Taylor Swift denk ik wel. Meest gestreamde artiest op Spotify. Maan en Goldband meest populaire nummer.quote:Op donderdag 30 november 2023 12:29 schreef NailQueen het volgende:
Omdat 2023 zo'n matig jaar was verwacht ik Engelbewaarder als hoogste binnenkomer. Of alsnog Taylor Swift. Misschien Loreen - Tattoo.
Je kunt van Engelbewaarder vinden wat je wilt maar een grote hit was het wel. En daarbij was Goldband vorig jaar ook de hoogste binnenkomer.
Belgen staan ook wel wat meer open voor muziek die niet aan de standaard kantoorsmaak voldoet. Als het dan ook nog vers in het geheugen ligt, kan het snel gaan.quote:Op donderdag 30 november 2023 15:32 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Oh ja, met die cover van Monique Smit. Je moet het wel in perspectief zien, want Kate Bush steeg vorig jaar ook niet de top 10 in en Break My Stride kwam ook maar rond 1500 binnen.
Behalve bij de Tijdoze zijn de Belgen ook nogal hypegevoelig. Ooit vond ik de Donna 1000 een leuke lijst om muziek te ontdekken, maar in de MNM top 1000 staat gewoon 2x Pommelien Thijs in de top 7quote:Op donderdag 30 november 2023 16:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Belgen staan ook wel wat meer open voor muziek die niet aan de standaard kantoorsmaak voldoet. Als het dan ook nog vers in het geheugen ligt, kan het snel gaan.
Komt goed Peacequote:Op donderdag 30 november 2023 20:40 schreef peaceman het volgende:
Als iedereen hier weer een een fok top lijst wil, dan graag zo hier op fok zetten:
Artiest - titel
En verder geen onnodige haakjes of jaartallen.
Dat scheelt mij uren werk.
Deze sprong er bij mij ook uit als één van de beste nummers in je lijst. Ik heb die zelf ook maar eens even opgeslagen om nog eens goed terug te luisteren.quote:Op donderdag 30 november 2023 13:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik van het einde moet vinden, maar ik neig naar deze op #1.
Lolwat, wat sympathiek ditquote:Op donderdag 30 november 2023 23:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Deze sprong er bij mij ook uit als één van de beste nummers in je lijst. Ik heb die zelf ook maar eens even opgeslagen om nog eens goed terug te luisteren.![]()
Je vroeg om suggesties, als aanvulling op je lijst. Ik heb je lijst globaal beluisterd om een indruk te krijgen van wat ongeveer je smaak is. Dat heeft geleid tot deze lijst van - niet minder dan - 50 suggesties. Hopelijk pik je er nog wat leuks uit, ik ben benieuwd.
Alaphilippe_ · Playlist · 50 songs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
Keuzelijst moet juist uitgebreider.quote:Op vrijdag 1 december 2023 08:31 schreef Cassa95 het volgende:
Laten we hopen dat:
1. Radio 2 niet grappig doet met (albumversie) toevoegen of met net andere spellingen van artiesten
2. Dat ze eindelijk eens wat nummers van de keuzelijst af durven te gooien
3. Dat ze geluisterd hebben naar mijn adviezen
Ik bedoelde dan ook vooral al die volledige albumsquote:Op vrijdag 1 december 2023 08:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Keuzelijst moet juist uitgebreider.
Nee 9843 platen waarvan de helft minder dan 5 stemmen krijgt is echt veel te veel.quote:Op vrijdag 1 december 2023 08:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Keuzelijst moet juist uitgebreider.
Daar doel ik uiteraard op. Maar ook dat bepaalde grotere artiesten best met meer dan 8 nrs in de keuzelijst mogen als elke scheet van bepaalde andere artiesten er wel in staat.quote:Op vrijdag 1 december 2023 08:37 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Nee 9843 platen waarvan de helft minder dan 5 stemmen krijgt is echt veel te veel.
Edit: het zijn inderdaad die volledige albums. Als er wat ontbrekende artiesten zouden worden toegevoegd is dat natuurlijk wel een vooruitgang.
Ik opende hem net en ik zag een nieuwe 2Pac, dus reken er maar op dat er van alles veranderd is.quote:Op vrijdag 1 december 2023 08:53 schreef Cassa95 het volgende:
10cc heeft er in ieder geval voor het vierde jaar op rij platen bijgekregen: van 5 naar 6 naar 7 naar 9 naar 11.
Ik ga aan de slag
Wel op de keuzelijst. Good 4 you stond niet in de Top2000.quote:Op vrijdag 1 december 2023 09:00 schreef MielMonteur het volgende:
Stonden de Rodrigo's (drivers license & good 4 u) er allebei vorig jaar al in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |