quote:Op dinsdag 12 december 2023 15:27 schreef Pisces29 het volgende:
Ja, ze mogen naar een hotel. Hou op met me hoor. Wanneer stopt deze ellende?

UMVOLKUNG!quote:Op dinsdag 12 december 2023 15:37 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Er wordt door de overheid alles op alles gezet om de demografische samenstelling van de bevolking drastisch te veranderen. Dit heeft helemaal niets meer met de opvang van vluchtelingen te maken, ze moeten 'ingeburgerd en genaturaliseerd worden'. Als het om opvang zou gaan zou het slechts tijdelijk zijn. Hotels, cruiseschepen, vakantieparken, niets is meer te gek en het mag alles kosten.

Dat woord komt niet voor in de post van de user die je quote.quote:

Wat is eigenlijk je punt met het delen van deze tweet & video?quote:

Goh, weer een stukje "Nederland en Nederlanders zijn kut" uit 'progressieve' hoek.quote:

Lees die eerste zin eens, dat in combinatie met het soort user weet ik al genoeg.quote:Op dinsdag 12 december 2023 18:37 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat woord komt niet voor in de post van de user die je quote.

Wellicht moet je de column eens beluisteren.quote:Op dinsdag 12 december 2023 18:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Goh, weer een stukje "Nederland en Nederlanders zijn kut" uit 'progressieve' hoek.
En maar janken over die 37 zetels.
Goed bezig, 'progressief' Nederland. Vooral geen zelfreflectie toepassen, vooral hele volksstammen blijven wegzetten als kwaadaardig, dom en uiteraard racistisch.

Wellicht moet jij dat eens doen. Hoeft niet eens, de buzz-words - "ondraaglijk", "het moet hier vreselijk zijn" - zouden genoeg moeten zeggen.quote:Op dinsdag 12 december 2023 18:59 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Wellicht moet je de column eens beluisteren.

"U heeft het slecht, dus moeten zij het nog slechter hebben".quote:

Ja dat gaat wel gebeuren, dat hou je niet tegen , maar goed de indianen zijn in amerika ook niet meer de grootste bevolkingsgroepquote:

Ik heb het beluisterd. Zodoende weet ik dat het nergens in die hele column gaat over racisme. Je bent ongefundeerd aan het jammeren. Nu gaat het zelfs al over nazi's.quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wellicht moet jij dat eens doen. Hoeft niet eens, de buzz-words - "ondraaglijk", "het moet hier vreselijk zijn" - zouden genoeg moeten zeggen.
En wat een ironie. Als er iemand overal en altijd pretendeert dat dit land 'vreselijk' is, een soort Mississippi aan de noordzee, een net-niet Nazi Imperium 2.0, is het wel de doldrieste missie-beladen en altijd superwitte 'progressief'.

Serieus?quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:04 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ik heb het beluisterd. Zodoende weet ik dat het nergens in die hele column gaat over racisme. Je bent ongefundeerd aan het jammeren. Nu gaat het zelfs al over nazi's.

Totaal de weg kwijt die gozer.quote:Op dinsdag 12 december 2023 18:59 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Wellicht moet je de column eens beluisteren.

Ja, dus ik ben benieuwd hoe ver je vandaag door zult slaan. De laatste weken lijkt er weinig meer over van je rationele, intelligente vermogens, maar is het de ene na de andere rant. Je lijkt Weltschmerz achterna te gaan, qua idioterie. Dat was vroeger ook een gerespecteerde, intelligente user.quote:

Vertel: waarom willen Nederlanders, het gros zelfs, dat mensen in verschrikkelijke omstandigheden hier leven?quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:10 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ja, dus ik ben benieuwd hoe ver je vandaag door zult slaan. De laatste weken lijkt er weinig meer over van je rationele, intelligente vermogens, maar is het de ene na de andere rant. Je lijkt Weltschmerz achterna te gaan, qua idioterie. Dat was vroeger ook een gerespecteerde, intelligente user.
Ik heb geen moeite met afwijkende meningen, maar wel met mensen die helemaal buiten de werkelijkheid functioneren en zich verliezen in allerlei feitenvrij gelul.

Dit is al maanden zo niet langer aan de gang.quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:10 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ja, dus ik ben benieuwd hoe ver je vandaag door zult slaan. De laatste weken lijkt er weinig meer over van je rationele, intelligente vermogens, maar is het de ene na de andere rant. Je lijkt Weltschmerz achterna te gaan, qua idioterie. Dat was vroeger ook een gerespecteerde, intelligente user.
Ik heb geen moeite met afwijkende meningen, maar wel met mensen die helemaal buiten de werkelijkheid functioneren en zich verliezen in allerlei feitenvrij gelul.

Ik verlaat mijn vaderland en het land van mijn voorouders nooit.quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:17 schreef Mutant01 het volgende:
Het is inderdaad wel extreem zuur allemaal de laatste maanden. Asielzoekers zus, moslims dat, progressieven dit. Mag wel wat tandjes minder. En anders misschien toch naar Polen verhuizen. Heb de indruk dat je daar beter past

Die heb ik vaak genoeg gedaan. Daarna kom jij met woke en lullen van blanke boeren aanzetten.quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik heb jou sinds je omwenteling nog nooit kunnen betrappen op ook maar iets van een rationele onderbouwing van wat dan ook. Begrijpend lezen is ook niet echt een forte van je. Grossieren in absurde karikaturen des te meer.

Het is mij ook een raadsel waarom mensen dat willen. Toch zie je dat soort reacties met enige regelmaat in topics als deze.quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vertel: waarom willen Nederlanders, het gros zelfs, dat mensen in verschrikkelijke omstandigheden hier leven?

Beetje ouderwets. Het is 2023, iedereen gaat alle kanten op. Ik zou lekker neerstrijken in een land waar ik me prettig voel.quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik verlaat mijn vaderland en het land van mijn voorouders nooit.
Te kostbaar.

Joh laat je niet gek maken door wat ad hominem geleuter.quote:Op dinsdag 12 december 2023 19:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik heb jou sinds je omwenteling nog nooit kunnen betrappen op ook maar iets van een rationele onderbouwing van wat dan ook. Begrijpend lezen is ook niet echt een forte van je. Grossieren in absurde karikaturen des te meer.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |