Nou, gelukkig heb je dit stormfront topic gevonden om je gal te spuwen.quote:Op zondag 3 december 2023 01:41 schreef BMW1993 het volgende:
Ik heb op het werk een officiële waarschuwing omdat ik vorig jaar iets racistisch zou hebben gezegd, waar een Marokkaanse dame (personeelslid) over had geklaagd. En nu weer een officiële omdat ik zei dat er geen enkele Nederlander door de zaak liep (volgens hun zijn ook moslims en afrikanen Nederlanders....)
Ik heb het idee dat er op mijn werk een sterke woke sfeer hangt, het is een kringloopbedrijf.. Dit is een van de redenen waarom de PVV zo groot is geworden, mensen kunnen de huidige situatie niet meer aan, en het is schijnbaar onbespreekbaar om zoiets openlijk te melden.. Alleen op het internet mag het nog..
Als ze een Nederlands paspoort hebben , hier geboren of nietquote:Op zondag 3 december 2023 15:43 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nou, gelukkig heb je dit stormfront topic gevonden om je gal te spuwen.
Van mij had je gewoon ontslag gekregen. Als die mensen in Nederland geboren zijn, zijn het Nederlanders. Of jij hun kleur nu leuk vindt of niet.
Klopt.quote:Op zondag 3 december 2023 15:57 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Als ze een Nederlands paspoort hebben , hier geboren of niet
Is ook wel een hoek waar de NSB erg populair was. Het is wat dat betreft ook niet raar dat Wilders een Indo-achtergrond heeft.quote:Op zondag 3 december 2023 14:27 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
ik ben het echter wel cultureel 100%, vader geen contact mee, en moeder is misschien Indonesisch, maar dat waren zeg maar de 'Nederlandse indo's' .. Katholiek, Nederlandse voor en achternamen , etc.
Op mijn werk heb je ook veel 'taalstages' dat zijn statushouders die enkele weken werken bij ons om de taal te leren, maar dan gaan ze onderling in het Arabisch praten heel de dag, nou dan heeft zo'n stage veel zin....
Strikt genomen klopt dat ja. Maar ik weet bijna zeker dat als je aan een willekeurige Marokkaan of Turk vraagt of hij Nederlander is of Turk/Marokkaan dat je dan het tweede antwoord krijgt.quote:Op zondag 3 december 2023 15:57 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Als ze een Nederlands paspoort hebben , hier geboren of niet
Het punt is dat je anderen puur op hun uiterlijk beoordeelt, terwijl voor die klanten net zo goed kan gelden dat ze prima meedraaien in de maatschappij. Wellicht nog wel beter dan jij.quote:Op zondag 3 december 2023 14:27 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
ik ben het echter wel cultureel 100%, vader geen contact mee, en moeder is misschien Indonesisch, maar dat waren zeg maar de 'Nederlandse indo's' .. Katholiek, Nederlandse voor en achternamen , etc.
Op mijn werk heb je ook veel 'taalstages' dat zijn statushouders die enkele weken werken bij ons om de taal te leren, maar dan gaan ze onderling in het Arabisch praten heel de dag, nou dan heeft zo'n stage veel zin....
Mijn opa (vader van mijn moeder) is ook een echte Indo, heeft in zijn paspoort ook gewoon 'geboren in Soerabaja staan 'quote:Op zondag 3 december 2023 17:40 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Is ook wel een hoek waar de NSB erg populair was. Het is wat dat betreft ook niet raar dat Wilders een Indo-achtergrond heeft.
Heeft hij nog wat verteld over immigrant/moslim problemen in zijn jeugd? Ik ben benieuwd hoe de Islamisering in Indonesie is verlopen. Dezelfde rellen en chantage als ze hun zin niet kregen? Dezelfde intimidatie van niet gelovigen? Deed de regering ook aan appeasement om de moslim rellers rustig te houden?quote:Op maandag 4 december 2023 00:07 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Mijn opa (vader van mijn moeder) is ook een echte Indo, heeft in zijn paspoort ook gewoon 'geboren in Soerabaja staan '
Dit is een oud document van hem.. Hij is inmiddels helaas overleden.
[ link | afbeelding ]
Hij was ook erg tegen immigranten, hij leerde mij altijd dat je bij het zebrapad moest doorrijden als er een hoofddoek vrouw liep of een ander immigrant en moest stoppen voor mooie blonde vrouwen.. En had het tot zijn dood altijd over asielzoekerscentrums..
Hij heeft een beetje de taak op zich genomen als vader, omdat ik mijn biologische vader nooit goed gekend heb, mijn moeder denkt dat ik daarom een beetje zijn denkbeelden heb overgenomen.
Maar je hebt wel gelijk dat veel indo's ook helemaal niet perse openstaan voor immigranten, en zeker niet voor moslims, vroeger had je in Culemborg ook rellen tussen de Molukkers en Marokkanen..
Hij wilde graag omver gereden worden of zo?quote:Op maandag 4 december 2023 00:07 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Mijn opa (vader van mijn moeder) is ook een echte Indo, heeft in zijn paspoort ook gewoon 'geboren in Soerabaja staan '
Hij was ook erg tegen immigranten, hij leerde mij altijd dat je bij het zebrapad moest doorrijden als er een hoofddoek vrouw liep of een ander immigrant en moest stoppen voor mooie blonde vrouwen.. En had het tot zijn dood altijd over asielzoekerscentrums..
Je denkt dat zijn opa de islamisering van Indonesië heeft meegemaakt?quote:Op maandag 4 december 2023 00:23 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Heeft hij nog wat verteld over immigrant/moslim problemen in zijn jeugd? Ik ben benieuwd hoe de Islamisering in Indonesie is verlopen. Dezelfde rellen en chantage als ze hun zin niet kregen? Dezelfde intimidatie van niet gelovigen? Deed de regering ook aan appeasement om de moslim rellers rustig te houden?
quote:Op maandag 4 december 2023 10:19 schreef slashdotter3 het volgende:
Nog meer haatbaarden die eenmaal binnen zich in de toekomst zullen aansluiten bij pro Islam protesten![]()
[ twitter ]
quote:Op maandag 4 december 2023 10:46 schreef slashdotter3 het volgende:
Asielzoekers gebruiken een buslijn als slaapplaats
[ twitter ]
Meer linkdumps van een opruinend kutaccount! Meer! Meer! MEEEEEEEEEEEEEER!quote:Op maandag 4 december 2023 10:48 schreef slashdotter3 het volgende:
Zijn ze vanuit Marokko onopgemerkt met deze boot naar de Spaanse kust gekomen?
[ twitter ]
Met videobeelden om het te bevestigen, lijkt mij niets mis mee.quote:Op maandag 4 december 2023 11:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
[..]
[..]
Meer linkdumps van een opruinend kutaccount! Meer! Meer! MEEEEEEEEEEEEEER!
Eeeeeeeeeeeeeindeloze linkdumps.quote:Op maandag 4 december 2023 11:04 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Met videobeelden om het te bevestigen, lijkt mij niets mis mee.
Wat is jouw probleem?
Met videobeelden om het te bevestigen, lijkt mij niets mis mee.quote:
https://www.telegraaf.nl/(...)t-voor-statushoudersquote:Amsterdam koopt 216 flexwoningen Rijk, helft voor statushouders
AMSTERDAM - In het Amsterdamse Riekerpark in het stadsdeel Nieuw-West komen 216 flexwoningen, waarvan de helft sociale huur wordt en de andere helft bestemd is voor statushouders. De gemeente koopt de woningen van het Rijksvastgoedbedrijf. Later deze maand tekenen wethouder Reinier van Dantzig en demissionair minister Hugo de Jonge (Wonen) de koopovereenkomst.
De woningen moet eind volgend jaar klaar zijn en worden deels betaald door het Centraal Orgaan opvang asielzoekers (COA). „Door deze flexwoningen te plaatsen kunnen we een huis bieden aan reguliere woningzoekenden en statushouders. Dat is nodig, want veel mensen in Amsterdam wachten op een huis”, zegt wethouder Van Dantzig.
Voor het Riekerpark hadden de woningcorporaties eerder al plannen om woningen te realiseren, maar daarvan kwam de financiering niet rond. Daarop kwam de pilot van het COA in beeld met flexwoningen van het Rijksvastgoedbedrijf.
In september vorig jaar gaf De Jonge aan het Rijksvastgoedbedrijf de opdracht om 2000 flexwoningen aan te schaffen. De minister hoopte hiermee de impasse rond de bouw van flexwoningen te doorbreken. Amsterdam heeft een grote achterstand bij het huisvesten van statushouders. De hoofdstad moet in de tweede helft van 2023 bijna 2100 statushouders huisvesten. Slechts 581 voormalige asielzoekers kregen hier een passende woning.
Gewoon de helft voor statushouders, anderen kunnen weer de tering krijgen.quote:Op woensdag 6 december 2023 18:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)t-voor-statushouders
Stuur ze allemaal maar door naar Amsterdam.
Vooral VVD en PVV blijven stemmen als je de sociale huur verder de nek om wil draaien.quote:Op donderdag 7 december 2023 08:23 schreef TAmaru het volgende:
Het is gewoonweg niet te verkopen aan normale mensen die in NL geboren zijn en al 15 of 20 jaar op de wachtlijst staan voor sociale huur in Amsterdam.
Dom extreem-rechts weer uit de bocht gevlogenquote:Op maandag 4 december 2023 00:44 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Je denkt dat zijn opa de islamisering van Indonesië heeft meegemaakt?
Wanneer denk je dan dat Indonesië islamitisch werd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |