SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat resulteert in deze ranking: https://www.dartsrankings.com/pc
En de volgende loting:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En speelschema:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prijzengeld
Winner (1) £120,000
Runner-Up (1) £60,000
Semi-finalists (2) £30,000
Quarter-finalists (4) £20,000
Last 16 (Third round) (8) £10,000
Last 32 (Second round) (16) £6,500
Last 64 (First round) (32) £3,000
Eerdere winnaars
2022: Michael van Gerwen
2021: Peter Wright
2020: Michael van Gerwen
2019: Michael van Gerwen
2018: Daryl Gurney![]()
DRT is doodquote:Op zondag 26 november 2023 21:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Toch nog tot n tweede topic gekomen
Makkelijk eerste![]()
Begint weer prima te leven dit weekend. Morgen qualifier en lotinggenot. Dan lakeside en dan weer pdc wk en q school. Prima anderhalve maand.quote:Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Littler heeft trouwens een heerlijke truc als hij bijvoorbeeld 60 over heeft. Dan gooit hij de single 20 vlak naar het bord waardoor hij zijn pijl op de dubbel eroverheen kan gooien. Ik heb zoiets nog nooit gezien![]()
![]()
Luke Littler gaat het jeugd-WK winnen, een geweldige WK-voorronde neerzetten en dan tegen een buitenaardse Joe Cullen onderuit.
/CoreyCadbyPoems![]()
Cadbygod wat een spelerquote:Op zondag 26 november 2023 21:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Luke Littler gaat het jeugd-WK winnen, een geweldige WK-voorronde neerzetten en dan tegen een buitenaardse Joe Cullen onderuit.
/CoreyCadbyPoems![]()
In ieder geval iemand die vervelend gaat overperformen. Daar durf ik mijn huis op te zetten.quote:Op zondag 26 november 2023 21:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
/CoreyCadbyPoemsReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Het zal wel weer een feest worden. Alhoewel veel stamgasten van afgelopen jaren verdwenen zijn de laatste tijd. @Tagliano , @JR-Style-93 en die NSB’er Wuppie om er een paar te noemen.quote:Op zondag 26 november 2023 21:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Begint weer prima te leven dit weekend. Morgen qualifier en lotinggenot. Dan lakeside en dan weer pdc wk en q school. Prima anderhalve maand.
En geen werkende dartstreams.de is ook kut. Kijken via Goldenshowers of Twitch is het hem niet helemaal.Makkelijk eerste![]()
En live darts data dat in de reet geneukt isquote:Op zondag 26 november 2023 22:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het zal wel weer een feest worden. Alhoewel veel stamgasten van afgelopen jaren verdwenen zijn de laatste tijd. @:tagliano , @:jr-style-93 en die NSB’er Wuppie om er een paar te noemen.
En geen werkende dartstreams.de is ook kut. Kijken via Goldenshowers of Twitch is het hem niet helemaal.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Die eer zal vast aan Noppert of Schindler toebedeeld zijn.quote:Op zondag 26 november 2023 21:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
In ieder geval iemand die vervelend gaat overperformen. Daar durf ik mijn huis op te zetten.![]()
Is tagliano helemaal weg?quote:Op zondag 26 november 2023 22:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het zal wel weer een feest worden. Alhoewel veel stamgasten van afgelopen jaren verdwenen zijn de laatste tijd. @:tagliano , @:jr-style-93 en die NSB’er Wuppie om er een paar te noemen.
En geen werkende dartstreams.de is ook kut. Kijken via Goldenshowers of Twitch is het hem niet helemaal.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Viaplay is binnen een jaar failliet, dat geeft hoop.quote:Op zondag 26 november 2023 22:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En geen werkende dartstreams.de is ook kut. Kijken via Goldenshowers of Twitch is het hem niet helemaal.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik mis de openingsdag, heb ik al gezien.quote:Op zondag 26 november 2023 22:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
En na de kerst zoek ik ook het warme bad op in verdere oorden.![]()
IPTV genotquote:Op zondag 26 november 2023 22:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En geen werkende dartstreams.de is ook kut. Kijken via Goldenshowers of Twitch is het hem niet helemaal.![]()
Van Veen sinds de EC z'n topvorm niet echt meer kunnen aantikken. Slechte timing richting wk.Sowieso van gerwen de enige nler die weer in vorm aan t raken is.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Ik ben daar nog wel bij denk ik, maar mijn vriendin vertrekt dan naar haar ouders in de VS en zelf ben ik jarig dat weekend met alle festiviteiten erom heen, dus weinig activiteit van mij.quote:Op zondag 26 november 2023 22:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik mis de openingsdag, heb ik al gezien.
Die week daarna tot aan de Kerst zal ik wel actief aansluiten(en daarna minder, want vakantie en in enkele landen waar ik ben geen Viaplay ontvangst)
Makkelijk eerste![]()
Ik moet 15 december gewoon darten, m'n jongen.quote:Op zondag 26 november 2023 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben daar nog wel bij denk ik, maar mijn vriendin vertrekt dan naar haar ouders in de VS en zelf ben ik jarig dat weekend met alle festiviteiten, dus weinig activiteit van mij.
Die week daarna tot aan de Kerst zal ik wel actief aansluiten(en daarna minder, want vakantie en in enkele landen waar ik ben geen Viaplay ontvangst)
![]()
Vriendin uit de VS, lekker bezig. Redneck?quote:Op zondag 26 november 2023 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben daar nog wel bij denk ik, maar mijn vriendin vertrekt dan naar haar ouders in de VS en zelf ben ik jarig dat weekend met alle festiviteiten erom heen, dus weinig activiteit van mij.
Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Doet mij denken aan die jonge spits bij Dortmund, maar dan in een darterslichaam (lol)quote:Makkelijk eerste![]()
Die rednecks hebben toch geen idee wat Nederland precies is, laat staan dat ze hier zijn.quote:Op zondag 26 november 2023 22:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vriendin uit de VS, lekker bezig. Redneck?
New York, dus blauw.Makkelijk eerste![]()
Die gaat lekker rondneuken in de vs boh @de_boswachterquote:Op zondag 26 november 2023 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben daar nog wel bij denk ik, maar mijn vriendin vertrekt dan naar haar ouders in de VS en zelf ben ik jarig dat weekend met alle festiviteiten erom heen, dus weinig activiteit van mij.
![]()
Van Veen bezwijkt onder een bovenaardse, niet te vatten druk. De druk van de Premier League is nog mild.![]()
Die worp van Giejan doet al wat geforceerd aan, ik voorzien een pijltjeritus toekompst.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Junkfoodquote:Op zondag 26 november 2023 22:12 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Vroeg begonnen met roken + drinken gok ik.![]()
Ik ben er dit jaar weer bij.quote:Op zondag 26 november 2023 22:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En geen werkende dartstreams.de is ook kut. Kijken via Goldenshowers of Twitch is het hem niet helemaal.
Ik hoop dat @Alaphilippe_ de darts nostradamus van bijna 10 jaar geleden alsnog gaat scoren![]()
![]()
Heeft die al gehadquote:Op zondag 26 november 2023 22:12 schreef Mani89 het volgende:
Die worp van Giejan doet al wat geforceerd aan, ik voorzien een pijltjeritus toekompst.![]()
![]()
Ik denk dat ik dit jaar wel de boel kan organiseren. Vorig jaar had ik een onmenselijke rollercoaster naar de vakantie.quote:Op zondag 26 november 2023 22:13 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik ben er dit jaar weer bij.
Ik hoop dat @:Alaphilippe_ de darts nostradamus van bijna 10 jaar geleden alsnog gaat scoren![]()
@Tagliano niet meer gepost sinds januari?quote:Op zondag 26 november 2023 22:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En geen werkende dartstreams.de is ook kut. Kijken via Goldenshowers of Twitch is het hem niet helemaal.![]()
![]()
Dat zou ik leuk vindenquote:Op zondag 26 november 2023 22:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit jaar wel de boel kan organiseren. Vorig jaar had ik een onmenselijke rollercoaster naar de vakantie.![]()
![]()
CORREDquote:Op zondag 26 november 2023 22:14 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
@:Tagliano niet meer gepost sinds januari?![]()
Echte neukteugelsquote:Op zondag 26 november 2023 22:15 schreef Kopiko het volgende:
Niet bepaald little heupjes, overigens.![]()
Hoop t niet voor m. Ben er al n jaar zoet mee. Geen pretje ouwe reus.quote:Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Zwak afweersysteem genotquote:Op zondag 26 november 2023 22:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hoop t niet voor m. Ben er al n jaar zoet mee. Geen pretje ouwe reus.![]()
Vaccin?quote:Op zondag 26 november 2023 22:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hoop t niet voor m. Ben er al n jaar zoet mee. Geen pretje ouwe reus.![]()
Nou hoezee, terug naar niet uitgezonden middagsessies, ein-de-loze reclames en moeilijkdoenerij om terug te kijken in plaats van genottelijk terug te kijken streams van Viaplay.quote:Op zondag 26 november 2023 22:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Viaplay is binnen een jaar failliet, dat geeft hoop.![]()
Stokpaardje afgevinkt. Geef het darts terug aan het volk.quote:Op zondag 26 november 2023 22:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nou hoezee, terug naar niet uitgezonden middagsessies, ein-de-loze reclames en moeilijkdoenerij om terug te kijken in plaats van genottelijk terug te kijken streams van Viaplay.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
@Dr_Flash is doorgaans wel bereid te tellen.quote:Op zondag 26 november 2023 22:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit jaar wel de boel kan organiseren. Vorig jaar had ik een onmenselijke rollercoaster naar de vakantie.
Het uitslagenvoorspelspel moet ook doorgaan natuurlijk![]()
![]()
Neem IPTV 50¤ p jaar alles kijken wat je wilt inclusief alle streamingdiensten etc etcquote:Op zondag 26 november 2023 22:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nou hoezee, terug naar niet uitgezonden middagsessies, ein-de-loze reclames en moeilijkdoenerij om terug te kijken in plaats van genottelijk terug te kijken streams van Viaplay.![]()
We zullen dit jaar maar een bingo in elkaar moeten flansenquote:Op zondag 26 november 2023 22:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die is er ook mee gestopt (met PDC althans). Kwaad, woedend op de PDC.
Om de twijfelaars over te halen om naar Viaplay te gaan. Na een maand loopt je abonnement toch automatisch af (want dan bestaat Viaplay niet meer)Makkelijk eerste![]()
Zolang ik maar nooit meer darten hoef te kijken bij de Belg die denken dat ze veldrijden becommentariëren.Makkelijk eerste![]()
Vorig jaar had ik een zwaar studietraject erop zitten en moest ik nog de vrijdag voor de vakantie nog een keer mentaal/emotioneel naar de tering gaan. Dit jaar ga ik zen naar de vakantie. Komt goed.quote:Op zondag 26 november 2023 22:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
@:Dr_Flash is doorgaans wel bereid te tellen.
Het uitslagenvoorspelspel moet ook doorgaan natuurlijk![]()
Vakantie. Deze man bulkt van het geldquote:Op zondag 26 november 2023 22:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik een zwaar studietraject erop zitten en moest ik nog de vrijdag voor de vakantie nog een keer mentaal/emotioneel naar de tering gaan. Dit jaar ga ik zen naar de vakantie. Komt goed.![]()
Van 4 tot 14 januari naar Sevilla ouwe rukbeer.quote:Op zondag 26 november 2023 22:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vakantie. Deze man bulkt van het geld![]()
November tekent zich door gemiddeldes van rond de 80.quote:Op zondag 26 november 2023 21:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Als ik die cijfers van Jelle op de NDB Ranking zag, heb ik er niet veel vertrouwen in verder.
Soulgier Gates rijgt de hoge gemiddeldes ondertussen aaneen in de Modus Super Series.![]()
Ik niet. Geen geld, gaat allemaal naar de kleine hequote:Op zondag 26 november 2023 22:28 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Van 4 tot 14 januari naar Sevilla ouwe rukbeer.![]()
Kinderen zijn o zo leuk.quote:Op zondag 26 november 2023 22:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik niet. Geen geld, gaat allemaal naar de kleine he![]()
Leuk dat ie hier altijd goed is Koert, maar de laatste keer WK-winst is bijna 5 jaar geleden. Gaat ook nu niet lukken.![]()
Had corona jaar hem moeten pakken maarja. Met deze vorm topfavoriet in ieder gevalquote:Op zondag 26 november 2023 22:41 schreef Pino112 het volgende:
Leuk dat ie hier altijd goed is Koert, maar de laatste keer WK-winst is bijna 5 jaar geleden. Gaat ook nu niet lukken.![]()
Mwah, hij is geen WK-choker. Sinds zijn laatste winst zat er één bizarre 0-5 tegen een absurd schroeiende Chisnall bij maar verder twee keer de finale tegen een klasse tegenstander verloren en één keer CORREDquote:Makkelijk eerste![]()
Finale tegen smiss had hij ook moeten winnen. Miste net wat dubbels rond set 3-4 geloof ik. Gooi je die sta je 2 sets voor, andere wedstrijd dit datquote:Op zondag 26 november 2023 23:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, hij is geen WK-choker. Sinds zijn laatste winst zat er één bizarre 0-5 tegen een absurd schroeiende Chisnall bij maar verder twee keer de finale tegen een klasse tegenstander verloren en één keer CORRED![]()
(lol).quote:Op zondag 26 november 2023 23:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Finale tegen smiss had hij ook moeten winnen. Miste net wat dubbels rond set 3-4 geloof ik. Gooi je die sta je 2 sets voor, andere wedstrijd dit dat![]()
Zou het wat uitmaken? Hij eindigt uiteindelijk toch op het puntje van de Van Brienenoord.quote:Op zondag 26 november 2023 23:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Van Barneveld schuift naar het puntje van zijn stoel.![]()
quote:Op zondag 26 november 2023 23:13 schreef Wertha het volgende:
[..]
Zou het wat uitmaken? Hij eindigt uiteindelijk toch op het puntje van de Van Brienenoord.![]()
![]()
Was even het vrouwtje likkenquote:Op zondag 26 november 2023 23:17 schreef Zipportal het volgende:
PoepGod schijt de hele avond het topic.
Nu weer weg.![]()
Kan Loek tegen mvg finale?quote:Op zondag 26 november 2023 23:21 schreef Slobeend het volgende:
Blik geworpen op het WK bracket vanaf ronde 3. WK finale Gerrie v Luke.![]()
[1] Michael Smith - Madars Razma [32]quote:
[16] Ross Smith - Chris Dobey [17]
[8] Rob Cross - Jose de Sousa [25]
[9] Jonny Clayton - Krzysztof Ratajski [24]
[4] Peter Wright - Raymond van Barneveld [29]
[13] James Wade - Andrew Gilding [20]
[5] Gerwyn Price - Brendan Dolan [28]
[12] Dirk van Duijvenbode - Gary Anderson [21]
[2] Michael van Gerwen - Kim Huybrechts [31]
[15] Dimitri Van den Bergh - Stephen Bunting [18]
[7] Danny Noppert - Martin Schindler [26]
[10] Damon Heta - Josh Rock [23]
[3] Luke Humphries - Callan Rydz [30]
[14] Joe Cullen - Ryan Searle [19]
[6] Nathan Aspinall - Daryl Gurney [27]
[11] Dave Chisnall - Gabriel Clemens [22]![]()
quote:Op zondag 26 november 2023 23:31 schreef wimderon het volgende:
Steve Beaton speelde altijd goed op het WK
~analist Koos
[ afbeelding ]![]()
![]()
mEntaLiTeitquote:Op zondag 26 november 2023 23:15 schreef Zipportal het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA @:powerloungenRED ONS HENNIEGOD![]()
Het is ieder jaar weer kommer en kwel voor de Worpgenot-adeptenquote:Op zondag 26 november 2023 23:31 schreef wimderon het volgende:
~analist Koos
[ afbeelding ]Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Zo kennen we er nog enequote:Op zondag 26 november 2023 23:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
600k gepakt geen tandarts kunnen betalen, koekoekU MAD?![]()
Hij was die keer tegen Sherrock wel goed maar verder komt Beaton met zijn 85-90 gewoon voor zijn pakkie slaag. Hij heeft geen versnelling meer.quote:Op zondag 26 november 2023 23:31 schreef wimderon het volgende:
~analist Koos
[ afbeelding ]Makkelijk eerste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |