 november 2023 18:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is vreemd want bij EJVJL zag je b.v. op de dag van de uitzending b.v. de maandag, de beelden van de maandag er voor. Daar waren ze heel strikt in.
quote:Op woensdag 29 november 2023 17:52 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd.. hij heeft ook datzelfde gedrag. Wat een domme koe is dat ook. Waarschijnlijk heeft hij één hersencel meer want anders scheet hij ook nog op de keukenvloer.
quote:Op woensdag 29 november 2023 17:52 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd.. hij heeft ook datzelfde gedrag. Wat een domme koe is dat ook. Waarschijnlijk heeft hij één hersencel meer want anders scheet hij ook nog op de keukenvloer.
Moet iemand het bij haar doen, ligt ze jankend in de hoek.quote:Op woensdag 29 november 2023 19:28 schreef KinKiJan het volgende:
Kan van Jennemie vinden wat ik wil, dat 'chicken!'-geluidje dat ze gisteren maakte toen de gieren de vossen uit bleken te dagen vond ik nou niet iets om druk om te maken.. Doen ze daar kennelijk wel
Denk het ook ja. Zou het verveling zijn dat ze zich om zoiets al druk maken of kunnen ze gewoon nergens tegen?quote:Op woensdag 29 november 2023 19:44 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Moet iemand het bij haar doen, ligt ze jankend in de hoek.
weet ik niet, vroeg ik me ook al afquote:Op woensdag 29 november 2023 19:48 schreef spapaars het volgende:
Wie heeft bepaald dat de gieren een andere ploeg mag uitdagen?
Ik denk dat zij sowieso nergens tegen kan.quote:Op woensdag 29 november 2023 19:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk het ook ja. Zou het verveling zijn dat ze zich om zoiets al druk maken of kunnen ze gewoon nergens tegen?
De gieren zelf, die mochten de hele maand bepalen wie een andere ploeg zou mogen uitdagen, dat mochten ze ook gewoon zelf zijnquote:Op woensdag 29 november 2023 19:48 schreef spapaars het volgende:
Wie heeft bepaald dat de gieren een andere ploeg mag uitdagen?
Is dat zo?quote:Op woensdag 29 november 2023 20:02 schreef spapaars het volgende:
Raar dat ze gewoon 2 moeten aanwijzen wie voor de ton mogen gaan.
Waarom niet alle 4 erom strijden?
Deze 2 mogen van de 2 mannen voor die ton gaan.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:04 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Is dat zo?
Ik vind als je met clubje van 4 wint dat je met zijn vieren strijd voor die 100.000
okeeee, raar spelquote:Op woensdag 29 november 2023 20:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Deze 2 mogen van de 2 mannen voor die ton gaan.
[ afbeelding ]
Wss vergeten dat het er op kwam Is nu bekend wie om die ton moet gaan spelenquote:Op woensdag 29 november 2023 20:02 schreef spapaars het volgende:
Raar dat ze gewoon 2 moeten aanwijzen wie voor de ton mogen gaan.
Waarom niet alle 4 erom strijden?
Dat dus, gelijk je kans pakken.quote:Op woensdag 29 november 2023 20:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
En risicovol, je weet nooit of je als groep nog een keer als eerste eindigt.
Niet helemaal.quote:Op woensdag 29 november 2023 18:30 schreef Moira het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk, dat was een ander programma.
de gieren daagde de vossen uit zodat er zeker iemand uit dat team moet vertrekken , jorrit of kayleequote:Op donderdag 30 november 2023 07:06 schreef ThijsTH het volgende:
3 dingen die ik niet snap:
1) Waarom dagen de Gieren niet de Haaien uit voor zoveel als mogelijk punten? Ze willen toch zeker eerste worden? Wat heb je in godsnaam aan 2e? En dan zijn de Haaien er nog pissig over ook, ze zouden juist blij moeten zijn.
2) Waarom geven ze niet allemaal zoveel mogelijk geld uit (200 euro per man) aan zakgeld? Het maakt nul verschil voor de onderlinge afstanden qua punten en ik neem aan dat de standen na deze maand allemaal weer op 0 worden gezet?
3) Waarom geven de 2 mannen van de Haaien zomaar een kans op 1 ton op? Als ze 1/4 op een ton hadden dan is dat virtueel 25K waard (misschien zelfs meer want ze zijn denk ik slimmer en sterker dan de dames), dat geef je toch niet zomaar op?
Omdat het heel goed mogelijk is dat een groot deel van de deelnemers er alles aan gelegen is daar zo lang mogelijk gratis te blijven wonen... die ton kan elke maand opnieuw gewonnen worden😄quote:Op donderdag 30 november 2023 07:06 schreef ThijsTH het volgende:
1) Waarom dagen de Gieren niet de Haaien uit voor zoveel als mogelijk punten? Ze willen toch zeker eerste worden? Wat heb je in godsnaam aan 2e? En dan zijn de Haaien er nog pissig over ook, ze zouden juist blij moeten zijn.
2) Waarom geven ze niet allemaal zoveel mogelijk geld uit (200 euro per man) aan zakgeld? Het maakt nul verschil voor de onderlinge afstanden qua punten en ik neem aan dat de standen na deze maand allemaal weer op 0 worden gezet?
3) Waarom geven de 2 mannen van de Haaien zomaar een kans op 1 ton op? Als ze 1/4 op een ton hadden dan is dat virtueel 25K waard (misschien zelfs meer want ze zijn denk ik slimmer en sterker dan de dames), dat geef je toch niet zomaar op?
Ja het is allemaal heel vreemd.quote:Op donderdag 30 november 2023 07:06 schreef ThijsTH het volgende:
Maar zoals eerder hier gezegd, je moet wel weer eerste worden om kans te maken op die ton en dat geven ze nu weg, beetje vreemd niet?quote:Op donderdag 30 november 2023 07:37 schreef cinsan het volgende:
[..]
de gieren daagde de vossen uit zodat er zeker iemand uit dat team moet vertrekken , jorrit of kaylee
de 2 mannen uit team haaien hebben het blijkbaar naar hun zin in de loods en willen nu nog niet voor 1 ton spelen , mss ook voor de verhaallijn , beau-melanie of beau jennemie
Juist. Het is bij lange na niet gezegd dat het merendeel van wat er nu in zit ooit een keer die ton gaat winnen allemaal. Voor hetzelfde geld zijn de kijkcijfers zo slecht dat het spel na 3 maanden stopt.quote:Op donderdag 30 november 2023 08:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Maar zoals eerder hier gezegd, je moet wel weer eerste worden om kans te maken op die ton en dat geven ze nu weg, beetje vreemd niet?
Je gaat er toch in voor het geld? en je moet maar weer de kans krijgen om er zo dichtbij te komen.
Ze stond er inderdaad naast toen het uiteen kletterde, dus juist wél gevaar lijkt mij. Maar ik hoef er geen discussie over.quote:Op woensdag 29 november 2023 12:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee terwijl hij gooide stond ze al naast het flesje zag ik. Dus er was totaal geen gevaar. Overdreven gedoe dus.
Daarom dubbel zo vreemd dat Casper hem nu wel kan schieten.quote:Op woensdag 29 november 2023 17:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die zat de tweede dag al met zijn grote vriend Jorim te tongen dus denk niet dat hij hetero is..
Echt niet!quote:Op woensdag 29 november 2023 19:51 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Lol met spel zijn het andere plaatjes.
[ afbeelding ]
Hier hetzelfde hoor. Er is er niet 1 die ik echt aardig vind.quote:Op donderdag 30 november 2023 03:47 schreef Cosima het volgende:
Ik denk ook dat we veel niet zien (duh). Paar dagen geleden was er gezeik tussen jorrit en kayleigh in de slaapkamer, over dat hij zat was van haar sneren. Toen reageerde ze ook redelijk harteloos dus ik kan me voorstellen dat zij hem ook wel aan het treiteren is. jorrit is nu echt de pispaal en zij is zo n figuur die daar dan helemaal in mee gaat. Sowieso spoor je echt niet als je eerst vrienden met iemand ben en dan diegene keihard laat vallen omdat je ziet dat hij niet lekker in de groep ligt. .
Ik vind het programma steeds minder leuk als ik eerlijk ben. Erger me aan heel veel mensen ontzettend.
Jawel.quote:
Dat heb ik dan helemaal gemist.quote:Op donderdag 30 november 2023 10:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jawel.
Ik weet niet waarom ze de moeite hebben genomen om afbeeldingen te maken die als voorbeeld kort in beeld is gebracht, die totaal anders waren dan de afbeeldingen van het spel.
Het is televisie, dus zal het mij niet verbazen dat het over is gespeeld waarbij ze per ongeluk de eerste serie plaatjes als voorbeeld in beeld brachten.quote:
Ik begrijp ook niet dat zij zo goed ligt bij de meeste bewoners. Het is zo’n manipulatief neerbuigende diva die het liefst de hele dag wil dat het om haar draait. Ze bespeeld anderen en ze hebben het nog steeds niet door.quote:Op woensdag 29 november 2023 23:24 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Wat mij irriteerde aan dat geval met dat flesje dat iedereen Jorrit ging lopen afzeiken inclusief Jennenie, maar dat niemand riep van dat Jennemie hem zat te irriteren en triggeren.
Ik bein me steeds meer te irriteren aan die meid, op iedereen en vooral Jorrit kritiek maar gebeurt er dan richting haar en dan is de bon ontploft.
Helemaal mee eens en het zegt ook wel wat over die Kaylee..quote:Op donderdag 30 november 2023 03:47 schreef Cosima het volgende:
Ik denk ook dat we veel niet zien (duh). Paar dagen geleden was er gezeik tussen jorrit en kayleigh in de slaapkamer, over dat hij zat was van haar sneren. Toen reageerde ze ook redelijk harteloos dus ik kan me voorstellen dat zij hem ook wel aan het treiteren is. jorrit is nu echt de pispaal en zij is zo n figuur die daar dan helemaal in mee gaat. Sowieso spoor je echt niet als je eerst vrienden met iemand ben en dan diegene keihard laat vallen omdat je ziet dat hij niet lekker in de groep ligt. .
Ik vind het programma steeds minder leuk als ik eerlijk ben. Erger me aan heel veel mensen ontzettend.
Nouja.. na twee dagen ken je nog niet iemand en dacht hij waarschijnlijk dat het een leuke man was maar inmiddels heeft hij ook gezien hoe Jorim werkelijk isquote:Op donderdag 30 november 2023 09:34 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Daarom dubbel zo vreemd dat Casper hem nu wel kan schieten.
Waarschijnlijk gewoon om een voorbeeld te laten zien.quote:Op donderdag 30 november 2023 10:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jawel.
Ik weet niet waarom ze de moeite hebben genomen om afbeeldingen te maken die als voorbeeld kort in beeld is gebracht, die totaal anders waren dan de afbeeldingen van het spel.
De kandidaten konden vooraf even kijken naar de plaatjes, anders kan je het spel nooit spelen. Dus waarom eerst andere plaatjes op tv?quote:Op donderdag 30 november 2023 10:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gewoon om een voorbeeld te laten zien.
De andere plaatjes kreeg je te zien toen Jan het spel aan het uitleggen was. Ook gaf hij als voorbeeld een vraag over Beyoncé.quote:Op donderdag 30 november 2023 10:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
De kandidaten konden vooraf even kijken naar de plaatjes, anders kan je het spel nooit spelen. Dus waarom eerst andere plaatjes op tv?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |