Ze zullen wel wat laten zien, hoe gezellig ze het hadden.quote:Op maandag 27 november 2023 20:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nou feest dat we toch niet mogen zien
Alhoewel... of dat met karaoke zo'n ramp is...
Ja touchequote:Op maandag 27 november 2023 20:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze zullen wel wat laten zien, hoe gezellig ze het hadden.
Die mag van mij wel de eerste haai zijn die met die ton vertrekt. Niet omdat ik die gast nou zo nodig die ton gun, maar meer omdat daarmee ook meteen dat gedoe met Melanie afgelopen is.quote:Op maandag 27 november 2023 20:41 schreef Chanel5 het volgende:
Ik vind die Beau trouwens een griezel nu ik er wat beter naar kijk.
Ik heb het vermoeden dat hij niet erg zijn best gaat doen die ton nu al binnen te slepen met al die gewillige dames om zich heen.quote:Op maandag 27 november 2023 20:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die mag van mij wel de eerste haai zijn die met die ton vertrekt. Niet omdat ik die gast nou zo nodig die ton gun, maar meer omdat daarmee ook meteen dat gedoe met Melanie afgelopen is.
en maar aandringen bij melanie , heb je al gezegd dat je afstand wil nemen , ook die rega vertrouw ik nietquote:Op maandag 27 november 2023 21:52 schreef freaky40 het volgende:
Wat een snitch die Jennemie over Beau, verder weer een dynamische uitzending met mooie tease voor de aflevering van morgen. Jorrit wordt woestboos.
Nee, ook van hetzelfde laken en pak met haar Engelse gewauwel.quote:Op maandag 27 november 2023 21:55 schreef cinsan het volgende:
[..]
en maar aandringen bij melanie , heb je al gezegd dat je afstand wil nemen , ook die rega vertrouw ik niet
En wie is dat?quote:Op maandag 27 november 2023 20:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ons doktertje vind ik steeds leuker....
kijkcijfers gaat nog minder worden als bb terugkomt met streamsquote:Op dinsdag 28 november 2023 10:53 schreef freaky40 het volgende:
De kijkcijfers van vorige week dinsdag:
Kijkdichtheid: 2,4 Marktaandeel: 7,5 Kijkcijfer: 384.000
Typisch gevalletje gebrek aan streams....
quote:Op dinsdag 28 november 2023 10:53 schreef freaky40 het volgende:
Roep je wel steeds, maar het is niet te zien in de kijkcijfers, die is zelfs wat hoger dan JAA had.quote:Op dinsdag 28 november 2023 10:53 schreef freaky40 het volgende:
Met zo’n vriendin heb je geen vijanden nodig.quote:Op maandag 27 november 2023 21:55 schreef cinsan het volgende:
[..]
en maar aandringen bij melanie , heb je al gezegd dat je afstand wil nemen , ook die rega vertrouw ik niet
Tóch een bitch! Lokt Melanie weg bij Beau zodat zij zelf nog kans kan maken. Als dat geen seks gaat worden.......quote:
Yorim is echt zo’n opportunistische gelovige.quote:Op maandag 27 november 2023 20:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Man man man houdt dat bidden nou toch bij de EO
En alles kunnen flikken, want dat bid je gewoon voor vergevingquote:Op dinsdag 28 november 2023 12:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Yorim is echt zo’n opportunistische gelovige.
Hij denkt dat een gebed een soort afhaalloket is.
Bidden om winst, veel punten, goed gesprek etc.
Jaquote:Op dinsdag 28 november 2023 12:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En alles kunnen flikken, want dat bid je gewoon voor vergeving
quote:Op dinsdag 28 november 2023 12:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik moet ineens aan Sinterklaas denken. Yorim dient zijn verlanglijstje in bij god.
Denk ik ook.quote:Op dinsdag 28 november 2023 10:58 schreef cinsan het volgende:
[..]
kijkcijfers gaat nog minder worden als bb terugkomt met streams
Mwah, scheelt niet veel.quote:Op dinsdag 28 november 2023 11:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Roep je wel steeds, maar het is niet te zien in de kijkcijfers, die is zelfs wat hoger dan JAA had.
hoop dat beau te weten komt van die smerige streken van bitch jennemie om hem en melanie uit elkaar te halenquote:Op dinsdag 28 november 2023 12:37 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Tóch een bitch! Lokt Melanie weg bij Beau zodat zij zelf nog kans kan maken. Als dat geen seks gaat worden.......
En ook Jorrit laat zijn ware gezicht zien.![]()
Alsof Beau zo zuiver is…quote:Op dinsdag 28 november 2023 13:28 schreef cinsan het volgende:
[..]
hoop dat beau te weten komt van die smerige streken van bitch jennemie om hem en melanie uit elkaar te halen
Nu aanhaken zou ik doenquote:Op dinsdag 28 november 2023 18:52 schreef HappyCharly het volgende:
Oké ik ga kijken..
Zinvol om gewoon bij 1 te beginnen of beter nu gewoon aanhaken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |