koffie drinkequote:Op maandag 27 november 2023 22:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gelijk JA zeggen kan ie ook niet. Regeren met de PVV uitleggen als laatste mogelijk, het moest, het kon niet anders. Is makkelijker dan gelijk koffie drinken met hem.
Het is best vreemd als je voor het eerst in de kamer zit, dat je dan gelijk als kamerlid al een hoge toon mag aanslaan over wel/niet regeren.quote:Op maandag 27 november 2023 22:13 schreef Hexagon het volgende:
Pieter zal denk ik nog enkele fractieleden moeten sensibiliseren voor hij ja kan zeggen.
Ja dat mag. In principe heeft ieder kamerlid dezelfde rechten.quote:Op maandag 27 november 2023 22:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is best vreemd als je voor het eerst in de kamer zit, dat je dan gelijk als kamerlid al een hoge toon mag aanslaan over wel/niet regeren.
Pieter is wel de leider he.
Ze hebben niet een structuur a la PVV natuurlijk. Teveel macht kan je als leider ook breken als een deel weigert mee te doen en te dreigen met scheuring of afzetting als lijsttrekker.quote:Op maandag 27 november 2023 22:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is best vreemd als je voor het eerst in de kamer zit, dat je dan gelijk als kamerlid al een hoge toon mag aanslaan over wel/niet regeren.
Je snapt heel goed wat ik bedoel.quote:Op maandag 27 november 2023 22:18 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja dat mag. In principe heeft ieder kamerlid dezelfde rechten.
Dus nu mag Pieter ervaren hoe vervelend hij was.
Maar in tegenstelling tot Geert is het geen dictator. Het zou ook wel heel vreemd zijn als het bij niemand van de NSC-fractie zou wringen om met de PVV te gaan regeren.quote:Op maandag 27 november 2023 22:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nja of iedereen zou toevallig een rechterflanker zijn, maar dat is ook niet het geval.quote:Op maandag 27 november 2023 22:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar in tegenstelling tot Geert is het geen dictator. Het zou ook wel heel vreemd zijn als het bij niemand van de NSC-fractie zou wringen om met de PVV te gaan regeren.
Jawel, zo werkt het staatsrecht. Je stemrecht is niet afhankelijk van hoelang je er al zit.quote:Op maandag 27 november 2023 22:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je snapt heel goed wat ik bedoel.
Pieter had al zijn strepen verdiend, nr 15 van de lijst zonder enige ervaring hoeft niet gelijk heel veel inspraak te verwachten over zeer fundamentele kwesties.
Het is net het oude CDAquote:Op maandag 27 november 2023 22:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Nja of iedereen zou toevallig een rechterflanker zijn, maar dat is ook niet het geval.
Maar als het maar blijft voortduren die formatie dan moet van de Burg steeds maar doorgaan met smeken om opvang voor de buitenlandse werkzoekenden op te sluitenquote:Op maandag 27 november 2023 22:21 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Jawel, zo werkt het staatsrecht. Je stemrecht is niet afhankelijk van hoelang je er al zit.
nou nou dat zou pas lachen zijn he,quote:Op maandag 27 november 2023 22:26 schreef Hexagon het volgende:
Zou wat zijn als er een stel NSC kamerleden ineens met een burnout thuis komen zitten door Pieter zijn sensibilisering.
Bij de PVV achterban gedeeltelijk terecht.quote:Op maandag 27 november 2023 20:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En mensen wegzetten als racist en homohater, wat is dat?
Kan denk ik maar niet geloven dat een deel van zijn achterban Geert is nagelopen.quote:Op maandag 27 november 2023 22:30 schreef TheVulture het volgende:
Het is wel echt knap dat Frans Timmermans met afstand zo onsympathiek over blijft komen he... net ook weer bij Beau. Vleesgeworden verzuurde plucheplakker.
Tijd voor de opticien.quote:Op maandag 27 november 2023 21:26 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
de waarheid mag niet naar buiten he
het geschreeuw om hulp van de VVD zelf, misschien wat meer miljarden naar Stikstof?? Zal dat helpen ?
VVD of GL ik zie het verschil niet meer
Ik denk dat Rob Jetten snel de oppositieleider is.quote:Op maandag 27 november 2023 22:30 schreef TheVulture het volgende:
Het is wel echt knap dat Frans Timmermans met afstand zo onsympathiek over blijft komen he... net ook weer bij Beau. Vleesgeworden verzuurde plucheplakker.
weet je wat ?quote:
Het zou voor de verandering leuk zijn als het klopt wat je stelt, maar zoals zo vaak is dat niet het geval.quote:Op maandag 27 november 2023 22:38 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
weet je wat ?
Mensen zijn het spuugzat dat gezever over stikstof en volop weilanden opkopen maar geen woningen bouwen en op de paar woningen die er zijn, de asielzoekers voorrang geven , dat is pas frustratie
Dan gaat men PVV stemmen en het kan nog veeel erger
Van alle oppositiepartijen heeft hij de grootste bek inderdaad, vooral als het 1-op-1 tegen Wilders in de Kamer is.quote:Op maandag 27 november 2023 22:36 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk dat Rob Jetten snel de oppositieleider is.
Jetten kan als een wat gladde droogkloot, vooral beter met dat soort lui omgaan. Ik denk dat Timmermans al snel de pispaal is van de fractievoorzitters van de coalitie.quote:Op maandag 27 november 2023 22:47 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Van alle oppositiepartijen heeft hij de grootste bek inderdaad, vooral als het 1-op-1 tegen Wilders in de Kamer is.
Marijnissen ook wel maar niet zo groot als de bek van haar vader.
Ik meen eens gehoord te hebben dat hij (Timmermans) geen interesse had om in de fractie te gaan zitten als hij niet meeregeert - is hij bijgedraaid?quote:Op maandag 27 november 2023 22:49 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Jetten kan als een wat gladde droogkloot, vooral beter met dat soort lui omgaan. Ik denk dat Timmermans al snel de pispaal is van de fractievoorzitters van de coalitie.
Grapjas.quote:Op maandag 27 november 2023 22:50 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
o ja, je weet niets, echt niets
[..]
klopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |