daar kom ik Goddank niet, Wat een ellendequote:Op donderdag 30 november 2023 12:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Duidelijk geen vrouw van de horeca. In kroegen, kantines word je ermee kapot gegooid.
Desondanks kan niet ontkent worden dat het een ruknummer is...quote:Op donderdag 30 november 2023 12:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Duidelijk geen vrouw van de horeca. In kroegen, kantines word je ermee kapot gegooid.
In grote lijnen. Wat ik nog moet schrappen/aanpassen hangt voornamelijk af van de eventuele toevoegingen aan de keuzelijst.quote:Op woensdag 29 november 2023 13:33 schreef ok01 het volgende:
Over twee dagen stemmen![]()
Hebben jullie je lijstje al klaar liggen?
Dat heb ik ook niet ontkend.quote:Op donderdag 30 november 2023 12:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Desondanks kan niet ontkent worden dat het een ruknummer is...
Ik heb de Top 40 niet zo in de gaten gehouden dit jaar, dus het is nu pas voor het eerst dat ik van dit nummer hoor.quote:Op donderdag 30 november 2023 12:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
David Kushner - Daylight komt er makkelijk in, toch? Beetje jammer dat de LIDL-versie van Bon Iver er dan wél in komt.
Dank voor deze bevestiging...quote:Op donderdag 30 november 2023 12:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat heb ik ook niet ontkend.
De Bankzitters zwaaien nu vanaf de bank naar je.quote:Op donderdag 30 november 2023 12:53 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik heb de Top 40 niet zo in de gaten gehouden dit jaar, dus het is nu pas voor het eerst dat ik van dit nummer hoor.
6x gedraaid op Radio 2, ik weet niet of ie dan populair genoeg gaat zijn.
lolquote:Op donderdag 30 november 2023 12:54 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
De Bankzitters zwaaien nu vanaf de bank naar je.
Hoe zit dat met The Last Dinner Party - Nothing Matters? Als je het over perfecte Radio2-nummertjes hebt.quote:Op donderdag 30 november 2023 12:53 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik heb de Top 40 niet zo in de gaten gehouden dit jaar, dus het is nu pas voor het eerst dat ik van dit nummer hoor.
6x gedraaid op Radio 2, ik weet niet of ie dan populair genoeg gaat zijn.
Haha, maar daar noem je ook een act met een dominante fanbase.quote:Op donderdag 30 november 2023 12:54 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
De Bankzitters zwaaien nu vanaf de bank naar je.
1x gedraaidquote:Op donderdag 30 november 2023 12:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hoe zit dat met The Last Dinner Party - Nothing Matters? Als je het over perfecte Radio2-nummertjes hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2023 was (lees: is) een prima muziekjaar. Je moet alleen wat verder willen kijken dan de Top 40 of de playlist van Radio 2. Je moet zelf wat tijd en energie willen steken in de zoektocht naar nieuwe muziek.quote:Op donderdag 30 november 2023 11:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
2023 vind ik sowieso een matig muziekjaar. Ook weinig leuk spul in de Top 40. Veel dance/techno of remixtroep.
Die worden volgens mij enkel op Kink gedraaid. Hebben mij wel flink teleurgesteld door niet op te komen dagen als voorprogramma bij Hozier afgelopen dinsdagquote:Op donderdag 30 november 2023 12:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hoe zit dat met The Last Dinner Party - Nothing Matters? Als je het over perfecte Radio2-nummertjes hebt.
Ach, vrij aandoenlijk hoe je de plank hier misslaat. Ik luister al een jaar of wat niet meer naar Radio 2.quote:Op donderdag 30 november 2023 13:01 schreef DJ11 het volgende:
Je moet alleen wat verder willen kijken dan de Top 40 of de playlist van Radio 2. Je moet zelf wat tijd en energie willen steken in de zoektocht naar nieuwe muziek.
Ah, een vriendin van mij was daarheen. Uiteindelijk was de iconische Birdy het voorprogramma.quote:Op donderdag 30 november 2023 13:05 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Die worden volgens mij enkel op Kink gedraaid. Hebben mij wel flink teleurgesteld door niet op te komen dagen als voorprogramma bij Hozier afgelopen dinsdag
Als je toch zo uit de hoogte doet, mag je altijd mijn lijst aanvullen of tips geven.quote:Op donderdag 30 november 2023 13:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
2023 was (lees: is) een prima muziekjaar. Je moet alleen wat verder willen kijken dan de Top 40 of de playlist van Radio 2. Je moet zelf wat tijd en energie willen steken in de zoektocht naar nieuwe muziek.
Ja dat werd vrij zwaarmoedig het hoofdprogramma in met Birdy als opwarmer.quote:Op donderdag 30 november 2023 13:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ah, een vriendin van mij was daarheen. Uiteindelijk was de iconische Birdy het voorprogramma.
Mooie playlist. Van zoveel aandacht voor The National en Lana word ik altijd gelukkigquote:Op donderdag 30 november 2023 13:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
2023's music · Playlist · 47 songs
Vind ik niet erg. Perfecte timing wel van McGowan. Summer in Siam mag er ook wel inquote:Op donderdag 30 november 2023 13:17 schreef pipster het volgende:
Fairytale of New York knal omhoog dit jaar.
quote:Op donderdag 30 november 2023 13:13 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Mooie playlist. Van zoveel aandacht voor The National en Lana word ik altijd gelukkig(overigens nog geen nummers van Laugh Track, is dat bewust?)
Een paar nummers die bij mij hoog gaan scoren dit jaar in m'n eindlijst:
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 30 november 2023 13:17 schreef pipster het volgende:
Fairytale of New York knal omhoog dit jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |