Maak m zelf maarquote:
Dit heeft idd een heel hoog "hé, dat klinkt ergens anders naar.........................." gehaltequote:
quote:Op maandag 27 november 2023 19:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Dit heeft idd een heel hoog "hé, dat klinkt ergens anders naar.........................." gehalte![]()
Poëtischquote:Op maandag 27 november 2023 19:29 schreef Lovely het volgende:
Sneeuw Sneeuw Sneeuw
Heb last een meeuw..
Als die maar niet gaat schijten
Anders moet ik hem ontwijken
Zie Lovely zigzaggen op de skiesquote:Op maandag 27 november 2023 19:29 schreef Lovely het volgende:
Sneeuw Sneeuw Sneeuw
Heb last een meeuw..
Als die maar niet gaat schijten
Anders moet ik hem ontwijken
Mailyquote:Op maandag 27 november 2023 19:35 schreef maily het volgende:
[..]
Zie Lovely zigzaggen op de skies
Want meeuwenpoep op haar muts is vies
quote:Op maandag 27 november 2023 19:35 schreef maily het volgende:
[..]
Zie Lovely zigzaggen op de skies
Want meeuwenpoep op haar muts is vies
Geen verklaring voor ....quote:Op maandag 27 november 2023 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maily
Jij als spellingchecker
Leg mij eens uit waarom het in mijn oren klinkt
Alsof skies en vies niet rijmt
Ik vind Brigitte echt vreselijkquote:
* Lovely pinkt een traantje wegquote:Op maandag 27 november 2023 19:46 schreef greysbones het volgende:
Sneeuw sneeuw
Wat ben je prachtig
Geen 1 vlok hetzelfde
De natuur is zo krachtig
Als een witte deken val je over ons land
Stil zacht fris en pracht
Niet iedereen kan de sneeuw waarderen
Is bang voor het glijden
Wat het doet creëren
Van mij mag het 3 maanden sneeuwen
De rust de stilte
Duurde het maar eeuwen
Dat magquote:Op maandag 27 november 2023 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind Brigitte echt vreselijk
Sneeuw in Tirol en Zon, Zee, Booze en Babes hier in NLquote:
Maak een pollquote:Op maandag 27 november 2023 20:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sneeuw in Tirol en Zon, Zee, Booze en Babes hier in NL![]()
![]()
Dat is zinloos, er gaat niemand op nee stemmenquote:
quote:Op maandag 27 november 2023 20:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is zinloos, er gaat niemand op nee stemmen
Als je moet poepen moet je snel naar de WC gaan!quote:
Weddenquote:Op maandag 27 november 2023 20:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is zinloos, er gaat niemand op nee stemmen
ik was op tijd hoorquote:Op maandag 27 november 2023 21:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je moet poepen moet je snel naar de WC gaan!
Dan ga jij zeker weer matchfixenquote:
Gelukkig maar, anders gaat het hier zo stinkenquote:
Jouw keuteltjes zijn gelukkig geurloosquote:Op dinsdag 28 november 2023 00:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders gaat het hier zo stinken
Zeker, ik vroeg me af of iemand al zo'n muts draagt.quote:
Ik niet want daar gaat mijn haar van knetterenquote:Op dinsdag 28 november 2023 08:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Zeker, ik vroeg me af of iemand al zo'n muts draagt.
Het is kkkoud
Dat doet het bij mij met die synthetische stoffenquote:Op dinsdag 28 november 2023 08:33 schreef maily het volgende:
[..]
Ik niet want daar gaat mijn haar van knetteren
Hihi.quote:Op dinsdag 28 november 2023 08:37 schreef greysbones het volgende:
De hele![]()
![]()
dag stomme regen
En als het dan eindelijk begint te sneeuwen
Is het water van moeder natuur op![]()
Niet leukquote:
Ik heb wel al tijden een muts op op de fietsquote:Op dinsdag 28 november 2023 08:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Zeker, ik vroeg me af of iemand al zo'n muts draagt.
Het is kkkoud
Genoeg mensen die dat veroorzakenquote:
Jaquote:Op dinsdag 28 november 2023 08:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Genoeg mensen die dat veroorzaken
Moeten we die ook afschaffen
Die handschoenen heb ik dit jaar ook al vroeg.quote:Op dinsdag 28 november 2023 08:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb wel al tijden een muts op op de fietsmaar niet zon kerstmuts, nee.
Ik ben een koukleum... ook bijv (al eerder) handschoenen aan.
Hontenbaasjesquote:Op dinsdag 28 november 2023 08:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Genoeg mensen die dat veroorzaken
Moeten we die ook afschaffen
Die jas ga ik na gisteren toch echt inruilen vandaag...quote:Op dinsdag 28 november 2023 08:50 schreef drakin het volgende:
[..]
Die handschoenen heb ik dit jaar ook al vroeg.
Maar nog steeds een zomerjas
quote:
Ik doe hem uit in de auto, maar meestal op de fiets of lopend.quote:Op dinsdag 28 november 2023 08:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Die jas ga ik na gisteren toch echt inruilen vandaag...
Mn jasje is wat meer waterdicht, en ondanks een trui eronder toch erg frisjes gehad gisteren op het perron wachtend op de trein...
Ja, toen we van het andere station nog een stuk moesten lopen naar waar de bijeenkomst was, had ik het wel weer warmquote:Op dinsdag 28 november 2023 08:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik doe hem uit in de auto, maar meestal op de fiets of lopend.
In beweging heb je het warmer
Ik heb een slaapzak jasquote:Op dinsdag 28 november 2023 08:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Die jas ga ik na gisteren toch echt inruilen vandaag...
Mn jasje is wat meer waterdicht, en ondanks een trui eronder toch erg frisjes gehad gisteren op het perron wachtend op de trein...
Een kruik onder de jas?quote:Op dinsdag 28 november 2023 08:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, toen we van het andere station nog een stuk moesten lopen naar waar de bijeenkomst was, had ik het wel weer warm
Maar thuis toch weer koude voetjes... ik heb dat altijd, als er sneeuw (of hagel) in de lucht hangt....![]()
Dus ik heb een kruik erbij gepakt, haha!
Hier nu ook...quote:
Haha, nee thuis. Inmiddels zittend in mn bedje na het etenquote:
Ik las Oconquote:Op dinsdag 28 november 2023 09:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Hier nu ook...
Maar het icon geeft een zonnetje achter een wolkje weer... ben benieuwd!
Zal toch maar Buienalarm in de gaten houden
Afkickverschijnselen....?quote:
Jaquote:
We moeten hem maar goed in de gaten houdenquote:
Als je een gat ziet ga je ervoor!quote:Op dinsdag 28 november 2023 09:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
We moeten hem maar goed in de gaten houden
Oehquote:Op dinsdag 28 november 2023 09:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als je een gat ziet ga je ervoor!
Dat hou ik wel vol.quote:Op dinsdag 28 november 2023 09:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Oeh
Dit klinkt ernstig
En we moeten nog 93 dagen
Hop hopquote:Op dinsdag 28 november 2023 09:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat hou ik wel vol.
Denk ik.
Hoop ik.
Vroem.
Polequote:
En hij kan ook zelf niet toeren met zn motor, natuurlijk....quote:
Singapore zwaarquote:
quote:
* greysbones wie het eerst in Monaco isquote:Op dinsdag 28 november 2023 10:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
* TheStigsDutchCousin rondjes rijden gaat
quote:Op dinsdag 28 november 2023 10:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
* TheStigsDutchCousin rondjes rijden gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
YOU'RE ON!quote:Op dinsdag 28 november 2023 10:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones wie het eerst in Monaco is
quote:Op dinsdag 28 november 2023 10:35 schreef Sally het volgende:
[..]op je motor? nee toch....
anders klopt dit nietGoed ingepaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
* greysbones ziet een ijsklontje op een motor voorbijrijdenquote:Op dinsdag 28 november 2023 10:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
YOU'RE ON!
[..]
Goed ingepakt
* TheStigsDutchCousin zwaaitquote:Op dinsdag 28 november 2023 10:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones ziet een ijsklontje op een motor voorbijrijden
je verliest een vingerquote:Op dinsdag 28 november 2023 10:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin zwaait
Nee, was een ijspegel.quote:
je derde beenquote:Op dinsdag 28 november 2023 10:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, was een ijspegel.
Die is wel wat groter hoorquote:
quote:Op dinsdag 28 november 2023 10:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die is wel wat groter hoor
Die zit wat beter ingepaktquote:
quote:Op dinsdag 28 november 2023 11:02 schreef Lovely het volgende:
Ik vanavond als er sneeuw valt [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 november 2023 11:02 schreef Lovely het volgende:
Aahhhhww....!quote:Op dinsdag 28 november 2023 11:02 schreef Lovely het volgende:
Gebruiken als richtingaanwijzerquote:
Enkeltje boeken naar de Noordpool voor jou en je honten. Probleem opgelostquote:Op dinsdag 28 november 2023 08:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet leuk![]()
Ik wil sneeuw
En dan de honden die helemaal uit hun dak gaan
In de sneeuw
quote:Op dinsdag 28 november 2023 11:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Enkeltje boeken naar de Noordpool voor jou en je honten. Probleem opgelost
Als je Geerdje meteen mee neemt maak je de rest van NL ook meteen zielsgelukkigquote:
quote:Op dinsdag 28 november 2023 11:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je Geerdje meteen mee neemt maak je de rest van NL ook meteen zielsgelukkig![]()
En je honten dan?quote:Op dinsdag 28 november 2023 11:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
als ik ga neem ik helemaal niemand mee
Wie...?quote:Op dinsdag 28 november 2023 11:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je Geerdje meteen mee neemt maak je de rest van NL ook meteen zielsgelukkig![]()
Ik ook, van Herman Finkers.quote:Op dinsdag 28 november 2023 12:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ken geen Geerd
wel een Gerard
quote:Op dinsdag 28 november 2023 12:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ook, van Herman Finkers.
Heldquote:
Naar KPD.quote:
Therethere.gifquote:
Dat weet jij dan weerquote:
Stig knows allquote:
Die hangt overal rond jaquote:
Staat altijd paraatquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op dinsdag 28 november 2023 12:34 schreef Sally het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Hou je ballen bij jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
*proest.quote:
Heb ik inmiddels wel door jaquote:Op dinsdag 28 november 2023 12:49 schreef Sally het volgende:
[..]
*proest.
sorry, die was té makkelijk![]()
Het is hier zonnigquote:Op dinsdag 28 november 2023 08:37 schreef greysbones het volgende:
De hele![]()
![]()
dag stomme regen
En als het dan eindelijk begint te sneeuwen
Is het water van moeder natuur op![]()
Nu wel!quote:
Nou ja dat staat is nog maar de vraagquote:
Het is hier geen KPDquote:Op dinsdag 28 november 2023 13:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou ja dat staat is nog maar de vraag
Zolang we geen bewijs hebben
quote:Op dinsdag 28 november 2023 13:12 schreef maily het volgende:
[..]
Kijk maar uit
NWS / Penis langlaufer bevriest tijdens wedstrijd
Lullig welquote:
Hiquote:Op dinsdag 28 november 2023 13:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hoi, hoe gaat het? Ik heb een beetje gekke dagen gehad
Wandeling is wel een goed idee, anders kom ik vandaag helemaal niet meer in de buurt van de 10k stappenquote:Op dinsdag 28 november 2023 13:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hi
Hier prima, net bij de kapper geweest, zo nog even een wandeling maken
Hoe is t daar? Hoezo gekke dagen?
Daar kom ik zelden in de buurtquote:Op dinsdag 28 november 2023 13:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wandeling is wel een goed idee, anders kom ik vandaag helemaal niet meer in de buurt van de 10k stappen
Pics van je haar.quote:Op dinsdag 28 november 2023 13:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hi
Hier prima, net bij de kapper geweest, zo nog even een wandeling maken
Hoe is t daar? Hoezo gekke dagen?
Alsnog gecondoleerd. Ook al had je dan niet zo'n band....quote:Op dinsdag 28 november 2023 14:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
Pics van je haar.
Nou donderdag is mijn opa overleden, niet geheel onverwacht hoor en had niet zo'n goede relatie met hem. Daarna nog verjaardagen gehad en net de uitvaart.
Dankjewel Sallyquote:Op dinsdag 28 november 2023 14:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Alsnog gecondoleerd. Ook al had je dan niet zo'n band....
Jij hebt al pics gehad dus niet zeurenquote:
Gecondoleerdquote:Op dinsdag 28 november 2023 14:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
Pics van je haar.
Nou donderdag is mijn opa overleden, niet geheel onverwacht hoor en had niet zo'n goede relatie met hem. Daarna nog verjaardagen gehad en net de uitvaart.
Gecondoleerd man!quote:Op dinsdag 28 november 2023 14:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
Pics van je haar.
Ow! Helemaal gemist heden ochtendquote:
Wat heb je gehaald?quote:
Voor jou een mindere ochtendquote:Op dinsdag 28 november 2023 14:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
Pics van je haar.
Gecondoleerd Mcquote:Op dinsdag 28 november 2023 14:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
Pics van je haar.
Och jee .... achterlijk hoe zulke dingen ineens allemaal tegelijk lijken te gebeurenquote:Op dinsdag 28 november 2023 14:00 schreef McGrath het volgende:
Gecondoleerd..quote:Op dinsdag 28 november 2023 14:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
Pics van je haar.
quote:
Bedanktquote:Op dinsdag 28 november 2023 18:09 schreef maily het volgende:
[..]
Och jee .... achterlijk hoe zulke dingen ineens allemaal tegelijk lijken te gebeuren.... veel verschillende emoties ...
Gecondoleerd
Ook al had je geen goede band, zoiets raakt je toch, op wat voor manier dan ook..quote:Op dinsdag 28 november 2023 19:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
[..]
Bedankt
Ja het was ook wel raar, want het is de vader van mijn moeder en mijn moeder was 2 dagen erna jarig en één van mijn beste vrienden ook. Gelukkig kon ik het wel goed loslaten omdat ik hem dus al een aantal jaar niet gezien heb en het eigenlijk een verschrikkelijke vent was, maar je bent er toch mee bezig.
Beetje koud maar wel lekkerquote:
En in het topic idd zó ongeveerquote:
Nu wel even weer...quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:10 schreef McGrath het volgende:
Goed om te heren dames en heer
Ik merk inderdaad dat het hier rustig is
Hahaha - nee hoor, dat is het echt niet.quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
Moet je lovely de schuld geven, die heeft mij hier weer heen gelokt, gelijk iedereen weer weg
Het gaat hier om de kwaliteit, niet om de kwantiteitquote:Op dinsdag 28 november 2023 21:10 schreef McGrath het volgende:
Goed om te heren dames en heer
Ik merk inderdaad dat het hier rustig is
Maar jij levert toch altijd kwaliteit?quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:24 schreef maily het volgende:
[..]
Het gaat hier om de kwaliteit, niet om de kwantiteit
Nee gelukkig niet.quote:
quote:
Ah hier wel, dacht dat het regen wasquote:Op dinsdag 28 november 2023 21:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
Net wel even, maar volgens mij alweer gestopt
Nee, hier nog niet, wordt wel verwacht.quote:
Doe mijn best, maar we doen het allemaal samen hequote:Op dinsdag 28 november 2023 21:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
Maar jij levert toch altijd kwaliteit?
Veel, het blijft hier niet liggen in ieder gevalquote:Op dinsdag 28 november 2023 21:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, hier nog niet, wordt wel verwacht.
Nou - als ik Sneeuwradar bekijk (en dat werd net ook in het Gelders weerbericht gezegd) - vooral Natte sneeuw.quote:Op dinsdag 28 november 2023 21:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Veel, het blijft hier niet liggen in ieder geval
Op de Veluwe zou het idd al eerder beginnen (ik keek het 'nieuws en weer' van 17 uur, wat elk uur herhaald wordt)quote:
Sneeuw hier Sallyquote:Op dinsdag 28 november 2023 21:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou - als ik Sneeuwradar bekijk (en dat werd net ook in het Gelders weerbericht gezegd) - vooral Natte sneeuw.
Maar... ik zie het lekker niet. ZIt lekker binnen en daarna ook slapen
Ik las het - dusquote:Op dinsdag 28 november 2023 21:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sneeuw hier Sally
Mini
Maar droog
Ja, fris is het zekerquote:Op dinsdag 28 november 2023 21:57 schreef greysbones het volgende:
Maar tis hier echt fris buiten
Zag dat de raampjes van auto’s al dicht vroren
Ja, mijn horloge gaf vanochtend bij het hardlopen -4 als gevoelstemperatuurquote:Op dinsdag 28 november 2023 21:57 schreef greysbones het volgende:
Maar tis hier echt fris buiten
Zag dat de raampjes van auto’s al dicht vroren
Misschien ligt er nog wel wat als morgen wakker wordtquote:Op dinsdag 28 november 2023 21:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Nou - als ik Sneeuwradar bekijk (en dat werd net ook in het Gelders weerbericht gezegd) - vooral Natte sneeuw.
Maar... ik zie het lekker niet. ZIt lekker binnen en daarna ook slapen
Ik wilde dikke vlokken die blijven liggen voor een dag of tweequote:
Wie weet. Mn moeder rijdt met de autoquote:Op dinsdag 28 november 2023 22:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien ligt er nog wel wat als morgen wakker wordt
Ik ook welquote:Op dinsdag 28 november 2023 22:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik wilde dikke vlokken die blijven liggen voor een dag of twee
Oeh lekkerquote:Op dinsdag 28 november 2023 21:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja, mijn horloge gaf vanochtend bij het hardlopen -4 als gevoelstemperatuur
Ik heb echt een heerlijk dekbedquote:Op dinsdag 28 november 2023 21:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, fris is het zeker![]()
Er gaat weer een warme kruik in mijn bedje komen vannacht... bij mn voetjes....
Die van mij was niet duurquote:Op dinsdag 28 november 2023 22:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb echt een heerlijk dekbed
Was duur
Maar die blijft zo lekker dik en warm![]()
Heb een Walra dekbedquote:Op dinsdag 28 november 2023 22:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Die van mij was niet duur(Aldi
) Maar wel lekker dik en warm
Ja, het was onder het vriespunt, met natte sneeuw. Dus hard rijden doorrijden was er niet meer bij.quote:Op dinsdag 28 november 2023 22:13 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik las inderdaad ook al wat waarschuwingen voor gladheid
Goedemorgen glasquote:
Ik ga zo ook eens wat anders doen. Account is tijdelijk vergrendeldquote:
Je wordt er pislink van!quote:
quote:Op woensdag 29 november 2023 07:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je wordt er pislink van!
quote:
Direct bellen met de helpdesk.. Ohnee die zijn pas om 8 uur open.quote:Op woensdag 29 november 2023 07:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ga zo ook eens wat anders doen. Account is tijdelijk vergrendeld
Hier niet gelukkig ...quote:Op woensdag 29 november 2023 07:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hier ook. En het heeft blijkbaar gesneeuwd ook.
Half 8, dus ik ben de eerstequote:Op woensdag 29 november 2023 07:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Direct bellen met de helpdesk.. Ohnee die zijn pas om 8 uur open.
Er zijn nog 25 wachtenden voor uquote:Op woensdag 29 november 2023 07:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Half 8, dus ik ben de eerste
Ik bel. Ik probeer het tegelijkertijd nog een keer. En nu werkt hetquote:Op woensdag 29 november 2023 07:30 schreef maily het volgende:
[..]
Er zijn nog 25 wachtenden voor u
En dan zo'n zeikmuziekje ....
quote:Op woensdag 29 november 2023 07:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik bel. Ik probeer het tegelijkertijd nog een keer. En nu werkt het
Ze vrezen me al
Hier is het alleen nat.quote:Op woensdag 29 november 2023 08:44 schreef Sally het volgende:
Nou,, het ligt alleen nog op het grasveld (een beetje) en de autoruiten, de rest is weggesmolten.
Lovquote:Op woensdag 29 november 2023 10:11 schreef Lovely het volgende:
Hier alles al weg, viel ook te weinig, maar het is droog en de zon schijnt
quote:Op woensdag 29 november 2023 10:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik heb het niet getimed, maar denk inderdaad zoiets
Get in linequote:
Ej Gebrokenglasquote:
Hee Lovely. Ja 't gaat. Met jou?quote:Op woensdag 29 november 2023 17:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ej Gebrokenglas
Hoe is t ermee? Ik moet wel even wennen aan je UI
Gaat z'n gangetjequote:Op woensdag 29 november 2023 17:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hee Lovely. Ja 't gaat. Met jou?
Ja die UI is eens wat anders. Ik gooi de oude er wel weer eens een keer voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Verandering van UI doet ehm ... posten?quote:Op woensdag 29 november 2023 17:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja die UI is eens wat anders. Ik gooi de oude er wel weer eens een keer voor.
quote:Op woensdag 29 november 2023 20:32 schreef maily het volgende:
[..]
Verandering van UI doet ehm ... posten?
Sallykequote:
quote:
quote:
quote:
Whats wrong!quote:Op donderdag 30 november 2023 10:00 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Nog steeds niet goedhoe issie met jou??
Het sneeeuuuwttquote:Op donderdag 30 november 2023 10:00 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Nog steeds niet goedhoe issie met jou??
En echt kak dat je nog niet lekker opknapt Moonquote:
Ohhhh ga zo even kijkenquote:
Jaa balenquote:Op donderdag 30 november 2023 10:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
En echt kak dat je nog niet lekker opknapt Moon
Goed vitamine nemen Moonquote:Op donderdag 30 november 2023 10:03 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ohhhh ga zo even kijken![]()
![]()
![]()
sneeuw
[..]
Jaa balenben zo moe
Doe ik lieve greysquote:Op donderdag 30 november 2023 10:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Goed vitamine nemen Moon
Rustig aan
Geduld
Greysquote:
M00Nquote:
Maar alleen als ie ijs en ijskoud is.quote:Op donderdag 30 november 2023 10:09 schreef Zucht. het volgende:
Ziekjes dus?
Jägermeister werkt tegen beginnende verkoudheid enzo
Die ligt niet voor niets altijd in de vriezerquote:Op donderdag 30 november 2023 10:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar alleen als ie ijs en ijskoud is.
Vroegahhh wisten ze nog wat reclame maken wasquote:Op donderdag 30 november 2023 10:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar alleen als ie ijs en ijskoud is.
Ik was al aan het zoekenquote:Op donderdag 30 november 2023 10:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vroegahhh wisten ze nog wat reclame maken was
Zware alcohol mag volgens mij nog maar nauwelijks op de reclame in NLquote:Op donderdag 30 november 2023 10:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vroegahhh wisten ze nog wat reclame maken was
Ooh jeequote:
Deze!quote:Op donderdag 30 november 2023 10:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik was al aan het zoeken
Er was er eentje waarin ijsmeesters het ijs aan het testen zijn en er eentje doorheen zakt. Maar die kan ik niet vinden
Is dat zo?quote:Op donderdag 30 november 2023 10:09 schreef Zucht. het volgende:
Ziekjes dus?
Jägermeister werkt tegen beginnende verkoudheid enzo
Ach in Jagermeister zitten kruiden, die helpenquote:Op donderdag 30 november 2023 10:26 schreef maily het volgende:
[..]
Is dat zo?
Ik denk dan dat elke borrel wel helpt als je denkt verkouden te worden.
Een glaasje drinken en dan meteen je warme bed in.
Laat goed voor je zorgen en/of doe het zelf ook.quote:Op donderdag 30 november 2023 10:03 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ohhhh ga zo even kijken![]()
![]()
![]()
sneeuw
[..]
Jaa balenben zo moe
quote:Op donderdag 30 november 2023 10:26 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Ach in Jagermeister zitten kruiden, die helpen
Tot zoquote:Op donderdag 30 november 2023 11:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dadelijk wel even wandelen
Tot zoquote:
Jij mag ook hoorquote:
Alweer? Zeggen ze toch al vaker...quote:Op donderdag 30 november 2023 11:29 schreef maily het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)enlang-geen-internet
Enorme zonnestormen verwacht eind 2023; kans op wekenlang geen internet😱
quote:Op donderdag 30 november 2023 11:30 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Alweer? Zeggen ze toch al vaker...
quote:Op donderdag 30 november 2023 11:33 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Gaan we toch lekker een bordspel doen of eerder naar bed
quote:
O jawel hoor, beetje behelpen gaat het wel goed, alleen tja toch maar eff wat meer cash in huis halen.quote:Op donderdag 30 november 2023 11:37 schreef greysbones het volgende:
De wereld kan niet meer zonder internet
Dus geloof er niks van dat dit zomaar zou gebeuren.
Live monopolyquote:Op donderdag 30 november 2023 11:38 schreef Zucht. het volgende:
[..]
O jawel hoor, beetje behelpen gaat het wel goed, alleen tja toch maar eff wat meer cash in huis halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |