@heywooduquote:De temperaturen onder het vriespunt in Ruka in het noorden van Finland hebben hun tol geëist van de Zweedse langlaufer Calle Halfvarsson. Tijdens een massastart over 20 kilometer afgelopen zondag was het zo koud dat hij elk gevoel in zijn geslachtsdeel was verloren.
Toen de race begon, kelderde het kwik naar min 15 graden. De 34-jarige Halfvarsson kwam na een bitterkoude wedstrijd uiteindelijk als 18e over de streep om zich vervolgens naar de tent te haasten waar hij het zaakje weer kon opwarmen.
„Ik had mijn penis echt bevroren, ik moest daar tien minuten blijven liggen om hem op te warmen”, vertelde Halfvarsson aan de Zweedse krant Expressen.
De temperaturen in Noord-Finland zijn al eerder gevaarlijk gebleken voor mannelijke langlaufers, omdat hun dunne pakken en onderlagen minimale bescherming bieden tegen de kou. Het was dan ook niet de eerste keer voor Halfvarsson dat zijn penis was bevroren.
„Het is een geluk dat mijn tweede kind op komst is, want het zal in de toekomst moeilijk worden als ik zo doorga”, zei Halfvarsson lachend.
Jaja als je dit bewust meer dan eens laat gebeuren dan is het een fetisj hoor.quote:Op dinsdag 28 november 2023 06:30 schreef de_boswachter het volgende:
Het was dan ook niet de eerste keer voor Halfvarsson dat zijn penis was bevroren.
Bijzonder. Tijdens de Spelen vorig jaar was het Remi Lindholm die dit overkwam en ook voor hem was het niet de eerste keerquote:Op dinsdag 28 november 2023 06:30 schreef de_boswachter het volgende:
Het was dan ook niet de eerste keer voor Halfvarsson dat zijn penis was bevroren.
Zou het dan net zo gaan tintelen als in je handen?quote:Op dinsdag 28 november 2023 09:23 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[ afbeelding ]
en dan een erectie krijgen als je opwarmt in een sauna, wat een pijn moet dat zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |